Co do full curaga to się zgadza ale jest opłacalna gdyż mi ulecza ok 70k życia wiec ją trzymam(po co komu np dodatkowe +100 magi). Zreszta i tak przy moim buildzie tak czy inaczej wszystko wymięka włączając minevre:D. Co do tych ataków to coś ponad 30K zabieram zwykłym udeżeniam ale obydwoje wiemy że przy trudnych walkach używa się wyłącznie costly punch 99999 dmg . Niewiem dlaczego ty zabierasz im 50K.
Co do fuzji to prawdziwa zabawa zaczyna sie w rozdziale 11 po zabiciu minevry lub jak ma sie ja odblokowana.
Też kożystałem z gamefaqs.
Dla ciekawości powiem że ok 40 minut toczyłem ostatnią walke byłem tak mocny że nie byli w stanie mnie rozwalić. Właczyłem też przez przypadek misje 1000 soldier i musiałem wyłączyć konsole bo za groma nie mogli mnie zabić jak już coś oberwałem to załączał sie jakis dwm i znow max życia
Komu się przydaję (chodzi mi o to komu z tych, którym zwiększa ulti się przydaje)
Jest gdzieś, coś, co pokaże mi jak zwiększa się ich ulti?
Chodzi o bohaterów: Furion, Leshrac, Lina Inverse, Lion, Lucifer, Luna Moonfang, Necrolyte, Ogre Magi, Pugna, Queen of Pain, Rhasta, Rylai Crestfall, Venomancer, Witch Doctor, Zeus
ja powiem tak,
Te legendarne różnice miedzy MiwoL i MiwoP były chyba bardziej widoczne kiedyś, kiedy firmy dopiero sie rozwijały. Dawno nie kupowałem nic w lublińcu ale z tego co wiem popracowali trochę nad obslugą klienta i PR, podobno jest już ok. Fakt faktem, MiwoL ma teraz kupe zamówień wojskowych na kotrakty (szyjąm.in dla 1PSK z tego co wiem) i przez to długo dość czeka sie na realizacje zamówień. W MiwoP nie ma tego problemu i jest szybciej.
Generalnie co do jakości to teraz chyba nie ma większej różnicy. Ciężko mi powiedzieć jak jest z tymi ryglami w obu firmach, najlepiej spytaj o to na wmasgu to Ci Van któryś ze speców odpowie - nie chce Cie wprowadzić w błąd.
OSobiście posiadam plecak i większość kieszeni z MiwoP (kupione jeszcze ze 2 lata i rok temu) i jestem z nich bardzo zadowolony. Kupowałem wyroby z poliestru i do tej pory dają rade (jedynie ładownice na magi sie troche poprzecierały od kontaktu z narożnikami magów od mki). Szycie jest rewelacyjne. Plecak (mokra) cioram niemilosiernie od 2 lat (latał, robił za sanki, nosiłem w nim po 15-20kg), ciorałem po kamieniach, etc etc), nie ma większych śladów zużycia. Jedynie naderwalem jedno przeszycie palsów (ale to bardziej przez głupote)
Z MiwoL również mialem kilka kieszonek (moi znajomi też) i nie było żadnych problemów.
Wiele jest też kwestią projektu - co komu bardziej przypasi.
Czemu smoki gromadza skarby? czemu trolle sa tepe? czemu ludzie nie moga zyc w zgodzie? czemu halfilingi sa dobrymi kucharzami? czemu ludzie z norski sa odwazni? czemu ludzie z kislevu sa najlepszymi jezdzcami? czemu jednorozce nie daja sie ujezdzac byle komu? czemu nie wszyscy ludzie sa wrazliwi na magie? jak to sie stalo ze starozytni znikneli? czemu akolici moga rzucac potezne zaklecia mimo iz nie wladaja ani jednym wiatrem magi? czemu krasnoludy sa niewrazilwe na magie? czemu demony sa zamkniete w eterze? jak mi odpowiesz na te wszystkie pytania i beda one trafne wtedy ja ci powiem czym jest honor krasnoluda....
witam
moje pytanko dotyczny adeptu
powiedziano mi ze jest roznica miedzy +skill EXP w slocie i +skill EXP wykraftowanym (jesli jest ten sam numer)
i dla formalnosci- +skill exp(w slocie czy craft) to sa itemy sluzace do rozwoju skilli(magi/sword)(wg mnie za hit mamy 1skill exp- jak mam +3 to mam razem 4skill exp - tak?) a nie przyspieszenia 'przyrostu' lvl'a... bo po co komu skill EXP kiedy ma transa?!?
bo zwatpilem jak z tym kims gadalem :) a ma 154lv
nabijal sie ze mnei albo faktycznie jestem w bledzie
pozdrawiam
Heh, czy boli Pewnie Seria z 3-5 metrów w mazak zawsze boli nawet ze stokowego karabinu, a że rzadko ludzie mają stoki, to już inna sprawa
Moro - flectarn/woodland, hmm na początek dobre i tanie. Potem zaczniesz kombinować z innymi.
Magi? Osobiście uważam, że tylko midy. Nie grzechoczą jak hi-capy, możesz 1 serią wywalić całego maga, no i mid mieści 130 kulek (widziałem też cuda na 160, stówkę też gdzieś...), więc masz złoty środek.
Dużo kulek (choć to też zależy jak komu ) i bez grzechotki.
A co do singla - wierz mi, że po pierwszej poważniejszej wymianie ognia, stwierdzisz, że singiel możesz sobie wsadzić do doopska
Każdy nawala na auto, no chyba, że podejdziesz gościa blisko i walniesz singla, to taak, ale w innej sytuacji zapomnij
Też dostałam wiadomość od Mai, tylko że na GG. Też mam na imię Maja . I powiem Wam jedno..........................................................................................................................................................................
PISZE SIĘ: (komu?czemu?) MaI a nie Maji :D:D
No, EMET, widzę, że Maja na kolana chce Cię rzucić...
EMET:
Przed Bogiem klękam a i owszem; jednak dyskretnie, zgodnie z wg Mateusza 6:5 - 8.
Ponadto: nie jest rzeczą najrozsądniejszą ustosunkowywać się do wszelkich post/ów/; w tym też Maji i Miriam.
Znam takie powiedzenie: "Nie wszystko, co się wie, trzeba mówić; ale wszystko, co się mówi, trzeba wiedzieć: jak, gdzie i komu".
Pozdrawiam Ciebie, Bobo.
Stephanos, ps. EMET
Wit zaproponował amnestię dla forumowiczów, którzy dostali ostrzeżenia więcej jak 3 miesiące temu. Ja i część innych moderatorów przystaliśmy na tę propozycję. Tak więc po jednym ostrzeżeniu ubywa: Maji, Marcinowi, Lucyferowi i Floriankowi. Ja w ramach dodatkowej promocji (czyt. nieuwagi ) zdjąłem ostrzeżenie Maji... Aby nie być posądzony o niecne czyny postanawiam zrobić ankietę w ramach rekompensaty, komu wg was zdjąć jeszcze ostrzeżenie. Osobie która zdobędzie najwięcej głosów ubywa 1 warn (lub 2 gdy się ma 4 ostrzeżenia). Głosować można do piątku do północy
Uwaga! Nie można głosować na siebie, grozi to banem
WYPRZEDAJE NICE ZECZY ZGROMADZONE PRZEZ BOTA
P=P
1) talizmany
*1 do dysypliny cienia
*1 do sztuk waliki + 1-2 obrazen od zimna
*Fortuna Geheda 129% dodatkowe złoto od monsterków i 34% mf
*1 do umiejetnosci biernych oraz magi + 37 do live
*1 do przyzywania dudu
*1 do okrzykoów + 12 szybsze odzyskiwanie równowagi
*1 do władania żywiołammi dudu
*1 do zaklec ognia + 4 strong czarka
*1 do ^^^^^^^^^ + 5 strong czarka
2)amu i ringii
a) amu
*hymn serafina
*2x oko kota
*relikt nokazona
*sokoli amu 2 do pala combat
*pętla beti 1 sk necro all res +14 2 do zrecznosci 20 mf i takie tam
*oznaka smierci 2 do przywolań dla necro 20 res na zimno 5 mf 22 ladunki tornado
*kratownica
ringi
*kruczy lod 17 zrecznosc 40 do many
*wir strachu 10 szybsze zucanie czarów 34 live 46 mana 25 na trucizne resy i takie tam
*wir kruka 10 szybsze zucanie czarow 3 do max dmg 20 do skutecznosci ataku 18 do strong
*wiatr zgnilca
*widok teczy 100 % na jad 37 dmg od blyskawic przez 2 sec 4 do obrazen od trucizn - 5 res trucizny wroga
3 torcze
*zabujczyni 13,15,8
*dudu 10,18,8
4 itmy
*zaka sox 485 obrony 50 all res
*oslony fortuny 28 mf
*draki 8 live za kazde go zabitego
*andy face 320 obrony
*spojrzenie wampira eth z falem w srodku
*sznur verdungo
*twarz blekchorna
dziekuje jak cos jeszcze boty znajdą to dopisze
NN spam
ceny w miare ludzkie prosze !!!!
tanio sprzedam śmiało
komu komu bo IDE SPAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serdecznie zapraszam do rozpoczęcia przygody w świecie fantasty gry The Gate Online.
www.thegateonline.bnx.pl
W grze są do wybory trzy profesje: Warrior,Rouge,Magican.Każda z nich posiada unikalne zdolności postaram się je opisać tutaj w skrócie:
Warrior-Rodzaj tanka.Jego zadaniem jest branie potworków na siebie,a koledzy je biją bardzo przydatna postać do party.Na solo też nieźle sobie radzi,bo dobrego tanka nie łatwo zabić.Jego głównymi atutami są obrona i życie.Niestety kiepsko u niego z siłą ataku,szybkością,oraz unikami.
Rouge-Zadanie złodziejaszka jest proste...Zabić i uciekać.Potrafi on uderzać z dystansu za pomocą łuku,lub z bliska za pomocą lekkiej broni typu sztylety.Jest to postać niezwykle szybka i świetna w unikach,niestety kiepsko u niego z obroną i życiem.Siła ataku jest też dość kiepska,ale po co to komu skoro przeciwnik i tak w niego nie może trafić ;p
Megican-Klasa dla tych,którzy lubią za pomocą kiwnięcia palcem wywołać burzę,a za przymknięciem oka wywołać deszcz piorunów.Jest to postać niezwykle silna pod względem magii.Może przyzywać wielkie monstra,zsyłać na świat deszcz ognia i zalewać go wodą.Może on również leczyć swoich towarzyszy,przez co jest najulubieńszą osobą w party.Kiepsko u niego z ilością życia,obroną,a nawet z unikami.Siła ataku też jest beznadziejna,ale dzięki magi jest mu to niepotrzebne.Ponieważ dobry mag potrafi zabić wszystkich w okół używając czarów obszarowych.
To by było na tyle o postaciach.Mapa gry jest bardzo bogata i odkrycie jej niewątpliwie zajmie sporo czasu.Gra jest osadzona w świecie fantasty,w którym możemy kontrolować wydarzenia.Jeżeli ktoś z was marzy o napisaniu własnej historii to jest gra dla niego.Tutaj jest wszystko,a jak czegoś nie ma wystarczy poprosić admina i to zrobi.Niedługo wychodzi wersja beta,przy której zatracimy się na długie godziny.Zapraszam na forum gry,abyście mogli dowiedzieć się więcej.