logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomputer nie czyta dyskietek dyskietekkomputery pokładowe w samochodach jakie mają funkcjeKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wiolkaszka.pev.pl
  • renessme


    Witam jestem tu nowy wiec na początek pozdrawiam wszystkich

    Mam pytanie czy może u kogoś z was po zamatowaniu xsenonów i po włączeniu ich mimo że świecą poprawnie pojawia się na komputerze komunikat o przepalonej żarówce świateł drogowych Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam Bazyn M3 E36



    Witam! Po wymianie tylnich lamp na poliftowe (oryginalne) z białym kierunkiem na komputerze wyskakuje komunikat TAIL LIGHT FAILURE czyli defekt tylnej lampy, tylko dlaczego? Włożyłem nawet oryginalne bezpieczniki i dalej to samo a wszystkie żarówki świecą.
    Czyżby miała inną oporność? Podpowiedzcie coś jak sobie z tym poradzić...



    ..Komputer wyswietla mi nastepujace komunikaty:
    1. Betriebsanleitung
    2. Waschwasserstand
    3. KĂźhlwasser prĂźfen

    ..Szpera?em w s?owniczku niemieckich s?ów i skrótów motoryzacyjnych na stronie http://www.interklub.com.pl/klub/de_pl.html ale nic raczej sie konkretnego nie dowiedzia?em.. Moze ktos z Was pomoze..

    ..Potwierdzie czy moje przypuszczenia sa sluszne co do jeszcze jednego: na wolnych obrotach faluje oswietlenie.. - regulator, szczotki czy sie nie pitolic i dac do regeneracji zeby powymieniali wszystko ?acznie z ?o?yskami (na Konopnickiej - 65z? komplet po rabacie).. Czy zacza? wpierw od sprawdzania mas itp.. (Jesli mozecie wskazcie mi glowne miejsca styku masy ktore najczesciej sie zasyfiaja). Z góry dziekuje.



    CHECK CONTROL INACT. - To komunikat ktory mi sie wyswietla codziennie po odpaleniu silnika. Komunikat pojawia sie tez po wcisnieciu przycisku 'Check'. Wszystkie inne funkcje komputera sa dostepne.
    Czy moze ktos spotkal sie juz z takim problemem lub moze ktos ma pomysl co moze byc tego przyczyna. Czy ktos wie jakie czujniki monitoruje komputer?
    Problem ten nie ma zadnego wplywu na prace silnika, jednak troche denerwuje. Dzieki z gory za pomoc.



    mialem e36 i nie rozumie Cie - jak te lampy maja obslugiwac komputer??? chodzi ci o wyswietlanie bledow???
    a sprzedaja lampy o roznej ilosci bolcow??? bo ja pierwsze slysze...
    wszystkie lampy robia jednakowo - wpina sie w kostke i ma dzialac.

    a co do bledow: komputer odczytuje napiecie z przewodow i jesli jest nieprawidlowe wtedy wyswietla komunikaty odnosnie sprawdzenia swiatel. a nieprawidlowe jest wtedy gdy zarowka nie swieci (jest spalona lub masz diodowe zarowki)
    jesli masz w lampie zarowke ktora swieci to znaczy ze prad dochodzi i nie bedzie bledow. chyba po to produkuja lampy zeby swiecily.

    jesli ja zle zrozumialem pytanie to napisz dokladnie o co chodzi



    witam! zwracam sie do znawcow tego obc z prozba o pomoc! tak sie składa ze załozyłem wczoraj do swojej bemki ten pełny komputer i nie wiem co tam poustawiac pod testem np 20 (mam990) i pod 11! zeby sprawnie i prawidłowo on działał! moj silnik to 2.0! i jeszcze jedno pojaki mi sie cały czas komunikat "see owners manual" co zrobic aby go skasowac??



    Witam mam banalny pewnie problem Mam taki komunikat na komputerze (i dla czasu i dla daty):

    jak ustawic tu zegarek? Nie dziala mi 1 i 1000 mozna to jakos obejsc
    I jeszcze jedno. Dlaczego na check przycisku pokazuje mi tak:

    a na innych opcjach poprawnie




    witam
    wie ktos z Was co oznacza komunikat z komputera pokładowego w BMW E36 - "REGLER HEURE"
    z góry dzieki za ewentualna pomoc

    Prawde mowiac nie mam pojecia co to znaczy.Osobiscie radzilbym pojechac na komputer i sprawdzic to

    Pozdro



    witam
    wie ktos z Was co oznacza komunikat z komputera pokładowego w BMW E36 - "REGLER HEURE"
    z góry dzieki za ewentualna pomoc



    Dirty - Co Ty bredzisz? Jaki oryginał? Podróba i to jeszcze perfidniejsza, bo USIŁUJE się pod Boscha podszyć!!! I ty śmiesz twierdzić, że masz większe pojęcie od innych? Mam wrażenie, że zachwalasz, bo sam je sprzedajesz. Na stronie Boscha był dwa miesiące temu komunikat o tym, że jest to produkt podrobiony i firma bosch nie ma z nim nic wspólnego. Poszukasz sobie sam czy ci pomóc?


    Owszem, Bosch jako sam produkuje przetwornice... palniki i nawet całe lampy. Tak jak Hella, Valeo... A przetwornice z chin to syf nad syfy robione w stodołach. Wiele osób ma kłopot z piszczeniem w radiu i CB po włączeniu tych tanich zestawów. Zakłócają one instalację elektryczną. Jeszcze ciekawiej się robi, jak w samochodzie masz komputer monitorujący pracę oświetlenia.


    Samopoziomowanie i spryski wymagane jest tylko w NOWO produkowanych autach od chyba 2001 roku (wtedy pojawił się ten przepis).


    Każda lampa ma określoną homologację, która jest wytłoczona na szkle. Lampy do światła halogenowego nie są przystosowane pod żarniki ksenonowe i odwrotnie. Zakładanie JAKIEJKOLWIEK przeróbki jest NIELEGALNE.


    Chciałem założyć osobiście, kiedy kosztowało to nie 300 a 700pln. Zrezygnowałem, ponieważ znam osobiście przypadek zabrania dowodu i otrzymania mandatu 500pln. Chodziło o E36 z soczewkami.


    Gliniarze póki co są tępi i mało który zna tabele homologacji na pamięć. Ale jeszcze troszkę i sprawdzenie źródła światła będzie równie popularne jak sprawdzenie ubezpieczenia :)


    Dokumentami normującymi stosowanie wyposażenia wymaganego w pojazdach samochodowych poruszających się po drogach publicznych w Polsce, są:
    • Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, (Dz. U. Nr 108, poz. 908
    z dnia 2 czerw ca 2005 r.) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Prawo o ruchu drogowym,
    • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 (Dz. U. Nr 238 z dnia 6 grudnia 2005 r. poz. 2010) – w sprawie homologacji typów pojazdów samochodowych i ich przyczep,
    • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. Nr 32, poz. 262) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia wraz z późniejszymi zmianami.
    Zapisy w tych regulacjach określają, iż producent lub importer przedmiotów wyposażenia albo części pojazdu samochodowego lub jego przyczepy, jest obowiązany uzyskać świadectwo homologacji, wydane przez ministra właściwego do spraw transportu (art. 68 Prawa o ruchu drogowym).


    tutaj macie tabelkę oznaczeń - i jeśli klosz ma oznaczenia do halogenu-mijania a będziecie mieli palniki ksenonowe - jeździcie nielegalnie.

    http://img134.images...przednieru0.jpg


    Co więcej! Dystrybucja i handel wyrobami nie posiadającymi (w tym przypadku) oznaczeń homologacyjnych właściwych dla reflektorów i dla źródeł światła jest nielegalny
    – określa to art. 68 Prawa o ruchu drogowym).



    I na koniec:
    Każdy kto ma ksenon w halogenowej lampie jest dla mnie KRETYNEM. Wiele razy w trasie miałem okazję takiego kretyna minąć - i jest to naprawdę niebezpieczne. Więcej rozwagi "pseudo tunerom" życzę.
    Ten post był edytowany przez cervandes dnia: 07 Luty 2008 - 12:41

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl