logo
 Pokrewne renessmeKorki nike rozmiar 38korki na trasie Częstochowa Ostrołękakorki MERCURIAL zdjęcia i Cenakorki mnie obcierają co robićkorki Cristiano Ronaldo do kupieniakorki Nike Mercurial Vaporkorki do grzejników żeliwnychkorki do butla na winokorki Nike c.ronaldokorki na ulicy Półłanki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • videojahu.xlx.pl
  • renessme


    Siema dzisiaj kupiłem speeda silver sporta, jest z 2004r nie zarejstrowany
    i z lewej strony porysowany, mam kilka pytań odnosnie speeda.Wie ktoś gdzie można kupić tanio naklejki do silverka bo jedna storna porysowana a pilnie potrzebuję.Jaki jest numer srebrnego lakieru w silver sporcie bo chcę rysy podmalować i potrzebuję taki sam odcień???Nie działa mi kontrolka od paliwa,sqt zalany pod korek a na zegarze 0 co się stało????Wskaźnik temperatury silnika podnosi się bardzo wolno tzn stoi z 10 min i jest na jednej trzeciej tarczy a jak przygazuję to lekko się uniesie, czy to normalne?
    Oki to chyba wszystkie pytania później będą zdjęcia



    " />
    ">Gdzie mo?na kupi? tanio korki?

    Sklepy sieci "Sports World" jeden jest w Arndale, nastepny w Trafford centre, oprocz tego jest kilka rozrzuconych po calym Manc i okolicy
    Dokladne adresy TU




    No dobra, to napisze tak: ja wiem na 100% ze lyzwy sobie odsprzedaja Te lyzwy, co ja odkupilam byly wczesniej uzywane przez kilka osob.
    Nie wyklucza to oczywiscie takich sytuacji, ze rodzice maja mozliwosci finansowe i wola kupic dziecku nowe buty co sezon i tak istotnie robia.
    Ale nie oszukujmy sie- zaden sport nie jest tani i rodzice albo sie godza na spore wydatki albo.. dziecko nie trenuje 'na powaznie' tylko rekreacyjnie cos cwiczy na jakims tanim sprzecie. I to bez wzgledu na to czy mowimy o lyzwiarstwie, jezdzie konnej czy pilce noznej. To samo (czyli wydatki) jesli dziecko idzie do szkoly muzycznej- tez trzeba zainwestowac w instrument, albo kiedy dziecko robi cokolwiek z zalozeniem, ze maja byc jakies konkretne widoczne wyniki.

    A do tanca nawiazuje bo wole pisac o tym, na czym sie znam niz udawac eksperta i tonem fachowca pisac jakies glupoty...

    To, ?e jeden odsprzeda drugiemu, a drugi trzeciemu nie oznacza ?adnej regu?y. I ja pisz? o zawodnikach, a nie amatorach.
    Dla jasno?ci sprawy podejd? i porozmawiaj z samymi zainteresowanymi to si? dowiesz. ?aden sport nie jest tani to fakt, ale ten jest jednym z dro?szych od dziecka, bo w pi?k? no?n? nie musisz na "dzie? dobry" wy?o?y? ok.2500z? na ?y?wy + sukienki/stroje, tylko z 200-300z? na korki + podkoszulek/spodenki/getry i ochraniacze za co wyjdzie jednak troch? du?o mniej.



    " />Leonem jeździ się bardzo przyjemnie, tanie w serwisowaniu auto- głównie ze względu podobieństwa do Golfa IV (mam na myśli płytę podłogową).

    Najbardziej wkurzała mnie jakość materiałów w środku, a miałem wersję Formula Racing.. deska rozdzielcza przeniesiona na zasadzie kopiuj/wklej z Audi A3, które jakby nie patrzeć weszło na rynek w roku 1996r. A mój Leon był z z 2004.

    Co do silnika, akurat 1,8T 225KM miałem w Audi TT, napęd quattro. Szybkie auto, do setki 6,4sekudny.
    Spalanie średnio 10-11l - żwawa jazda.

    Jeżeli chcesz kupić Leona to proponuję wersje Top Sport/FR - występuje w zależności od roku produkcji.
    I silnik ARL 1,9TDI - standardowa moc 150KM (w realu zawsze wychodzi więcej) + chip i już masz w ok 190KM (bezpieczne), zmieniając wtryski, turbo- osiągniesz 220KM.

    ARL pali od 5l w trasie (100km/h) do 9l (warszawskie korki w szczycie + gdzie się da piec, bądź jazda z prędkościami >200km/h).



    " />Zostawmy Kyo w sferze marzeń o niesamowitym rozwoju miasta. Od ratusza chce niewiadomo czego a sam nawet strony www.bmw-sport.pl nie zrobi, tylko samo forum mamy.....

    Najciekawsze Kyo że bijesz pianę na 8 stron o przejściowe problemy komunikacyjne bo nie jesteś w stanie pojąć że sytuacja się rozładuje po jakimś czasie. Masz swoją rację. Pownieneś zostać prezydentem. Na pewno byłbys tanim prezydentem bo nie potrzebujesz doradców. Sam wiesz wszystko najlepiej. Bus Pas jest zły bo Ty to wiesz. Wszyscy inni się mylą.

    Czemu ni biłeś piany a bus pas na śląsko - dąbrowskim? Bo jesteś egoistą i przejmujesz się tylko tym co Ciebie bezpośrednio dotyczy?

    Czemu Ty a aucie miałbyś jechać w mniejszych korkach niż pasażerowie autobusów, którzy korków nie robią, mniej emitują zanieczyszczeń i nie zajmują miejsc parkingowych? Może chciałbyś rezygnację z bus pasa i wyrzucenie autobusów z łązienkowskiej? myślisz że to by zmniejszyło korki?

    Nadal nie wypowiedziałeś się (o ile apmiętam) w kwestii powrotu tirów - im nic nie dano... ale zaraz zaraz... to dla Ciebie jest wygodne... więc nic nie powiesz?



    Jak kto? kto nie p?aci swoim pracownikom albo p?aci 400z? za 1,5 etatu mo?e zosta? wiarygodnym sponsorem ?
    W Ostrowie prowadz? rozmowy bo kto? z miasta zadba? o to by zawarta zosta?a w negocjacjach klauzula w sprawie sponsoringu a u nas w magistracie przede wszystkim patrzy si? co mog? dosta? do w?asnej kieszeni a je?li zostanie cokolwiek to co mo?e mie? z tego moja rodzina na reszt? niestety nie wystarczy.
    Woleli mie? najwi?ksze rondo nowoczesnej europy zamiast dudek na sport bo skoro naród nie ma chleba TO POCO MU IGRZYSKA.
    Ruch po falstarcie hipermarketu spad? samoistnie korki si? nie tworz? bo i nie ma poco je?dzi? skoro taniej jest na miejscu ale rondo musi by?. A chyba taniej by?oby pu?ci? nitk? do Al. ?o?nierza w okolice Zak?adu Karnego i by?oby po sprawie. Wojsko odda?oby grunt pewnikiem za grosze bo jednostka rozwi?zana i pas bojowy (?wiczebny) s?u?y do zbierania ma?laków.
    Bardziej ogl?da?bym si? za Piotrem i Paw?em bo sie? jest na etapie rozwoju i trzeba wyrobi? mark? tylko, ?e do Poznania jest chyba za daleko dla Prezesa a ludzie zarz?dzaj?cy miejscowym sklepem to tylko po?rednicy podszywaj?cy si? pod mark? wi?c nie maj? do gadania nic.
    Niestety w mie?cie "... i biznesu" nie ma szans na lokalnego sponsora.

    Z ostatniej chwili: "Spo?em zadeklarowa?o ch?? sponsorowania dru?yny z tradycjami najlepiej w pierwszej lidze."



    " />i niestety...
    odkąd samochody projektują kobiety wiele się zmieniło na gorsze.
    najpierw bo kupujemy bo tani , a zapas mocy pozwala na 2 lata czystej nauki i brylowania na osiedlu zwłaszcza po pierwszym śniegu;)
    później zostaje skręt w lewo lub w prawo bo jeden ekonom uznał że przedni napęd to jest to?
    a CI z bmw mają farta?
    Najmłodsza SIERRA MA 14 LAT.Ci którzy mówią o klimatyzacji to pewnie co roku jeżdżą do portugalii? (na zloty?) W pewnych samochodach pytanie o przebieg jest nie na miejscu.
    Po co komu lakierowane lusterka 7 poduszek i 350kg bonusowej elektroniki?
    To prawda żona w korku niech lepiej sprzęgła sierry nie miącha. Drugi wóz to brak wrzodów na żołądku!
    Najgorsze jest czekanie aż rolnicy i kapelusznicy przestaną jeździć naszym modelem o sportowych aspiracjach! niech nikt z nas na to nie czeka! ten moment przeminie lub nastąpi lub każdy będzie miał go gdzieś. Ważne jest jak wyjdziesz z zakrętu w grudniu tego roku , gdy średnia prędkość współużytkowników spadnie o 20kmh...
    Zatrzeć ręce ! wiem że i tak każdy widział mistrzów prostej w białych skarpetkach z wkasanymi dresami niech driftują w swoich bmw! mają taki image że wielu nie myśli o chęci posiadania technologicznie spoko auta lecz o niebyciu w grupce buractwa.
    http://www.youtube.com/watch?v=ktlfrbSS ... re=related

    z tylnym napędem staramy się technicznie , sportowo pokonać zakręt a nie driftować i palić gume.
    wykazać się kunsztem a nie na pokaz dla ludu! sierra to próbuje
    polecam Sobiesław Zasada - Prędkość bezpieczna



    " />Dzi?ki Atuin, i za sklepy i za adresy.

    Mysla?em, ?e kto? zna miejsce, gdzie s? tanie buty, bo nie mam czasu na chodzenie i porównywanie cen. W Stockporcie np. korki s? ta?sze w JJB ni? w "World Sport".



    Gronkiewicz Waltz strzeliła głupotę z które chce się z całych sił wykręcić, zwaliła odpowiedzialność na Ministerstwo Sportu, teraz przyszły (domniemany) minister Drzewiecki czy jak mu tam już mówi że narodowy będzie na Xlecia.
    Elektryk Ciebie Jasiu zabił wypowiedzią odnośnie ceny gruntu na K6.
    U nas jak i na Xlecia - plan zagospodarowania przestrzennego mówi tylko i wyłącznie że moga tu się znajdować tylko zabudowania przeznaczone na sport i rekreację, żadne komercyjne w sensie biurowców czy mieszkań.
    Dlatego nie sprzedaż placu do okoła Xlecia, bo nikt się nie podpisze pod zmianą planów - w następnych wyborach by przerżnął z kretesem, a nagonkę prasy, społeczności lokalnej i ekologów miałby gwarantowaną.
    Wystarczy jaki był szum teraz.
    Jakubiak nic mi w głowie nie namieszała, od zawsze byłem za reakwytacją Xlecia - chodziłem tam grać w piłkę nożną i uważam że to miejsce jest idealne.
    Komunikacja - pokaż mi miejsce gdzie dasz radę na stosunkowo nieduże pieniądze przebudować dworzec kolejowy, dworzec autobusowy, masz tramwaje. Nigdzie indziej.
    Służew proszę bardzo - buduj, ziemia tania, ale nadal nie miasta, nie państwa bezpośrednio bo Totalizatora Sportowego. Dwa - tor jest jednym z najlepszych na świecie, chodzi o jego konstrukcję - pod wartwą trawy jest położona specjalna wartwa korka, który w sposób idealny odprowadza wodę z toru i jest uelastycznieniem nawierzchni.
    Trzy - komunikacja - metro daleko, nie ma szans aby budować inną linię, może odnogę - nic jeszcze nie było projektowane, tramwaje - można by przedłużyć od skrzyżowania rzymowskiego/sikorskiego/puławskiej; autobusy - ZTM wycofuje stamtąd linie, tory kolejowe - z drugiej stron oddalone o ponad 1km - stacja okęcie, blisko lotnisko, choć nadal kawał drogi - koszt projektu, wykupu gruntów budowy łącznika bardzo drogi.
    Wniosek - stadion postawisz na gruncie o niebo tańszym od Xlecia, ale inwestycje drogowo-kolejowe o niebo droższe niż te przy Xlecia
    Cena postawienia stadionu identyczna.
    Napiszesz, że wystarczy przeprojektować obecnie budowane drogi i łącznik z lotniskiem - a ja powiem tak, siedzę w budowlance - zmienisz coś o centymetr w planach musisz występować od początku o pozwolenie i przechodzić przez wszystkie procedury od początku.
    Niby jest ustawa o EURO, ale ona mówi że to UEFA akceptuje lokalizację stadionu i inwestycje dookoła tej budowy mogą być rozstzygane w trybie przyśpieszonym poza konkursami.
    Wniosek ogólny za mało czasu na przenosiny, bo i tak z budową na Xlecia będzie ciężko się wyrobić, a co dopiero w innym miejscu stawiać go jeśli narazie mamy tylko myśl która nie jest poparta żadnymi działaniami.



    Witam


    TC Generalnie to trzeba by się dokładnie zastanowić i przeanalizować dlaczego w Historii diesla pojawił się dwumas?

    Kiedyś gdzieś w sieci spotkałem się z dość ciekawym materiałem na ten temat. I myślę że nie mijał się z prawdą.
    Dawno temu diesle nie miały koła dwumasowego, nie miały problemów z normami emisji spalin bo nie były one szczególnie wymagające.
    Ponadto ich wolne obroty wahały się w granicach 950-1000 obrotów, a tłumik drgań zrobiony z sprężyn wystarczał.
    Jak wiemy dieslem telepie im większe obroty tym mniej , powiedzmy że przy 1000obr zachowuje się w miarę przyzwoicie, Ale gdy ten sam motorek opuścimy do poziomu 750obr raczej zachowuje się mniej ciekawie.

    Norma emisji dość mocno naciskała na producentów, a jest weryfikowana dla wolnych obrotów.
    Więc aby zmniejszyć emisję zmniejszyli obroty wolne diesla.
    Wszystko było by cacy ale dieslem zaczęło trzepać i dwu mas jako tłumik drgań okazał się dobrym rozwiązaniem .Jest bardziej wydajny od sprężyn w tarczy sprzęgła.

    Sedno.

    Owszem można bez zastanowienia wsadzić do auta seryjnie wyposażonego w dwumas zwykłe sprzęgło.

    Będziemy wtedy czuć na wolnych i niskich obrotach drżenie auta. Ale gdy podniesiemy sobie obroty do tych 1000 drżenie zniknie.

    Wady- autem zaczyna telepać, naturalnie możemy podnieść obroty ale dziwnie bym się czuł stojąc w korku obok takiej samej BMW pracującej na wolnych na poziomie 750 obr a ja 1000obr.

    Zalety -szybsze precyzyjniejsze przekazywanie napędu,charakterystyka bardziej sportowa. Nieporównywalnie trwalsze.

    Czy ja bym założył ? Otóż nie
    Ponieważ nie zniósł bym drgań całej karoserii i nie wyobrażam sobie wolnych obrotów w mojej lali na poziomie 1000 jak kiedyś w golfie 1,6TD.
    Nie świruję i nie potrzebuję aż tak szybkiego i precyzyjnego przekazania niutona wrażenia sportowe itd.
    Więc nie był by to dla mnie argument. Do ostrej zabawy zdecydował bym się zawsze na benzynkę i zawsze czekał bym na to co zaczyna się dziać powyżej 5 tysięcy obrotów to właśnie ten obszar którego diesel nie zna. Ktoś kiedyś powiedział że to jak z dzieckiem które ogląda dobranockę i wie że czas ucieka i zaraz będzie musiało iść spać. Po dobranocce dopiero zaczyna się dziać ciekawie.........

    Włożenie zwykłego sprzęgła do diesla z dwumasem ze względów ekonomicznych............ bo taniej. Jest dla nie nieporozumieniem , druciarstwem i kaleczeniem auta. Jeśli do sportu rozumiem, ale zadam zawsze pytanie do sportu diesla?


    Pozdrawiam Krzysiek

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl