logo
 Pokrewne renessmeKorki nike rozmiar 38korki na trasie Częstochowa Ostrołękakorki MERCURIAL zdjęcia i Cenakorki mnie obcierają co robićkorki Cristiano Ronaldo do kupieniakorki Nike Mercurial Vaporkorki do grzejników żeliwnychkorki do butla na winokorki Nike c.ronaldokorki na ulicy Półłanki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slowacja.opx.pl
  • renessme



    Jest to czwarta część słynnej wyścigowej serii Need for Speed, która jak na kolejną odsłonę przystało kontynuuje dobre tradycje i rozwiązania poprzedniczek, a także dodaje nowe elementy oraz unowocześnioną oprawę audiowizualną. Znowu możemy zasiadać za kierownicami najlepszych samochodów sportowych i niczym wiatr mknąć przez drogi.

    18 najlepszych sportowych samochodów świata
    rzeczywiste trójwymiarowe kokpity samochodów
    zaawansowany system symulujący zniszczenia samochodu, odkształcenia blach i spadek osiągów
    wątek ekonomiczny pozwalający na naprawy i ulepszanie naszych maszyn
    tryb wyścigów na autostradach, w których stawką jest nasz samochód
    19 realistycznych tras, każda o odmiennym wyglądzie i charakterze
    opcje rozgrywki w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu
    rzeczywiste warunki pogodowe, rajdy nocne i dzienne, w rażącym słońcu i okropnej ulewie
    ruch uliczny, korki, patrole policji
    animowani kierowcy zasiadający w lśniących samochodach
    bardzo dobrze zrealizowana różnica poziomów w jeżcie komputerowych oponentów









    pass:    kme



    Marcin Rutkowski <marcinrutWYTNI@poczta.onet.plnapisał(a):


    Ale dla Zakopanego, w którym są kłęby spalin i które aspiruje do stolicy
    sportów zimowych trolejbysy:
    1. Przyczyniły by sie do znacznego oczyszczenia powietrza,


    też niekoniecznie. Jeżeli miałyby taki skręt jak lubelskie i gubiłyby szelki
    to powodowałyby więcej korków a w korkach samochody więcej spalają


    2. Wzrostu prestiżu,


    nie sądzę. Co to ma do rzeczy? Czy ktoś rezygnuje z wyjazdu do Zakopanego bo
    nie ma tam trolejbusów? Gdzie tam.


    3. Uporządkowały by (chociaż w cześci ) komunikację


    w jaki sposób?


    4.Przyczyniły by się do powstania nowych miejsc pracy.


    w biurach na pewno. Znając życie na 1 kierowcę przypadałyby 2 biurwy

    pozdrawiam aron




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/



    On Tue, 11 Jun 2002 13:58:28 +0000 (UTC),


    Renata.Golebiow@acn.waw.pl (Renata Gołębiowska) wrote:
    To jest bzdura, głupota, debilizm i egoizm, żeby w mieście, które prawie
    cały czas stoi w korkach jeździć samochodami dla rozrywki i sportu (na
    dodatek w godzinach szczytu).
    Ale, owszem, głupota nie jest zabroniona.


    Co innego byloby jaky to byla mowa o rowerach, przeciez rowerzysci sa
    swieci!

    Swoja droga zaczne uczyc rowerzystow jazdy poprawnej - zwlaszcza przez
    przejscia dla pieszych poprzez ich rozjezdzanie ;|



    Neo[EZN] napisał(a):


    Podjedź dzisiaj pod Galerię Dominikańską albo Koronę to zobaczysz gdzie się
    te korki podziały :-O


    nie zglupialem jeszcze do tego stopnia ;)
    lubie sporty extremalne, ale nie az tak extremalne


    | Do sklepów pojechali. Trasa od Trzebnickiej przez Żmigrodzką nie jest
    | najkrótszą trasą do Korony a i do centrum w tym kierunku się nie jeździ
    | w ok 17 to sie nie jedzie do centrum

    No właśnie przed świętami te standardowe kierunki (rano do centrum po
    południu od centrum) nieco się zmieniają i po tym co się dzieje na
    Kochanowskiego i Sienkiewicza do 18 widać jak dużo osób jedzie po pracy do
    centrum na zakupy. Normalnie po 17 już normalnie się tamtędy jeździ. Gdyby
    Grunwald był otwarty - przejazd Skłodowskiej-Piastowska to byłaby rozsądna
    alternatywna trasa z Zalesia do centrum.


    nie moznaby tych swiat jakos tak wydluzyc? ;)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl