Jest to czwarta część słynnej wyścigowej serii Need for Speed, która jak na kolejną odsłonę przystało kontynuuje dobre tradycje i rozwiązania poprzedniczek, a także dodaje nowe elementy oraz unowocześnioną oprawę audiowizualną. Znowu możemy zasiadać za kierownicami najlepszych samochodów sportowych i niczym wiatr mknąć przez drogi.
18 najlepszych sportowych samochodów świata
rzeczywiste trójwymiarowe kokpity samochodów
zaawansowany system symulujący zniszczenia samochodu, odkształcenia blach i spadek osiągów
wątek ekonomiczny pozwalający na naprawy i ulepszanie naszych maszyn
tryb wyścigów na autostradach, w których stawką jest nasz samochód
19 realistycznych tras, każda o odmiennym wyglądzie i charakterze
opcje rozgrywki w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu
rzeczywiste warunki pogodowe, rajdy nocne i dzienne, w rażącym słońcu i okropnej ulewie
ruch uliczny, korki, patrole policji
animowani kierowcy zasiadający w lśniących samochodach
bardzo dobrze zrealizowana różnica poziomów w jeżcie komputerowych oponentów
pass: kme
Marcin Rutkowski <marcinrutWYTNI@poczta.onet.plnapisał(a):
Ale dla Zakopanego, w którym są kłęby spalin i które aspiruje do stolicy
sportów zimowych trolejbysy:
1. Przyczyniły by sie do znacznego oczyszczenia powietrza,
też niekoniecznie. Jeżeli miałyby taki skręt jak lubelskie i gubiłyby szelki
to powodowałyby więcej korków a w korkach samochody więcej spalają
2. Wzrostu prestiżu,
nie sądzę. Co to ma do rzeczy? Czy ktoś rezygnuje z wyjazdu do Zakopanego bo
nie ma tam trolejbusów? Gdzie tam.
3. Uporządkowały by (chociaż w cześci ) komunikację
w jaki sposób?
4.Przyczyniły by się do powstania nowych miejsc pracy.
w biurach na pewno. Znając życie na 1 kierowcę przypadałyby 2 biurwy
pozdrawiam aron
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
On Tue, 11 Jun 2002 13:58:28 +0000 (UTC),
Renata.Golebiow@acn.waw.pl (Renata Gołębiowska) wrote:
To jest bzdura, głupota, debilizm i egoizm, żeby w mieście, które prawie
cały czas stoi w korkach jeździć samochodami dla rozrywki i sportu (na
dodatek w godzinach szczytu).
Ale, owszem, głupota nie jest zabroniona.
Co innego byloby jaky to byla mowa o rowerach, przeciez rowerzysci sa
swieci!
Swoja droga zaczne uczyc rowerzystow jazdy poprawnej - zwlaszcza przez
przejscia dla pieszych poprzez ich rozjezdzanie ;|
Neo[EZN] napisał(a):
Podjedź dzisiaj pod Galerię Dominikańską albo Koronę to zobaczysz gdzie się
te korki podziały :-O
nie zglupialem jeszcze do tego stopnia ;)
lubie sporty extremalne, ale nie az tak extremalne
| Do sklepów pojechali. Trasa od Trzebnickiej przez Żmigrodzką nie jest
| najkrótszą trasą do Korony a i do centrum w tym kierunku się nie jeździ
| w ok 17 to sie nie jedzie do centrum
No właśnie przed świętami te standardowe kierunki (rano do centrum po
południu od centrum) nieco się zmieniają i po tym co się dzieje na
Kochanowskiego i Sienkiewicza do 18 widać jak dużo osób jedzie po pracy do
centrum na zakupy. Normalnie po 17 już normalnie się tamtędy jeździ. Gdyby
Grunwald był otwarty - przejazd Skłodowskiej-Piastowska to byłaby rozsądna
alternatywna trasa z Zalesia do centrum.
nie moznaby tych swiat jakos tak wydluzyc? ;)