logo
 Pokrewne renessmekolejność spraw przed budową domukolejność układania płytek na balkoniekolejny singiel Partizan Homoapatiakolejność układania płyt gipsowokartonowychkolejność wyświetlania w wyszukiwarkachkolejność wychodzenia sims2kolejnosc Novynettekońcówki przewodów elektrycznychkolejowy list przewozowyKorea Południowa Przewodnik
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ugrzesia.htw.pl
  • renessme


    Witam.

    Mam przyjemnosc posiadania Audi 100 5E 2200 cm3 '81 r. Bardzo fajny wózek :)
    Niestety po zalaniu benzyny ( auto ma instalacje LPG ) i odpaleniu pod maska
    powstal pozar :( Prawdopodobnie pompka paliwa albo zwarcie w LPG. Spalily
    sie wszystkie kable i przewody. Nie wiem co jeszcze ale ogien byl zdrowy.

    I teraz mam dylemat.Chcialbym go ozywic :) Co o tym sądzicie? Na jakie
    koszty powinienem sie przyszykowac? Co kupic w pierwszej kolejnosci i gdzie
    szukac w miare tanich czesci do tego auta? Czy wogole warto sie w to bawic?

    Najwiekszym problemem w tym przypadku jest chyba glowna wiazka.Gdzie takiej
    szukac i ewentualnie od jakiej innej Audicy moglaby pasowac?

    Nie mam pojecia co z tym zrobic :/ Czekam na Wasze opinie. Z gory thx

    Pozdrawiam




    Witam

    Na analizatorze spalin CO2 i lambda w normie a związki HC 4x powyżej normy.
    Wstawione 2 nowe katalizatory (tanie - metalowe).
    Brak usterek w elektronice i przeczyściłem przepustnicę.
    Co w następnej kolejności należałoby sprawdzić ?
    Silnik Audi 2.8


    Swiece i przewody. Jak ci nie lapie na ktoryms garze to HC bedziesz mial wyzsze.
    Wojtek




    Alti wrote:

    | Witam

    | Na analizatorze spalin CO2 i lambda w normie a związki HC 4x powyżej
    | normy. Wstawione 2 nowe katalizatory (tanie - metalowe).
    | Brak usterek w elektronice i przeczyściłem przepustnicę.
    | Co w następnej kolejności należałoby sprawdzić ?
    | Silnik Audi 2.8

    Swiece i przewody. Jak ci nie lapie na ktoryms garze to HC bedziesz mial
    wyzsze.
    Wojtek


    świece nowe
    Myślisz że przewody ? Ale wtedy podczas wilgotnych dni to by się chece
    działy a nic takiego nie ma.




    Alti wrote:

    | |

    | Witam

    | Na analizatorze spalin CO2 i lambda w normie a związki HC 4x powyżej normy.
    | Wstawione 2 nowe katalizatory (tanie - metalowe).
    | Brak usterek w elektronice i przeczyściłem przepustnicę.
    | Co w następnej kolejności należałoby sprawdzić ?
    | Silnik Audi 2.8

    | Swiece i przewody. Jak ci nie lapie na ktoryms garze to HC bedziesz mial
    | wyzsze.
    | Wojtek

    świece nowe
    Myślisz że przewody ? Ale wtedy podczas wilgotnych dni to by się chece działy
    a nic takiego nie ma.


    A jak z konsumpcja paliwa? Jest w normie? Jak tak to moze jednak te katalizatory
    sa g#%$o warte...
    Wojtek




    Zaśniedziała końcówka przewodu elektrycznego dochodząca do czujnika.
    Oczyścić + elektrosol lub podobny wynalazek.


    ... i ewentualnie przed założeniem na czujnik nieco ścisnąć, aby
    na pewno był dobry styk i trzymało się mocno.
    W drugiej kolejności trzeba by sprawdzić czujnik. Jeśli masz moment,
    w którym włączasz zapłon, a kontrolka ciśnienia nie świeci mimo
    powyższych zabiegów, to bez wyłączania zapłonu odłącz przewód
    od czujnika i przyłóż go do masy, np. korpusu silnika. Jeśli w tym
    momencie kontrolka zaświeci, to trzeba wymienić czujnik (dobrze by
    było, aby przy przykładaniu przewodu do masy druga osoba obserwowała
    kontrolkę).
    Jeśli kontrolka z uporem maniaka nie chce się zaświecić, to
    przyczyny należy szukać w instalaji.
    Tu jeszcze taki drobiazg - nie znam instalacji Fordów, znam Audi 100,
    a w nich do 1982 roku był jeden czujnik podłączony do żaróweczki
    w tablicy wskaźników, a od 1982 r. (do 1990) montowane były 2 czujniki
    na niskie i wysokie ciśnienie (inne w dieslach, inne w benzynowcach),
    które podłączone były do sterowniczka; ten w zależności od sytuacji
    włączał samą żarówkę lub żarówkę i brzęczyk.
    Tak więc, przyjrzyj sprawie dokładniej.

    Pozdrawiam
    Darek



    dewulot1 napisał:

    > > Po co sie udzielasz jak sie nie znasz?
    > Tez sie nie znasz. Kolejnosc wlaczania jest obojetna. Dla mnie kolejnosc
    > odlaczania tez jest obojetna, aczkolwiek sa tacy co sie boja wybuchu i
    najpierw
    >
    > odlaczaja od samochodu dawcy.
    > Pamietaj synu ze w obwodzie elektrycznym nie mozesz odlaczyc plusa od plusa.
    > Jezeli cos jest rozlaczone, to po jednej stronie tego rozlaczenia jest plus a
    > po drugiej nie drugi plus, tylko minus, chociaz pisze plus. Innymi slowy
    > mniejszy plus to jest minus.

    Nic z tego nie zrozumialem ,jakim cudem odlaczajac mase od samochodu
    biorcy moge miec + na drugim koncu przewodu?


    Wszystkie poradniki tak nakazuja i ma to sens wlasnie dlatego zeby
    uniknac wybuchu ktory jest calkiem realny.
    www.akumulator.pl/akumulator/porady/pozyczanie-pradu.html
    www.motofakty.pl/artykul/pozyczanie_pradu.html
    Dodam tylko ze w mojej istrukcji (oryginalna) audi jest podana wlasnie
    tez taka kolejnosc jako jedyna prawidlowa.Widocznie tu sie marnujesz
    inzynierku.



    "Również rozładowany akumulator może być niebezpieczny, gdyż może po prostu
    zamarznąć."

    To z twojego szacownego zrodla wiedzy, ptaszku siadajacy na przewodach
    elektrycznych najpierw lewa nozka, bo tak mama mowila.

    > Nic z tego nie zrozumialem ,jakim cudem odlaczajac mase od samochodu
    > biorcy moge miec + na drugim koncu przewodu?

    Takim cudem ze napiecia w obu akumulatorach sa nierowne. Plus na akumulatorze
    jest plusem w stosunku do minusa tego samego akumulatora, ale moze byc minusem
    w stosunku do plusa linii tramwajowej.

    > Dodam tylko ze w mojej istrukcji (oryginalna) audi jest podana wlasnie
    > tez taka kolejnosc jako jedyna prawidlowa.Widocznie tu sie marnujesz
    > inzynierku.

    Gratuluje Audi i oryginalnej instrukcji. Oczywiscie kserokopia nie bylaby
    wiarygodna.
    Masz racje, ja sie tu marnuje.



    ATE-tuning układów hamulcowych
    Continental Teves, wprowadził na rynek pod nazwą ATE High Performance Brake
    Kit zestaw służący do doposażenia samochodów osobowych. Został on
    zaprojektowany z myślą o kierowcach z ambicjami sportowymi. Jest to zestaw
    przebudowujący układ hamulcowy w taki sposób, aby spełniał swe zadanie nawet
    w najcięższych warunkach. Jako element dodatkowy osiągnięto tu interesujący
    efekt wizualny, tak charakterystyczny dla sportów samochodowych.
    Zestaw przebudowujący składa się z 2 cztero-tłoczkowych zacisków stałych z
    przyciąganymi klockami, oraz dwuczęściowych tarcz hamulcowych ATE typ
    PowerDisc, elastycznych stalowych przewodów hamulcowych oraz niezbędnych
    elementów montażowych.
    Montaż ATE High Performance Brake Kit w żaden sposób nie wpływa negatywnie na
    funkcjonowanie ABS. Szczegóły przebudowy są dokładnie opisane w obszernej
    instrukcji dołączanej do zestawu przez ATE. Program startowy pokrywa
    popularne modele Audi, BMW, Mercedes-Benz, Seat, Skoda, Volkswagen i Volvo.
    Zestawy do kolejnych modeli znajdują się w przygotowaniu.


    Pzdr.



    TOLERANCE DATA 2008.3 PL






    Dane techniczne - samochody osobowe i dostawcze
    - silniki benzynowe i diesla do 3,5 t
    - pojemność skokowa, liczba i kolejność cylindrów
    - momenty dokręceń
    - podstawowe dane układu kierowniczego i hamulcowego
    - instrukcje wymiany pasków rozrządu
    - ilustracje korków spustowych i wlewowych oleju
    - schematy napędów pasków wielorowkowych i klinowych
    - rozmieszczenie i wymiana filtrów kabinowych
    - notes
    - sporządzenie wydruku dla klienta

    Czynności podczas przeglądów serwisowych - samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t
    - przeglądy okresowe i zakres prac
    - procedury kasowania wskaźników serwisowych
    - ważne informacje fabryczne
    - notes
    - sporządzenie wydruku dla klienta

    Airbag
    - schematy ideowe systemów poduszek powietrznych
    - opis możliwych usterek
    - lista kodów błędów
    - procedury odczytu i kasowania
    - rozmieszczenie podzespołów
    - czynności podczas prac z elementami pirotechnicznymi

    Klimatyzacja
    - schematy ideowe układu klimatyzacji
    - rozmieszczenie podzespołów
    - kody usterek
    - poszukiwanie usterek
    - opis podzespołów

    Schematy elektryczne
    - schematy elektryczne z oznaczeniem kolorów przewodów i ich przekrojów
    - widok skrzynki bezpieczników
    - numery bezpieczników/opis kolorów przewodów
    - legenda oznaczeń
    - łatwe sporządzenie wydruku

    System sterowania silnika - benzyna/diesel
    - pełen wgląd do systemu i jego podzespołów
    - schematy ideowe układów wtryskowych (benzyna/diesel)
    - procedury poszukiwania usterek
    - opis i funkcjonowanie podzespołów
    - kody błędów/kasowanie
    - bezpośrednia pomoc w podręcznym menu
    - opis pinów sterownika, oscylogramy pracy elementów składowych systemu

    ABS/ESP
    - schematy ideowe układów ABS
    - kody błędów z definicją
    - opis i funkcjonowanie podzespołów
    - oscylogramy pracy czujników

    W programie sa takie marki jak:

    ALFA ROMEO
    AUDI
    AUSTIN
    BMW
    CHEVROLET
    CHRYSLER
    CITROEN
    DACIA
    DAEWOO
    DAF
    DAIHATSU
    FIAT
    FORD
    FORD USA
    HINO
    HONDA
    HYUNDAI
    ISUZU
    iVECO
    JAGUAR
    JEEP
    KIA
    LADA
    LANCIA
    LAND ROVER
    LDV
    LEXUS
    MAN
    MAZDA
    MERCEDES-BENZ
    MERCEDES-BENZ TRUCKS
    MG
    MINI
    MITSUBISHI
    NISSAN
    OPEL
    PEUGEOT
    POLONEZ
    PONTIAC
    PORSCHE
    RENAULT
    RENAULT TRUCKS
    ROVER
    SAAB
    SCANIA
    SEAT
    SKODA
    SMART
    SSANGYONG
    SUBARU
    SUZUKI
    TALBOT
    TOYOTA
    TRAILER
    VAUXHALL
    VOLVO
    VOLVO TRUCKS
    VW
    WARTBURG
    ZASTAVA



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl