logo
 Pokrewne renessmeKosiarka elektryczna zużycie prądukosiarki elektryczne DOMI serwiskorytka przemysłowe do instalacji elektrycznychKosiarki elektryczne rotacyjneKosiarka elektryczna Alcokosa boczna elektrycznaKominki elektryczne Rzeszówkominki elektryczne CastoramaKominki elektryczne dimplexkominki elektryczne Lublin
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • conclusum.xlx.pl
  • renessme


    Witam .Jestem na forum nowy .Od roku posiadam Scenica faza 1 po liftingu.Przebieg 81000 km.Po okresie mocowania sie z niechlujstwem poprzednich serwisantów udałomi się bezawaryjnie przejechać 15tkm ale teraz potrzebuję Waszej pomocy.Mieszkam w Zgierzu

    Padły mi zima podgrzewacze płynu.
    1.gdzie mogę je zakupić ?ASO Renault oferujetylko kompletny króciec z podgrzewaczami(koszt 390 zł)

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć dlaczego padły wszystkie 3 naraz?

    2.jak zlokalizować przekażnik sterujacy podgrzewaczami?

    3.jak wyglada i gdzie jest umieszczony zawór turbiny?

    4.potrzebuję schemat instalacji elektrycznej oraz opis rozmieszczenia bezp. i przekaźników przy akumulatorze

    5.jak zdjąć końcówki przewodów elektrycznych do świec żarowych?

    Za pomoc serdecznie dziękuję

    PS dla zainteresowanych posiadam schematy elektryczne do Scenic II w PDF po hiszpańsku ale dla fachowca nie stanowi to problemu





    czyli radyjko masz na górnej półczce?

    Dokładnie.


    Sam z Pioneerem męczyłem się z 10 min zanim upchnąłem wszystkie kable i też była to dodatkowa wiązka i separatorek . Poprostu całe kable włożyłem za te szare szczebelki plastikowe na maxa do tyłu, jakby to powiedzieć przełożyłem je za nie i udało się, a sprawdzałeś radio bez samych kabli wchodzi?...
    Radio bez kabli wchodzi idealnie. Pokombinuje z tymi "szczebelkami".


    Co do separatora podpiąłem go bodajże pod elektryczną antenę, tak ta wnęka pinu chyba jest zatytuowana i wszystko chodzi do dziś
    wiem, że tam trzeb go podłączyć, ale ktoś kto zakładał wcześniej radio (chyba ASO) dał ciała. Zamiast wypiąć przewód z kostki ISO z PINu 5 (sterowanie anteny) to uciął przewód i to tak szczęśliwie, że nie ma za co chwycić by wyjąć koncówkę z kostki! Dlatego podpiołem separator pod akumulator. Wogóle straszny burdel ktoś tam narobił i zastanawiam się, czy nie kupic nowej kostki ISO i na nowo wszystkiego nie połączyć.




    Wyczyszczony już jest. Sęk w tym, że do niektórych miejsc po prostu nie dojdę bez rozmontowywania go na części pierwsze. Odkurzacz ma dobrą siłę ssania więc jakoś się poczyściło ;) Dla wszystkich tych, którzy nie wiedzą bądź nie zdają sobie sprawy. NIE CZYŚCIMY URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH/ELEKTRYCZNYCH ZA POMOCĄ ODKURZACZA! Dlaczego? Otóż, powietrze porusza się wewnątrz plastikowych elementów odkurzacza (rury, przewody, elementy silnika, obudowa), co powoduje gromadzenie się znacznej ilości ładunków elektrostatycznych. Wystarczy wtedy przypadkiem lub nieuważnie dotknąć końcówką (metalową czy plastikową, wszystko jedno) odkurzacza czyszczonego elementu i katastrofa gotowa ;)

    Wielokrotnie trafiały w ten sposób uszkodzone płyty i karty graficzne na serwis, a obrazowo miałem okazję poćwiczyć to na laborkach na uczelni :)

    Do czyszczenia komputera z kurzu używany sprężonego powietrza lub ew. kompresora z małą dyszą (silny strumień i przewód daleko od elementów).

    Co do tematu, to koledzy już wszystko powiedzieli ;) Zawsze jeszcze zostaje zmiana chłodzenia na grafice lub wodowanie. U mnie się temperatury spoczynkowe cpu zmieniają w ciągu dnia wraz ze wzrostem temperatury cieczy. Od 27C rano do 38C w ciągu dnia.

    Obieg w obudowie (typowej, zwykłej) powinien być taki:
    przód -> wciąga
    bok -> wciąga
    tył -> wyciąga

    W obudowach z większą ilością miejsca:
    przód -> wciąga
    dół -> wciąga
    bok -> wciąga
    tył ->wyciąga
    góra -> wyciąga
    bok za płytą -> nadmuch
    boki przy dyskach -> też nadmuch



    kirkris, a jak chcesz udowodnić, że to właśnie on, jak go za łapkę nie złapałeś. Popytaj sasiadów może widzieli jak przyjeżdżał/odjeżdżał?
    Tymi końcówkami to se będziesz mógł tylko pośrednio. Bo on zezna, że je tymi własnymi paluchami upychał w rozdzielnicy i puszkach. A i tak penie robił w rękawicach.

    Wyluzuj facet.
    Pozmieniaj trochetreści w dzienniku bo na 100% nic mu nie udowodnisz.
    Wpisza go na czarną listę wykonawców Forum, ale w takie bierki:
    "na budowie gdzie tynkuje ten Pan, nieznani sprawcy odkuwają przewody od wszystkich instalacji elektrycznych i je odcinają w sposób niszczący instalację."
    Za coś takiego może ci skoczyć, a tak jak nie masz dowodów to co z tego że wiesz? Możesz se tą wiedzą wiesz co. I jeszcze gościu cię pozwie o pomówienie, naruszenie interesów i straty na moralności. Bo przecie jemu morelność jest najbardziej stratna.



    Cytat:
    Silniczki regulatorów świateł same przestawiają mi reflektory,krótkie ruchy w górę i dół ,od czasu do czasu.Może ktoś spotkał się z takimi objawami? 1. Po pierwsze, to "silniczki same nie przestawiają świateł". Silniczki te, dostają napięcie bez załączania ich pokrętłem sterowania. Aby sprawdzić, co jest tego powodem, trzeba dokonać przeglądu obwodów instalacji
    elektrycznej odpowiedziałnej za sterowanie ustawieniem świateł. Te silniczki otrzymują "dodatkową drogą" zasilanie. W którym miejscu się to dzieje, to trzeba wyszukać!
    2. Po drugie sprawdzanie bezpieczników, może wcale nic nie dać, bo mogą być one sprawne.
    Ja na początek rozłączyłbym, za włącznikiem sterowania wtyk w kostce i sprawdził, co się wówczas dzieje? Nie zaszkodzi obejrzeć końcówki przewodów i zaciski konektorów doprowadzających prąd do obu silniczków!



    podgrzewane siedzenia
      Witam

    Jak w temacie

    Zamierzam w swoim 206 założyć matę podgrzewającą. Zapoznałem się z tym mini-GUIDE, (http://www.206club.net/showthread.php?t=34930) jednak nie do końca mam pewność co do samego podłączenia. Wypowiedź: "teraz potrzeba bedzie z 5 metrow dobrego kabla tak z 2,5 kwadrat.
    z mat wychodza pod fotelem dwie wtyczki. za pomoca takich elektrycznych spinek (koncowek) laczymy jeden przewod z jednej wtyczki (z maty pod siedliskiem) z drugim (z oparcia), dalej laczymy od jednej wtyczki kabel z masa samochodu (ja kabel pociagnolem do srob ktore mocuja dzwignie zmiany biegow) zostaje jeszcze podlaczyc jeden przewod od mat do wlacznika. a i bym zapomnial + wziolem z kabla ktory idzie do zapalniczki on jest najbardziej odpowiedni do takiego obciazenia i podlaczamy go do wlacznika. Jest to troche zamotane ale tak wlasnie jest najlepiej podlaczyc. co do kolejnosci +/- ktore wychodza z mat to nie ma znaczenia jak sie to podlaczy i tak zawsze bedzie dzialalo
    " nie do końca jest dla mnie jednoznaczna. Proszę Was o rozwianie moich wątpliwości i narysowanie jakiegoś przejrzystego schematu. Pozdrawiam!!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl