logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • racot.htw.pl
  • renessme


    Z Gniewkowa jakaś. Ciekawe co z biletami, rozkładem. Chyba to dobry moment do powołania instytucji nadrzędnej przewozów km w Toruniu, coś na wzór ZTMu, przecież wystarczy przerzucić ludzi z programowania ruchu w MZK do MZD i utworzyć komórke odpowiedzialną za nadzór nad komunikacją miejską. Jeżeli nie stanie się do w niedalekim czasie, to czeka nas Lublin w wydaniu toruńskim.



    a u mnie...

    studencki bilet pks z lublina do rudna II z 24-10-2004 (rany...)
    kartka z jakimiś cyframi
    potwierdzenie wpłaty na konto
    50 zł papierkowe
    a dziadami: 1x50 gr, 4x10 gr, 2x2gr, 3x1gr
    kartka z odjazdami szkolnego
    kartka z adresami koleżanek
    karta maestro
    karta do wypłat ustnych
    dowód osobisty
    kartka z jakimiś tajemniczymi telefonami
    wizytówka mojego banku z moim nieaktualnym numerem konta
    wynik badania okulistycznego z 2003
    kartka z busami z Wawy do Lublina i moim NIPem
    kartka z telefonami
    rarunek ze spożywczaka na 6 zł
    kartka z telefonami
    kartka z adresami i telefonami
    karta telefoniczna (?)
    kalendarzyk z 2002
    kartka z NIPami moich rodziców
    kalendarzyk z 2004
    potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy sztuk 4
    aktualne prawo jazdy
    stare prawo jazdy
    kalendarzyk z 2005
    ksiązeczka zdrowia studenta
    kartka z napisem: przewodnik do biochemii
    następna kartka z jakimś adresem internetowym
    rachunek ze stołówki studenckiej z 2004
    karteczka z dokładnym adresem wydziału komunikacji starostwa powiatowego
    jeszcze jedna kartka z adresami
    3 moje zdjęcia odczepione od kart mieszkańca akademika chyba, bo z pieczątkami uczelnii
    no i jeszcze nalepka z numerami na wypadek jak kartę bankomatową zgubię
    bardzo inteligentnie, skoro trzymam tutaj kartę...



    Nietrudno trafić, mówicie?
    Nie znacie mojej zdolności do komplikowania z pozoru najbardziej prostych i jasnych sytuacji (zwykle w komunikacji miejskiej).

    W każdym bądź razie, dzięki chłopakom za uzupełnienie moich Niecałych wyjaśnień.

    A teraz pytanie, które właściwie powinno pojawić się najsampierw (no, może na drugim miejscu): czy jest ktoś (oprócz ludzi bezpośrednio w Mszę zaangażowanych), kto wybierałby się na owe weekendowe rekolekcje?
    Ciekawa jestem, jak do tego podejdą dojeżdżający spoza Lublina i Forumowicze w ogóle; ja chciałabym pojawić się w piątek, ale co do reszty, śmię już bardziej wątpić. And U?

    Dobranoc.



    Zważywszy na ilość osób, które zainteresowały się moim postem, nie wiem, czy da się takie stowarzyszenie założyć.
    Do założenia stowarzyszenia rejestrowanego w sądzie (innego nie ma sensu zakładać, bo nie da nam tego, co tu jest potrzebne) trzeba co najmniej 15 osób. Ponieważ mieszkamy w różnych miastach, myślę, że podejmowanie jakichś działań miałoby sens dopiero wtedy, gdy chęć przystąpienia do stowarzyszenia wyraziłoby ok. 30 osób. Wtedy jest szansa na zebranie 15 osób, żeby uchwalić statut.
    Niestety siedzibą prawdopodobnie musiałaby być W-wa, bo co jakiś czas trzeba by się spotykać w mniej więcej pełnym składzie, a z W-wą są najlepsze połączenia komunikacyjne, no i leży mniej więcej w środku kraju - musieliby więc bardzo zaangażować się warszawiacy.
    Zakładanie takiego stowarzyszenia z siedzibą w Lublinie nie ma większego sensu - wszyscy mieliby daleko, kiepskie połączenia itp.



    Z Warszawy można dojechać na miejsce zawodów komunikacją miejską, autobusem nr 720. Tylko on skręca w lewo na wioskę i to jest przystanek żanęcin a ośrodek jest troche dalej ale prosto cały czas się jedzie, więc trzeba się z przystanku cofnąć do głównej drogi(na Lublin) i przejść się kawałek, ośrodek jest przy samej trasie po prawej stronie.
    tu widać o czym napisałem
    http://img475.imageshack.us/img475/406/73zd.th.png
    http://img475.imageshack.us/img475/4631/88wp.th.png



    Wsiadam, a raczej wsiadamy 02.09.... w pociag do Lublina :diabloti:

    Wczoraj bylysmy w Wawie. Wycieczka ogolnie udana, ale mialam spor z panem kontrolerem biletw w komunikacji miejskiej.

    Wsiadamy zkolezanka na petli, Fiona w halti. Mowie, ze mam ze soba ksiazeczke zdrowia, bo musze miec zaswiadczenie o szczepieniu na wscieklizne. Kolezanka, ze to by musial byc wyjatkowo upierdliwy kanar, zeby pieczatki sprawdzac. No i oczywiscie, co slyszymy? "Bilety do kotroli prosze" :evilbat: Wyciagam swoj. A pan do mnie: "Pies ma kaganiec? A ma. To jest kaganiec?" Ja: "Tak." :evil_lol: P: "A co on taki dziwny (w sensie, ze luzny)?" J: "Zeby psu bylo wygodniej." P: "Ale on moze pysk otworzyc." J: "Nie szerzej niz mu pozwala ogranicznik". P: "Aaaaahaaa."

    To byl jeden jedyny kontroler, ktory czepnal sie fionkowego kaganca, a kontrolowano nas juz chyba z 7 razy.



    Od poniedziałku, 7 lipca 2008 roku, klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej z szesnastu największych miast w Polsce mogą korzystać z miejskiego Ethernetu TP, czyli budować sieci LAN lub WAN, nie tylko w poszczególnych aglomeracjach, ale również pomiędzy nimi.

    Dzięki połączeniu miejskich sieci Ethernet w jedną całość klienci Telekomunikacji Polskiej mający oddziały firmy w różnych miastach, mogą korzystać z transmisji danych o prędkości do 1 Gb/s - z gwarancją dostarczenia zakupionego pasma - przez całą dobę, szczególnie w godzinach szczytu.

    Miejski Ethernet tp to transmisja danych oraz dostęp do Internetu z prędkościśą od 1 Mb/s do 1 Gb/s, działająca zgodnie ze standardami Metro Ethernet Forum, międzynarodowej organizacji non-profit, która odpowiada za tworzenie standardów, według których pracują sieci operatorskie Metro Ethernet.

    W Polsce, w jej zasięgu obecnie znajdują się: Bielsko - Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Sopot, Szczecin, Warszawa i Wrocław.

    Usługa jest przeznaczona głównie dla dużych i średnich spółek. Szczególnie dla firm, które muszą z różnych lokalizacji korzystać ze zintegrowanych aplikacji biznesowych, multimedialnych środków komunikacji czy ofert data center.



    Zobaczcie co znalazłem na alegro.pl za 98tyś.:


    "Dom z bali modrzewiowych(żywicznych 20X25)całość 280m2.

    Parter + poddasze . Dom wybudowany w 38 roku .

    Parter 7-pomieszczeń używanych,salon 42m2,kominki,nowoczesna łazienka i kuchnia zabudowana,jadalnia,pokój dzienny dla dzieci,dwa oddzielne wejścia,


    PRZECZYTAJ....O MNIE

    Całość na działce 2400 m2 w kwadracie , na stoku w kierunku zalewu ,wypoziomowana 3 nasypami ziemnymi ze skarpami z kamienia, 200m od granicy Puszczy Świętokrzyskiej,pięknie położona - widokowa , zagospodarowana rekreacyjnie,w zacisznej okolicy w mieście.Dogodny dojazd
    (przystanki w obie strony komunikacji miejskiej)20m od działki.
    Szkoła,supermarket,przychodnia lek.,apteka w promieniu 900m od działki

    LOKALIZACJA STARACHOWICE (ok 60tys.mieszkańców, )woj.ŚWIĘTOKRZYSKIE
    Warszawa ok-130km , Kraków ok-130km,Lublin ok-120km,Kielce ok-50km,Radom ok-50km

    KONTAKT TELEFONICZNY 0600539088 LUB email
    i strona
    http://www.republika.pl/blackwasp/dom.html.
    Pozdrawiam



    Cytat:
    Masz jakieś rozdwojenie jaźni czy coś? Sam napisałeś o tym: [...]

    a teraz marudzisz, że Lublin będzie pominięty.. co Wrocław czy Gdańsk jest temu winny??
    :lol:
    co ma pominiecie Lublina przy euro2012 do proby zabierania mu przyznanych wczesniej pieniedzy na konkretne i zaplanowane cele z innego zrodla?


    poza tym spojrz na mapne, jesli nie potrafisz sobie tego wyobrazic - trasy do Lublina i z Lublina do granicy powinny stanowic rownie wazny element komunikacji ze wzgledu na polozenie, o ktorym wspomniales...




     
    Użytkownik "Piotrek" <spam-dont.even.think.about.it@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:e1eg00$1f0$1@news.lublin.pl...
    > Piotrek rzecze co nastepuje.:
    >> Plus reklamuje sie z darmowymi rozmowami w abonamencie bez limitow.
    >> Chcialem zapytac jak najtaniej w plusie rozmawiac za darmo z 1 numerem? I
    >> czy jest to faktycznie mozliwosc rozmow (przynajmniej teoretycznie) NON
    >> STOP 24/7/365?
    >
    > zapomnialem wkleic:
    >
    > 10. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zablokowania
    > dostępu do Usługi "Darmowy Numer" w sytuacji gdy Abonent swoim
    > postępowaniem, również w sposób nieświadomy, wpływa na pogorszenie jakości
    > świadczonych usług lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych, w
    > szczególności, gdy w wyniku korzystania z Usługi "Darmowy Numer" ogranicza
    > możliwość komunikacji z numerami alarmowymi (m.in..: 112, 997, 998, 999).
    >
    > Rozumiecie ten punkt regulaminu, bo ja jakos ni-chu-chu za bardzo ;)

    To proste! Nad tym zapisem debatowaly sztaby prawnikow... po to, by zawsze
    klientowi pokazac, ze nie mial racji bo "w umowie jest tak i tak i klientr
    sie zgodzil na taka umowe..." ot i cala tajemnica zapisu.
    Przesledz uwaznie zapisy w umowach, regulaminach ect. i tak naprawde czy
    masz jakies szanse z operatorem/bankiem/innym dostawca/biorca uslug?
    zadnych...




    Badania elektronicznych urządzeń pojazdów samochodowych- Dziubiński
      Dziubiński, Lublin 2004, PDF, 100 stron

    http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/qo7602_badania.jpg
    Gwałtowny wzrost stopnia elektronizacji samochodu to rok 1990, związany z zaostrzeniem przepisów dotyczących emisji spalin, a także z dużym obniżeniem ceny urządzeń elektronicznych (masowa ekspansja komputerów). Elektronizacja poszczególnych układów przebiega z dużą intensywnością. Postęp w niektórych układach wymuszany jest przez ochronę środowiska, w innych konkurencją na rynku samochodów. Większość układów elektronicznych służy poprawie komfortu użytkownika, bezpieczeństwa jazdy a część, to skutek panującej mody.

    Obecnie elektroniczne urządzenia sterujące sąukładami niezależnymi od siebie, chociaż obserwuje się początki integracji funkcji sterujących w jednym urządzeniu. Przyszłością jest jeden zbiorczy, centralny system sterujący. Współczesny samochód niezależnie od wielkości i klasy jest zelektronizowany. Elektronika przejęła funkcję kontroli, sterowania, komunikacji z kierowcą od układów czysto mechanicznych do elektromechanicznych. Stało się to dzięki bardzo dużej elastyczności, czyli łatwości dostosowania do konkretnego zastosowania przy użyciu zunifikowanych podzespołów. Dzięki elektronice możliwa jest adaptacja układów do aktualnych warunków pracy samochodu.
    Kod: http://hotfile.com/dl/9833715/ae1862f/Badania_elektronicznych_urzadzen_pojazdow_samochodowych.pdf.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl