logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jamnix.pev.pl
  • renessme


    Wiem, że taniej i trochę mnie boli, że przepłacę o jakieś 100zł. Ale bierz pod uwagę, że biorę ten sprzęt na raty! A jak patrzyłem to maja tam raty żagiel, które nie są aż tak tanie jakie mam w Invest banku różnica jakieś 3% zresztą umowę trzeba podpisać osobiście! A u mnie w mieścia nie ma przedstawiciela żagla więc musiałbym się wybrać do poznania (koszty za bilety PKP to jakieś 2x20+2x10=60 plus komunikacja miejska no i trzeba cos zjeść jeszcze więc wybiorę jednak komputronik tym bardziej, że sprzęt sprawdzę na miejscu a wiadomo, że różnie bywa. Czasami przesyłka jest uszkodzona lub tez zaginie. A szczerze mówiąc niechce mi się bawić w póżniejsze reklamacje itp:)





    Nie mieszkam w Warszawie, poza tym problemy były tylko na bocznej ośnieżonej drodze, nigdzie indziej nie było problemów z ruszeniem. A to zimówki przydają się tylko w Wawie ? Cholera,chyba się przeprowadze,zaoszczedzi się tego tysiaka na opony :roll: Naprawdę,świetne argumenty. Dziwnym trafem właśnie takie się słyszy od aut które zdarza się wyciągać z rowów.
    Chodzi mi o to że u mnie nie ma komunikacji miejskiej, jeden autobus okrąża tylko główną część miasta i jedzie dalej na Poznań.



    1) Jeżeli już o remontach to remontuje się przede wszystkim przeraźliwie wolno. Wprost niewyobrażalnie wolno!
    Jakość remontów również pozostawia wiele do życzenia.
    2) Równy NY? Na jakim świecie ty żyjesz? We Wrocławiu nie ma komunikacji miejskiej. Tras tramwajowych się w ogóle nie rozbudowuje, a autobusy stoją w korkach więc podróż nimi trwa jeszcze dłużej niż samochodem.


    Pomysł: mam pomysł żeby pozbyć się tej kliki która od dwóch dekad rządzi Wrockiem i sprawiła, że komunikacja w tym mieście jest najgorsza w Polsce (gorsza niż w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Trójmieście...) B)



    wpadlo mi w lapki wiec sie podziele:

    dla niezmotoryzowanych polecam rozklad jazdy autobusow i tramwajow, obslugiwane miasta:
    Białystok Górnośląski Okręg Przemysłowy Kraków Łódź Lublin Poznań Radom Szczecin Trójmiasto Wrocław i Wawa
    czesto aktualizowane (sprawdzalem przy okazji remontu i zmian tras w zwiazku z remontem okolic dworca w Krakowie, dzien po zmianie rozkladow, na stronie byl nowy rozklad!!!)
    do tel można wgrac sobie do 15 lini (zna wszystkie przystanki ... zreszta sami sprawdzcie)
    program w javie wiec na series 40 tez dziala!
    nie udalo mi sie nigdy pobrac wapem wiec polecam
    zaznaczyc linie, zatwierdzic, przejechac na dol i tam sa pliki jar i jad gotowe do pobrania i odpalenia!

    milej zabawy!

    a no i link

    www.jazdy.net Załączone pliki



    My też tankujemy na Neste 98 silnik chodzi płynie i tak samo ale na V-power wydawać by sie mogło ze chodzi ciszej

    I spalanie 9l. Super (bez Ironi, Rex pali 20)
    Polecam komunikacje miejska:) nie wiem jak u was ale w Poznaniu można bez problemu dojechać na czas myślę że spalanie to kompleks każdego kierowcy:P



    " />
    ">czy naprawdę nie można na tym zarabiać ?


    Witam
    Zaczynijmy od podstawowej kwestii. Nigdzie komunikacja miejska nie jest dochodowa. Czy w Warszawie , Krakowie, Poznaniu itd. Zawsze jest dotowana. Dochodowe mogą być poszczególne linie (u nas np. Karapulka i 10 do Międzyzdrojów). Całość nigdy, chyba że będzie pocięta, np. tak że na Karsibór bedą 4 kursy w ciągu doby w godzinach szczytu gdzie zapełnienie jest 120 %. Komunikacja miejska jest zadanim własnym gminy. Gmina ma obowiązek zapewić mieszkańcom dojazd Obecnie z komunikacji korzystają przedewszystkim emeryci/renciści (przejazdy ulgowe i bezpłatne), uczniowei (ulgi) i osoby bez aut. Bo są jeszcze tacy co niektórych dziwi.
    I jeszcze jedna kwestia czy autobusy jeżdzą puste?
    To zależy co rozumiemy pod tym pojęciem. Dal niektórych 5 osób to pusty autobus, dla innych 20 to nabity na maksa. Warto przypomiec sobie miniony sezon i frekwencje przekraczającą nieraz pojemości przegubowca.




    Inaczej się ma sprawa z przewozami na tzw. prowincji. Nie oszukujmy się - to już nie te czasy, gdy kolej u boku PKSu była podstawowym środkiem transportu. Żyjemy już w innym świecie. Tam przewozy kolejowe muszą ustapić miejsca samochodom, busom, autobusom lub dalej wozić "powietrze". To śmiała teza, zważywszy na to że na całym świecie ruch lokalny stanowi miażdżącą większośc przewozów... Do tego takie miasta jak Poznań, Wrocław, Bydgoszcz i Szczecin aż się proszą o uruchomienie w nich czegoś na wzór warszawskiej SKM. Nowy, ładny tabor, regularnośc kursowania i dowóz komunikacją miejską do czystych stacji zapewnią pasażerów, a kiedy ludzie zobaczą że koleją szybciej niż autobusem (tak jak w Warszawie) nie będzie już ich trzeba dłużej przekonywać.




    Ale zauwaz też, że MPK nie pakuje tych pieniędzy w kolejne remonty M11 i 280.26, jak np. ostatnio Lublin czy swego czasu Poznań.

    Porządny remont miga kosztuje koło 70 tysięcy złotych. Za cenę nowego autobusu na gaz można mieć doprowadzonych do stanu używanlośći na 7 lat jakieś 12 autobusów, więc póki co ma to jeszcze sens. Przynajmniej, dopóki miasta nie uda się przekonać do corocznego finansowania zakupów nowych autobusów i troszczenia się o komunikację miejską.


    Skąd wzięliście tą cenę U18?
    Z przetargu krakowskiego. Dokładnie było 1.005.000 PLN.





    Cóż widać taka nowa obornicka tradycja najpierw się zrobi a potem to jakoś będzie, jednak takie podejście do tematu już przerabialiśmy i niczym dobrym to się nie skończyło jak pamiętamy z historii.

    Od siebie dodam, że w tej chwili realizowany jest jeden kurs rano o 5.17 z osiedla Leśnego do przystanku PKP Oborniki Miasto, a z powrotem skomunikowane z pociągiem Poznań-Piła, ok. godz. 15.35.
    To chyba najmniejsza komunikacja miejska w kraju. Zdarza się, że UM podstawia któryś z dwóch posiadanych jeszcze przez siebie autobusów: autosana H 9-21, albo jelcza 080!!!


    nie no jesteście wielcy
    w naszym regionie już parę miast sobie poradziło z brakiem komunikacji miejskiej ale nie będę podpowiadał jak



    MPK nie widzi możliwości rozbudowy połączeń na terenie naszej gminy poza istniejące dwie linie. Otrzymałem stosowną analizę.
    Podjąłem decyzję o próbie połączenia dowozów szkolnych z regularną komunikacją autobusową do i z: Kamińska, Uchorowa, Długiej GOŚLINY i ewntualnie Łopuchowa.
    Obecnie rocznie płacimy ok. 400 tys. złotych za przewozy szkolne i ponad 400 tys. zł za kursy MPK do i z Poznania. Jeżeli wewnątrzgminna komunikacja kosztowałaby dodatkowo nie więcej niż 100 tys. rocznie to mam szanse przekonać do tego Radę Miejską.
    Przetarg mógłby się odbyć jeszcze w tym roku, a połączenia mogłyby być uruchomione w 2006 r.
    Więcej będę mógł powiedzieć ok. poł. października.

    Pozdrawiam
    Tomasz Łęcki



    Rozkład jazdy komunikacji miejskiej dla kilkudziestu polskich miast. Program w trakcie rozwoju, przybliżone procentowe pokrycie sieci komunikacyjnej oraz dostępne miasta są podane na stronie http://transportoid.com/

    Funkcje:
    * kompletne rozkłady jazdy w telefonie
    * wyszukiwanie połączeń
    * aktualizacje z internetu
    * szybki dostęp do ulubionych elementów
    * obsługa map i GPS
    * Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Jaworzno, Jelenia Góra, Kielce, Kraków, KZK GOP, Lublin, Łódź, Nysa, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rybnik, Rzeszów, Stalowa Wola, Szczecin, Tczew, Toruń, Trójmiasto, Tychy, Warszawa, Wrocław, Zamość, Zielona Góra

    Aplikacja do ściągnięcia z Marketu pod nazwą "Transportoid" lub ze strony internetowej w postaci kodu QR. W wersji darmowej jest dostępna większość funkcji, na stronie jest podane w zakładce "Abonament".


    1.png



    Polska zagra na Euro w 2008, to bardzo prawdpodobne :)

    ----------------------------------------------------------------------
    Pytano się o inwestycje - to na przykładzie Wrocławia :

    Fragment z tego artykułu : http://miasta.gazeta...51,4067108.html

    Wielki stadion

    Na pewno powstanie nowy stadion piłkarski na 40 tysięcy widzów. Miasto chce go wybudować (i to bez względu na to, czy dostaniemy Euro) wspólnie z prywatnym inwestorem. Odda mu 21-hektarową działkę na Maślicach obok planowanej obwodnicy autostradowej. W zamian inwestor będzie mógł tam wybudować sieć hipermarketów. Koszt stadionu - około 100 mln euro. Do projektu zgłosiło się już kilka polskich i zagranicznych firm inwestycyjnych i deweloperskich.

    - W większości pieniądze na stadion piłkarski zdobędziemy więc dzięki własnym planom inwestycyjnym, ale chcemy też pozyskać je od państwa. Bo skoro nowe stadiony w Gdańsku i Warszawie powstaną z budżetu rządowego, a obiekt Lecha w Poznaniu w znacznym stopniu będzie z niego modernizowany, to dlaczego my nie mielibyśmy skorzystać z takiej pomocy - mówi Michał Janicki, dyrektor departamentu spraw społecznych Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. - Dzięki niej zwiększymy na przykład komfort stadionu i wybudujemy obiekt treningowy.

    Lepsza komunikacja

    Za państwowe pieniądze powstanie także nowy terminal lotniczy, niezbędny do przeprowadzenia tak wielkiej imprezy. Jego budowa pochłonie 77 mln euro. - Istniejące lotnisko obsługiwałoby tylko połączenia krajowe, a nowe, powstałe obok, ruch międzynarodowy - tłumaczy Janicki. - Liczymy, że terminal obsłuży 2,5 miliona pasażerów rocznie.

    Dzięki Euro 2012 znacznie szybciej powstałyby też drogi ekspresowe - z Wrocławia do Warszawy oraz Szczecin-Wrocław- Praga. Natomiast autostradę A4 przedłużono by do Lwowa. Szybciej wybudowane byłyby również ekspresowe linie kolejowe łączące Wrocław z Warszawą i Berlinem. Koszt inwestycji wyceniono na 418 mln euro (bez autostrady). Wszystko było już zaplanowane, ale na dość odległą przyszłość. Jeśli dostaniemy prawo do Euro, inwestycje będą musiały powstać w ciągu czterech-pięciu lat.

    Więcej hoteli

    Organizacja tak prestiżowej imprezy to także rozwój turystyczny. Do jej rozpoczęcia we Wrocławiu musiałoby powstać co najmniej kilkanaście hoteli. Do Portugalii, która organizowała Euro w 2004 roku, na imprezę przyjechało kilkaset tysięcy kibiców, ale ruch turystyczny w miastach, gdzie rozgrywano mecze, zwiększył się również w kolejnych latach.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl