logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • videojahu.xlx.pl
  • renessme


    " />Na stronie iswinoujscie.pl jest materiał Tv Świnoujście o biletach - wypowiada sie dyrektor. Rozprawmy sie z jego rozumowaniem i nieprawdami wygłoszonymi publicznie.
    1. Wprowadzenie biletów miesięcznych jest w gestii Rady Miasta
    Tak, ale formalnie bo uchwałę przygotowuje dyrektor KA i tylko od jego woli to zależy czy chce takich biletów czy nie.
    2. Oprócz Szczecina w innych miastach zachodniopomorskich nie ma rozbudowanego systemu biletów (szczegónie miesięcznych).
    Nieprawda.
    Stargard: bilety miesięczne, dziennne i wakacyjne ( u kierowcy tylko karnety)
    Wałcz, Szczecinek, Koszalin: bilety miesięczne
    Police: taryfa ZDiTM Szczecin
    Miesięcznych nie ma tylko w Białogardzie i Kołobrzegu (tu jest bilet elektroniczny za 1,40 zł)

    3.Wyliczenia dyr dot. karnetów ( że tak tanio )są dla biletu ulgowego.

    4.System biletów miesięcznych WPKM nie był skomplikowany były bilety miesięczne liniowe i sieciowe. Ten system jest do dziś w Szczecinie

    5.Umowy na sprzedaż podpisane z ok 30 punktami. Jestem ciekaw z którymi?

    Na koniec jedna optymistyczna wiadomość to że KA kredytuje bilety kioskarzom i rozliczanie jest po ich sprzedaży.

    I na koniec jedna rada dla dyr. Reimusa. Wyprodukujcie naklejki formatu 20x10 cm z trescią "Tu do nabycia bilety Komunikacji Miejskiej" z cennikiem, logo KA itp. do naklejenia na szybę w kiosku. To naprawde dużo da, bo teraz mało kto sie łudzi , że bilet nabędzie w kiosku, a nie bedzie biegał po wszystkich i sie pytał.



    " />Witam!
    Jako, że poza historią Szczecinka, jestem fanatykiem komunikacji miejskiej to chciałbym zasięgnąć być może jakiś informacji, poszukuję różnych informacji od 1960 r. do roku 2000. Najbardziej zdjęć, mogąbyć z jakiś archiwów rodzinnych itp.
    Nic nie mogę znaleźć o Ogórkach, Jelczach M11 i PR110M czy nieśmiertelnych autosanach.



    Wyniki działań Strazy Miejskiej w Szczecinku - Gazeta Wyborcza 29.12.2005:
    Efekty widać w budżecie - wpływy z mandatów wzrosły nawet 80-krotnie. Na przykład za wykroczenia przeciw bezpieczeństwu w komunikacji o 585 proc. (z 4,2 tys. zł do 24,8 tys. zł), za wykroczenia przeciwko urządzeniom użytku publicznego (wandalizm) o 867 proc. (z 3,5 tys. zł do 30,7 tys. zł), za wykroczenia przeciwko porządkowi i spokojowi publicznemu o 4927 proc. (z 220 zł do 10,8 tys. zł), zaś za wykroczenia z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości aż o 8060 proc. (ze 150 zł do 12 tys. zł) !



    Wielokrotnie jeżdząc komunikacją miejską o róznych miastach tak dużych (Poznań, Szczecin) jak i tym małych (Kołobrzeg, Szczecinek) spostrzegłem, ze u nas w Koszalinie jest coś w naszej miejskiej sieci autobusowej co trzeba oprawić. Chodzi o oznakowanie rzystanków komunikacji miejskiej. W większości miast na słupkach bądź wiatach rzystankowych jest wyraźnie zaznaczona nazwa rzystanku (np. Koszalińska/sklep, Boh. Warszawa) i numery odjeżdżających stamtąd linii. Ponadto na rozkładzie jazdy trasa rzejazdu jest rozpisana na oszczególne rzystanki. A u nas? U nas rzystanki nie opisane, lub w najlepszym razie tylko nazwa ulicy istnieje jednakowa dla wszystkich rzystanków na dawnej ulicy (weźmy np. ul. Zwycięstwa) i opis jest tylko na tzw. starych wiatach rzystankowych. Na nowych już nie. Dla miejscowych to moze mało istotne, ale turysta ma już roblem z korzystaniem z usług komunikacji miejskiej.



    KM Szczecinek

    Komunikat - kursy autobusów w okresie Świąt Wielkiejnocy (30-03-2010)

    Niniejszym informujemy, że w okresie Świąt Wielkiejnocy autobusy Komunikacji Miejskiej – Spółka z o.o. w Szczecinku kursują następująco:

    Dnia 03 kwietnia 2010 r. /sobota/ - autobusy kursują wg rozkładu jazdy obowiązującego w soboty.

    Dnia 04 kwietnia 2010 r. /niedziela/ - kursują autobusy linii 0 i N.

    Dnia 05 kwietnia 2010 r. /poniedziałek/ - do godz. 13:00 kursują autobusy linii 0, od godz. 13:00 - autobusy linii 1, 2, 5, 6 ,7, 13, N wg rozkładu jazdy obowiązującego w niedziele i święta.



    Tzn. oddział został, ale zajmuje się tylko i wyłącznie komunikacją miejską dla ZKM Gdynia, czyli przekształcili się w coś na wzór Veolii Warszawa. Mam nadzieje, że nic nie pokręciłem. Jak coś to mnie pewnie Kroelewicz sprostuje.

    A tu małe wspomnienie po gdyńskim PKS-ie



    Z dalszych relacji obsługiwali Świnoujście i Szczecinek. Na "rozkladach" też był kurs do Torunia z adnotacją: "kursuje po ogłoszeniu", ale nie wiem czy go kiedyś ogłosili




    A ja kilka dni temu ukończyłem 26 lat i pomimo, że jeszcze kilka miesięcy postudiuje to już skończyły mi się ulgi na przejazdy. W takim razie jeśli mam jechać autobusem miejskim (ok. 10 min.) za 2,2 zł, lub busem za 1,2 zł to czy mam jakiś wybór?
    W komunikacji miejskiej studenci polskich uczelni mają ulgę 50% bez względu na wiek na podtawie ustawy o szkolnictwie wyższym. I to, że niektóre przedsiębiorstwa (np. Szczecinek) sobie wpisują co innego, jest BEZ mocy prawnej.



    " />Są pieniądze dla świnoujskiej komunikacji
    Dofinansowanie sześciu projektów z RPO
    Ponad 36 milionów złotych zostanie rozdzielonych między sześć projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Wszyscy ubiegający się o środki otrzymają oczekiwane dotacje.

    Chodzi o projekty realizowane w ramach Osi priorytetowej 2. Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej, Działanie 2.1 Zintegrowany system transportowy województwa, Poddziałanie 2.1.6 Zintegrowany system transportu publicznego. Dofinansowane zostały inwestycje umieszczone na liście rankingowej, która jest efektem oceny formalnej oraz prac Komisji Oceniającej Projekty w zakończonym niedawno konkursie dla tego poddziałania. Dotacje jako beneficjent otrzymała m.in.

    Komunikacja Autobusowa Spółka z o.o. z przeznaczeniem na :

    – ‟Rozwój i poprawa jakości komunikacji pasażerskiej w Świnoujściu poprzez zakup taboru autobusowego” – dofinansowanie w wysokości 6 673 131,81 złotych

    – ‟Usprawnienie komunikacji publicznej w Świnoujściu poprzez budowę zajezdni autobusowej wraz z infrastrukturą towarzyszącąĂ˘Â€Â – dotacja w kwocie 14 688 094,91 złotych.

    Ponadto środki otrzymali: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie (blisko 8 mln zł), Komunikacja Miejska Spółka z o.o. w Szczecinku (ponad 3,7 mln zł) i Komunikacja Miejska w Kołobrzegu Spółka z o.o. (ponad 3,75 mln zł)

    Łączna kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie powyższych projektów wyniosła 36 491 846,77 złotych. Wszystkie pieniądze pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

    http://www.wyspiarzniebieski.pl/aktualn ... z-rpo.html



    " />[/quote]Zgadzam się. Autobusy są uznawane za najbardziej bezpieczne pojazdy. Każdy by chciał by w Kraśniku kursowały najlepiej niskopodłogowe Neoplany lub Solarisy lecz one nie nadają zbytnio dla takiego miasta jak Kraśnik. Po pierwsze jeżdża zbyt małe ilości pasażerów, oczywiście w godzinach rannych i popołudniowych jeździ więcej, lecz normalnie duży autobus jest nieopłacalny. Nonsensem byłoby by powiedzmy 80 lub 100 miejscowy "jamnik" woził max. 15-20 osób. Po drugie ulice, zwłaszcza w Starym Kraśniku, są one wąskie, skrzyżowania małe jak np to feralne ze Strażacką. Widziałem już, że Solaris zaczął już produkować mniejsze wersje autobusów, więc szczerze sam osobiście bym chciał je zobaczyć na naszych ulicach.[/quote]

    Nie zgadzam sie z Toba. W Krasniku jest zapotrzebowanie na duze autobusy. Oczywiscie prawda jest ze poza szczytem jezdzi mniej osob, wiec wtedy idealne bylyby powyzsze Solarisy lub inne wozy o pojemnosci ok 60 osob. Nie wiem jak wy ale ja wolabym zamias busa co 5 minut normalny autobus co 15. Tak wyglada komunikacja miejska w wielu malych miastach. Zreszta sadze ze utrzymanie jednego autobusu jest tansze niz 3 busow. (paliwo, kierowcy itd). Ceny uzywanych autobusow miejskich na ok 50 osob sa porownywalne z cenami busow. Ile pali jeden 100 osobowy autobus a ile 5 busoe, ile osob trzeba do obslugi 1 autobusu a ile do 5 busow.
    Jest wiele miast wielkosci Krasnika w ktorych jezdza duze autobusy, takze niskopodlogowe Solarisy np; Szczecinek( nowe niskopodlogowe MANy), Chojnice ( uzywane niskopodlogowe MANyy), Cieszyn (nowe niskopodlogowe jellcze m125m, w Cieszynie jest duzo wiecej waskich i kretych uliczek niz Krasniku i 12 metrowe Jelcze daja rade) , Debica (pelno 12 metrowych Jelczy z napedem CNG) , Augustow (nowe solarisu U 10 ) a w szczegolnosci Zywiec i Wejcherowo( nowe Solarisy U 12). Krasnik jast wielkosciowo porownywalny do powyzszych miast. I nie widze przeszkod aby u nas mogly jezdzic Solarisy czy inne duze nikskopodlogowce. Takze w komunikacji prywatnej.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl