logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slowacja.opx.pl
  • renessme


    Robert napisał(a):


    Szczerze mówiąc nie spotkałem się z przypadkiem chamstwa od strony renomy,
    (moze dlatego ze niezbyt czesto jezdze) ale ktos kto sie z tym spotkal
    powinien nagrac kamerą i wyslac do siedziby firmy renoma i do pkp, moze by
    zrezygnowali z takich "pracownikow"


    W Gdańsku odkąd bilety w komunikacji miejskiej zaczęła sprawdzać renoma
    regularnie w prasie lokalnej pojawiają się artykuły na temat tego, co
    wyczyniają, pasażerowie piszą skargi do Urzędu Miasta i Zarządu
    Transportu Miejskiego a mimo to dlaej jest jak jest. Może, gdy w końcu
    sprawa oprze się o media ogólnopolskie to coś się w tej kwestii zmieni.



    http://www.samoobrona.org.pl/pages/01.Program/index.php?document=463....

    Program dla Warszawy i nwestycje komunikacyjne. Czytamy:

    Całkowitej sanacji wymaga projekt Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM), który w
    wydaniu ekipy prezydenta Kaczyńskiego stał się karykaturą. Rozliczymy
    skandaliczne wykonanie dotychczasowych prac, gdzie za 55 mln złotych
    sprowadzono do Warszawy nieprzydatny kolejowy złom po kosmetycznym liftingu.
    Przestarzałe technicznie i powolne pociągi, adaptowane ze spalonych składów
    elektrycznych EN-57 z Gdańska, wożą co kilka godzin powietrze. Kosztuje to
    podatnika 8 mln zł rocznie. SKM z prawdziwego zdarzenia wymaga porozumienia
    z Grupą PKP, w tym z właścicielem torów PLK Sp. z o. o. oraz regionalnym
    operatorem pasażerskim, jakim są Koleje Mazowieckie S. A. Docelowo ruch
    pociągów SKM powinien odbywać się po wydzielonym torowisku, tak jak ma to
    miejsce w większości miast Europy Zachodniej. Dzięki temu częstotliwość
    kursowania pociągów SKM jest analogiczna do metra (co 1-3 minuty). W
    warunkach Warszawy niezbędne jest jednak uprzednie odtworzenie całej
    zdewastowanej infrastruktury: torowisk, stacji, systemów sterowania ruchem
    oraz zakup nowoczesnego taboru. Inwestycje te przekraczają możliwości
    budżetowe stolicy, stąd też projekt SKM będziemy starali się wpisać do
    wieloletnich krajowych planów inwestycyjnych oraz uzyskać wsparcie finansowe
    z UE.

    orientują się chłopaki;)



    i to jest wlasnie polska, wszystko dziala ale nie poprawnie. zamiast wprowadzic
    cos takiego jak city-ticket na db tu kazde miasto i wojewodctwo samemu cos knuje
    i kombinuje. nie widzę przeciwskazan by jadąc z innego woj. bym nie mógł
    skorzystać z tego biletu.

    przykład biletu BiT jest nie ma miejscu bo właśnie tak NUE powinno to działać.

    Chodzi w Bilecie BiT o 50gr, a czemu jadąc z Katowic Gdańska Olsztyna Poznania
    Lodzi Lublina do Bydgoszczy nie mogą mi na bilecie doliczyć tych 50gr? Bonie!!!!
    niedasie!!!! tylko jadąc z Torunia mogę z oferty korzystać!!! jest to bzdura i
    głupota a UM się chwali ze coś takiego super wymyślił i się tym wszędzie chwali.


    Bilet aglomeracyjny w Łodzi
    Urzędnicy analizują, jak wyglądają podobne rozwiązania w innych regionach
    kraju. Jako wzorcowy i najbardziej prawdopodobny do wprowadzenia w Łodzi
    prezentują system działający od ponad roku na trasie Bydgoszcz - Toruń. Bilet
    aglomeracyjny można tam kupić w każdej z kas na bydgoskim i toruńskim dworcu
    za 10,50 zł (przejazd tylko pociągiem kosztuje 10 zł). Dzieci i uczniowie
    płacą mniej - 6,60 zł. Bilet uprawnia też do korzystania z tamtejszej
    komunikacji miejskiej przynajmniej przez godzinę. Dzięki temu na jednym
    przejeździe można zaoszczędzić 1,70 zł. Przy zakupie aglomeracyjnego biletu
    miesięcznego jest to nawet sto złotych taniej.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



    http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,4817326.html

    Kto zniszczył Bombardiera?
    mj
    2008-01-07, ostatnia aktualizacja 2008-01-07 20:47
    Nie minął jeszcze miesiąc, jak nowe tramwaje jeżdżą trasą na gdański Chełm,
    a już jeden z nich zniszczyli wandale. ZKM dowiedział się o tym z "Gazety"
    Bombardier o numerze bocznym 1006 jeździ z porysowaną szybą od paru dni.
    Choć pojazd jest monitorowany, a szyba znajduje się tuż za kabiną
    motorniczego, nikt nie zgłosił zniszczeń Zakładowi Komunikacji Miejskiej. -
    Jeśli doszło do aktu wandalizmu, przejrzymy monitoring, a sprawę zgłosimy
    policji - obiecuje rzecznik ZKM Izabela Kozicka-Prus.

    W Gdyni dewastację autobusów i trolejbusów udało się ograniczyć właśnie
    dzięki umiejętnemu wykorzystaniu materiału zarejestrowanego przez kamery.
    Jeśli kierowca po skończonym kursie zgłosi zniszczenie, ZKM przegląda
    materiał, nagranie udostępnia policji oraz w internecie, a za wskazanie
    sprawców ustanawia nagrodę. - Liczba aktów wandalizmu zmniejszyła się, a
    sprawcy trafiają w ręce policji - mówi Marcin Gromadzki, rzecznik gdyńskiego
    ZKM.

    Czy takie rozwiązanie jest możliwe w Gdańsku? - Jeżeli na nagraniach będzie
    widać sprawców, przeprowadzimy akcję podobną do tej w Gdyni - obiecuje
    Maciej Lisicki, wiceprezydent Gdańska.

    Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto



    http://www.zkm.pl/komunikatwosp.htm
    KOMUNIKAT
    ---------------------------------------------------------------------------­-
    ----
    AUTOBUSEM NA ORKIESTRĘ

    Sie ma!

    Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz dwunasty. Jak co roku
    Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. czynnie wspiera tę wielką akcję
    charytatywną. Również w tegorocznym Finale nie zabraknie naszej firmy.
    Podstawimy dla "orkiestrowiczów" specjalnie oznakowane autobusy linii WOŚP,
    w których nie trzeba będzie kasować biletów. Jednocześnie liczymy na to, że
    wszyscy którzy będą nimi jechać wrzucą datek do skarbonek wolontariuszy.
    Autobusy będą kursowały co godzinę na trasie od Bramy Wyżynnej (budynek
    LOT-u), al. Zwycięstwa do ośrodka Telewizji Gdańskiej przy ul. Czyżewskiego.
    Zatrzymywały się będą na wszystkich przystankach na trasie przejazdu.
    Wielkie Granie ZKM Sp. z o.o. rozpocznie się o godz. 10:00 przy Bramie
    Wyżynnej, a skończy o godz. 23:00. Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy
    życzymy by grała aż do końca świata i jeden dzień dłużej.

    pozdrawiam




    | A jakie mają barwy zakładowe i numery boczne? :-P

    Biało-niebieskie :P a numery boczne jakieś takie nie tenteges :P


    To ZKM Gdynia, które próbuje przejąć komunikację miejską w Gdańsku. A że
    zaczyna od przestrzeni powietrznej...:P




    DeStroyer <destro@reset.com.pl wrote:
    komunikacja miejska w Polsce istnieje tylko w GOP-ie,
    a reszta to jakies malo wazne przyleglosci. Czyzby naprawde


            No coz... To najwieksza konurbacja w tym kraju, wiec statystycznie
    tak wychodzi... Jednakowoz MSZ rownie silnie jest reprezentowana Warszawa,
    mocne sa osrodki Szczecin, Wroclaw.. POjawia sie takze Gdansk, Bydgoszcz,
    Lodz, Poznan, Krakow... I reprezentanci innych miejscowosci sie zdarzaja
    (Kielce np.) Od zcasu do czasu raport z mniejszej miejscowosci (Wabrzezno,
    Zywiec, Jaslo).... Rozklad maniakow komunikacyjnych nie jest jednorodny a
    trudno sie rozpisywac o komunikacji w miejscowosci, w ktorej nigdy sie nie
    bylo... Chcesz zmienic statystyke - pisz... Byle na temat...

    Tomasz



    Przemyslaw Kowalik <prze@antenor.pol.lublin.plwrote in article
    <3487b4c7.510@news.lublin.pl...

    On 5 Dec 1997 01:19:57 GMT, Adam Plaszczyca
    <trzyp@micros.micros.com.plwrote:

    | Na pl.misc.kolej Jacek Grabowski <jacek.grabow@warszawa.biz.pl
    napisał(a):

    | ''PS. Dodam, ze ja przeciwko komputerowym rozkladom nic nie mam.
    | ''Po prostu sa dla mnie niewygodne.
    Ale moim zdaniem maja te zalete, ze znajda polaczenia po zupelnie
    przez (przecietnego podroznego) niespodziewanych trasach np. zeby
    Lublina do Bydgoszczy jechac przez Tczew, a nie Kutno. Takie
    polaczenie o danej porze moze byc najszybsze, a na dodatek na dalekich
    trasach niewiele drozsze.


    Ale głupich połączeń znajdzie jeszcze więcej...szczególnie kiedy jest
    zintegrowany z "LOT"
    oto próbka - jeśli nie dokładnie tak to jakoś podobnie było:
    Z:   [Port Lotn. Warszawa Okęcie]
    DO:[Port Lotn. Gdańsk Rębiechowo]
    TRASA:

     [Port Lotn. Warszawa Okęcie]-przejście piesze-[Warszawa
    Okęcie]-pociąg-[Warszawa Centralna]-pociąg IC-[Gdańsk Wrzeszcz]-komunikacja
    miejska-[Port Lotn. Gdańsk Rębiechowo]

    Optymalne połączenie... ~:-)))))



    Literatura techniczna ma to do siebie, że pewnych rzeczy nie da się tam
    podważyć, np. budowy silnika szeregowego, czy wzmacniacza tranzystorowego czy
    inzynieria komunikacji miejskiej nawet na przykładzie wziętym z dobrych wzorców
    zachodnioeuropejskich, jakie próbuje się wdrożyć w Gdańsku. Udowodnione,
    zbadane 1000 razy nie przez takich "mózgów" busiarskich jak Ty. 15 lat temu nie
    było trolejbusu zwracającego energię do sieci,a teraz jest.
    Ależ Ty durny...15 lat to przepaść w rozwoju medycyny, teraz HIV jest
    nieuleczalny, a za 15 lat być może będzie. Ale takie rzeczy jak budowa
    człowieka i poszczególnych układów już nie zmienisz.
    Ale co ja się będę mądrzył...W rozkładach busów tkwi mądrość świata...



    Czas...
    Zdarzyło mi się kiedyś mieszkać na Tysiącleciu w K-cach. Do Mysłowickiej pracy
    dojeżdżałem najczęściej samochodem, ale przy ładnej pogodzie korzystałem też z
    roweru, podobnie jak Pan Kręciała. Niby kawał drogi, ale da się. Zajmowało mi to
    czasem 40 minut, czasem 45. Jazda samochodem skracała ten czas o połowę. Przy
    paskudnej pogodzie i popsutym samochodzie musiałem jechać komunikacją miejską...
    1 godz. i 50 minut... W godzinach najczęstszych połączeń, czyli między 6:30 i 8:00.
    Obecnie mieszkam w Mysłowicach. Do pracy jeżdżę na rowerze. Ale tu w ogóle nie
    ma ścieżek, więc nie ma problemu...
    Do pracy w Chorzowie dojeżdża moja żona. Kończąc pracę o 19:00 - wraca do domu
    na 21:00. Niech mi ktoś jeszcze powie, że komunikacja miejska to najlepsze
    rozwiązanie. Może gdzieś indziej - nie na Śląsku.
    A wyobraźcie sobie teraz drogę rowerową (nie żadną tam "ścieżkę") z prawdziwego
    zdarzenia, z dobrą nawierzchnią i normalnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi... 45
    minut bezproblemowego pedałowania i po kłopocie...
    Radze popatrzeć na Kraków, Wrocław, czy Gdańsk. I uczyć się, uczyć!



    Wygrana ! ;)
    Info ze strony Urzedu:

    Dziś o godzinie 14.00 GDDKiA przywróciła organizację ruchu na
    skrzyżowaniu Brukowa- Kolejowa (droga krajowa nr 7 z Warszawy do
    Gdańska) sprzed 27 stycznia. Tak jak dawniej kierowcy z Dąbrowy,
    będą mieli możliwość jazdy na wprost do centrum Łomianek i w lewo w
    kierunku Gdańska. Nadal jednak nie wprowadzono proponowanej przez
    burmistrza i mieszkańców Dąbrowy, zielonej strzałki w prawo w
    kierunku Warszawy, która zapalałaby się wtedy, gdy w kierunku
    Gdańska ruszają samochody z Warszawy. W pismach i mailach do Urzędu
    Miejskiego i GDDKiA, zmianę organizacji ruchu, mieszkańcy Łomianek
    recenzowali negatywnie ze względu choćby na brak przejazdu z Dąbrowy
    na wprost do centrum Łomianek. Były też pisma z uwagami, które
    chwaliły takie rozwiązanie komunikacyjne. W związku z tym, że prace
    nad monitorowaniem skrzyżowania przez specjalistów oraz rozmowy
    burmistrza i jego zastępców z GDDKiA, będą trwały nadal, zwracamy
    się do mieszkańców Łomianek o przesyłanie uwag na temat skrzyżowania
    Brukowa –Kolejowa na adres mailowy: rzecznik@lomianki.pl.



    Vivat Budyń!
    Kochani! Nie korzystam z komunikacji miejskiej w Gdańsku, bo jest
    slabo rozwinięta, zbyt skomplikowana i zbyt droga. Teraz bedzie
    jeszcze droższa. Korzystam z auta - też jest to wielkie utrudnienie.
    Mega korki, brak miejsc parkingowych, ostatnio podrożała godzina
    parkowania. No coż poruszanie się po mieście Gdańsku to totalna
    załamka. Słowo daje, ze w Warszawie jest zdecydowanie łatwiej, choc
    miasto to większe i wiekszy ruch. Komunikacja miejska obejmuje całe
    miasto i jest bez dwoch słow tańsza. Ale za to prezydent Budyn
    wybuduje: stadion na 4 mecze, centrum solidarności dla ojca ziemby i
    teatr elżbietanski dla prof. Limona. A Wam kochani zafunduje jak co
    roku jarmark dominikanski z kielbasa na grilu i piwem i darmowy
    koncert albo, niech maja, dwa koncerty. I wszysycy pojdziecie na
    niego głosować. On bedzie prezydentem nastepna kadencje. Jestem
    gotow sie zalożyć. Takze vivat Budyn, bo nic innego nam nie zostało.



    Jeszcze proszę o szybki pociąg łączący Wrocław - Poznań - Gdańsk. Modernizacja
    była planowana do 160 km/h, należy ją tylko przyspieszyć.

    Z ówagi na duże problemy z poruszaniem się w pobliżu aglomeracji miejskich w
    których odbywać się będą rozgrywki Euro2012 jestem wręcz pewien, że wiele ludzi
    wybierze ten rodzaj transportu. Co więcej jest bardzo prawdopodobne, że w
    dniach meczów całe obszary miast będą wyłączane z ruchu kołowego, a parkingi
    dla kibiców będą organizowane na przedmieściach z dojazdem właśnie komunikacją
    publiczną.

    Obecna prędkość z jaką poruszają się pociągi na trasie Poznań - Gdańsk nie
    należy do najlepszych o czym może świadczyć wycofanie się kilka lat temu
    przewoźnika PKP Intercity z tej trasy.

    Apelujmy także o tą bardzo ważną inwestycję.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl