logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.htw.pl
  • renessme


    Witam. Przeglądając NRJ dla tej linii musze powiedzieć ,że pomimo ogólnej
    złej sytuacji na PKP i degradowaniu tej linii w latach poprzednich, jest
    całkiem dobry pod kilkoma względami. Linia ożyje dzięki pociągom
    pośpiesznym /Solina, San, nocny Warszawa Zach - Rzeszów, sezonowy Rzeszów -
    Hel/. Ważnym pozytywnym elementem NRJ jest wydłużenie wszystkich relacji
    osobówek Lublin - SWR do stacji SWPł co umożliwi pasażerom dojazd do centrum
    Stalowej Woli bez konieczności przesiadania sie na autobusy komunikacji
    miejskiej /trzeba w tym miejscu nadmienić ,że powyższe utrudnienie było
    jednym z ważniejszych powodów wybierania PKSu a nie połączeń kolejowych
    przez pasażerów/. Innym ważnym elementem jest powrót wieczornego połączenia
    do Lublina, które umożliwi dojazd do Lublina z możliwością dogodnych
    przesiadek na nocne pociągi w głąb kraju. Pozdrawiam.



    A proszę bardzo.
    MPK RADOMSKO to pies?
    2 ex-LOTowskie merce 305G z 1979 r. #11 i 12 i pierwszy wypordukowany MAN NG
    272 - rocznik1989 - #13

     ----
    Pozdrawiam
    Krzychu
    Piotrków Trybunalski
    http://komunikacja.mojpiotrkow.pl

    Użytkownik JacekSo <jace@strong-pc.comw wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cihvb2Miasta (gminy) z zakładami posiadającymi autobusy przegubowe
    obsługujące KM:

    Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Czeladź, Częstochowa, Dąbrowa
    Górn. (ZTSHK), Dzierżoniów, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głogów, Jastrzębie
    Zdrój, Jaworzno (Meteor i PKM), Jelenia Góra, Kalisz, Kartuzy (Gryf),
    Katowice, Kędzierzyn-Koźle, Kielce, Koszalin, Kraków, Legnica, Lubin,
    Lublin, Łódź, Olkusz, Olsztyn, Opole, Piekary Śl. (Transkom), Piotrków
    Tryb., Płock, Police, Poznań, Przemyśl, Radom, Ruda Śl., Rybnik, Rzeszów,
    Siedlce, Słupsk, Sosnowiec, Stargard Szcz., Suwałki, Szczecin, Świdnica,
    Świerklaniec, Tomaszów Maz. (?), Tychy, Wałbrzych, Wejherowo (PKS),
    Warszawa, Wrocław, Zawiercie, Zielona Góra, Żory.

    Proszę uzupełnić jeśli jakiegoś miasta brakuje.

    --
    Pzdr
    Jacek Sobota
    GG 1189232




    Jaros=B3aw_=A3ysio?


    Ok. 1,5 roku temu był bardzo konkretny pomysł uruchomienia przez jednego z
    przewoźników linii autobusowej Katowice - Kraków, jadącej autostradą w
    akceptowalnym czasie i za cenę ok. 5 zł, obsługiwanej dobrym sprzętem.
    Z pomysłu niewiele wyszło z różnych powodów (najpierw były problemy ze
    zgodą
    na korzystanie z przystanków, później doszły ogólne kłopoty finansowe
    firmy,
    do tego doszłyby jeszcze czasochłonne procedury - bo to linia
    międzywojewódzka) więc rozkład jazdy trafił do szuflady.


    No patrz a z Lublina jakoś pouruchamiali linie do :Warszawy, Krakowa, Łodzi,
    Rzeszowa, Kielc, Zakopanego, Tarnowa, Poznania. Może u Was urzędnicy chcą
    większych łapówek za koncesję a nasi jak na biedny region przystało biorą co
    tam busiarz da? :-)))
    To oczywiście żart. Nie mam podstaw do wysuwania zarzutów korupcji wobec
    urzędników od komunikacji.


    W każdym bądź razie obecnie jeżdżą z Katowic do Krakowa jakieś mikrobusy,
    bilet kosztuje bodajże 12 zł, ale jeżdżą chyba przez Olkusz.


    No to miło. A macie może na nie jakieś namiary? Będę wdzięczny za info.

    pozdrawiam aron



    Od tysięcy lat pobudzanie regionu ku rozwojowi gospodarczemu
    uzyskuje sie poprzez budowę dróg.
    W każdej sytuacji tak i w tej, oprócz modernizacji głównych szlaków
    komunikacyjnych pozwalających komunikowanie sie z centrum
    cywilizacyjnym kraju, potrzeba szlaków komunikacyjnych wzdłuż tego
    regionu łącząc poszczególne zaniedbane ośrodki.
    To pozwoli przemieszczanie sie w regionie i choćby porównywanie
    różnic wśród swoich a nie tylko wobec bogatych.
    Ostatnio liderzy PO przyćmieni reakcja powyborcza wykazali swa
    głupotę i brak wizji rozwoju regionu wschodniego wycofując z
    priorytetu budowę S19 z Białegostoku do Lublina i dalej do Rzeszowa
    drogi tranzytowej z krajów bałtyckich na Bałkany.
    To samo dotyczy drogi S16 Suwałki - Olsztyn - Grudziądz, która jest
    tranzytem miedzy bałtami i Białorusią a UE i portami trójmiasta.
    Obie te drogi poza tranzytem mogą stworzyć silny kręgosłup tych
    zaniedbanych regionów, północy i wschodu Polski.
    Forsowana koncepcja komunikacji promienistej, w której wszystkie
    szlaki komunikacyjne sa kierowane przez Warszawę jest zgubne bez
    wizji i w nie długim czasie spowoduje zablokowanie węzła
    warszawskiego.
    To może być właściwe na tą chwile.
    Konieczne jest równolegle podjęcie prace nad budowa szlaków
    komunikacyjnych dróg i linii kolejowych wzdłuż tych regionów dając
    nadzieje mieszkańcom w kierunku rozwoju regionu.





    Jak widac A4 bedzie jedyna autostrada przecinajaca Polske z zachodu
    na wschoe od granicy do granicy.
    Szkoda ze nie budowano jej perspektywicznie i nie bawem zacznie sie
    modernizacja, poszerzanie.
    A4 na odcinku Legnica /krzyzowka z S3/ do Krakwa prze Wroclaw,
    Katowice winna byc trzy pasmowa.
    A1 od Gdyni do Grudziadza i od Strykowa kolo Lodzi do Czestochowy
    tak jak A2 z Konotopi pod Warszawa do Srykowa winny byc trzy
    pasmowe.
    Poza autostradami glownie powinno sie modernizowac szlaki kolejowe
    duzych predkosci /dwa, trzy razy taniej 1 km niz autostrady/
    przecinajace Polske jako altrnatywe do zbiorowej komunikacji zamiast
    samochodow, np.
    Szczecin-Rzeszow przez Poznan, Wroclaw, Katowice, Krakow czy
    Katowice i Krakow z Gdamskem przez Warszawe
    i Slask z wybrzezem przez Lodz, Bydgoszcz czy Poznan z Warszawa i
    dalej do Bialegostoku czy Lublina.
    Jesli przejazd szybka koleja np Szczecin - Rzeszow ca 700 km trwac
    bedzie 6 godzin za ca 100 - 150 zl to tylko szaleniec pojedzie
    autostrada placac 20 gr za kilometr ca 150 zl + koszty
    benzyny /8lx4,5zlx7setek= 250 zl/ i zmeczenia.
    Tlko wyjazd na urlop z pelna rodzina bedzie placalny dla tych
    ktorych stac.
    Zatem nalezy budowac duzo drog ekspresowych w znacznej dlugosci po
    sladzie obecnych poza obiazdami miast i wsi.
    Szczecin-Koszalin-Gdynia,
    Grudziadz-Bydgoszcz-Poznan-Wroclaw-Walbrzych
    Suwalki-Bialystok-Warszawa-Lodz-Wroclaw
    Gdansk-Warszawa-Kiece-Krakow-Zakopane
    Chelm-Lublin-Warszawa-Torun-Bydgoszcz-Szczecin
    Szczecin-Gorzow-Zielona G-Legnic-Walbrzych



    Gość portalu: oou napisał(a):

    > Jakiś czas temu pisałem o tym że w rejonie dworca kolejowego powinno powstać
    > centrum komunikacyjne, poprzez budowę nowego, głównego dworca autobusowego
    > przy pomocy pchających się do Lublina zagranicznych firm handlowych. A że
    > jest to możliwe pokazuje przykład Poznania w którym w podobny sposób
    > powstanie nowoczesny dworzec PKS. Wiadomość na ten temat pochodzi z
    > poznańskiej strony GW o inwestycjach
    > www1.gazeta.pl/poznan/1,36036,1237056.html
    > Może tak u nas.

    Pchają się jak cholera, aż końca kolejki nie widać... Szczególnie do
    Lublina!!! Też mi, abstrakcyjne porównanie z Poznaniem! Tu wieś cicha i
    spokojna. Ciemnogród i zaścianek. To nie ten świat człowieku! Władze Miasta są
    ok. 20 mln. do tyłu na niesprzedanych, nawet dosyć atrakcyjnych, terenach dla
    takich właśnie "pchających się" firm. Już Rzeszów nas chyba przeskoczył, a
    Białystok dochodzi. Jednakże myślę, że gdyby to Kościół wszedł ze swoimi
    inwestycjami, miałby pole do popisu i wszystkie ulgi oraz ułatwienia, a tereny
    za friko.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl