logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • renessme


    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3823298.html

    Nowe rozkłady KM
    seb
    2007-01-01, ostatnia aktualizacja 2007-01-01 19:21
    Uwaga pasażerowie Komunikacji Miejskiej! Od stycznia niektóre autobusy
    zmieniły trasy lub godziny kursowania.
    Zmieniły się godziny odjazdów linii nr 1 kursującej do Zągot i Umienina.
    Komunikacja wprowadzi na niej dodatkowe połączenia. To efekt m.in.
    interwencji naszych czytelników, którzy nie byli zadowoleni z ostatnich
    grudniowych zmian.

    Są też nowe godziny odjazdów w przypadku autobusów do Słupna - linii nr 12
    oraz 36. Na obu trasach niektóre pojazdy docierają teraz aż do ul.
    Młynarskiej w Słupnie. A w przypadku linii nr 36 autobusy dodatkowo jadą
    przez pętlę przy Jana Pawła II-Mazura na Podolszycach Południe.

    Od początku 2007 r. pojawiły się też niedzielne połączenia na linii nr 28,
    która łączy Płock z gminą Słupno przez Borowiczki-Pieńki. Do tej pory
    autobusy kursowały tu tylko przez sześć dni tygodnia.



    Informujemy, że w związku z linkiem zamieszczonym w "Nowinkach z Pyrogrodu"
    dotyczącym schematów sieci komunikacyjnej w Płocku, zostały one ponownie
    udostępnione na stronie "KOMUNIKACJA MIEJSKA W POLSCE"
    (http://infona.pol.lublin.pl) pod adresem
    http://infona.pol.lublin.pl/miasta/plock.htm




    Informujemy, że w związku z linkiem zamieszczonym w "Nowinkach z
    Pyrogrodu"
    dotyczącym schematów sieci komunikacyjnej w Płocku, zostały one ponownie
    udostępnione na stronie "KOMUNIKACJA MIEJSKA W POLSCE"


    Szanowny KK, dasz wreszcie znak zycia?

    Pendragon




    | W tą niedzielę po koncercie WOŚP przed ratuszem Komunikacja Miejska Płock
    | uruchomi dodatkowe kursy autobusów, które zawiozą płocczan do domów. O
    dziwo
    | będzie można nimi jechać na gapę, co w Płocku dawno już się nie zdarzyło.
    Na
    | gapę będzie można jechać czerwoniakami linii 19 i 22 w kierunku Podolszyc
    od
    | godz. 21:38 do 22:21 (pięć kursów) i w kierunku Winiar od 21:42 do 22:11
    | (cztery kursy).

    Wydaje mi się, że określenie - na gapę nie pasuje. Na gapę można jechać gdy
    przejazd jest płatny, a z twojej informacji wynika co innego :-)))


    Wiesz, dawno już u nas nie było takiej okazji, kiedy KM pozwala przejechać się
    za darmo. W innych miastach, na przykład z okazji jakiegoś dnia ochrony
    przyrody, można korzystać z komunikacji za darmo. W Płocku to się nie zdarza,
    więc "przejazd za darmo" określiłem mianem "na gapę". :)



    I tu mnie Pan zaskoczył. Pozostaje mi tylko życzyć pracownikom KM Płock
    szybkiego uporania się z problemami technicznymi. Ponieważ poza okresem zimowym
    rzadko korzystam z komunikacji miejskiej, dlatego proszę o informację, kiedy
    system zacznie działać. Przejadę się wtedy na próbę jakimś "czerwoniakiem",
    żeby przetestować działanie systemu. :-))
    Mam też jeszcze jedno pytanie. Czy policja ma pomysł na ocenę wymiernych
    skutków działania systemu ostrzegania przed kieszonkowcami? Skutki niewymierne
    bowiem (np. wzrost świadomości pasażerów) raczej nie dadzą się uchwycić, a
    myślę, ze warto ocenić skuteczność przyjętego rozwiązania. Jak już Pan
    wcześniej zauważył, nie dam Panu spocząć na laurach, stąd moje pytanie. :-))))))



    phi konsultacje z PR , też mi coś
    Nie wiem w jaki sposób zamierzają poprawić mi życie w Płocku. Jednak pomyślałem
    że mogliby zrobić prezentację dla ratusza o:
    komunikacji miejskiej, ilościach i jakości dróg,ścieżkami rowerowymi,
    połączeniach z innymi dużymi miastami, perspektywami zawodowymi, możliwościami
    kształcenia, szroką kultura itp. z pewnością dołożyłbym wszelkich starań do
    uczestnictwa w takich konsultacjach :-)



    mat58 napisał:

    > Jedyne rozsądne rozwiązanie to autobusy hybrydowe

    I chciałabym i boję się... Tak można najkrócej nazwać projekty
    napędów hybrydowych, które są etapem przejściowym z napędu
    spalinowego do elektrycznego. Za rok ropa naftowa może kosztować
    kilkakrotnie więcej niż dziś. Ceny energii elektrycznej nie
    zmieniają się tak drastycznie. Poza tym energię elektryczną można
    uzyskiwać w inny sposób niż ze spalania węgla.
    Czy Płock jest tak bogatym miastem, które stać na eksperymenty z
    hybrydowym napędem dla miejskich środków komunikacji?



    Tramwaj w Płocku - za i przeciw
    ps
    o nierzetelności opracowania i naciąganiu faktów świadczy kilka liczb podanych
    wczoraj a mających udowodnić konieczność budowy:
    -dzięki zakupieniu 6 składów tramwajowych miasto będzie mogło zrezygnować z
    50-ciu autobusów /na 102 posiadane przez KM/
    -strumień pasażerów komunikacji miejskiej w godzinach szczytu w Alejach
    Jachowicza sięga 5000 osób/ na godzinę (już widzę te 100 autobusów naraz na
    Jachowicza
    -miasto będzie mogło zlikwidować 750 kursów autobusowych dziennie /na 1500
    wszystkich
    Reasumując, postuluje się likwidację komunikacji miejskiej na Sienkiewicza,
    Kolegialnej, Szopena i Mickiewicza po to by tramwaj nie woził powietrza!!!



    fantastyczny pomysl ,zastanawialam sie dlaczego nikt w Plocku nie wpadl na
    pomysl uruchomienia "przewozow osob" jak na Slasku.Busy , ktore pasazerowie
    zatrzymuja na calej dlugosci linii ,pod warunkiem ze mozna tam parkowac.Sa
    bardzo duza konkurencja dla komunikacji miejskiej.Z reguly podjezdzaja na
    przystanek na kilka minut przed autobusem :)
    A co do PKS ... moze ktos pomyslalby tam o polaczeniach z Lodzia? Autobus z
    Lodzi do Plocka i odwrotnie jedzie 3,5 godziny a w Gostyninie jest zazwyczaj 10-
    15 minut postoju.To chyba przesada jak na linie o dlugosci 100 km.



    Pierwszy raz z zainteresowaniem czytalem artykul, facet naprawde
    napisal konkrety i popieram pomysl z TROLEJBUSAMI. Nie jedna
    komunikacja zbiorowa w Swiecie sie poruszalem i wydzielone pasy
    ruchu dla komunikacji miejskiej to swietna sprawa a na trefkich
    amatorow ktorym zakazuje sie poruszania po wydzielonych pasach w
    godzinach szczytu zawsze moga studzic wysokie kary i daje slowo to
    dziala.
    TAK dla TROLEJBUSOW w PLOCKU

    a tak na marginesie pieniadze zaoszczedzone prosze wydac na
    kaskadowa przeprawe nad slynnym "dzwonem" i jak najszybciej zbudowac
    obwodnice ale z pominieciem wykonawcy jakim jest VECTRA (moje
    marzenie)



    Gość portalu: ja napisał(a):

    > No proszę..."Dawno temu, kiedy jeszcze jeździłem autobusami"... romanie_j nie
    > musisz się tak przechwalać, że może teraz jeżdzsz co? ferrari :)...

    Nie, mój drogi, nie jeżdżę ferrari. Szkoda, że nie przeczytałeś uważnie tekstu,
    bo nie zadawałbyś niepotrzebnych pytań. Otóż chodzę sobie po mieście piechotą. I
    zyskuje na tym podwójnie. Raz, że nie wydaje pieniędzy na bilety, a dwa że na
    takich spacerach na pewno korzysta zarówno moje zdrowie, jak i kondycja. Tobie
    też to polecam. Przyda Ci się dotlenić nieco mózg. :-))))

    > I nie wypowiadaj się na ten temat jeśli już nie korzystasz z KM. Nie
    > korzystasz, siedź cicho.

    Nie Ty jeden chciałbyś, żebym się nie wypowiadał na forum. Ale Twoje życzenie
    jest niestety wyłącznie Twoim nieziszczalnym marzeniem. :-))
    A jeśli chodzi o ten konkretny temat, to jako podatnik, jestem współfundatorem
    płockiego budżetu, z którego z roku na rok coraz większe pieniądze zasilają kasę
    KM Płock. Dlatego jako sponsor, a nie jako użytkownik komunikacji miejskiej się
    tutaj wypowiadam. To nawet lepsza sytuacja, bo sponsorów zwykle się hołubi. ;-))

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl