logo
 Pokrewne renessmeKorpus Warszawski Armia ZbawieniaKościół św Floriana w Warszawiekomis ubrań ciążowych Warszawakoncert GEORGA MICHAELA w WarszawieKorty Tenisowe AWF WarszawaKomis meble używane Warszawakomis sukni ślubnych WarszawaKolegium języka angielskiego Warszawakomis Telefony komórkowe Warszawakoscił Świętej Anny Warszawa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slowacja.opx.pl
  • renessme



    I tu się z Tobą w 100% zgodzę. We wtorek miałem okazję wracać z Gdańska do
    domu. Prywatnym atobusem marki van Hool z toaletą, dwoma "seansami
    filmowymi" (niezbyt wysokiego lotu, ale o zabicie czasu tu w końcu
    chodzi),
    gorącą kawą lub herbatą i kilkoma przerwami na rozprostowanie nóg, tudzież
    dymka. Podróż do Hanoweru trwała 11 godzin i kosztowała 200 zł (w obydwie
    strony byłoby tych złotówek 285).
    Już wiem, że gdy ponownie zdarzy się podobna sytuacja, z przekonaniem
    wybiorę tego samego przewoźnika.


    Dobra, panowie, nie jestem zwolennikiem państwowego potwora jakim jest PKP
    czy PKS, ale uwierzcie mi - nie ma nic gorszego niż prywatna komunikacja
    autobusowa
    wokół Warszawy. Podejrzewam, że gdyby ktokolwiek zechciał rzetelnie
    sprawdzać
    stan techniczny autobusów, nieco straciłyby one na konkurencyjności.
    Po prostu chodziło mi wyłącznie o tę konkretną sytuację. A PKSy w rejonie
    Wawy
    - z obserwacji z zewnątrz nie można specjalnie narzekać. Może sporo wśród
    nich
    starszawych autosanów, ale chociaż farba się na nich dobrze trzyma i są
    szyby
    w oknach :)

    Pavellz




    Może z tego samego powodu z którego nie zatrzymują się na Służewcu i
    Rakowcu... Piaseczno nie jest osobnym miastem hen za górami, lasami -
    Piaseczno jest przyrośnięte na styk do Warszawy, komunikacją miejską się do
    Piaseczna ze stolicy dojeżdża - jest więc traktowane przez kolejarzy podobnie
    jak przystanki osobowe w Warszawie.


    Primo - większość pospiesznych staje teraz na Służewcu, w związku z rozbudową
    centrum biznesowego w okolicy.
    Po drugie - o ile nie jest problemem dojechać w dzień z Warszawy, o tyle w nocy
    jest to kłopot, odkąd prywatna linia autobusowa zawiesila swoją działalność, a
    ZTM nie puszcza nocnych do Piaseczna.




    | czy ktos się nie orientuje czy z Warszawy kursuje prywatna komunikacja
    | BUSowa do Przemyśla?
    | Jeśli ktoś by o takiej słyszał to prosze o namiary tzn. tel, mail lub
    | miejsce skąd jeżdzą.

    A zwykly PKS Cie nie interesuje? Bo z tego co sie zorientowalam PPKS
    oferuje chyba 4 polaczenia dziennie z dw Zachodniego do Przemysla.
    Pozdrawiam.


    oferuje i 350 km jedzie 8 godzin :(




    Nie funkcjonuje cos takiego jak polaczenie Warszawa - Zabki obslugiwane
    przez warszawska komunikacje miejska. Nalezy wiec korzystac z polaczen
    kombinowanych W-wa Wsch - Dw.Wilenski i dalej komunikacja prywatna lub
    tez pociagiem w kierunku Tluszcza.


    Nieprawda, są linie 145, 345, 805, 190 i inne, którymi można dojechać do
    Ząbek.



    In article <c6tmoo$f5@nettle.mcnet.pl, radi@spam-spam-spam-eggs-
    bacon-and-spam.wireland.org says...


    zapomnij. Tarchomin to jeszcze Warszawa, a prywatne autobusy kursuja
    tam gdzie ma to prawdziwy sens czyli na podmiejskich liniach do
    podwarszawskich miejscowosci,a w szczegolnosci w te rejony gdzie zaden
    inny autobus - w zwlaszcza miejski - juz nie dociera.
    a tymczasem Tarchomin jest relatywnie niezle zkomunikowany pod tym
    wzgledem. "ZaTeM" przypuszczam ze z prywatnej komunikacji pozostaja Ci
    wylacznie taksowki ;).


    OK. Dzieki za info.

    ..:: fabio



    Użytkownik "Piotr" <piotr@tlen.plnapisał:


    skąd we Wrocku kursują jakieś prywatne busy do stolicy, a może ktoś
    korzystał i potrafi powiedzieć jakie są ceny biletów. odp proszę raczej na
    priv.


    Polecam PKP (Prywatna Komunikacja Palestyńska)
    Kursuje na trakcji spod ul. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu pod samiuśką
    Ambasadę USA w Warszawie.
    Ostatnio mieli nawet promocję: przejazd za darmo + atrakcja z paleniem
    marzanny gratis czy coś takiego...



    Akurat to Kaczyński pierwszy zaczął mówić głośno o tym o wielu mieszkańców
    Warszawy i okolic myśleli już od dawna - o wykorzystaniu infrastruktury PKP do
    potrzeb komunikacji miejskiej, co w szczególności umożliwia tunel średnicowy.
    Poprzednicy zachwycali się metrem (szczególnie koncepcją 2 linii - prywatnej i
    równoległej do linii kolei średnicowej, więc po co) i tunelem pod wisłostradą.
    Wspólny bilet ZTM i PKP wyszedł im niechcący - wskutek zawalenia się wiaduktów
    w Al. Jerozolimskich - sami wówczas nie wiedzieli co robią a już na pewno nie
    planowali tego rozwiązania na stałe bo umowę z PKP podpisali na czas remontu
    wiaduktów zamiast na długi okre czasu. Potem obie strony tj. miasto i PKP
    zorientowały się jak bardzo odpowiada to ludziom i zrobił się problem bo to PKP
    miało przewagę - dysponowało zapleczem tech. a miasto miało tylko pieniądze, a
    pieniądze dla PKP nie są tak ważne, bo ich zawsze na końcu wspiera budżet. W
    efekcie takiej strategii p. Kozaka miasto zostało z ręką w nocniku. Na
    szczęście Kaczyński próbuje coś tu zrobić i jak zrealizuje bądź położy
    powdwaliny pod budowę SKM to Warszawa powinna mu być w dzięczna na wieki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl