" />Pragniemy zaoferować Państwu nasze usługi w zakresie transportu międzynarodowego samochodami o małym tonażu. Takim transportem zajmujemy się od dziesięciu lat i mamy już spore doświadczenie w świadczonych przez nas usługach.
Nasz tabor to plandeki - auta z przyczepami i auta solo. Ładowność aut solo to 3 tony, ładowność zestawu to 3,5 tony. Objętość zestawu dochodzi do 90m3. Auta solo mają dopuszczalną masę całkowitą 7,5 T, co umożliwia im jazdę w całej Europie również w soboty, niedziele i święta. To sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostarczyć lub odebrać ładunek z wybranego punktu w Europie.
Nasze ciężarówki posiadają koncesje na transport międzynarodowy a działalność nasza jest asekurowana ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika w transporcie międzynarodowym do wysokości 100 000 USD.
Mamy podpisane umowy ze spedycjami na granicy - nie musicie się, więc Państwo martwić o upoważnienia na tranzyt do miejsca rozładunku.
Kierowcy są wyposażenia w telefony komórkowe a dodatkowo pojazdy mają zamontowane nadajniki GPS do śledzenia satelitarnego stanu przesyłek by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ładunku.
(C) www.merkurier.pl
" />Nasza firma transportowa istnieje na Polskim rynku od marca 1990 roku.
Po otrzymaniu pierwszej koncesji w 1992 roku zajęliśmy się transportem międzynarodowym, który prowadzimy do dnia dzisiejszego.
Zatrudniamy wykwalifikowanych i doświadczonych kierowców których zadaniem jest eksport i import towarów do i z krajów Unii Europejskiej. Realizując powyższe zadania opieramy się na przepisach obowiązujących w transporcie międzynarodowym CMR, ADR, INCOTERMS, ADSp.
Jesteśmy członkiem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych. MTD Helfrycz jest firmą o charakterze rodzinnym, dlatego dbamy o dobry wizerunek firmy i wysoką jakość świadczonych usług.
Oferujemy usługi transportowe na terenie Europy:
Preferujemy kierunki:
Austria
Belgia
Francja
Holandia
Luxemburg
Niemcy
Szwajcaria
Włochy
oraz inne w uzgodnienu z klientem.
Zapewniamy:
szybką dostawę przewożonych towarów;
solidne wykonanie usług;
doświadczonych kierowców;
OC przewoźnika krajowego i międzynarodowego;
przystępne frachty.
Międzynarodowy Transport Drogowy
Hubert i Dorota Helfrycz
ul. Oleska 73, Dabrówka Łubniańska
46-024 ŁUBNIANY
NIP: 754-033-38-26
Tel./Fax: +48 (77) 4270 535
Tel.: +48 (77) 4270 536
email: biuro@mtdhelfrycz.pl
" />Firma powstała w 1991 roku i od początku swej działalności zajmowała się transportem międzynarodowym. Zaczynaliśmy od przewozów ekspresowych samochodami do 1,5 tony ładowności. W lutym 1998 otrzymaliśmy pierwszą koncesję na transport międzynarodowy i od tego czasu nastąpił dynamiczny rozwój naszej firmy. Wychodząc z założenia że tylko własny tabor pozwoli zaspokajać w odpowiednim stopniu potrzeby naszych klientów przez cały czas powiększamy ilość naszych samochodów.
Dodatkowym atutem jest wyposażenie naszych samochodów w urządzenia GPS, co pozwala na stałe monitorowanie ładunków . Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych kontrahentów w 2000 roku powstała spółka zajmująca się działalnością spedycyjną. Współpracujemy tylko z solidnymi i sprawdzonymi przewoźnikami za których jakość usług ręczymy.
Zatrudnieni w naszej firmie pracownicy dysponują wszechstronnym przygotowaniem fachowym do podejmowania powierzonych nam przez Państwa zleceń
W ciągu stosunkowo krótkiego okresu działalności Spółka wypracowała sobie opinię solidnego, terminowego, szybkiego i rzetelnego przewoźnika.
Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem i pozwoli na nawiązanie owocnej współpracy.
http://www.kozaryn.pl/
Ja mam samochud na 5 koni z koncesją na transport miedzynarodowy do krajów uni i poza . Co prawda do Angli jeszcze nie jeżdziłam chentnie bym się przejechała bo to może być fajna przygoda????
www.feniks.voltahorse.pl tu jest moje auto obejrzyj sobie!!!
ale za 1000 funtów to chyba jest ok 8000 tyś zł a km do Londynu zakładając jest ok 2000km to musisz szukać chyba instytucij harytatywnej. A mi się wydaje że np pan Chybowski nie ma koncesij i jeżdzi na pałe , a czy do angli da się pojechac na pałe to nie mam pojęcia? Radze ci dowiedz się dokładnie? Bo np na ukrainne czy do Rosij się nie da. I np Grześiek zagranicą bierze x2 czyli 4 zł
" />Witam
Mam takie pytanie, co potrzebuje lub jakie papiery są mi potrzebne, gdy będę jeździł na kat „C”
W czym problem:
Znam gościa, co ma firmę odzieżową w Polsce,Niemcy,Holandia i musi ten towar przewozić i proponuje mi żebym u niego jeździł i przewoził mu te rzeczy. Tylko, że on nie ma prawka, także nie wiem czy on w ogóle się zna na przepisach, jakie obowiązują na samochody do 7.5 ton ja też za dużo nie wiem na ten temat i chciałbym się dowiedzieć, co mi jest potrzebne. Czy te dokumenty mi są potrzebne?
1) koncesję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego,
2) zezwolenie zagraniczne na przewóz rzeczy,
3) zezwolenie na przewóz osób w ramach międzynarodowego transportu drogowego,
4} opłaty za drogi
Bo w końcu to jest przewóz rzeczy z własnych firm do innej miejscowości. To nie wiem czy to wszystko jest wymagane.
I Chciałbym się dowiedzieć dokładnie co mi będzie potrzebne do jazdy
Ponoć od 2007 roku inne firmy kolejowy (niż PKP Cargo) będą mogły świadczyć usługi w transporcie towarowym na terenie Polskii, co zapewne doprowadzi później do świadczenia usług w transp. ludzi.
Takie firmy już działają i, jak napisałem, mają sie dobrze. Niektóre w najbliższym czasie będą miały koncesje na trasport międzynarodowy. Za przykład RAIL Polska, PTKiGK Rybnik, Kolej Bałtycka, Rail4Chem Polska, ChemTrans Logistic, Lotos Kolej, Orlen.... to tylko najwięksi. Wszyscy narzekają jednak na to samo: PLK. Wysokie ceny oraz zapora biurokracyjna.
" />Jesteśmy firmą transportowo-spedycyjną z siedzibą w Gidlach (Polska) działającą od 1991 roku, wykonującą usługi w zakresie transportu krajowego oraz międzynarodowego w exporcie i imporcie.
Specjalizujemy się w przewozach ładunków uniwersalnych zestawami o pojemności do 90 m. oraz w przewozach ładunków ponadgabarytowych (do 22 m. długości). Dysponujemy 12 zestawami marki Renault i Volvo z naczepami, które posiadają koncesje na transport międzynarodowy. Samochody nasze obsługują wykwalifikowani kierowcy z wieloletnim doświadczeniem.
Oferujemy Państwu rzetelną i niezawodną obsługę. Samochody nasze posiadają aktualny pakiet ubezpieczeń wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej przewoźnika (OCP). Przewóz ładunku dokonujemy pod osłoną karnetu TIR oraz posiadamy własne zabezpieczenie WPT (T-1, T-2).
" />Historia Firmy rozpoczęła się w 1987 roku. W jednoosobowym składzie świadczyła usługi w transporcie krajowym rzeczy. Od 1991 roku zajęła się również handlem samochodami ciężarowymi. W 1993 roku Firma przeniosła swoją siedzibę do Jabłonnej. W tym też roku uzyskaliśmy koncesję w transporcie międzynarodowym rzeczy. Od tej pory rozwijamy się w kierunku transportu. Znacznie poszerzyliśmy nasz tabor i otwarliśmy warsztat naprawczy. Nawiązaliśmy wiele kontaktów z niemieckimi Firmami Logistycznymi. Stale zwiększamy liczbę pracowników. Jednocześnie działa u nas spedycja, która podejmując się zadania dopełnia wszystkich starań aby ładunek zawsze dotarł w jak najszybszym czasie i w stanie nienaruszonym. Najważniejszym celem dla nas jest sprostanie każdym wymaganiom naszych klientów. Specjalizujemy się transportem w kierunku Europy Zachodniej, a szczególności Niemcy. Licencje jakie posiadają nasze samochody umożliwiają przewóz rzeczy na całym świecie.
W związku z integracją z Unią Europejską i nowymi wymaganiami prawnymi w 2002 roku zdobyliśmy âŸCertyfikat Kompetencji Zawodowych w Międzynarodowym Transporcie Drogowym RzeczyâÂÂ,. W tym też roku przyznano nam Certyfikat Jakości w Konkursie Promocyjnym HIT 2002. Następnie w 2003 roku otrzymaliśmy CERTYFIKAT JAKOŚCI â Unia Wielkopolska. Wszystko to jest dowodem na to, iż jakość naszych usług stoi na najwyższym poziomie.
Super firma mają ponad 20 aut.
http://www.frackowiak.net.pl
" />witam
chcialbym zalozyc wlasna firme /transport miedzynarodowy/-czyli najpierw formolnosi w urzedach,potem egzaminy-certyfikaty,chce wziazc ciagnik siodlowy w leasing,koncesja na niego-rownolegle szukanie w miare dobrej spedycji.ciagnik w raz z kierowca kursowalby po eu.
W zwiazku z tym mam pare pytan;
czy ktos moglby napisac dokladnie jaki egzaminy i jakie kursy musialbym porobic-ile by to potrwalo i ile by to kosztowalo-
lepiej zalozyc firme jednoosobowa,czy jakas spolke,
czy mozecie polecic dobrego leasingodawce, z ktorym np mieliscie doczynienia,
ile osob jest potrzebnych do prowadzenia takiej firmy,
czy wystawia sie jakies faktory spedycjom czy tylko ty jedzisz oni placa,
no i najwazniejsze- czy dalbym rade to wszystko zrobic i pozniej to prowadzic jesli zyje obecnie poza krajem,gdzie tez pracuje ale duzo mam wolnego czasu-ograniczenia to tylko zjazdy do polski
i jesli pracuje tutaj legalnie to musialbym placic np ZUS, gdzies czytalem, ze jak sie pracuje gdzies ,oplaca sie skladki i ma sie firme to juz nie trzeba oplacac ZUZu-jak to sie ma do pracy zagranica?
dodam tylko ze mam kierowce-doswiadczonego drivera i ze za ok 2 lata chce wrocic do polski no i miec jakies zajecie/
dodam, ze wszysko wiem ale tylko w zarysie a chodzi mi o konkrety i dokladne informacje
prosze o powazne odpowiedzi znawcow tematu
pozdrwiam
[ Dodano: Sro, 08.08.2007, 18:07 ]
no dobra jakos moze sobie poradze bez tych odpowiedzi
napiszcie tylko jesli wam sie bedzie chcialo oczywiscie czy nadzor nad taka firma/1 ciagnik/mozliwy jest z zagranicy-czy wystarczy internet, telefon-ile osob jest potrzebnych do prowadzenia takiej firmy