logo
 Pokrewne renessmekolekcja strojów kąpielowych galeriakolekcja sukni na rużne okazjekolekcja mody Ewy Mingekolekcja animowanych gifówkolekcja Ambra Obuwiekolekcja kurtek skórzanychkolekcja Pumy ButyKolekcja Sławnych Malarzykolekcja bilety PKPKolekcja LA SPOSA 2005
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ogloszenia.keep.pl
  • renessme


    tak, tak, tak. Tam jest tanio bo: sa tam końcówki kolekcji, prototypy, stare
    kolekcje ( co nie oznacza, ze nie mozna w tym wychodzic na ulićę, teraz
    kolekcje zmieniaja się nawet po 2 -3 miesiącach).
    Podam Ci przykładowe ceny z Outletu:
    -Levisy- 134 zł
    -Big Stary- 90zl
    - Solar- bluzka "orentalna" 90 zł, spódnica: 70 zł
    - Atlantic- gatki 8 zł
    -Wrangler- koszulki- T-shirty małe ok 30 zł
    Jeszcze jak ostatnio byłam ( poczatek lutego) było 1/2 zapowiadanych sklepów,
    teraz jest pewnie wiecej. Jesli bedziesz zostaw info na forum. Udanych zakupów.
    Warto sie tam przejechac.



    Outlet nowa markowa odzież hurt oferta
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

    Jesteśmy hurtownią nowej markowej odzieży typu outlet końcówki kolekcji ,
    nadprodukcja odzież posezonowa stocki magazynowe . Ze sprzedażą ruszamy
    na początku stycznia 2007 wtedy to otrzymamy pierwszą dostawę towaru. Osoby
    zainteresowane ewentualną współpracą zachęcamy do wysłania swojego e-maila
    kontaktowego na nasz adres gazetowy pini-outlet@gazeta.pl. Wprowadzimy
    Państwa do naszej bazy będziemy informować o każdej nowej dostawie , oraz
    dostępnym asortymencie i jego cenach .Niebawem również pojawi się nasza
    strona internetowa - na której znajdziecie Państwo więcej szczegółów z naszej
    oferty. Jesteśmy płatnikami VAT. Nie prowadzimy własnych sklepów . Nie
    sprzedajemy detalicznie we własnych placówkach handlowych ( w związku z tym
    odzież nie będzie poprzebierana ( będziemy oferować w 100 procentach ten
    towar który otrzymamy od naszego kontrahenta. Sprzedajemy tlko dla małego
    hurtu i hurtu. Minimalne zamówienie próbne to 10 kg. Jak narzazie z uwagi na
    sprawy
    organizacyjne w grę wchodzi tylko sprzedaż wysyłkowa. Pierwsza dostawa towaru
    na początku stycznia - wtedy to pojawi się szczegółowy cennik który jak
    sądzimy miło Państwa zaskoczy .
    Szanowni Państwo obecnie nasza oferta opiera się na markowej odzieży i obuwiu
    stanowiących stocki magazynowe oraz końcówki kolekcji znanych i renomowanych
    domów sprzedaży wysyłkowej w Niemczech

    OTTO
    www.otto.de

    QUELLE
    www.quelle.de

    NECKERMANN
    www.neckermann.de


    Importowana przez nas odzież i obuwie to z reguły oferta posezonowa z
    bieżącego roku – a zatem wszystko modne i na topie .
    Dzięki odpowiednim relacjom handlowym możemy zaoferować Państwu atrakcyjny
    towar po konkurencyjnych cenach.
    Nasza oferta obejmuje oczywiście towary katalogowe obecnie koncentrujemy się
    na odzieży i obuwiu – jednak oczywiście jesteśmy otwarci na rozwinięcie i
    poszerzenie naszego asortymentu szczegóły w katalogach w/w domów
    wysyłkowych.

    U nas mają Państwo okazję zaopatrywania się w markowe artykuły po
    atrakcyjnych cenach.
    Szeroki asortyment mni. Obejmuje takie marki jak : Adidas 4 Wards Alba
    Moda Apart Arizona Barbie Hattrick Scout Bob the builder Bruhl
    Buffalo Charmline CFL Converse Disney Dockers Early 20 Ecco
    Esprit Explorer Fila Fruit ot the Loom Jack Wolfskin Globe Trotter
    Nike Hush Puppies Iguana KangaROOS Kappa KidOki KlimaTex Levi`s
    Lonsdale Mexx Engbers Mars Mustang Bruno Banani Olympia Puma
    Reebok Schiesser Sheepworld SigiKid Solar s.Oliver Passionata
    Swegmark Tommy Hilfiger Tom Taylor Triumph Umbro Viania Webschatz
    Wiwatex Wrangler Y.O.U i wielu innych


    Odzież sprzedawana jest na kilogramy lub pakiety, posortowana :na dziecięcą ,
    damską i męską.

    A zatem od stycznia zapraszamy do współpracy



    Jeszcze jeden artykuł w tym temacie:

    Rzeczpospolita, 03.12.2002

    Pierwsi gracze już są


    Po hipermarketach i centrach handlowych przyszedł czas na kolejny etap rozwoju
    polskiego handlu - centra wyprzedaży, tzw. outlets, gdzie firmy pozbywają się
    po obniżonych cenach końcówek markowych kolekcji albo zapasów z poprzednich
    sezonów.

    Pierwszym dużym graczem na tym rynku jest hiszpańska firma Neinver, która w tym
    tygodniu otwiera swoje Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie. Nieco
    późniejszy start, ale za to szybszą ekspansję, zapowiada brytyjska spółka TOC,
    która za rok chce otworzyć swoje pierwsze centrum wyprzedaży w Sosnowcu.

    Na razie ponad 20 firm wynajęło powierzchnię na swoje sklepy w Factory Outlet,
    otwieranym w tym tygodniu w Ursusie. Jest to pierwsza inwestycja (za ok. 10 mln
    USD) Neinver Polska, spółki córki hiszpańskiej grupy Neinver, która prowadzi
    już cztery podobne centra w Hiszpanii i jedno w Portugalii. Ursuskie Factory
    Outlet jest też pierwszym centrum wyprzedaży w Polsce.

    - Takie centra cieszą się ogromnym powodzeniem na świecie. Klienci mogą w nich
    kupić taniej końcówki serii markowych wyrobów, a firmy mogą się pozbyć nadwyżek
    produkcyjnych albo zapasów. W Europie Zachodniej centra outlet dają też
    możliwość obejścia przepisów ograniczających wyprzedaże - ocenia Agnieszka
    Sawicka z firmy Jones Lang la Salle, która pośredniczy w wynajmie powierzchni
    Factory Outlet. Według niej, w Ursusie wynajęto już ok. 50 proc. z 10 tys. mkw.
    powierzchni.

    - Na razie część firm chce się przyjrzeć, jak takie centrum będzie działało -
    dodaje Agnieszka Sawicka przyznając, że niektórzy najemcy obawiali się
    niekorzystnego wpływu konkurencji niższych cen w Factory Outlet na ich
    tradycyjną sieć sprzedaży. Tym bardziej że w umowie najmu każda z firm
    zobowiązuje się do przynajmniej 30-proc. upustu wobec pierwotnej ceny. -
    Uważamy, że w Factory Outlet powinno być o 30-80 proc. taniej. Budujemy je poza
    centrum miasta, aby nie wchodzić w konflikt ze sklepami, które tam działają -
    stwierdza Władysław Klaczyński z zarządu Neinver Polska.

    - Centrum w Ursusie nie będzie konkurencją dla naszej sieci sklepów Reserved.
    Istota tych centrów polega na tym, aby nie sprzedawać w tym samym czasie tego
    samego co w zwykłych sklepach - uważa Dariusz Pachla, wiceprezes giełdowej
    spółki LPP, która jest jednym z najemców w Factory Outlet. Jak dodaje, w
    Ursusie będą sprzedawane ubrania z końcówek serii Reserved albo z poprzednich
    sezonów.

    Marek Cichocki, koordynator ds. sieci detalicznej poznańskiej spółki odzieżowej
    Solar, uważa, że fabryczny sklep w Ursusie uzupełni dystrybucję jej produktów i
    nie powinien odebrać klientek salonom firmowym Solar. Może nawet pomóc
    rozszerzyć ich grupę. - To dobry pomysł na to, aby pozbyć się zapasów z
    poprzednich sezonów, tym bardziej że takie centra przyciągają zwykle sporo
    klientów - uważa Cichocki.

    Ideę centrów wyprzedaży chwali też Barbara Wandachowicz, prezes Krajowej Izby
    Mody, podkreślając, że ich główną zaletą jest szansa pozbycia się zapasów przez
    krajowych producentów, którzy często mają problemy z płynnością.

    Choć szefowie Neinver Polska z optymizmem oceniają perspektywy swej inwestycji,
    to na razie dość ostrożnie mówią o planach rozwoju. Według Władysława
    Klaczyńskiego, jeśli centrum w Ursusie odniesie sukces, planowana jest jego
    rozbudowa, a potem inwestycje w innych miastach.

    Już teraz ekspansję w kilku ośrodkach planuje brytyjska spółka TOC (The Outlet
    Company), która za ok. 30 mln EUR chce otworzyć handlowo-rozrywkowe Outlet
    Centre z ok. 100 sklepami i restauracjami - najpierw w Sosnowcu, w październiku
    2003 r. Kolejne Outlet Centres mają powstać w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i
    Szczecinie.

    Jak podkreśla Paulina Górska z CB Richard Ellis, która pośredniczy w wynajmie
    centrum w Sosnowcu, Outlet Centre interesują się także firmy dopiero
    przygotowujące się do wejścia na polski rynek.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl