tak, tak, tak. Tam jest tanio bo: sa tam końcówki kolekcji, prototypy, stare
kolekcje ( co nie oznacza, ze nie mozna w tym wychodzic na ulićę, teraz
kolekcje zmieniaja się nawet po 2 -3 miesiącach).
Podam Ci przykładowe ceny z Outletu:
-Levisy- 134 zł
-Big Stary- 90zl
- Solar- bluzka "orentalna" 90 zł, spódnica: 70 zł
- Atlantic- gatki 8 zł
-Wrangler- koszulki- T-shirty małe ok 30 zł
Jeszcze jak ostatnio byłam ( poczatek lutego) było 1/2 zapowiadanych sklepów,
teraz jest pewnie wiecej. Jesli bedziesz zostaw info na forum. Udanych zakupów.
Warto sie tam przejechac.
Outlet nowa markowa odzież hurt oferta
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Jesteśmy hurtownią nowej markowej odzieży typu outlet końcówki kolekcji ,
nadprodukcja odzież posezonowa stocki magazynowe . Ze sprzedażą ruszamy
na początku stycznia 2007 wtedy to otrzymamy pierwszą dostawę towaru. Osoby
zainteresowane ewentualną współpracą zachęcamy do wysłania swojego e-maila
kontaktowego na nasz adres gazetowy pini-outlet@gazeta.pl. Wprowadzimy
Państwa do naszej bazy będziemy informować o każdej nowej dostawie , oraz
dostępnym asortymencie i jego cenach .Niebawem również pojawi się nasza
strona internetowa - na której znajdziecie Państwo więcej szczegółów z naszej
oferty. Jesteśmy płatnikami VAT. Nie prowadzimy własnych sklepów . Nie
sprzedajemy detalicznie we własnych placówkach handlowych ( w związku z tym
odzież nie będzie poprzebierana ( będziemy oferować w 100 procentach ten
towar który otrzymamy od naszego kontrahenta. Sprzedajemy tlko dla małego
hurtu i hurtu. Minimalne zamówienie próbne to 10 kg. Jak narzazie z uwagi na
sprawy
organizacyjne w grę wchodzi tylko sprzedaż wysyłkowa. Pierwsza dostawa towaru
na początku stycznia - wtedy to pojawi się szczegółowy cennik który jak
sądzimy miło Państwa zaskoczy .
Szanowni Państwo obecnie nasza oferta opiera się na markowej odzieży i obuwiu
stanowiących stocki magazynowe oraz końcówki kolekcji znanych i renomowanych
domów sprzedaży wysyłkowej w Niemczech
OTTO
www.otto.de
QUELLE
www.quelle.de
NECKERMANN
www.neckermann.de
Importowana przez nas odzież i obuwie to z reguły oferta posezonowa z
bieżącego roku – a zatem wszystko modne i na topie .
Dzięki odpowiednim relacjom handlowym możemy zaoferować Państwu atrakcyjny
towar po konkurencyjnych cenach.
Nasza oferta obejmuje oczywiście towary katalogowe obecnie koncentrujemy się
na odzieży i obuwiu – jednak oczywiście jesteśmy otwarci na rozwinięcie i
poszerzenie naszego asortymentu szczegóły w katalogach w/w domów
wysyłkowych.
U nas mają Państwo okazję zaopatrywania się w markowe artykuły po
atrakcyjnych cenach.
Szeroki asortyment mni. Obejmuje takie marki jak : Adidas 4 Wards Alba
Moda Apart Arizona Barbie Hattrick Scout Bob the builder Bruhl
Buffalo Charmline CFL Converse Disney Dockers Early 20 Ecco
Esprit Explorer Fila Fruit ot the Loom Jack Wolfskin Globe Trotter
Nike Hush Puppies Iguana KangaROOS Kappa KidOki KlimaTex Levi`s
Lonsdale Mexx Engbers Mars Mustang Bruno Banani Olympia Puma
Reebok Schiesser Sheepworld SigiKid Solar s.Oliver Passionata
Swegmark Tommy Hilfiger Tom Taylor Triumph Umbro Viania Webschatz
Wiwatex Wrangler Y.O.U i wielu innych
Odzież sprzedawana jest na kilogramy lub pakiety, posortowana :na dziecięcą ,
damską i męską.
A zatem od stycznia zapraszamy do współpracy
Jeszcze jeden artykuł w tym temacie:
Rzeczpospolita, 03.12.2002
Pierwsi gracze już są
Po hipermarketach i centrach handlowych przyszedł czas na kolejny etap rozwoju
polskiego handlu - centra wyprzedaży, tzw. outlets, gdzie firmy pozbywają się
po obniżonych cenach końcówek markowych kolekcji albo zapasów z poprzednich
sezonów.
Pierwszym dużym graczem na tym rynku jest hiszpańska firma Neinver, która w tym
tygodniu otwiera swoje Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie. Nieco
późniejszy start, ale za to szybszą ekspansję, zapowiada brytyjska spółka TOC,
która za rok chce otworzyć swoje pierwsze centrum wyprzedaży w Sosnowcu.
Na razie ponad 20 firm wynajęło powierzchnię na swoje sklepy w Factory Outlet,
otwieranym w tym tygodniu w Ursusie. Jest to pierwsza inwestycja (za ok. 10 mln
USD) Neinver Polska, spółki córki hiszpańskiej grupy Neinver, która prowadzi
już cztery podobne centra w Hiszpanii i jedno w Portugalii. Ursuskie Factory
Outlet jest też pierwszym centrum wyprzedaży w Polsce.
- Takie centra cieszą się ogromnym powodzeniem na świecie. Klienci mogą w nich
kupić taniej końcówki serii markowych wyrobów, a firmy mogą się pozbyć nadwyżek
produkcyjnych albo zapasów. W Europie Zachodniej centra outlet dają też
możliwość obejścia przepisów ograniczających wyprzedaże - ocenia Agnieszka
Sawicka z firmy Jones Lang la Salle, która pośredniczy w wynajmie powierzchni
Factory Outlet. Według niej, w Ursusie wynajęto już ok. 50 proc. z 10 tys. mkw.
powierzchni.
- Na razie część firm chce się przyjrzeć, jak takie centrum będzie działało -
dodaje Agnieszka Sawicka przyznając, że niektórzy najemcy obawiali się
niekorzystnego wpływu konkurencji niższych cen w Factory Outlet na ich
tradycyjną sieć sprzedaży. Tym bardziej że w umowie najmu każda z firm
zobowiązuje się do przynajmniej 30-proc. upustu wobec pierwotnej ceny. -
Uważamy, że w Factory Outlet powinno być o 30-80 proc. taniej. Budujemy je poza
centrum miasta, aby nie wchodzić w konflikt ze sklepami, które tam działają -
stwierdza Władysław Klaczyński z zarządu Neinver Polska.
- Centrum w Ursusie nie będzie konkurencją dla naszej sieci sklepów Reserved.
Istota tych centrów polega na tym, aby nie sprzedawać w tym samym czasie tego
samego co w zwykłych sklepach - uważa Dariusz Pachla, wiceprezes giełdowej
spółki LPP, która jest jednym z najemców w Factory Outlet. Jak dodaje, w
Ursusie będą sprzedawane ubrania z końcówek serii Reserved albo z poprzednich
sezonów.
Marek Cichocki, koordynator ds. sieci detalicznej poznańskiej spółki odzieżowej
Solar, uważa, że fabryczny sklep w Ursusie uzupełni dystrybucję jej produktów i
nie powinien odebrać klientek salonom firmowym Solar. Może nawet pomóc
rozszerzyć ich grupę. - To dobry pomysł na to, aby pozbyć się zapasów z
poprzednich sezonów, tym bardziej że takie centra przyciągają zwykle sporo
klientów - uważa Cichocki.
Ideę centrów wyprzedaży chwali też Barbara Wandachowicz, prezes Krajowej Izby
Mody, podkreślając, że ich główną zaletą jest szansa pozbycia się zapasów przez
krajowych producentów, którzy często mają problemy z płynnością.
Choć szefowie Neinver Polska z optymizmem oceniają perspektywy swej inwestycji,
to na razie dość ostrożnie mówią o planach rozwoju. Według Władysława
Klaczyńskiego, jeśli centrum w Ursusie odniesie sukces, planowana jest jego
rozbudowa, a potem inwestycje w innych miastach.
Już teraz ekspansję w kilku ośrodkach planuje brytyjska spółka TOC (The Outlet
Company), która za ok. 30 mln EUR chce otworzyć handlowo-rozrywkowe Outlet
Centre z ok. 100 sklepami i restauracjami - najpierw w Sosnowcu, w październiku
2003 r. Kolejne Outlet Centres mają powstać w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i
Szczecinie.
Jak podkreśla Paulina Górska z CB Richard Ellis, która pośredniczy w wynajmie
centrum w Sosnowcu, Outlet Centre interesują się także firmy dopiero
przygotowujące się do wejścia na polski rynek.