Microsoft oficjalnie potwierdził, że finalna wersja Windows 7 zostanie przygotowana na tegoroczne święta Narodzenia. Informację tę podał Bill Veghte podczas swojego keynote na konferencji TechEd.
Odpowiednio wcześniej przed świętami wydana zostanie wersja finalna (RTM - Release To Manufacture) tak, aby użytkownicy zdążyli kupić komputery z preinstalowanym Windows 7 pod choinkę. Veghte nie podał dokładnej daty wydania wersji RTM. Ponieważ jednak na pewno Microsoft będzie chciał przed świętami sprzedać jak najwięcej kopii Windows 7, prawdopodobna wydaje się data podana przez dyrektora marketingu Acera - 23 października.
Źródło: Bink.nu
Darmowe Konferencje z eBiznesu, Marketingu Internetowego i Sieciowego.
Szkolenia sa organizowane (codziennie o 21:10 godz.) przez takie gwiazdy polskiego biznesu jak: Tomasz Urban(lider wsrod osob zajmujacych sie Programami Partnerskimi), Marek Olejniczak, Arkadiusz Zielazny i wiele wiele innych osob.
http://silabiznesu.anqel.pl/
Serdecznie zapraszam. Szkolenia sa całkowicie za darmo. Przyjdz i posluchaj, napewno dowiesz sie czegos ciekawego.
Tagi: Darmowe Szkolenia, Darmowe Konferencje, Darmowe Szkolenie,
Darmowa Konferencja, Biznes, Biznesowe, Finanse, Finansowe,
Marketing, Marketingowe
Polecam wykład o mikrospołecznościach, zauważone u: Internet Update Blog Archive Andreas Fuchs o mikro-spolecznosciach pacjentów dla farmacji
Zapraszamy do zapoznania sie z wykladem Andreas Fuchs, Global eBusiness Director Solvay ktory mial miejsce na konferencji Eyeforpharma eMarketingu w Monachium. Wyklad dotyczy projektu www.virtualcf.pl | mukowiscydoza | ktory powstal 4 lata temu i stanowi wazny punkt odniesienia dla doswiadczen w budowaniu spolecznosci oraz portali web 2.0.
Wykład tutaj: 4th Annual eMarketing Summit 2009
To dlatego Kubicki przebąkiwał ze podoba mu się system 4-5-1 bo mu w ataku tylko Sagan się ostanie
niezle niezle się sezon zapowiada
A juz najlepsze jest podpisanie kontraktu z tajemniczym przyjacielem Poledicy
nie ma co nasi prezesi sie na marketingu zanja jak malo kto
w lechu podpisaniu kontraktu przez jakiegos zawodniak towayszy konferencja prasowa a tu nawet jednego oświadczenia nie daja
no chyba ze ten jugol to jakis Niemculewicz czy inny Gusnic
Effective PR partnerem merytorycznym konferencji Negocjator 2009
Witamy,
Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Marketingu:
Ponad 20 bezpłatnych warsztatów dla studentów poprowadzą przedstawiciele firm w trakcie ósmej edycji konferencji Negocjator, która odbędzie się 1-3 kwietnia 2009 r., w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Effective Public Relations.
Czytaj więcej...
Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!
Zapraszamy!
Zespół DomenydlaFirm.pl
1,2 mld widzów oglądało ceremonię otwarcia igrzysk
Ceremonię otwarcia Igrzysk XXIX Olimpiady w Pekinie oglądało 1,2 mld telewidzów z czego w Chinach 842 mln - poinformował w środę na konferencji prasowej w Pekinie dyrektor Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego ds. marketingu Timo Lumme.
Czytaj Więcej...
Strata Netii na udzia?ach w operatorze telefonii kom?rkowej P4 b?dzie w 2007 roku o wiele wi?ksza ni? w ub. roku, kiedy wynios?a 31,0 mln z?. Przez najbli?szy rok lub dwa Netia nie b?dzie wyp?aca?a dywidendy, poinformowa? w pi?tek Jon Eastick, dyrektor finansowy sp?ki.
"Strata na P4 b?dzie w tym roku o wiele wi?ksza ni? w roku ubieg?ym, bo P4 zaczyna dzia?alno?? w tym miesi?cu" - powiedzia? Eastick podczas konferencji prasowej.
Doda?, ?e koszty na pocz?tku dzia?alno?ci sp?ki s? bardzo wysokie.
Pawe? Kar?owski, dyrektor ds. komercyjnych Netii, powiedzia?, ?e us?ugi nale?cej do P4 sieci Play wystartuj? w ko?cu marca.
Netia b?dzie oferowa? pod swoj? mark? us?ugi kom?rkowe dla du?ych klient?w biznesowych.
"W zakresie klient?w indywidualnych i ma?ych firm P4 sama b?dzie prowadzi? marketing. My chcemy zaoferowa? konwergentne us?ugi dla du?ego biznesu" - powiedzia? Kar?owski.
Netia chce do dystrybucji swoich us?ug wykorzysta? sie? dystrybucyjn? P4, kt?re niedawno przej?a punkty sprzeda?y sieci Germanos.
Eastick przyzna?, ?e P4 - kt?rego Netia jest mniejszo?ciowym udzia?owcem - straci?o cz??? z 300 punkt?w sprzeda?y nale?cych wcze?niej do Germanosa na rzecz konkurencji.
"Germanos sklepy w du?ych miastach kontroluje bezpo?rednio. S? te? subdealerzy, kt?rzy mog? decydowa?, z kim wsp?pracowa?, ale ich punkty sprzeda?y nie s? w strategicznych dla nas lokalizacjach" - powiedzia? dyrektor finansowy.
Netia zako?czy?a 2006 rok skonsolidowan? strat? netto w wysoko?ci 378,4 mln z? przy 862,1 mln z? przychod?w.
Eastick powiedzia?, ?e a? 355,0 mln z? straty to efekt korekty wyceny aktyw?w telefonii stacjonarnej sp?ki.
Netia ponios?a w przesz?o?ci du?e nak?ady na rozw?j sieci telefonii stacjonarnej, a obecnie nie ma mo?liwo?ci osi?gni?cia na tych inwestycjach znacznych zysk?w, wyja?ni?. St?d potrzeba utworzenia rezerwy.
"Jest to operacja bezgot?wkowa, nasza pozycja finansowa pozostaje bardzo mocna. Mamy prawie 160 mln z? wolnych ?rodk?w" - podkre?li?.
Eastick powiedzia? te?, ?e sp?ka nie b?dzie w najbli?szym czasie wyp?aca?a dywidendy.
"Aby p?aci? dywidend?, firma powinna by? w zdecydowanym, wzrostowym trendzie, je?li chodzi o rentowno??" - powiedzia? dyrektor finansowy Netii.
?r?d?o : Puls Biznesu
Współtwórca The Pirate Bay, Marcin de Kamiński, pojawi w Polsce na TMT.Communities’09 Warsaw. Poza tym również Łukasz Gadowski, twórcy serwisów z napisami, prawnicy i inni.
Jeśli dość często nieświadomie sięgasz po swoje Blackberry, iPhona albo G1 aby odebrać e-maila, skorzystać z GPS oraz Google Maps, czy Twittera - prawdopodobnie jesteś przedstawicielem Generacji C. Jeśli twoją ulubioną i najczęściej wykorzystywaną aplikacją na komputerze jest przeglądarka internetowa i nie wyobrażasz sobie życia bez Skype’a czy Gadu-Gadu, Last.fm, serwisów społecznościowych i torrentów – zdecydowanie jesteś przedstawicielem Generacji C.
Jeśli czytasz ten tekst i uśmiechasz się kiwając głową mamy dla ciebie dobrą wiadomość – ludzie do ciebie podobni stanowią coraz liczniejszą i bardziej wpływową grupę społeczną, a 18.czerwca 2009 r. spotkają się w Warszawie na Giełdzie Papierów Wartościowych żeby rozmawiać podczas konferencji TMT.Communities’09 Warsaw.
Czym jest Generacja C? To zwykle ludzie w wieku 15-45 lat intensywnie korzystający z łączności (connectivity) mobilnej oraz internetowej, w tym treści (content) informacyjnych i multimedialnych, aby pozostawać w kontakcie ze znajomymi (community) i razem współpracować (co-operation), współtworzyć dokumenty i inne rodzaje treści (co-creation), a także kontrolować na bieżąco (control) dostępność znajomych, aktualności, oferty i promocje, stan konta, stan otoczenia rynkowego itd.
Elektroniczne urządzenia, aplikacje i usługi stają się integralną częścią życia coraz większej grupy osób – zarówno jeśli chodzi o rozrywkę, jak i pracę, czas wolny, jak i działalność zarobkową, czy finanse osobiste. Generacja C wywiera presję na otoczenie rynkowe i jest przyczyną ewolucji wielu sektorów gospodarki w zakresie świadczenia usług, ich sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Czasem presja społeczna jest tak wielka, postulowane zmiany tak odważne, a technologia rozwija się tak szybko, że biznes nie nadąża z przemianami, a nawet represjonuje zbyt innowacyjnych jego zdaniem użytkowników. Jak pokazuje historia z czasem kreatywność użytkowników, nowe metody współdziałania, nowe kanały dystrybucji i modele biznesowe okazują się przydatne, opłacalne i komplementarne, a wczorajsi antybohatorowie okazują się pionierami i prekursorami.
18. czerwca 2009 r. w Warszawie na Giełdzie Papierów Wartościowych gdzie podczas konferencji TMT.Communities’09 Warsaw spotkają się wszystkie strony dyskusji: użytkownicy i wielkie korporacje, dostawcy sprzętu i aplikacji, prawnicy, dystrybutorzy i komentatorzy.
źródło:wiadomosci.onet.pl
Biuro Marketingu Turystycznego Miasta przeanalizowało dane z 50 obiektów noclegowych w Krakowie, w tym z 30 hoteli. Sprawdzono liczbę gości w trzecim kwartale 2009 r., czyli w szczytowym okresie sezonu turystycznego.
Według nieoficjalnych wyników ponad połowę obiektów zanotowała spadek liczby klientów. W porównaniu do zeszłego roku spadek wynosi 15%.
Niektóre obiekty zanotowały spadek nawet do 75%.
Przed spadkiem hotele broniły się specjalnymi ofertami oraz podpisywaniem umów z organizatorami szkoleń i konferencji. To właśnie klienci biznesowi pozwolili utrzymać zeszłoroczną frekwencję w niektórych hotelach.
Dodatkowo ceny noclegów wniektórych hotelach obniżono nawet o 25%.
Zdaniem Leszka Lejkowskiego, przewodniczący Stowarzyszenia Gastronomików Rynku Głównego, zyski właścicieli kawiarni i restauracji w ścisłym centrum spadły o około 30 proc.
Krakowska „Gazeta Wyborcza” pisze o nieoficjalnych wynikach badania ruchu turystycznego w mieście. Biuro Marketingu Turystycznego Miasta przeanalizowało dane z 50 obiektów noclegowych w Krakowie, w tym z 30 hoteli. Sprawdzono liczbę gości w trzecim kwartale 2009 r., czyli w szczytowym okresie sezonu turystycznego.
Według Informacji „Gazety Wyborczej” ponad połowę obiektów zanotowała spadek liczby klientów. Liczba turystów we wszystkich wybranych obiektach była o 15 proc. niższa niż przed rokiem. Pojawiają się jednak przypadki utraty 50, a nawet 75 proc. klientów.
W tym roku na dużą liczbę gości mogły liczyć hotele, które przygotowały specjalne oferty, oraz te, które podpisały umowy z organizatorami konferencji i szkoleń. To właśnie klienci biznesowi pozwolili utrzymać zeszłoroczną frekwencję w niektórych hotelach. Utrzymanie liczbę gości wiązało się tez z obniżoną ceną noclegów, które w hostelach spadły nawet o 25%. Trzeba było wydać też dodatkowe pieniądze na reklamę.
Zdaniem Leszka Lejkowskiego, przewodniczący Stowarzyszenia Gastronomików Rynku Głównego, zyski właścicieli kawiarni i restauracji w ścisłym centrum spadły o około 30 proc.
Oficjalne podsumowanie sezonu ma być przedstawione pod koniec listopada.
Źródło: Gazeta.p
Dom Prasy Regionalnej Mediatak poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent (Asystentka) Działu Komunikacji Marketingowej
Mediatak jest przedstawicielem i domem mediowym polskiej prasy regionalnej. Planujemy kampanie ogólnopolskie w prasie regionalnej, wykonujemy badania i analizy konsumenckie, wykonujemy raporty dotyczące rynku prasowego, jesteśmy ekspertem i doradcą w planowaniu kampanii prasowych.
W związku z rozwojem wielu nowych projektów szukamy osoby, która dołączy na młodego wiekiem i stażem Działu Komunikacji Marketingowej.
Szukamy wyjątkowej osoby o wszechstronnych zainteresowaniach, pracowitej, kreatywnej, przygotowanej na inspirującą, ale i stresującą pracę w wymagającej branży medialnej.
Idealny kandydat lub kandydatka to osoba dyspozycyjna, otwarta i komunikatywna, z uzdolnieniami lub zainteresowaniami graficznymi.
Obowiązki podstawowe Asystenta (Asystentki) to przede wszystkim prace asystenckie dla działu, takie jak
- koordynacja projektów
- prowadzenie akcji wysyłkowych
- wprowadzanie danych
- obsługa urządzeń biurowych
- prowadzenie działań komunikacyjnych wewnątrz firmy
Będziemy również wymagać również zaangażowania przy bardziej odpowiedzialnych zadaniach, takich jak:
- współtworzenie marketingowej bazy danych
- monitoring rynku prasowego
- koordynacja eventów, konferencji prasowych, konferencji i imprez
- wykonywanie prostych prac graficznych
- współpraca z działem handlowym w zakresie przygotowywania prezentacji w PowerPoincie
Nie wymagamy dużego doświadczenia zawodowego, aczkolwiek jest ono mile widziane.
Wymagamy pasji i zaangażowania oraz gotowości do pozyskania wiedzy w szybkim tempie. Wymagamy wysokiej kultury osobistej, umiejętności nawiązywania kontaktów, również przez telefon, skrupulatności i dokładności. O języku angielskim nie wspominamy, bo to oczywiste.
Kandydat (-ka) powinien interesować się reklamą, marketingiem, a także projektowaniem graficznym np. w Corelu. Znajomość pakietu Adobe będzie bardzo dużym atutem. Szukamy osoby potrafiącej połączyć zainteresowania humanistyczne z dokładnością cyfr i argumentacją wynikającą z badań.
Praca w DKM Mediatak to duże wyzwanie i szansa rozwoju w grupie dzienników regionalnych. To praca w zgranym zespole młodych ludzi, dzielących się wiedzą i potrafiących działać jako team.
Jeśli uważasz, że spełniasz nasze wymagania, napisz u.chodkowska@mediatak.pl nie zapominając o CV i liście motywacyjnym, dzięki którym ocenimy również Twoje poczucie estetyki i kreatywność. Jeśli masz – prześlij nam pdf.y swoich prac wykonanych w dowolnych programach graficznych.
Uprzedzamy lojalnie, że wszystkie aplikacje zawierające literówki lub błędy wyrzucamy do kosza!
Rekrutację prowadzimy do końca września – ale odpowiednią osobę zatrudnimy natychmiast!