logo
 Pokrewne renessmekorek do łączenia terakoty i parkietukorek na ścianę gdzie kupićKorek w zbiorniczku wyrównawczym Lanoskorek Katowice KrakówKorek automatyczny do wannykorek na ścianę DO kuchnikorek !! !! wanna !! !! problemKorek chłodnicy Skunk2 1.3korek zaślepka podwoziakorek ścienny warszawa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ugrzesia.htw.pl
  • renessme


    Załóżmy że masz silnik ośmio zaworowy.

    To myśle że jednak nie jest to dzwięk od zbyt dużych luzów zaworowych. Skoro masz gaz bardziej spodziewał bym się braku luzu zaworowego.
    To co ci stuka to najprawdopodobniej wypracowana prowadnica szklanki popychacza. Bardzo częsty przypadek w Renaultach, LPG sprzyja temu.
    Wymiana szklanek na nowe, w zależności od stopnia wypracowania prowadnic, powinna chwilowo (na około rok) przynieść poprawe. BY wyeliminować to pukanie trzeba by szukać nowej głowicy.

    A po odkręceniu korka wlewu oleju, podczas pracy silnika to każdy silnik OHC będzie pluł przez wlew.

    Podrawiam



    Mam to samo od dwóch lat.Kiedy auto jedzie jest OK.Kiedy mocno zwolni lub stanie na skrzyżowaniu czuć zapach spalonego oleju (plastiku?). Sądziłem, że to spod korka wlewu oleju (uszkodzony był gumowy o-ring) ale nie pomogło."Fachowcy" w stacji Renault
    nie wiedzą co z tym zrobić.



    propozycja - grześ ma rację - zerknij pod machę, jeżeli:
    a. widzisz cztery czarne rury i kawałek plastiku z napisem "renault" - d7f
    b. widzisz kawał żeliwa, a na górze duży korek wlewu oleju z napisem elf i sporą obudowę filtra powietrza - masz c3g
    c. widzisz napis bmw, peugeot czy chrysler - przestań to palić

    a tak serio - na silniku są naniesione numery, w treści których jest informacja o modelu tegoż



    " />Musze wymienić korek wlewu oleju w silniku 1.4 (60KM, gaźnikowy) bo ten mój nie jest do konca szczelny i ciągle mam zapotniałe wokół korka. Jakie korki poza oryginalnym takim jak mam będą pasowały? Od innych pojemności, innych modeli?

    Dodatkowo przepuszcza uszczelka pokrywy zaworów. Czy jej wymiana jest prosta. Moge to zrobić pod blokiem sam? Co muszę mieć i co wiedzieć? Uszczelka kosztuje 15zł nie chce płacić mechanikowi dwa razy tyle za godzine roboty... Wole sam wymienić...

    Mechanik powiedział mi, że to zapotnienie jest też spowodowane sporym ciśnieniem pod korkiem, powiedział, że silnik ma już przedmuchy... Może tak być? To poważny problem? Silnik się kończy czy można jeżdzić. Co z tym zrobić ewentualnie i jakie koszty?

    Sprawa ostatnia, drobiazg... czy ktoś ma znaczek Renault na przedni grill do odsprzedania...

    Pozdrawiam!

    Ps. Jeszcze jedno jak się dostać do śruby którą przykręcony jest przedni błotnik na we wnęce przy przednich drzwiach? Blacharz z jednej strony nie wkręcił sruby i błotnik wpada w wibracje i hałasuje...



    " />Witam wszystkich :D
    Mam kilaka pytań do tych co znają ten samochód bo na nim będe zdawać w Krakowie.


    Obsługa:

    Czy:
    1. Zbiornik płynu wspomagania sprzęgła
    2.Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego
    3. Mój instruktor mówi ze tam gdzieś jest scjowany zbiornik płynu wspomagania układu kierowniczego, a tu gdzies na forum ktoś pisał ze takowego w midlumce nie ma?
    4. Korek wlewu oleju, miernik poziomu oleju w kabinie na desce rozdzielczej a bagnet za prawym kołem ( prawym patrząc od przodu?)
    5. ??? Zbiornik spryskiwacza? czy za kabiną?

    Światła



    1.Obrysowe tylne
    2.Kierunkowskaz
    3.Odblaskowe tylne
    4.Pozycyjne
    5.Stop
    6.Cofania
    7.Przeciwmgielne tylne


    Jak coś źle to proszę mnie poprawić.

    I teraz jak to włączyć wewnątrz:




    I. Włanczmy swiatła pozycyjne, mijania przekreceniem przełacznika jak w punto, a drogowe pchnięciem
    II. Wycieraczki, a jak spryskiwacze, jak w osobówkach pociagnięciem do siebie czy jak??

    Jak ktos wie do czego słuza poszczególne przełączniki albo co musze z tego wiedziec na egzamin to prosze o pomoc, cokolwiek.



    Mam racje?



    I gdzie na zdjęciu są pozycyjne boczne?



    " />Problem przedstawiany przez nowego klubowicza w klubie renault clio...


    ">Wysłany: 19 Styczeń 2006, 14:42 Brak oleju w silniku ?


    --------------------------------------------------------------------------------

    Witam !
    Samochodzik stal sobie tydzien nie ruszany pod chmurką. Dzisiaj rano go odpalilem, zapalil ladnie ale po ruszeniu lekko zaczela się żarzyć kontrolka ciśnienia oleju. Po chwili zaczeła się palić coraz mocniej, stanałem odkręcilem korek a tam tylko jakies resztki.
    Wskaźnik poziomu oleju (ten elektroniczny) pokazuje Oil OK , bagnet pokazuje że oleju jest full (kto wymyślil umiejscowienie bagnetu w takim miejscu) a w silniku oleju nie ma.
    Co może być przyczyną i co na to mozna poradzić?


    Nosz k...a Ja zrozumiałem ze kolo chce zeby oleju było na full po sam korek wlewu Jak źle zrozumiałem to mnie poprawcie... zmęczony już praca jestem

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl