logo
 Pokrewne renessmekorek wlewu gazu holenderskikorek do łączenia terakoty i parkietukorek kontrolny poziomi olejuKorek wlewu oleju renaultkorek wlewu oleju CA18DETkorek na ścianę gdzie kupićkorek spustowy oleju FabiaKorek w zbiorniczku wyrównawczym Lanoskorek Katowice KrakówKorek automatyczny do wanny
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rgawlik.xlx.pl
  • renessme


    Dodam jeszcze przykładowe ceny akcesoriów skunk2 :

    Skarpetka: 33pln
    Mocowanie akumulatora: 108pln
    VTEC Solenoid Cover: 97pln
    Korek oleju: 165pln
    Korek chłodnicy Honda, Toyota, Subaru: 97pln

    Ceny rzeczy Skunk2 w RPM są naprawde atrakcyjne !!!



    Witam, do sprzedania parę ciekawych rzeczy.

    Nakładki na pedały Mugen

    Cena:200zł

    Korek chłodnicy
    Honda

    Cena:70zł

    c-pillar karbonowy
    (używany w bardzo dobrym stanie, w zestawie śruby)

    Cena:200zł


    VTEC controler Buddy club

    Cena:70zł



    No tak, a przyczepić trójkąciki mitsu z tą okropną czcionką mitsumaniaków, to dopiero piękne...

    jak bym miał honde byłby tam mugen, spoon, albo skunk2 a to już niedługo
    I hondziarze kochają te gadżeciki

    To powiem więcej. Już zamówiłem w UK korek oleju i chłodnicy, oczywiście też oryginały ralliart, na wrzesień mi brejdak przywiezie



    fakt ze to jedna z tanszych rzeczy ktore kupuja ludzie w aso, oczywiscie co do samej rozporki to powinna kosztowac z 30zl i to maksymalnie, bo koszta wytworzenia tej rurki z blaszkami, pospawania i pomalowania sa duzo duzo nizsze, takze w sumie nawet te 57zl to zdzierstwo, ale co tu sie dziwic jesli za jakis durny korek do chlodnicy ale z napisem skunk kaza sobie placic stowke, to dopiero jest kradziez.



    Doszło parę rzeczy i kilka dojdzie na dniach. Narazie zamontowane: zielone pasy ale nie TAKATA tylko D2 Racing choć wyglądają równie dobrze jak takata, korek chłodnicy i korek oleju oryginały J`S Racing. Mam też zakupione i w trakcie polerki 2 lampy przednie w naprawdę extra stanie i po czyszczeniu i polerce wyglądają jak nówki (bedą zdjęcia na dniach). Wczoraj miałem mieć juz wydech bo paczka przyszła z Japonii ale nie doszła jeszcze do warsztatu wiec myslę że dopiero we wtorek będę miał wydech. Jest to Made in Japan RS*R wyglądający jak skunk2 lub Apexi N1. Oczywiscie cały wydech od kata do końca z nierdzewki. Jak założę porobię fotki. Zamówiłem tez klatkę i w przyszłym miesiącu wpadnie kubełek Sparco Rev albo Evo w kolorze granatowym. Więcej grzechów nie pamiętam. Fotki jak będę miał wydech i skończę polerować i czyścić lampy :P A bym zapomniał na dniach wpadną też D2 Racing lower control arms bo juz zamówione i mają być we wtorek i będą się ładnie komponować z gwintem z D2 ;)





    I poglądowa fotka pasów:



    Pasy są zielone jak Takata ale na tym zdjęciu nic nie widać ;)



    Do sprzedania kompletny swap:

    W cenie:
    blok B20Z, głowica B18C4 po portingu
    przeprofilowane prowadnice zaworowe Supertech
    kolektor ssący Skunk2, dolot Comptech, wtryski 310cc
    kolektor wydechowy DC 4-1, kompletny wydech 2,5"z tłumikiem twinloop (przystosowany do nadwozia 3d)
    skrzynia biegów S9B z LSD, koło zamachowe Spoon, sprzęgło Exedy St3
    śruby korbowodów i szpilki głowicy ARP, zestaw do konwersji Golden Eagle
    korek chłodnicy oraz włącznik wentylatora Mugen
    aftermarketowa spinka podpór wału, miska olejowa z wspawanymi przegrodami
    węże chłodnicy Samco, gruba 2" aluminiowa chłodnica
    wzmocnione poduszki silnika
    obie półosie (lewa ma oba nowe przeguby)
    wiązka wraz z wystrojonym kompem P28
    wszystkie uszczelki i pierścienie OEM
    Przebieg: +/- 4000km.
    Silnik złożony przez ssgarage.pl, strojony przez strojenia.pl

    tak wygląda:


    a tak wygląda na hamowni:


    Cena: 15 000.

    Świetna alternatywa dla K20 - silnik o zbliżonych parametrach za około 10 tysięcy taniej, do którego jest: dużo tanich części, łatwo się robi przekładkę (i wszystko jest w komplecie), silnik jest 'prawie' seryjny co pozwoli na wiele dalszych modyfikacji podnoszących moc.

    Drogo? No cóż - nie jest to 15to letni silnik prosto z anglii mający poniżej 100 000km I nie ma w komplecie naklejki "Honda musi dymić"

    Wysyłka na koszt kupującego. Możliwość swapa na miejscu w SSG

    Zapraszam osoby poważnie zainteresowane.



    MODEL: 1993, EG5 hatchback, 3d
    SILNIK: swap z D16Z6 na B18C6
    - szpilki glowicy GOLDEN EAGLE
    - korby PROBE
    - tloki WISECO
    - prowadnice/uszczelniacze SUPERTECH
    - zawory +0.5mm SUPERTECH
    - talerzyki aluminiowe SUPERTECH
    - uszczelka pod ssacy HONDATA
    - wtryskiwacze SIEMENS 650cc
    - filtr paliwa AEROMOTIVE
    - listwa paliwowa GOLDEN EAGLE
    - regulator cisnienia paliwa AEM
    - wskaznik cisnienia paliwa B&M
    - regulowane kola rozrzadu GOLDEN EAGLE
    - chlodnica wody + weze MISHIMOTO
    - wiatrak SPAL HP 12"
    - kable wn MAGNECOR KV85
    - aparat zaplonowy z zewnetrznym modulem i cewka RICHPORTER
    - uklad otwartej wentylacji pokrywy i skrzyni korbowej
    UKLAD DOLOTOWY:
    - filtr K&N
    - intercooler PRECISION 600hp
    - turbo GARRETT GT3071R .63 a/r
    - bov TIAL Q
    UKLAD WYDECHOWY:
    - top mount SSGARAGE
    - 3" uklad na 1 tlumiku SSGARAGE (M-TECH)
    - wastegate TIAL MV-S
    ELEKTRONIKA:
    - ecu P28 + CROME (strojenia.pl)
    - przejsciowka obd XACTDYNO
    - APEX'i AVC-R
    - turbotimer HKS
    - podwojne wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura oleju SPA
    UKLAD NAPĘDOWY:
    - skrzynia S9B
    - tarcza sprzegla ACT G6
    - docisk EXEDY RACING STAGE 1
    ZAWIESZENIE:
    - gwint PIC PERFORMANCE Apex 10/6
    - zestaw poliuretanow ENERGY SUSPENSION
    - regulowane przednie wahacze SKUNK2
    - wahacze poprzeczne FUNCTION7
    - stabilizator przedni 26mm oem z mb6
    - stabilizator tylny 24mm ASR
    - laczniki stabilizatora ASR
    - wzmocnienie ASR
    - przednia rozporka MUGEN gen2
    - tylna rozporka MIRACLE X-BAR
    - 16" felgi ASAHI-TEC z jdm itr 98 spec
    - opony FALKEN AZENIS RT-615 215/45/16
    - nakretki KICS PROJECT R40
    - dlugie szpilki BLOX
    UKLAD HAMULCOWY:
    - kompletny uklad hamulcowy z itr, pompa, serwo, abs
    - tarcze przod BREMBO ORO
    - klocki przod FERODO DS PERFORMANCE
    - teflonowe przewody GOODRIDGE
    - plyn FERODO
    BODY-KIT:
    - lakier Moon Rock Metallic NH-676M z hondy S2000
    - usuniete listwy z drzwi/bokow
    - kierunkowskazy VISION AMBER
    - lampy DEPO
    - lusterka SPOON (style)
    - oem halogeny STANLEY
    - lotka z jdm SiR
    - dokladka przedniego zderzaka VTi
    - stockowy dyfuzor pod tylny zderzak
    - kierunkowskazy boczne jdm
    - tylne lampy jdm
    - klapa cf VIS
    - maska cf VIS
    ŚRODEK:
    - czerwone RECARO z itr
    - deska, konsola srodkowa z itr
    - kompletny tyl z EG6
    - czarna wykladzina
    - czarne boczki
    - mieszek z czerwona nicia z jdm itr
    - naba SPARCO
    - przedluzka 45mm
    - kierownica MOMO TUNER
    - galka SKUNK2
    - alu uchwyt recznego TENZOR (anodowany na czarno)
    - 4pkt 3" szelki RCI
    - harnessbar NRG
    CAR-AUDIO:
    - VTEC, bov
    INNE:
    - akumulator OPTIMA RED TOP w bagazniku
    - alu pokrywka swiec
    - skarpetki PASSWORD:JDM
    - magnetyczne srubki spustowe skrzyni i miski PASSWORD:JDM
    - korek oleju UNORTHODOX RACING
    - srubki tablic rejestracyjnych MUGEN
    MOC:
    - 0HP 0Nm

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl