logo
 Pokrewne renessmeKorg PA 500 forum czy innyKorg pa 500 forumKORG TR czy Roland JunoKORG PA800 w sklep PolskiKorg pa-500 StyleKorg Karma 61Korg Karma WorkstationKORG M1 brzmieniaKorg D888 forumKORG KARMA MW
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl
  • renessme




    Cena sklepowa: nieznana, wycofano ze sprzedaży

    The M1 was and still is a popular and widely used digital synthesizer and music workstation. The M1 features built-in AI Synthesis for full digital generation and processing using 4MB of PCM sampled and synthesized waveforms which can be shaped using analog-style editing. The M1 is capable of creating acoustic instruments with clarity, nice digital sounds and good buzzy techno sounds. The M1 is sort of like a workstation-version of the Roland D-50.

    In addition to its acclaimed sound, it has a somewhat sophisticated 8-track sequencer. It holds 10 songs and 100 patterns and up to 7,700 notes, and offers full quantizing and editing. Full MIDI implementation suites the M1 ideally for studio production and MIDI system use. Up to 8 parts of multitimbrality with the 8 track sequencer makes for a powerful machine. Add to that a host of digital multi-effects and you've got one of the most widely and professionally used Korg synthesizers around.

    UPGRADES: The EXK-M1 optional ROM expansion kit doubles the PCM waveform memory to 8MB (275 multisampled sounds) for even greater sonic possibilities. The M1R-EX is the same upgrade but designed for the M1R (rack version). That's right, there's a rack version of the M1 available as the M1R as well. The M1 has been used by 808 State, Banco De Gaia, Ken Ishii, Depeche Mode, Fluke, The Cure, The Orb, The KLF, Plastikman, Bomb The Bass, Gary Numan, Robert Miles, Mike Oldfield, Kitaro, Rick Wakeman, Rod Argent, Joe Zawinul, Patrick Moraz, Pet Shop Boys, Vangelis, the Cranberries, Sin and Jellyfish.



    Tutaj piszcie jakie akcesoria lub peryferia dołączyliście do kompa.

    Oto moja lista:
    Monitor #1: BenQ 24" T241WA (LCD, 1920x1200)
    Monitor #2: IBM 17" L170 (LCD, 1280x1024)
    Klawiatura: Logitech Internet Navigator SE, znana także jako Elite Keyboard (multimedia, scroll, kółko do głośności, miękki skok)
    Myszka: Logitech G500
    Głośniki: Creative Inspire T6100 5.1
    Słuchawki: Sennheiser HD515 (audiofilskie)
    Mikrofon: Logitech Desktop Microphone, dwie membrany
    Hub USB no-name (najtańszy, ale działa), 4 porty
    Joypad (player #1): Logitech Rumblepad 2
    Joypad (player #2): Logitech Chillstream
    Arcade stick: Tracer Defender TRJ-200
    Bluetooth: Digitus, zasięg 10m
    Modem: Thomson Broadband, obecnie 8 Mb/s
    Webcam: A4Tech ViewCam PRO (VGA, szklany 5-soczewkowy obiektyw)
    Skaner: Microtek ScanMaker 3800 (1200x600 dpi)
    Kierownica rajdowa: Logitech Formula Force EX/RX (force feedback)
    Drukarka: Samsung ML-2010P, laser czarno-biały
    Kombajn wielofunkcyjny: Brother DCP-385C
    Pendrive: Kingston DataTraveller 2GB
    Router: Linksys WRT54GL 1.1
    Printserver: D-Link DP-301U (ethernet, USB)
    Tablet graficzny: Wacom Bamboo One
    Kontroler MIDI #1: Yamaha MM6
    Kontroler MIDI #2: Korg nanoKontrol

    Aktualka 15.07.2010

    I to by chyba było na tyle. A co Wy macie podłączone do kompa ??



    Jak zwykle obiecuję, że wrzucę w końcu fotki, ale jakoś nie mam czasu.
    Ale obiecuję poprawę i postaram się to zrobić jeszcze w tym roku

    Tymczasem aktualny zestaw w ODYSSEY STUDIO POLAND:

    Hardware:

    Hartmann Neuron,
    Kurzweil K-2600X,
    Yamaha EX-7,
    Yamaha CS1x,
    Roland MC-303,
    Roland SH-2000,
    Moog Prodigy,
    Korg MS-10,
    Evolution MK-361C,
    E-mu ESI-4000 Turbo,
    Crumar Performer,
    Maestro Synthesizer,
    Electronika EM-25,
    Vermona Analogue Synthesizer,

    Software:

    Ableton 6,
    Reason 3.0,


    hehe, widze ze korzystamy z tego samego software. Ja nie moge sie pochwalic zadnym hardware wiec fotek nie wrzucam, moze kiedys....



    Sprzęt w moim ODYSSEY STUDIO POLAND:

    Hardware:

    Hartmann Neuron,
    Kurzweil K-2600X,
    Yamaha EX-7,
    Yamaha CS1x,
    Roland MC-303,
    Roland D-20,
    Roland SH-2000,
    Moog Prodigy,
    Korg MS-10,
    Evolution MK-361C,
    E-mu UltraProteus,
    E-mu ESI-4000 Turbo,
    Crumar Performer,
    Korg Poly-61,
    Maestro Synthesizer,
    Electronika EM-25,
    Casio CZ-5000 (obecnie sprzedany),
    Vermona Analogue Synthesizer,
    Tiracon 6V.

    Software:
    Ableton 4,
    Reason 3.0,

    VST:
    Synth 1,
    Tassman.

    Pozdrawiam
    ODYSSEY
    www.odysseyofficial.com
    www.officialrnd.com



    Gert Emmens - When Darkness Falls Upon the Earth

    Rendez Vous With 2004 MN4 [11:35]
    When Darkness Falls Upon The Earth [18:33]
    Nostalgia [10:44]
    Casting Shadows On The Cold Ground [15:53]
    The Morning After (extended version) [14:13]
    Requiem Pour Sam [4:26]

    year 2005

    Composed, played, recorded and produced by Gert Emmens
    Mastered by Ron Boots

    Gert Emmens - ARP Odyssey, Boss DR-660, Doepfer Maq 16/3, Elektor Formant, EMU E6400 Ultra, EMU Vintage Keys Plus, Farfisa Syntorchestra, Hohner String Performer, Korg 700s, Korg Lambda, Korg MS2000r, Korg Wavestation EX,Mam MB 33,MFB Synth II, Moog Minimoog, Moog Opus III, Roland M-DC1, Roland M-OCI, Roland M-VS1, Roland SH-32, Transidrums U-77, Vermona ER9, Yamaha AN1x *2, Yamaha CS80, Yamaha SY85

    Kolejna płyta Gerta Emmensa - dość berlińska w stylu. Zwróciłbym uwagę na kawałek The Morning After. Ogólnie zaskoczenie mniejsze niż przy Waves of Dreams czy Wanderer of Time ale płyta to solidny kawałek roboty i dobrze się słucha sekwencji Emmensa, zmian tempa, pomysłów melodycznych.



    a serwis Roland;'a w Warszawie zrobiłby korg'a jakiegos? chodzi tutaj o Korg'a T3 EX bo moge go skołować za śmiesze pieniądze ale.. trzeba wszystie nowe plastikowe przyciski do niego wstawic i joystick zrobić, bo wyłamany i jeden klawisz podnieść, bo jest opadniety



    var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write(''); Opadł już kurz po starciu na rock piątkowej Arenie, więc czas na małe podsumowanie. Głównym bohaterem Przeglądu został zespół Łojeezus, który przebojem wygrał Pierwszą Nagrodę Jury (15 godzin nagraniowych studiu New Project Production, projekt okładki wykonany przez Mariusza Stelągowskiego z firmy PC Help Studio, markowy efekt gitarowy: przester Muff, struny basowe, profesjonalna publikacja o szkoleniu techniki gry na perkusji autorstwa Huberta Rutkowskiego) oraz Nagrodę Publiczności (bon na 400zł na zakupy w całej sieci sklepów Riff, stroik chromatyczny Korg, pałeczki perkusyjne). Następne miejsca w klasyfikacji Jury zajęły Hostile i Bliss (nagrodzone upominkami muzycznymi). Bardzo ciekawie ukształtowała się klasyfikacja na następnych miejscach w przypadku Nagrody Publiczności, bowiem drugie miejsce zajęły ex aequo Bliss, Coffee Drinking Decoratos i Hostile. Niestety z powodów osobistych nie mógł zaprezentować się zespół Peryferia.

    Sam koncert przebiegł zgodnie z planem. Wszystkie zespoły zaprezentowały się w 3 utworach (w tym 1 cover). Później Jury w składzie Anna Piszcz (z sieci sklepów Riff), Piotr Zajdel (producent muzyczny), Maciej Łoś (lokalny działacz społeczno-kulturalny) i Paweł Rejman (związany z TVP, pracownik biura Przystanku Woodstock) udało się na głosowanie. Jednocześnie swoje głosy na zespoły oddawała publiczność. Kilkanaście minut po godzinie 20 nastąpiło ogłoszenie wyników i rozdanie nagród. Emocji było co niemiara.

    Gdy było po wszystkim rozpoczął się koncert laureatów. Najpierw szerzej swoją twórczość zaprezentował Hostile. Później sceną zawładnęli chyba najszczęśliwsi ludzie tego wieczoru: zespół Łojeezus. Nie obyło się naturalnie bez bisów, autografów...

    Tak więc pierwszy Rock Piątek w nowym sezonie, pierwszy w historii Rock Piątek ARENA, czyli Powiatowy Przegląd Rockowy za nami. Mamy nadzieję, że stanie się to tradycją, aby co roku pierwszy koncert w sezonie był organizowany w takiej formule.

    Na koniec chciałbym bardzo podziękować wszystkim uczestnikom Przeglądu, członkom Jury, sponsorom (sieci sklepów muzycznych Riff, Krzysztofowi Maszocie ze studia New Project Production, Mariuszowi Stelągowskiemu z firmy PC Help Studio, Łukaszowi Wojakowskiemu - dyrektorowi MDK Wołomin, Zbyszkowi Żukowskiemu ze sklepu muzycznego Intasound-Pol), patronom medialnym (szczególnie Radiu Kampus i Życiu Powiatu Wołomińskiego) oraz oczywiście Wam, najważniejszej części tego wszystkiego - publiczności zgromadzonej na Rock Piątku.

    Serdecznie zapraszam do przeglądania zdjęć w Galerii, komentowania na Forum i oczywiście regularnego zaglądania na naszą stronę, bowiem już niebawem szczegóły dotyczące najbliższego Rock Piątku (tym razem już w tradycyjnej formie), który odbędzie się 13 października.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl