Witam.
Na szybko po przekładce wygląda następująco (fotki robione E50 więc szału nie ma):
http://img523.imageshack.us/img523/9807/forum6x4.jpg
Przewód tylnego hamulca będzie nowy bo stary jest za krótki.
Konfiguracja:
Rama + hak KROSS A6
Stery Boplight
Amortyzator Magura Odur + manetka
Korba i suport Deore LX2005 FC-M580 + koronki slx
Przerzutka przód Shimano Deore XT FD-M761
Przerzutka tył Shimano Deore XT RD-M772
Kaseta Sram PG-950 R 11-26
Łańcuch XT HG-93
Manetki Shimano Deore XT 3/9 SL-M751
Klamki Shimano XT BR-M765
Hamulce Shimano XTR BR-M965
Koła Mavic CrossRide
Opony Maxxis CrossMark
Pedały Shimano PD-M520
Chwyty Pianka Author
Kierownica Truvativ XR
Mostek BBB BHS-10, 100mm +/- 5o
Siodło BBB BSD-07
Sztyca BBB BSP-20 (400mm)
Zacisk sztycy BBB BSP-82
A co do przelotki na tylnym trójkącie to wygląda tak:
http://img523.imageshack.us/img523/3471/forum26x4.jpg
Mocowania na górnej rurze to wszystkie są takie same i są trzy komplety do zestawu pancerza z linką (jak będę miał aparat to zrobię wyraźne zdjęcia).
Pozdrawiam
potwierdzam: kaseta sram 990 + hg93 i bylo super. zasada, ze nie powinno sie mieszac kaset i lancuchow ruznych producenow jest zwyklym zabobonem, ktorych zreszta pelno w rowerowym swiatku :)
co do niepoprawnego dzialania przy 24-34-42: kolego, naucz sie manipulowac obejma przerzutki, na przodzie to jest najwazniejsza regulacja.
Nie wiem co tam jest do manipulowania w tej obejmie - do tej pory myślałem, że można ją przesuwać tylko w górę bądź w dół. Skoro znasz lepsze chwyty to pochwal się :036: .
Problem był taki, że jak podniosłem na tyle żeby wewnętrzna strona wodzika nie obcierała o środkową koronkę, to zewnętrzna część była około 2 cm nad blatem. Nie dość, że wyglądało to badziewnie, to jeszcze upośledzało pracę i nie dało się idealnie ustawić. Po wymianie korby na 22-32-44 problem się rozwiązał.
mam rockety. zastanawialem sie przez piewien czas czym sie roznia od attackow.
konstrukcyjnie nie roznia sie niczym. roznica jest jedynie w rodzaju materialu z ktorego wykonany jest sam chwyt gripa.
attacki maja miękką szybko wycierającą sie gume. jesli dotkniesz jej np rekami ubrudzonymi smarem lub bedziesz jezdzil w brudnych rekawiczkach (ja np zmieniam w nich detki - zdejmujac kolo dotykam lancucha i rekawice są brudne) to guma zuzyje sie jeszcze szybciej.
rockety maja twardą gume chwytu. jest duzo bardziej trwala niz ta w attackach. nie przykleja sie do rąk i nie zuzywa tak szybko jakl tamta.
w gripach do przerzutek sramowskich (ixy) attack odpowiada grupie x-7 a rocket x-9.
ja uwazam ze warto kupic rockety - ze wzgledu na trwalosc. guma attackow wyraznie poddaje sie pod reką w trakcie obracania. przy intensywnej eksploatacji mozna zuzyć 1 komplet rocketow i 2 kpl attackow w tym samym czasie.
roznica jest ZNACZĄCA! miedzy mrxami a tymi.
rockety i attacki posiadaja sprezyne w technologii srs - jest to dodatkowa sprezyna wspomagająca przerzucanie. czyli jesli masz na przyklad przerzutke z normalną sprezyna to sprezyna w gripie pomoze ci wrzucac na wyzsze koronki z tylu. i odwrotnie - jesli masz przerzutke z odwrotną sprezyna.
grip chodzi bardzo lekko. niektorzy uwazaja ze za lekko - jesli przyzwyczaili sie do standardu gripow bez wspomagania albo rapid fire'ow.
moim zdaniem kombinacja przerzutki z gripami rocket/attack to najbardziej komfortowa skrzynia biegow jaką mozesz sobie zamontowac.
Tanim kosztem to czerwone koncowki linek od jednego z forumowiczow, czerwone nakretki na wentyle, korki kierownicy, koszyk na bidon i/lub bidon. Napis Boplight na sztycy mozesz sobie strzelic na czerwono...dobrym markerem :) Ja tym sposobem pokolorowalem napisy na koronkach korby, srube w ramieniu korby oraz elementy sterow :icon_mrgreen: Co jakis czas trzeba poprawic a jak trzeba schodzi od szmatki bez problemu. Co jak co myslalem ze to bedzie ''wiejski tuning'' :) ale wychodzi calkiem fajnie a zawsze mozna zmyc i po sprawie. Jako oslony ramy przed pancerzami uzywam czerwonych gabek do olowkow :icon_wink: Takie by palce nie bolaly. Aha no i owijka zamiast chwytow.
Pozdrawiam.
" />nie wiem co chcecie od "Miłosierdzie pada" - jest supcio (że tak powiem po Martinowemu)
ogólnie to nasza Muzyczna jest genialna wykoncypowała chwyty w parę sekund do koronki i gdyby nie to, że czekaliśmy na księdza, to by nie była śpiewana - więc wszystko ma swoje miejsce, czas i sens
ludzie, w ten piątek jak mi się ktoś będzie migać od mikrofonu to zamorduję osobiście
[url]
Siema Siema mam na sprzedaż bmx'a dk sprzedaj tanio bo zależy mi na czasie.
rama: crmo downtube, długość: 20"
widelec: crmo
kierownica: DK 7,3âÂÂ
chwyty: Fit
wspornik kier.: alu
stery: 1 1/8â cartrige
klamka hamulcowa: tektro
hamulec tył: tektro 904A u brake
korby: 3czesciowe , łożyska kulkowe
pedały: platformy alu
koronka: 39 Iron Cross stalowa
wolnobieg: 14
łańcuch kmc z 410
obręcz przód : alex 303, 36 otworów czarne
obręcz tył: alexrims dx24
piasta przód : os 14mm, łożyska kulkowe
piasta tył : Joy Tech na maszynach
siodło: DK jump
opona przód: kenda k-rad
opona tył : tioga
kolor: czerwony
waga: ok. 12,5kg
Rower jeżdżony około miesiąca sporo czasu leżał.
Cena-500pln. gratis dodaję gazetę bunny hop#11, katalog fly bikes i instrukcję. B)
Kontakt. gg 7675731 telefon. 660204769
Zdjęcia dodam dziś po południu/[/url]
Witam :)
mam ten rower:
DK Cincinnati
rama: crmo downtube, długość: 19,5"
widelec: crmo
kierownica: DK 7
chwyty: DK Vice
wspornik kier.: NEW DK front alu
stery: 1 1/8â cartrige, rotor
klamka hamulcowa: tektro
hamulec tyl: tektro 907A u brake
korby: 3czesciowe , Mid Size BB
pedaly: platformy alu
koronka: 33 Iron Cross Lite stal
driver 12 zębów
lancuch kmc z 410
obrecze: Weinmann ZAC30 36 przod, 48 tyl czarne
piasty: os 14mm, DK piasta kasetowa tylna
siodlo: new DK street
opony: kenda street design
pegi: 1 para
kolor: 1.niebieski, 2.czerwony
waga: 12.0-bez pegów
Przerwal mi sie lancuch :(.Jestem poczatkujacy i sie nie za bardzo znam wiec prosilbym o doradzenie jaki lancuch kupic:).I od razu moze jakis sprocket :P:).
Z gory dzieki za pomoc:)
Siema Siema mam na sprzedaż bmx'a dk sprzedaję tanio bo zależy mi na czasie.
rama: crmo downtube, długość: 20"
widelec: crmo
kierownica: DK 7,3âÂÂ
chwyty: Fit
wspornik kier.: alu
stery: 1 1/8â cartrige
korby: 3czesciowe , łożyska kulkowe
pedały: platformy alu
koronka: 39 Iron Cross stalowa
wolnobieg: 14
łańcuch kmc z 410
obręcz przód : alex 303, 36 otworów czarne
obręcz tył: alexrims dx24
piasta przód : os 14mm, łożyska kulkowe
piasta tył : Joy Tech na maszynach
siodło: DK jump
opona przód: kenda k-rad
opona tył : tioga
kolor: czerwony
waga: ok. 12,5kg
Rower jeżdżony około miesiąca sporo czasu leżał.
Cena-500pln. gratis dodaję gazetę bunny hop#11, katalog fly bikes i instrukcję. B)
Kontakt. gg 7675731 telefon. 660204769
Zdjęcia dodam dziś po południu/ mogę wystawić na allegro.pl
rama: 100% crmo, długość: 20,5"
widelec: 100% crmo
kierownica: DK 7,3â 100% CrMo
chwyty: DK Vice
wspornik kier.: NEW DK front alu
stery: 1 1/8â cartrige cromoly
klamka hamulcowa: tektro
hamulec tyl: tektro 904A u brake
korby: 3czesciowe , spanish BB, lozyska maszynowe
pedaly: platformy alu
koronka: 33 Iron Cross Lite CNC alu
driver: 12 zębów
lancuch kmc z 410
obrecze: Alienation PBR 36 przod czarna, 48 tyl chrom
piasty: os 14mm, DK Nucleus piasta kasetowa -tyl
siodlo: new DK dirt jump slim
opony: kenda park/trail
waga: 12,9kg
http://p1.pinkbike.com/photo/2171/pbpic2171046.jpg
niedlugo beda lepsze zdjecia :)
pozdrawiam
kup dk 6 pack
rama: 100% crmo, długość: 20,5"
widelec: 100% crmo
kierownica: DK 7,3â 100% CrMo
chwyty: DK Vice
wspornik kier.: NEW DK front alu
stery: 1 1/8â cartrige cromoly
klamka hamulcowa: tektro
hamulec tyl: tektro 904A u brake
korby: 3czesciowe , spanish BB, lozyska maszynowe
pedaly: platformy alu
koronka: 33 Iron Cross Lite CNC alu
driver: 12 zębów
lancuch kmc z 410
obrecze: Alienation PBR 36 przod czarna, 48 tyl chrom
piasty: os 14mm, DK Nucleus piasta kasetowa -tyl
siodlo: new DK dirt jump slim
opony: kenda park/trail
pegi: 1 para
kolor: 1.niebieski , 2.pomaranczowy
waga: 12,9kg wejdz na www.bmxforever.pl