logo
 Pokrewne renessmekoronkowa suknia ślubna KoniakówKoronka Do Najdroższej Krwi ChrystusaKoronka do Matki Boskiej Miłosierdziakoronka na zęby czym zacementować jak wypadniekoronkowa sukienka NA cywilnykoronkowe Slipy męskiekoronki tkaniny KrakówKoronka brugijska wzorykoronkowe firanki do kuchnikoronkowe ozdoby wielkanocne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spholonki.keep.pl
  • renessme


    Witam.

    Dokładnie od roku jestem posiadaczem korby LX ze zintegrowanym środkiem suportu. Korba w tej chwili nie ma 2 zębów na blacie i jednego na środkowej koronce, nie wspominając o złym stanie reszty. Jeżeli chodzi o luzy, to początkowo były tylko na lewym łożysku, ale ostatnio jak ruszam góra dół lewym ramieniem, to chodzą nawet koronki, więc są już konkretne. Korby używałem w 100% zgodnie z przeznaczeniem - zero skoków itp, ale przyznam, że zdarzało się przejechać do połowy kola w wodzie, albo nawet zanurkować po kierownicę ostatnimi czasy. Jednak po każdej takiej jeździe starałem się rozkręcić korbę i wszystko przeczyścić i powycierać. Jak widać na nic się to nie zdało;p

    Pewnie niedługo będę kupował coś nowego i zastanawiam się, jak będzie z trwałością w przypadku race face evolve xc (z xt przegrywa ona wagą i ceną). Czy łożyska w tych korbach są jakoś lepiej uszczelniane? Warto w nią inwestować? A może już budowa xt jakoś znacząco różni się od lx'a i nie będę miał takich przygód? Może mój lx był jakoś źle założony, w co wątpię, bo chyba nie da się źle przykręcić tej korby;p Może pomyśleć jeszcze nad truvativem stylo? Za wszystkie informacje i porady będę wdzięczny.



    najmniejsza koronke bede domontowal

    bede jezdzil tylko na tarczy 32 lub 36 zebow + rockring

    najbardziej interesuje mnie wytrzymalosc ramion

    truvativ podaje ze hilzfeller ma alu 7050 niby 70 % wytrzymalsze niz 6061 ale malo jest recenzji na ich temat
    do tego to najwyzszy model truvativa

    natomiast

    face face

    alu 6066 ale za to kultowa firma a i recenzje nieprzecietne na mtbr.com
    cena praktycznie to samo dlatego wybor taki ciezki
    korba ma byc przedewszystkim mocna i niezawodna



    Mam do sprzedania kilkanaście pająków KASETY DEORE XT CS-M750 CS-M760 i CS-M770. Pająki są jak nowe
    pod kasetę 9cio biegową , pająki nigdzie nie są uszkodzone itp.(są jedynie brudne ) 100% Japońskie pająki nie żadne podróby itp.
    ilość zębów 32/28/24/21/18 lub 34/30/26/23/20/17 Zapraszam do zakupu

    Ceny są różne od 30zł do 50zł za pająk


    kontakt GG 119865 mail astralp6@wp.pl

    Dla klientów którzy zakupią pająk daję linki do sklepów internetowych w Polsce gdzie można kupić oryginalne koronki Deore XT za komplet koronek około 30zł




    Ja kupiłm z RUVILLE ZA 140zł ale do 2.0 DTL ALE SĄ I TANSZE
    No to do 2.2 DTI są inne (mało popularne) i raczej wyboru nie ma - znalazłem kilka i markowymi nie można je nazwać, a ceny 185-250 PLN/szt., ew. oryginał u Stachowiaka za 1800 PLN/szt. (w oryginale są chyba dwa przeguby w komplecie)...

    Znalazłem natomiast gościa, który ma same koronki (nowe, nie z demontażu) i mi je założy na te przeguby, które mam, cena 50 PLN/szt. + robocizna. Nie jest to mało jak na kółko z metalu, ale wolę to niż kupno zamiennika za kilkukrotnie wyżsżą kwotę...

    edit--
    No i po wymianie koronek ABS, przeguby stare. Objawy ustąpiły, roboty jest ok. 10-15 min na jedną stronę (jak mechanik wie co robi). Nowe koronki wyglądają całkiem, na kilka lat powinien być spokój. Muszę skorygować to co napisałem wcześniej - że koronkę rozsadza korozja elementu pod spodem. Po zdjęciu koronki okazało się, że przegub raczej nie rdzewieje, to sama koronka jest z takiego materiału, że łatwo rdzewieje i pęka. Wymiana nie ma negatywnego wpływu na działanie ABS'u - oryginalna koronka również jest nakładana na przegub.

    Przy okazji okazało się, że do wymiany mam także elastyczne części przewodów hamulcowych - po prawej stronie zaczynał już puszczać płyn, blisko mocowania z metalowym wszystko było przerdzewiałe - polecam oblukać jak będziecie mieli zdjęte koła.

    Aha - gość nie ma nic przeciwko wysyłaniu części, powiedziałem mu, żeby tak robił z samymi koronkami, bo nie znalazłem nigdzie - na początku przyszłego tygodnia ma wrzucić aukcję na Allegro. Wydaje mi się, że we wszystkich VB koronka jest taka sama - 29 zębów.
    Użytkownik smiechoo edytował ten post 20 listopad 2009 - 22:21



    " />Poniewaz jestesmy w trakcie przerabiania tematu to moze cos powiem o faktycznych kosztach.

    Do wstawienia implant i "to drugie" (najpierw sie cos w szczeke wklada/wkreca a potem na to .. koronke?). Nie pamietam na jaki material sie zdecydowalismy. Koszt wyceniony przez dra Radajewskiego: 4000 (4500?) CHF minus 350 CHF pierwszej konsultacji (tyle sobie policzyl...). Cena w Polsce w Toruniu u pojedynczego prywatnego dentysty (nie w jakiejs prywatnej przychodni) 6000 PLN (2800 CHF) wszystko razem. Do tego dwa bilety lotnicze bo trzeba byc minimum dwa razy (w zaleznosci od daty zakupu: 200 CHF do 900 CHF). Pierwszy pobyt to minimum 3 tygodnie, bo trzeba szwy zdjac i kontrolowac. W Warszawskiej klinice BARDZO nie zalecali powrotu samolotem tego samego dnia ze wzgledu na zmiany cisnien, mozliwe z tym zwiazane bole itp. A poza tym to jest jednak operacja pod znieczuleniem...

    W sumie wychodzi w szwajcarii (w zaleznosci od ceny biletu) 700 do 1500 CHF drozej. W Toruniu w jakiejs prywatnej przychodni za najdrozsza koronke chcieli 400 PLN... Po porownaniu tej ceny z cenami u pojedynczych dentystow i po zasiegnieciu jezyka o tejze przychodni stwierdzilismy, ze cos chyba jest nie tak z nia (jakosc materialow, podejscie lekarzy...)

    Tak wiec wszystko bardzo zalezy od tego co chcesz zrobic. Od tego zalezy ile czasu musisz spedzic u lekarza, na jaki czas i ile przelotow musisz sobie to rozlozyc, czy chcesz latac do Polski na wakacje z dentysta (wtedy "niby" koszty przelotu sie nie licza bo jest przy okazji) tylko te wakacje jakies takie "nie tego".

    Wg mnie latac do Polski do dentysty oplaca sie tylko do wstawienia zebow/protez. I to tez trzeba dobrze przeliczyc.

    Aha - nie spodziewaj sie konkretow przez telefon. Zawsze dostaniesz odpowiedz "najpierw trzeba zobaczyc".

    Bartek M.



    Witam! i na wstepie sie witam jako nowy user waszego forum!

    w listopadzie zaj**** mi rowerek i musze sobie cos kupic labo zlozyc.
    Jestem zielony w tej tematyce! wiec oczekuje pomocy z waszej strony!

    Kilka info technicznych cio to ma byc!!

    Cena 2000/2500zl

    Rowerek bedzie do XC -- i jezeli bedzie kupiony w calosci to wlasnie taki bez zadnych (chyba zmian przy zamawianiu).
    Natomiast jezeli bym mial skladac to chce newralgiczne elementy oprzec o podzespoly do DH z racji tego iz sa one berdzo wytrzymale a na tym mi zalezy! Smigam po lesie i czsami skacze wiec nie chce zeby po jednym sezonie mial krzywe fele, oske i rame zdeformowana.

    Poczytalem sobie troche juz wasze forum poprzegladalem czesci i mam pare typow co do skladaka lub pozniej ewentualnego upgrade lub odrazu zamuwieniu przy zakupie niektorych innych czesci do nowego ze sklepiku!


    wiec do zeczy!znalazlem takie graty, o ktorych chcialbym uzyskac opinie czy warte zachodu czy nie, co polecacie swojego
    i rowniez chcialbym propozycje gotowych zestawow ktore moge zakupic w sklepie.


    W czesciach nie ma ramy bo nie wiedzilem jaka dobra, hamucow (ale chcialbym tarczoweczki) i nie wiem czego jeszcze brakuje!

    obrecze: Mammoth albo Sun Double Track
    opony: NBX 2.3 DH.
    detka: Gazzaloddi DH
    pedaly: Pancake Terror

    ExtremeShop

    Piasty CMP Jupiter

    * 32 otwory przód/tył
    * Łożyska maszynowe tył 4, przód 2
    * uszczelnienia aluminiowe/o-ring
    * oś Cr-Mo przód 110mm, tył 135mm
    * zaciski w komplecie
    * mocowanie na tarcze

    Amor
    SUNTOUR XCR Lock OuT 2006

    * skok 100mm
    * sprężyna/olej
    * odlew magnezowy
    * mocowanie hamulców taczowych
    * rura sterowa 1 1/8, 250mm
    * regulacja twardości
    * blokada skoku Speed Lock
    * golenie 32mm
    * gwarancja 24 m-ce


    Mostek
    Truvativ Hussefelt 2005

    *Al 6061 T6
    *Długość: 40mm
    *Kąt: 7°
    *Średnica: 1 1/8" Ahead
    *Kierownica: 31.8mm
    *waga 250g

    Kierownica
    Truvativ Hussefelt Risebar 2006

    * Alu 7050
    *Szerokość: 680mm
    *Kąt 9°
    *Kolor czarny
    *Waga 299g
    *Średnica 31,8mm

    Kaseta
    Shimano Deore LX 9 speed CS M580

    *11-32
    *system HG
    *materiał stal
    *kaseta kompatybilna ze wszystkimi piastami pod 8 i 9
    *waga 339g


    Korba SHIMANO Deore FC M510

    * ramię mechanizmu Hollowtech
    * wypustowe mocowanie OctaLink
    * 4-ramienne tarcze
    * łańcuch: super wąski HG
    * liczba zębów: 44-32-22T
    * długość ramienia: 175mm
    * tarcza mech. zewnętrzna: aluminium
    * tarcza mech. środkowa: stal
    * tarcza mech. wewnętrzna: stal
    * śruby i nakrętki tarcz: stal nierdzewna (śruba), stal (nakrętka)
    * waga: 715g


    albo

    Korba RACE FACE RIDE XC

    * 44-32-22 X type
    * długość 170mm
    * ISIS
    * 9 speed


    Manetki Shimano Deore XT SL M750

    * cena za komplet z linkami
    * 3x9
    * mocowanie 22,2mm
    * waga 230 g
    * kompatybilne z manetką mocowaną na rogu kiery
    * mechanizm oparty na dwóch łożyskach maszynowych
    * kolor srebrny
    * optyczny wskaźnik przełożeń,


    albo

    Manetki Shimano Deore LX SL M570

    * cena za komplet z linkami
    * 3x9
    * mocowanie 22,2mm
    * optyczny wskaźnik przełożeń,


    Pedały CMP EXPERT

    * Alu, kolor czarny
    * 110mm x 80 mm
    * wymienne piny


    Przerzutka przód
    Shimano Deore LX Down Swing

    *górny i dolny ciąg
    *rozmiar 31,8mm lub 34,9mm
    *waga 170g
    *aluminium/stal
    *zasięg 22z
    *maksymalna koronka 44/48z


    Przerzutka tył
    Shimano Deore XT SGS

    *kolor srebrny
    *krótki wózek
    *aluminium/stal szlachetna
    *9 speed
    *waga 230g
    *odwrotna sprężyna
    *przeguby pokryte teflonem
    *wzmocniona konstrukcja
    *maksymalna koronka 34z


    Stery FSA SKY PILOT

    * Rozmiar 1 1/8
    * Górna miska z aluminium 6061-T6
    * Dolne łożysko rolkowe (stożkowe)
    * Górne łożysko poprzeczno-wzdłużne (ACB) 36ox36o
    * Dolny pierścień z kutego CR-MO
    * Dolna miska kuta z aluminium 7075-T6 wciskana na głębokość 12mm
    (Deep Cup) z otworem do smarowania łożysk,
    * Wysokość 15 + 14 = 29 mm
    * Kolor: czarny, z wycinanym laserowo logo
    * Waga 170g
    *

    Stery z przeznaczeniem zarówno do BMX'ów jak i najcięższych odmian MTB (Dual, Trial, 4cross)


    Siodło Selle Italia XO Trans Am


    * Stelaż: stal
    * Waga: 300 g
    * Materiał: podwójne elastyczne 100% wodoodporne
    * Kolor: czarny

    Wkłady suportu
    FSA Platinum


    * ISIS
    * BC 1.37"x24T
    * 118mm

    pozdrawiam i czekam na opinie!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl