"SJ" napisal:
Wstępnie mam tak dobrane czasy aby zmiany bitów liczników adresu, gotowość
danych z ADC i sterowanie _WE pamięci tak rozkładały się w czasie żeby
wszystko było OK. Projekt robiłem na pamięci ISSI 32Kx8, ale zamówie te
Samsunga 64Kx16 więc będę dopiero musiał przejrzeć do nich PDFa i zrobić
rozpiske.
Tzn. impulsujesz linie WE podczas skanowania z max szybkosci?
Ja probowalem trzymac na stale w L (licznik adresowy w MAX7032 10ns, pamieci
ISSI61C256 - linie adresowe staralem sie zrobic zblizonej dlugosci) i mialem
jakies 20% przeklaman (zapisy pod falszywym adresem).
Myslalem nawet zeby je zmapowac i korygowac w software ale nie byly troche
inne przy kazdym skanie.
Same liczniki zrobię chyba na szybkich GALach, bo HC590 nie wydolą a wersja
AC590 jest nie do dostania.
W najgorszym wypadku zejdę do 30MHz dla 4 kanałów i 60MHz dla 2 kanałów
(próbkowanie/zapis naprzemienny do 2 kanałów).
Szkoda by bylo...
Swoja droga widze ze zamierzasz duzo "szyc" na plytce - ja sie zdecydowalem
na upchniecie praktycznie wszystkiego w cpld - uproscilo to troche plytke i dalo
mozliwosc wygodnego "debugowania" - np. mozliwosc przeprogramowania multiplexera
ADC/status na zrudlo danych testowych, czy zastapienia bitow
strumienia danych ADC przez stan trigera bardzo uprzyjemnia zycie :)
GRG
news:c5llso$5a3$1@zagorze.smstv.pl
Czy wie ktoś gdzie można znaleźć informacje na temat korygowania
stanu i naprawy samochodowego licznika elektronicznego?
Co rozumiesz przez "korygowanie stanu"? Czyżby od nowości zliczał 2km/km a
Ty biedaku dopiero teraz się zorientowałeś, że Cię oszukuje?
Bez pozdrowień.
Marek Dzwonnik wrote:
| Czy wie ktoś gdzie można znaleźć informacje na temat korygowania
| stanu i naprawy samochodowego licznika elektronicznego?
Co rozumiesz przez "korygowanie stanu"? Czyżby od nowości zliczał 2km/km a
Ty biedaku dopiero teraz się zorientowałeś, że Cię oszukuje?
To sie nazywa kreowaniem nowej profesji. Niemal codziennie przejezdzam
kolo "zakladu" przy ktorym stoi tabliczka "Programowanie licznikow". Az
sie zastanawiam czy by im jakiegos Atmelka do zaprogramowania Counter-ow
nie podrzucic ;-)))
On Thu, 15 Apr 2004 11:57:31 +0200, Marek Dzwonnik wrote:
| Czy wie ktoś gdzie można znaleźć informacje na temat korygowania
| stanu i naprawy samochodowego licznika elektronicznego?
Co rozumiesz przez "korygowanie stanu"? Czyżby od nowości zliczał 2km/km a
Ty biedaku dopiero teraz się zorientowałeś, że Cię oszukuje?
Wy lepiej koledzy kompletujcie urzadzenia.
Zaraz sie sprowadzi z pol miliona pojazdow, jesli ze 100 tys bedzie
mialo elektroniczne liczniki, po 30 zl .. no, jest 3 mln zl
do podzialu :-)
J.
"Pszemol" <Psze@PolBox.comwrote in message
"Dariusz Kubica" <d.kub@wp.plwrote in message
| jakbys nie wiedzial to powiem ci
| ze sa firmy ktore legalnie sprzedaja
| urzadzenia do korygowania stanow licznika
Tak? Nie wierzę... Może podasz precyzyjne namiary?
I do czego służa te urządzenia "legalnie"?
cofania przebiegu mikserow? elektrycznych szczoteczek do zebow? ;)
To sie teraz inaczej nazywa! - "Korygowanie stanu licznika" ;)
Pozdr.
Hunter
tiaaa.....
albo "czasowe zatrzymanie licznika " :-)))
albo "kontrola poprawnosci stanu licznika" :-)))
On Wed, 1 Dec 2004 00:17:14 +0100, "LEPEK" <w sygnaturce -
Czyli według ciebie ciemnia na desce plus ciemnia z tyłu plus brak
zapasu plus brak linki bagażnika plus brak przełącznika, to są po prostu
duperele, które nie wpływają RAZEM WZIĘTE na stan samochodu??? I mam
uwierzyć, że przepalone są cztery żarówki NA RAZ z tyłu, oraz wsyzstkie
w desce (ew. bezpiecznik) i że sprzedający nie uzupełnił tego (skądinąd
łatwego do uzupełnienia) braku? Pusty śmiech...
Mowisz o jakis duperelach, w aucie ktore jednak ma 12kzl kosztowac.
A przepalone zarowki w desce .. najlepiej sie wymienia przy okazji
"korygowania" stanu licznika :-)
J
Też im prąd powinien powyłamywać palce...
Tym co to kupują też itp...
Tym co tego używają...
Tym co o to publicznie pytają (to już było)
Zbyszek
P.S.
Pytanie o to na pl.misc.elektronika też jest dużym przegięciem.
jakbys nie wiedzial to powiem ci
ze sa firmy ktore legalnie sprzedaja
urzadzenia do korygowania stanow licznika
"Dariusz Kubica" <d.kub@wp.plwrote in message jakbys nie wiedzial to powiem ci
ze sa firmy ktore legalnie sprzedaja
urzadzenia do korygowania stanow licznika
Tak? Nie wierzę... Może podasz precyzyjne namiary?
I do czego służa te urządzenia "legalnie"?
On Wed, 28 Nov 2001 09:07:29 -0600, Marek Proga
<pr@mail.utexas.eduwrote:
Albo ktos opublikowal falszywa forme umowy, albo czytac nie umie.
Możesz wyjaśnić o co Ci chodzi? To że gdzieś tam w internecia
znalazłeś sobie jakiś wzór umowy kupna-sprzedaży to nie znaczy że jest
ona wyznacznikiem. Jak do tej pory nikt w Polsce nie okreslił
urzędowego druku takiej umowy.
A moze sie myle ze tam jest napisane "przebieg"?
j.w.
Poprosze tez o wyjasnienie dlaczego stan licznika i przebieg to sa rozne
sprawy.
Wyjasnienia typu "bo wszyscy kreca" nie wchodzi w gre.
Proszę bardzo - zerwała mi się linka od prędkościomierza. Przejeżdżam
tak jakieś 10 tys. km - nie mam czasu na naprawę dupereli która nie ma
znczenia dla bezpieczenstwa. PO tych 10 tys. km zakładam nową linkę -
ale nie koryguję wskazań drogomierza (nie jestem do tego w żaden
sposób zobowiązany). Po dwóch latach sprzedaje samochód w którym inny
jest przebieg i inne wskazania drogomierza.
Pytania oczywiscie do Jerza....
Proszę bardzo.
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński je@irc.pl
Użytkownik camel napisał:
Zanim on uzasadni mam prośbę do Ciebie: podaj mi jeden powód
"korygowania" licznika nie mający na celu oszustwa. Jeden, ale proszę
żeby nie był on wyssany z palca w stylu: kupujący jest numerologiem i
nie toleruje auta z liczbą 888 888 na liczniku :)
Chcesz jeden, podam trzy.
1 powod: Wymiana licznika na "inny".
Korekta: Pchniecie do przodu, badz tez cofniecie.
2 powod: Kupno pojazdu uzywanego, ktory ma cofniety licznik, o wiadoma
ilosc kilometrow.
Korekta: Pchniecie licznika do przodu.
3 powod: *Zatajenie stanu faktycznego licznika, np. dla samego siebie,
przed znajomymi, przed zona, etc.
Korekta: cofniecie licznika. (to sie odbywa najczesciej)
*Zatajenie-nie majace na celu oszustwa prawnego.
4 powod wyssany z palca: Ktos jest maniakiem kilometrow i chce "krecic"
licznik od zera.
"Filip" <non@noname.plwrote in message
Użytkownik camel napisał:
| Zanim on uzasadni mam prośbę do Ciebie: podaj mi jeden powód
| "korygowania" licznika nie mający na celu oszustwa. Jeden, ale proszę
| żeby nie był on wyssany z palca w stylu: kupujący jest numerologiem i
| nie toleruje auta z liczbą 888 888 na liczniku :)
Chcesz jeden, podam trzy.
1 powod: Wymiana licznika na "inny".
Korekta: Pchniecie do przodu, badz tez cofniecie.
2 powod: Kupno pojazdu uzywanego, ktory ma cofniety licznik, o wiadoma
ilosc kilometrow.
Korekta: Pchniecie licznika do przodu.
3 powod: *Zatajenie stanu faktycznego licznika, np. dla samego siebie,
przed znajomymi, przed zona, etc.
Korekta: cofniecie licznika. (to sie odbywa najczesciej)
*Zatajenie-nie majace na celu oszustwa prawnego.
4 powod wyssany z palca: Ktos jest maniakiem kilometrow i chce "krecic"
licznik od zera.
Jasne, to teraz powiedz mi, ile z tych powodów dotyczy aut komisowych... Już
widzę te rzesze komisantów wymieniających kompletne zegary, maniakalnie
lubiących przebiegi "000.000 km" lub też zatajających przebiegi przed
żonami. Chłopie, śmietnik to Ty masz w głowie, a nie na kółkach przed domem.
Jurand.
| km czy cos takiego. W tych samochodach (od 1992 roku) licznik jest
| wyswietlany cyfrowo. Kiedy bylem na inspekcji u autoryzowanego dealera
VW,
| mechanicy powiedzieli mi ze tych licznikow nie da sie cofnac.
Lepiej kup sobie autogielde, poczytaj ogloszenia i zatelefonuj to
tych co twierdza ze potrafia to cofnac ile kosztuje usluga :-)
W B-B nazywa sie to "korygowanie stanów liczników cyfrowych
za pomoca komputera".
Swoja droga, ze nie ma na to zadnego paragrafu ...
jkk