logo
 Pokrewne renessmekondensatory na wyjściu zasilacza ATXKondensatory ceramiczne zastosowanieKondensatory ceramiczne lutowanieKondensatory oblicznie obwodówKondensatory mocykondensacja aldolowakondensator pm89Kondensator KendeilKOREKTA licznika E36korygowanie stanu licznika
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl
  • renessme




    Korekta to potcznie naprawa licznika jak to nazwiesz?


    Zgadzam się z kolegą Stanisław, a jak to nazwać ....... wchujograjstwo !!! Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, bo nie miałem takiego zamiaru. Jest to normalne COFANIE LICZNIKA i moim zdaniem z naprawą niewiele ma wspólnego. Wiem że są z tego niezłe pieniądze, tylko są też z tego powodu problemy ( głupiejące i wariujące zegary ). Moim zdaniem to nabijanie klienta w butelkę przed sprzedażą lub zakupem auta. W/g mnie powinno być to karalne. To tyle z mojej strony, wyraziłem tylko swoją opinię i naprawdę nie miałem zamiaru nikogo urazić.



    Korekta, cofanie czy też głaskanie tego licznika w okolicznościach gdzie jedna osoba drugą oszuka z zamiarem uzyskania korzyści finansowej osobistej cy innej pozostanie to oszustwem - czyż nie?
    Przedstawiona przez przedmówcę darecki-30 sytuacja że ktoś tutaj jest naiwny została wytworzona w ogólnym środowisku nieufności i oszustwa jakie panuje. Skoro kolega został zakrzyczany to i sam widział sens swojej uwagi - jak i ja widzę.



    cofanie liczników jest nielegalne, ale korekta - już owszem, gdyby nie była, to by nie istniały LEGALNE warsztaty fachowo się tym zajmujące

    gra słów po prostu

    teoretycznie powinieneś o tym informować przed sprzedażą, ale wiadomo jak się to ma do rzeczywistości



    Kolego chcesz odzyskac przebieg??? ja tak zrozumialem. Proponuje ci tego samemu nie rozbierac bo mozesz zostawic slady a to moze w przyszlosci odstraszyc potencjalnego kupca. Proponuje udac sie do fachowcow. Poszukaj ogloszen typu liczniki-korekta. Ci kolesie potrafia cofac liczniki. Pewnie potrafia tez dodac kilometry. Proponuje sie zwrocic do nich o porade... Moze akurat bedzie mozliwosc odzyskac oryginalny przebieg. Napewno cos ci doradza. Pozdrawiam



    Witam jak wyżej ...

    Oferta
    Szeroka oferta usług począwszy od diagnostyki kasację błędów, naprawę usterek aż po montaże zamków centralnych, czujników cofania, oświetlenia Xenon ,car audio, alarmów samochodowych.

    Odczyt błędów
    Odczyt wersji i systemu sterownika
    Kasacja błędów
    Test elementów wykonawczych
    Kasowanie inspekcji serwisowej
    Kodowanie i programowanie systemów
    Kasowanie crash data airbag
    Programowanie kluczy i immo
    Korekta liczników
    -Montaż
    Zamki Centralne
    Car Audio-Video
    Czujniki Parkowania
    Alarmy Samochodowe
    Nawigacji
    Xenony


    więcej na stronie:
    Strona www.SpeeDiag.pl
    Kontakt
    e-m@il speediag@speediag.pl

    Na hasło Skodovka Rabaciki



    Cofanie licznika & korekta
      Witam wszystkich

    Mam pytanie czy w fokusie 2 są alternatywne źródła aby sprawdzić licznik przebiegu kilometrów. W astrze H przy turbinie jest specjalny czujnik - którego nie da się oszukać. Można kupić nowy ( cena 4 000,00 ) ale i tak wyjdzie na aso bo można czytać z komputera albo z czujnika.


    Z góry dzięki za odpowiedz.



    przedstawiam wam mojego Malczana

    Autko całkowicie stuningowane własnoręcznie przezemnie!!! Zapewniam drugiego takiego nie ma! W aucie zostało przerobione:

    -ospoilerowanie własnego pomysłu - przód z golfa 2, progi z punto, tył własnego pomysłu
    -lotka nad tylnią szybą
    -badlook z przodu
    -lampy typu lexuslook z tyłu
    -gładka klapa otwierana z pilota i przerobione wloty na klapie wykonane z aluminiowych drucików i boczne własnego pomysłu
    -boczne szyby i lusterka z eleganta
    -lusterka pokryte chromem
    -zaspawane przednie i boczne kierunki, przednie kierunki w zderzaku
    -zmienione światło przeciwmgłowe i cofania
    -silnik polakierowany na czerwono i srebrno + oświetlenie czerwonymi neonami
    -przednia maska otwierana pod wiatr
    -szyberdach
    -chromowane nadkola
    -korek wlewu paliwa w chromie
    -ciemne tylnie szyby
    -obniżone zawieszenie
    -prawdziwy znaczek prosto z FORDA MUSTANGA!!!
    -dłubany silnik - przerobiona głowica, zmienione koło zamachowe, turbinka kowalskiego, przerobiony układ dolotowy z filtrem stożkowym, nowe świece, 4 wydechy NIE MA LIPY DYM LECI ZE WSZYSTKICH + flamerkit dla niewtajemniczonych - płomienie z wydechu, odpalane przyciskiem z deski
    -boczki, deska, podsufitka i bagażnik wyłożone czerwonym futerkiem
    -siedzenia lotnicze obszyte czarną ekoskórą
    -brak tylnej kanapy, wyłożone futerkiem
    -gałka zmiany biegów w czerwonej ekoskórze
    -sportowa kierownica HBM
    -w kabinie neony sterowane z pilota z wyborem jednego z wielu kolorów i róznymi trybami świecenia
    -cyfrowy licznik własnego pomysłu
    -odpalanie z przycisku
    -alarm z centralnym zamkiem wszystko na pilota
    -zestaw audio - radio z monitorkiem siedem cali firmy CANVA DVD + 4 głośniki w drzwiach - syczki i głośniki ALPHARD, zwrotnice, z tyłu w półce elipsy PIONEER, na tylnym siedzeniu tuba z subwooferem BOSCHMANN, w bagażniku wzmacniacz SONY, kondensator, gra dobrze czysto i głośno
    -koła 13 cali z FIATA 125p + chromowane kapsle
    przy okazji tuningu został przeprowadzony remont blacharki - wymiana progów na nowe, wymieniono wszystkie płyny, nowe hamulce. Lakier z CC sporting. Silnik również po kapitalnym remoncie. Odkąd tylko go mam i go zrobiłem, auto nie jeździło w zime.




    SiwY196, brat u niego był ze swoim golfikiem TDI i dowiedział sie że w A4 b5 nie sprawdzi czy licznik był cofany, czyli korekta licznika na 99% bo za mało ma ten TDI



    Opel Astra OPC 240HP Navi,Tel.19'i18'Alu - olsztyn woj. warmińsko-mazurskie
     Rok: 2006NR: REJ: XWZ105Kolor: niebieski
    2 załącznik(i) Cytat:
    Opel Astra OPC 240HP Navi,Tel.19'i18'Alu

    Cena (brutto):

    63 500 PLN / 15 518 EUR (do negocjacji)
    Ubezpieczenie OC AC:

    Sportowy / Coupe
    Informacje:

    Rok produkcji: 2006, 59 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 240 KM (177 kW), Pojemność skokowa: 2000 cm3, benzyna, niebieski-metallic, Liczba drzwi: 2/3, Kraj pochodzenia: Szwecja,

    Dodatkowe wyposażenie:

    ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, system nawigacji, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, ESP, EDS, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, niezależne ogrzewanie, czujnik parkowania, przyciemniane szyby, pod. przednia szyba
    Dodatkowe informacje:

    pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany, tuning
    Opis pojazdu:

    Opel Astra OPC 240HP w kolorze blekitny kameleon w bardzo dobrym stanie na 19' calowych letnich oponach i alufelgach oraz na 18 calowych zimowych oponach i alufelgach,
    czarne skorzane fotele recaro,nawigacja,komputer,telefon,przyciemniane szyby,kilka extra dodatkow,auto dopiero sprowadzone ze szwecji warte uwagi z orginalnym przebiegie wraz z ksiazka serwisowa,cena do negocjacji nie zawiera oplat celnych i rejestracyjnych,mozliwosc kredytowania.
    Sprowadzamy auta na zamowienie i nie tylko,pomozemy znalezc i sprowadzic auto oraz oplacic i zarejestrowac.
    ZAPRASZAMY!!!

    Polska , olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie),

    Numer ogłoszenia: C11436866
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11436866


    Korekta licznika... ciekawe ile moglo przybyc od wrzesnia. Swoja droga to wstyd o tyle cofac...



    Cytat:
    tornado napisał/a Jak coś to pozostaje jeszcze korekta licznika cofanie, nazywaj rzeczy po imieniu :)



    Jeśli widzimy,że auto wygląda na zużyte nie warto wierzyć w jego niski przebieg,stan licznika jest łatwiej zmienić niż sobie to jesteśmy w stanie wyobrazić Operacja zazwyczaj trwa od kilku minut do dwóch godzin max.Wszystko zależy od istniejących zabezpieczeń ,konstrukcji samego licznika oraz możliwości podłączenia komputera PC lub urządzenia diagnostycznego.Najszybciej i najłatwiej zmniejsza się przebieg w autach ,w których wystarczy podłączyć się do styku diagnostycznego są to np.VW GOLF IV,Passat B5,BMW E36,oraz wiele modeli AUDI I SKODY.Koszt takiej operacji uzależniony jest od wartości auta i waha się od 100-400 zł.Czasami trzeba wyjąć licznik i podłączyć do kostki elektrycznej z tyłu jego obudowy np.w GOLFIE III,BMW E36 Compact,CITROEN SAXO,niektóre wersje Peugeota 406 i in.Operacja trwa nie mniej jak kilkanaście minut ale tylko dlatego ,że trzeba wyciągnąć licznik.Czasem trzeba rozebrać licznik by podłączyć się do procesora(wiele modeli BMW,Alfy,VOLVO,CITROENA) koszt ok.150 zł.Jeśli chodzi o przekręcanie liczników analogowych to jest to pracochłonne zadanie i mało komu chce się w to bawić.WIĘC Jeśli kupujesz auto-zwracaj uwagę na jego wygląd i ogólny stan ,na licznik nawet nie patrzcie,PAMIĘTAJ o tym ,że stare auta NIE MAJĄ PRZEBIEGU TYLKO STAN LICZNIKA Naturalnie oszustwa są karalne ale udowodnienie jest praktycznie niemożliwe. KOREKTA LICZNIKÓW ELEKTRONICZNYCH-----Licznik elektroniczny nie jest żadnym utrudnieniem dla fałszerzy,wręcz przeciwnie gdyż z reguły nie potrzeba rozkręcać zegarów.Prawnie dozwolone jest tylko naprawianie liczników i programowanie ich potem na właściwy przebieg JEDNAK ŚWIADOMIE SPRZEDAJĄC AUTO Z ZANIŻONYM PRZEBIEGIEM W CELU OSZUKANIA KUPUJĄCEGO ,POPEŁNIAMY PRZESTĘPSTWO /// ---LICZNIKI ANALOGOWE------Przestawianie wałeczków wymaga precyzji,bardzo często niefachowe zabiegi psują liczniki i ich mechanizmy.Jeśli moduł z wałeczkami jest już w ręku to najpierw trzeba się zastanowić czy da się je porozkładać ,a potem ułożyć w odpowiednim porządku Najdelikatniejszą metodą jest podłączenie zegara z licznikiem do silniczka,który doprowadza drogomierz do stanu 999999,a potem czekamy już na pożądany wynik.Fałszerze jednak posuwają się do bardziej brutalnych metod ---rozsuwają wałeczki,aby nie zazębiały się,a następnie układają je na nowo.Nawet jeśli licznik nie będzie potem działał własciwie trudno się szybko zorientować ,że tak jest.//////KUPUJĄC WARTO SPRAWDZIĆ Zapytać w ASO ,czy w bazie danych firmy jest auto o numerze nadwozia pojazdu ,który kupujemy.Np.serwisy TOYOTY mają dostęp do historii serwisowanych aut nie tylko naprawianych w Polsce ale także w Europie,sprawdzimy przebieg auta w przypadku ostatniego wykonanego serwisu w ASO i wtedy możemy sobie mniej więcej obliczyć jego prawdziwy stan ,orientacyjnie,lub dowiemy się ,że auto ileś tam lat temu miało przebieg połowę większy jak teraz W licznikach analogowych po przekrętach często pozostają ślady-zarysowania wałeczków,tłuste ślady na szybce od wewnątrz,krzywo ułożone wałeczki.Jeśli kupujesz auto w komisie ,warto jest skontaktować się z właścicielem poprzednim by zapytać o przebieg auta i sprawdzić sobie ze stanem na budziku.Sprawdź czy pod maską nie ma karteczek z informacją o przeglądach czy wymianach oleju.Fachowcy zwykle je usuwają ale warto sprawdzić.Niefachową korektę zdradzają różne wskazania na osobnych wyświetlaczach(np.AUDI czy MERCEDES).Pamiętajcie o tym ,że są modele aut np.BMW,które posiadają chipy rejestrujące prawdziwy stan przebiegu auta(nie widoczny,tego cofnąć się nie da),wystarczy tylko jechać do ASO BMW i wszystko staje się jasne To rady dla tych ,którzy poszukują prawdy,nieuczciwych ludzi prawda kole okrutnie,zarzucają prawdzie śmieszność,nie dawajcie sobie wciskać ciemnoty ,nie dajcie się oszukiwać

    [ Dodano: Nie Gru 13, 2009 12:15 ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl