logo
 Pokrewne renessmekosiarka rotacyjna instrukcja obsługiKosiarka rotacyjna Katalog częściKosiarka elektryczna zużycie prąduKosiarki do trawników Sklep internetowykosiarki STIHL do trawy cenykosiarki spalinowe Sklep internetowykosiarki elektryczne DOMI serwiskosiarki Krone gdzie kupićkosiarki spalinowe rotacyjne bębnoweKosiarka spalinowa wysokie obroty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • racot.htw.pl
  • renessme


    Witam.

    Mam kosiarke jak w temacie. Mam problem z obrotami, mianowicie po odpaleniu (na raz zawsze) obroty pływają, kosiarka sie "dusi". W zasadzie idzie tylko na max ustawieniu obrotów, jak zjeżdzam na niżesz obroty to od razu się dławi i gaśnie. Troszkę lepiej jest jak juz jest po chwili pracy rozgrzana, ale i tak na "żółwiu" gasnie.
    Moja wiedza ogranicza sie w zasadzie do wymiany filtra powietrza i oleju (wymienione oba), świecy nie sprawdzałem no bo pali na raz. Natomias nie moge zlokalizować jakiegoś filtra paliwa żeby spradzić czy nie jest zapchany lub coś w tym temacie.
    Na silniku pisze coś jak OHV OVH lu coś podobnego niepamiętam teraz a nie mam jak sprawdzić.
    Naprowadźcie nie proszę trochę gdzie i czego szukać.

    Aha kosiarka ma jakies 7-8 lat.


    Pozdrawiam


    Tomek



    Witam,kupiłem od handlarza taką kosiareczkę używaną i na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało super.Kosiarka ,pali dobrze zarówno jak jest zimna jak również gorąca ,silnik bez większego obciążenia pracuje równiutko .Problem pojawia się jak wjedzie się w jakąś większą trawę,wówczas silnik początkowo zaczyna trochę falować,po chwili coraz mocniej i gaśnie.Efekt ten jest po prostu nie odwracalny,czyli nawet jak się podniesie nóż go góry to silnik już wtedy musi zgasnąć.Ciekawym jest to że odpalając ponownie bezpośrednio po zgaśnięciu wszystko jest super i silniczek chodzi git,aż do ponownego wjechania w większą trawę.Ze swojej strony zauważyłem że w momencie kiedy silnik zaczyna się "gubić" prowadnica ta co wychodzi z silnika do gaźnika (regulator obrotów) zaczyna mocno wariować,czyli zmienia często położenie.Silnik raczej przegrzany chyba nie jest bo tak jak wspomniałem odpalasz "za raz" i dalej świetnie pracuje.Bardzo proszę o jakieś sugestie bo pomimo jakiejś tam wiedzy na temat mechaniki rozkładam już ręce

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl