logo
 Pokrewne renessmekominy klinkier leje się podczas deszczukominy murowane z cegły klinkierowejKominy tradycyjne z cegły robociznakominy prefabrykowane ceny WarszawaKominy klinkierowe ponad dachemKominy stal kwasoodpornaKominy do co gaz turbokominy wentylacyjne IBFkominy wykonanie Cennikkominy Poznań Plewa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl
  • renessme


    Zrozum Michale, że są jakoby dwie ekologie.

    Pierwsza to dbanie o swoje otoczenie. Ja także nie chcę zanieczyszczonych rzek, hałd radioaktywnych substancji czy smrodu z kominów dlatego uznaję, że powinien istnieć pewien podatek od produkowanych zanieczyszczeń rosnący kwadratowo z liczbą produkowanych zanieczyszczeń oraz np. popieram promocję segregacji śmieci.

    Jest też druga i to są bajeczki o globalnym ociepleniu. Nie zatrzymasz naturalnych procesów trwających na tym globie. One są naturalne a świadczy o tym fakt, że w historii nie raz zmieniały się warunki. Były okresy globalnego tropiku i globalnego oziębienia. Nie zmienisz składu atmosfery - gdzieś liczyłem, że jest to niewykonalne.
    Natomiast wszelkie działania mające zapobiec temu ociepleniu to fikcja. I to fikcja kosztująca miliardy dolarów. A kto to zapłaci? Nie, wcale nie najbogatsi, oni nawet nie zauważają, że im ceny energii, ropy czy gazu skoczą o kilkadziesiąt procent. Konsekwencje poniosą, jak zwykle przy pomysłach lewicy, najbiedniejsi, którzy już dziś mają problemy z utrzymaniem się. Oni poniosą koszty nierentownych wiatraków (które są kompletną pomyłką w naszym kraju, który jest niemal bezwietrzny), oni będą wydawać pieniądze na świetlówki w pokojach gdzie włącza się światło tylko na chwilę, więc bardziej by pasowała tania żarówka, oni poniosą koszty produkcji artykułów spożywczych i przemysłowych (w cenie, przecież wytwórca to nie caritas, z czegoś te pieniądze ściągnie).



    Przy pracy na niskich obrotach występują siły boczne które dzialają na tłok i powodują owalizację cylindra.Układ tłokowo korbowy jest niestety smarowany rozbryzgowo i skuteczność tego jest zależna od prędkosci obrotowej silnika.Moment obrotowy jest ważny ,gdyż decyduje o elastyczności silnika,tylko niestety moć ma pierwszorzędne znaczenie.Jaro idąc twoim tokiem myślenia to nowoczesne silniki TDI mają max momentu obrotowego przy ok 1700/min a moc w granicach 4000/min.Poruszanie się z prędkoscią obr maksymalnego momentu tj.1700/min na najwyższym biegu jest katowaniem silnika i doprowadza bezwzględnie do, jego przedwczesnego zużycia.Zasadnicze znaczenie w silniku ma kolo zamachowe ,które zwiększa bezwładnośc jednostki i nadana mu prędkość obr.ma znaczenie dla pracy silnika.W temacie zapytanie dotyczyło nie JD a Ursusa-Zetora i nie wyobrazam sobie np.p racy w transporcie przy maksymalnym dopuszczalnym ciężarze holowanych przyczep i poruszaniu sie piątym biegiem z prędkoscią obrotową 1700-1800 obr.Męczarnia dla silnika była by okropna a dym z komina niemożliwy do opanowania.Celowo podałem pracę transportową,gdyż opór powietzra przy prędkosciach ok 25/h nie ma znaczenia ,a zapotrzebowanie mocy jest maksymalne i takie same w każdych warunkach.Pamiętajmy że normalnie silniki Diesla pracują przy max 4200-4500 obr ale te przemysłowe ,często adaptowane z trakcyjnych mają obniżane obroty by korzystać z nich w całym zakresie.Dla przykładu powiem ze jeden z producentow ciągników w książce gwarancyjnej ostrzega iż praca na biegu jalowym dłuższa jak 15 min jest dla niego szkodliwa.Myślę ze wiedział co pisze.



    Zakładam, że spalanie jest całkowite, piec nie kopci ani nie ma CO w spalinach - to jest prawidłowe spalanie, kiedy wszystko, co się ma spalić - spala się, masz maksymalną sprawność.
    Można "ustawić" dopływ powietrza tak, aby był jego nadmiar - wówczas masz większą objętość spalin i one Ci zabiorą więcej ciepła, wówczas sprawność jest gorsza, czyli większa ilość paliwa marnuje się niepotrzebnie.
    Podanie większej ilości paliwa, niż możliwa do spalenia w określonych warunkach, powoduje, że część paliwa nie będzie spalona do końca (sadza, tlenek wegla zamiast dwutlenku), i w tej niespalonej postaci ucieknie ci do komina. Wtedy też następuje pogorszenie sprawności.
    W instalacjach przemysłowych montuje się na wlocie do komina analizatory spalin. Proces spalania jest prowadzony optymalnie, gdy w spalinach jest jak najmniej wolnego tlenu, i nie ma tlenku węgla.
    Zawsze należy tak wyregulować dopływ powietrza, aby mieć najwyższą możliwą sprawność, co pozwala na "wyciśnięcie" z paliwa maksymalnej ilości ciepła.
    Natomiast osobną sprawą jest wydajność - ta jest regulowana ilością dopływajacego do palnika paliwa. Oczywiście dla każdego ustawienia palnika jest tylko jedno optymalne ustawienie dopływu powietrza.
    Pewien wpływ na to optimum mają warunki atmosferyczne: zmiana ciśnienia (wyż - niż) powoduje, że w jednostce objętości powietrza jest mniej lub więcej gramów tlenu. Wahania są do ok. +/- 5%.



    Witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy i też interesują mnie obiekty przemysłowe.
    Chcę przedstawić Wam komin KWK Katowice, z okresu jego świetności. Zdjęcie jest zrobione dzień przed jego rozbiórką.



    " /> Jako pracownik tej firmy moge duzo na ten temat powiedziec. Firma z siedziba w Niemczech - DĂźsseldorf z oddzialem w radzionkowie, posiada okolo 1000 maszyn
    w 160-ciu modelach co daje w sumie okolo 18.337 metrow. Firma zalozona w 1963 roku jako firma malarska w 1986 zmieniono ja na firme wynajmujaca podnosniki,
    1997 pierwszy najwiekszy podnosnik na swiecie 70 metrow, 2000 pierwszy w europie pojazd terenowy 61-metrowy z napedem na 4 osie (31.350kg), 2002 najwiekszy
    na swiecie samojezdny podosnik 100 metrow(na zdjeciu). Zasieg boczny okolo 40m. co daje w sumie okolo 9000 metrow kwadratowych powierzchni roboczej
    bez przestawiania maszyny. Ciagnik Mercedes Actros 3353 z 530 PS pod maska jest jednym z dwoch w europie specjalnie zaprojekotowanych maszyn ktora sluzy
    jako przeciwwaga podnosnika i podczas pracy podnosnika wisi w powietrzu. Waga calego pojazdu to ok. 84.000kg.
    Ktos pytal po co to wogole jest i do czego sluzy, a wiec: w zaleznosci od wysokosci maszyny te sa roznie wykozystywane i tak np. 100 metrowy podnosik
    pracuje najczesciej przy konserwacjach wiatrakow, instalacji i konserwacji anten sieci komorkowych, malowanie kominow, malowanie budynkow, pozostale maszyny
    wykorzystywane sa do np. scinania drzew krecenia filmow lub np. prowadzenia transmisji telewizyjnych Turnieju Czterech Skoczni czy Formula 1. Posiadam wiele zdjec
    ktorych nie umie tu pokazac nie tylko GL100 ale rowniez uzadzen przemyslowych (nozycowych)6,30m-33,50m, samojezdnych podnosnikow typu GT 10m-48m,
    podnosnikow specjalnych na gasienicach typu GSA tzw. pajaki 16m-50m-najwiekaszy na swiecie!! i podnosnikow na samochodach od 11m-100m.

    Wszystkich ktorych ciekawi ten temat zapraszam do rozmowy i przepraszam za bledy i brak polskiej czcionki



    Firma zajmuje się importem, produkcją oraz dystrybucją hurtową kotłów, grzejników żeliwnych, podgrzewaczy przemysłowych wody A.O. Smith oraz osprzętu do tych urządzeń, piecy kuchennych na drewno marki KVS Ekodivize, jak również doradztwem technicznym w zakresie instalacji c.o. i c.w.u. Firma Klimosz jako producent zajmuje jedną z czołowych pozycji na rynku automatycznych kotłów na paliwa stałe nie tylko w Polsce lecz również za granicą. Rosnąca wartość eksportu wskazuje na dobre przyjęcie produktów firmy Klimosz wśród klientów zagranicznych.

    Producent KvsMoravia

    Charakterystyka:

    * wymiary zewnętrzne zgodne z typowymi kuchenkami elektrycznymi lub gazowymi
    * nowoczesny design umożliwiający umieszczenie kuchenki na przykład w zestawie kuchennym
    * duży piekarnik z oszklonymi drzwiczkami z termometrem
    * możliwość podłączenia do komina od tyłu, z obu boków lub z płyty grzewczej
    * wygodna regulacja mocy
    * możliwość wyposażenia pieca w pokrywę


    Piec kuchenny na drewno TP 9102 z piekarnikiem
    przeznaczony do ogrzewania, gotowania i ogrzewania posiłków

    Dane techniczne:

    Moc znamionowa min.:


    6 – 8 kW

    Średnica przewodu dymnego:


    120 mm

    Wymiary pieca (szer. x wys. x gł.):


    510x860x630 mm

    Wymiary piekarnika (szer. x wys. x gł.):


    400x294x482 mm

    Wysokość króćca przewodu dymnego:


    700 Âą 5 mm

    Minimalny ciąg komina:


    15 Pa

    Sprawność:


    70 - 80%

    Ciężar:


    120 kg

    Opał:


    drewno, węgiel brunatny



    Odcięcie głowy wężowi
    GALAKTYCZNY LIST GOŃCZY


    Zleceniodawca: Rząd Imperium Galaktycznego
    Nagroda: 40 000 kredytów

    Cel: Henri Armande
    Lokalizacja: Bonadan

    Opis zlecenia: Henri Armande jest przywódcą terrorystycznego ugrupowania paramilitarnego nazywającego siebie bojownikami o wolność planety. Fałszywe deklaracje są jedynie maską dla prawdziwego oblicza organizacji przestępczej działającej wbrew prawu i przeciwko bezbronnym mieszkańcom planety, którzy dobrowolnie oddali się pod opiekę Imperium Galaktycznego. Należy znaleźć Henriego Armande i wyeliminować, tak jak wężowi należy odciąć głowę. Nie jest znana dokładna lokalizacja jego kryjówki i podejrzewa się, iż przywódca buntowników cały czas pozostaje w ruchu.
    Nagrodę można odebrać na stacji "Zordo's Haven" lub w dowolnej placówce dyplomatycznej Imperium.

    *********

    Matt Rooster przybywa z: [Zordo's Haven] Kantyna "Zordo's Den"

    Niewielkich rozmiarów frachtowiec YT-2000 pojawił się na orbicie trzeciej planety układu Bonadan. Planeta o tej samej nazwie była niezwykle uprzemysłowiona, a jej mieszkańcy czerpali zyski głównie dzięki pracy w licznych fabrykach i innych przemysłowych korporacjach. Atmosfera Bonadanu była niezwykle zanieczyszczona, przez liczne opary wydzielane z kominów faktorii. Aby utrzymać powietrze w normie rządzący planetę korzystali z maszyn kontroli pogody, dzięki którym tworzyli ogromne sztormy, pomagające choć trochę oczyścić Bonadan. Krajobraz stanowiły głównie zindustrializowane dzielnice. Na obrzeżach miast dawniej znajdowały się naturalne tereny porośnięte drzewami i innymi roślinami, lecz obecnie przypominały jedynie wymarłe pustkowia. Rooster poprosił kontrolę lotów o wyznaczenie doku do lądowania. Chwilę później jego frachtowiec znalazł się w hangarze numer BND/34/E. Matt szybko załatwił wszelkie opłaty portowe, a następnie udał się do niewielkiego lokalu dla nowoprzybyłych gdzie miał zamiar czekać na Nieznajomą oraz Dante Maloya.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl