Mądry Nekro
Mądry Nekro jechał dziś autobusem.
Mądry Nekro zobaczył na przystanku przyczepione "coś" z napisem BKM.
Mądry Nekro odczytał skrót jako SKM - Szybka Kolejka Miejska:-)
(w tym momencie mądry Nekro zaczął cieszyć się, że rozpoczyna się jakaś
kampania na temat budowy SKM w Białymstoku)
Potem mądry Nekro zobaczył, że przed skrótem jest "B", czyli, że to będzie
Białostocka SKM.
Jednak mądry Nekro zobaczył także napis "Ruszaj z nami" i przypomniał sobie,
że czytał o tej akcji w Wyborczej.
I już skrót BSKM przekształcił się w BKM, czyli Białostocka Komunikacja
Miejska.
Mądry Nekro przestał się cieszyć i pojechał dalej:(
Napakowany tramwaj 10 - dzwońmy z apelami do ZTM !
Nie tylko piszmy, ale przede wszystkim dzwońmy z apelami do:
1) Działu Planowania Przewozów: 6-363-680 wewnętrzny 119 (to jest
bardziej skuteczne niż pisanie apeli, przekonałam się o tym wiele
razy)
2) BKM - www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=179
Powinniśmy także *chodzić* do ZTM na ul. Dzielną 78 oraz do BKM na
ul. Górskiego 7 i *osobiście* zgłaszać wszyskie nasze skargi i uwagi
dotyczące funkcjonowania Komunikacji Miejskiej.
Z własnego doświadczenia wiem, że pisanie pism, postulatów, apeli itp
jest *najmniej* skuteczne.
Petycja do BKM w sprawie linii E-4
Petycje w sprawach m.in. linii E-4 należy kierować
(najlepiej 'telefonicznie') do:
Biuro Komunikacji Miejskiej
(dyrektor: pan Stanisław Szweycer)
00-033 Warszawa
Ul. Wojciecha Górskiego 7
Nr tel.: 8-277-775
Nr faks: 8-288-255
www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=179
To BKM (a nie ZTM) zareagowało na wielomiesięczne prośby pasażerów
(kierowane z początku do ZTM) i wycofało Solarisy Connex'u z
przeciążonej linii 171 na rzecz przegubowców z MZA:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=290&w=30024421
> Biuro Komunikacji Miejskiej
> (dyrektor: pan Stanisław Szweycer)
A oni to szybko do smietnika.
> To BKM (a nie ZTM) zareagowało na wielomiesięczne prośby pasażerów
> (kierowane z początku do ZTM) i wycofało Solarisy Connex'u z
> przeciążonej linii 171 na rzecz przegubowców z MZA:
Buhahahaha!!!! ROTFL Biuro Opieprzania Sie zareagowalo:) Wez mnie nie
rozsmieszaj. Solarisy z Connexu zostaly inaczej podzielone w zwiazku ze zmiana
umowy Connex - ZTM.
167: od 2 lat to samo - ciągle spóźnione
Projekt likwidacji ZTM opracował Sojusz Lewicy Demokratycznej, za co
bardzo im dziękuję. W tym projekcie chodzi o to, aby zlikwidować
kosztowny i nieudolny ZTM (z dyr. Robertem Czaplą na czele).
Organizacją Komunikacji Miejskiej przejęłoby istniejące Biuro
Komunikacji Miejskiej, które obecnie organizuje Komunikację Miejską do
spółki z ZTM (paranoja).
Projekt SLD powinien zostać wprowadzony natychmiast.
Gorzej już być nie może; może być tylko lepiej.
Jestem pewien, że BKM (jako nowy organizator KM) nas nie zawiedzie.
www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=179
Witam, nie mam innego wyjścia tylko się zgodzić. :) O to mi właśnie chodzi że
tyle się buduje w naszym mieście a czym tam dojechać? Ja już na warszwskim forum
słyszałem głosy że w Białymstoku autobusy w godzinach szczytu kursują co 5 minut
i są zapchane, w mieście żyje 300-tyś. ludzi i bardziej wydajna komunikacja jest
miastu niezbędna. Nie stworzy się wydajniejszej komunikacji upychając autobusy
coraz gęściej. BKM znikła z planów tak szybko jak się pojawiła, więc jaka jest
alternatywa? Czy autobusy będą jedynym środkiem komunikacji w Białymstoku przez
następne 50-100 lat, c'mon. Jak nie ma pieniędzy na komunikację teraz to później
nie będzie tym bardziej. Teraz, jeżeli ktoś mi powie że białostockie ulice są za
wąskie na tramwaj to uznam że jest to po prostu bullshit, przepraszam. Poniżej
jest link do kilku fotek z Bydgoszczy, tam ulice nie są za wąskie. Nie chcę
powiedzieć że w Białymstoku tramwaj koniecznie musi być, chcę tylko wskazać że
tego typu argumentacja jest bezpodstawna. A swoją drogą sądzę że przyszłość
należy do transportu elektrycznego i taką trakcję powinno nasze miasto posiadać.
Na przykład szybki tramwaj w tzw. komunikacyjnym pierścieniu.
www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=446228
Linia 178 zawieszona !!!
W dniach 29.10. - 01.11.2005. kursowanie linii 178 zostaje
zawieszone.
Kolejny idiotyzm !!! Przecież trasa linii 178 przebiega ul. Ryżową,
przy której zlokalizowane są 2 cmentarze (mniejszy dalej, większy
bliżej ulicy); poza tym jest to jedyna linia (poza załadowaną 517)
łącząca te cmentarze ze Śródmieściem. Zawieszenie tej linii to jest
nieporozumieniem. Bardziej sensowne jest pozostawienie linii 178 i
zasilenie mniejszą liczbą wozów linii 517, niż zawieszenie linii
178.
Pasażerowie: nie dopuśćmy do zawieszenia linii 178: dzwońmy w tej
sprawie do BKM: 8-277-775.
Biuro Komunikacji Miejskiej:
www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=179
W tym celu powinniśmy do Biura Komunikacji Miejskiej jak najczęściej:
* Chodzić osobiście (adres: 00-033 Warszawa, ul. Górskiego 7)
* Telefonować na nr tel.: 8-277-775
* Wysyłać faksy na nr: 8-288-255
* Wysyłać maile na adres: b.komunikacji@warszawa.um.gov.pl
Strona internetowa BKM: www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=179
popieram i sama dzwonię !!!
dajmy znać o tym !
BKM alternatywą dla mostu północnego!
Prezydent miasta wraz z naczelnym architektem Borowskim przedstawi (jutro w
Gazecie) rewolucyjny projekt skomunikowania Białołęki z centrum W-wy. Jak
wiadomo wizja mostu północnego oddala się w nieskończoność, ale władze miasta
mają już nową koncepcję. Oto jej założenia:
Trzon transportu stanowić będzie BKM (Balonowa Komunikacja Miejska). Loty
balonami (przetarg na ich zakup już w przygotowaniu) z Tarchomina do Centrum
Olimpijskiego. Tam z nabrzeża kursować będzie STM (Szybkobieżne Tratwy
Miejskie) aż do mostu Poniatowskiego. Odcinek Al. Jerozolimskich od mostu do
rotundy przekształcony będzie w deptak (w ramach rewitalizacji tej ulicy
przewidziano rekonstrukcję bazaltowego bruku). Mieszkańcy Tarchomina i
turyści będą zachwyceni a problemy komunikacyjne raz na zawsze rozwiązane.
Pieniądze zaoszczędzone na zaniechaniu budowy mostu posłużą na budowę na Pl.
Defilad Muzeum Architektury Współczesnej pod patronatem Michała Borowskiego.
Zwykły, niezwykle pracowity dzionek Kaczora.
Nie zważając jednak na oszczercze, polityczne ataki prasy i nielicznych,
fanatycznych krytykantów z forumowego (a zapewne i społecznego) marginesu, nasz
Pan Prezydent pracował dziś nieprzerwanie dla dobra Warszawy i jej mieszkańców.
Oto wybrane problemy i zagadnienia, które dziś rozpracowywał:
- projekt stypendiów socjalnych dla studiujących podyplomowo urzędników
miejskich,
- projekt przemówienia do milionów Ukraińców na placu w Kijowie podczas wizyty
na zaproszenie prezydenta Juszczenki,
- wysokość nagród standardowych i specjalnych dla najbardziej lojalnych
pracowników ratusza,
- donos do prokuratury przeciwko radnym SLD, którzy opuścili sesję rady,
- pomysł nowego muzeum na Pl. Defilad - alternatywnie Muzeum Bitwy Warszawskiej
i Muzeum Architektury Współczesnej pod honorowym patronatem Michała Borowskiego,
- doniesienie do prokuratury na Stowarzyszenie Ekologiczne Światowid, które
chce zablokować stadion narodowy,
- atrakcyjna oferta inwestycyjna 2 działek o łącznej powierzchni 341,5 m2 w
Wawrze, skierowana do inwestorów zagranicznych na kolejne targi w Cannes,
- projekt BKM (Balonowej Komunikacji Miejskiej) jako alternatywy dla
niepotrzebnej nikomu 2 linii metra,
- rozporządzenie dot. zakupu do końca roku 114 ołówków dla Urzędu Dzielnicy
Rembertów,
- projekt rozszerzenia uprawnień prezydenta Warszawy dot. wysyłania kontyngentu
straży miejskiej do misji pokojowych za granicą.
I niech ktoś spróbuje zarzucić Naszemy Prezydentowi Bezczynność.
A na co nam Most Północny?
Prezydent Warszawy Lech Kaczyński, nasz wielki wizjoner i prekursor
nowoczesnego zarządzania miastem wraz z naczelnym architektem Borowskim
przedstawi (jutro w Gazecie Stołecznej) rewolucyjny projekt skomunikowania
Białołęki z centrum W-wy.
Jak wiadomo wizja mostu północnego oddala się w nieskończoność, ale władze
miasta mają już nową koncepcję. Oto jej założenia:
Trzon transportu stanowić będzie BKM (Balonowa Komunikacja Miejska). Loty
balonami (przetarg na ich zakup już w przygotowaniu) z Tarchomina do Centrum
Olimpijskiego. Tam z nabrzeża kursować będzie STM (Szybkobieżne Tratwy
Miejskie) aż do mostu Poniatowskiego. Odcinek Al. Jerozolimskich od mostu do
rotundy przekształcony będzie w deptak (konkurs architektoniczny ogłoszono -
w ramach rewitalizacji tej ulicy przewidziano rekonstrukcję bazaltowego
bruku). Wydzielonym pasem ruchu pojedzie też TKM (Tramwaj Konny Miejski).
Mieszkańcy Tarchomina i turyści będą zachwyceni a problemy komunikacyjne raz
na zawsze rozwiązane. Urzędnicy chcą, by projekt sfinansowały środki z UE.
Pieniądze zaoszczędzone na zaniechaniu budowy mostu posłużą na budowę na Pl.
Defilad Muzeum Architektury Współczesnej pod patronatem Michała Borowskiego.