logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl
  • renessme


    http://www.mpk.krakow.pl/02aktualnosci/index.php?id0=aktual&id=komuni...
    _id=24

    Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A w Krakowie uprzejmie informuje,
    że od dnia 19. 12. 2002 r. uruchomione zostają linie autobusowe C 1 , C 2 i
    C 3 obsługujące Centrum Handlowe Carrefour w Czyżynach, które kursować będą
    na trasach :

    C 1 - CH CZYŻYNY - Medweckiego - Bieńczycka - Al. Jana Pawła II - Boruty
    Spiechowicza - Al. Andersa - Pl. Centralny - Al. Solidarności - Al.
    Przyjaźni - Al. Róż - Żeromskiego - Obrońców Krzyża - Broniewskiego -
    Dąbrowskiej - Medweckiego - CH CZYŻYNY.

    C 2 - CH CZYŻYNY - Medweckiego - Dąbrowskiej - Broniewskiego -
    Mikołajczyka - Srebrnych Orłów - Mistrzejowice - Srebrnych Orłów - Piasta
    Kołodzieja - Os. Piastów - Piasta Kołodzieja - Perkuna - Popielidów -
    Kruszwicka - Mikołajczyka - Dunikowskiego - Al. Andersa - Dąbrowskiej -
    Medweckiego - CH CZYŻYNY.

    C 3 - CH CZYŻYNY - Medweckiego - Dąbrowskiej - Al. Andersa - Bora
    Komorowskiego - Lublańska - Al. 29 Listopada - Prandoty - Grochowska -
    Beliny Praźmowskiego - Rondo Mogilskie - Beliny Praźmowskiego - Brodowicza -
    Olszyny - Pilotów - Młyńska - Dobrego Pasterza - Okulickiego - Al. Andersa -
    Dąbrowskiej - Medweckiego - CH CZYŻYNY.



    JacekSo napisał(a):


    Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A w Krakowie uprzejmie informuje,
    że od dnia 19. 12. 2002 r. uruchomione zostają linie autobusowe C 1 , C 2 i
    C 3 obsługujące Centrum Handlowe Carrefour w Czyżynach, które kursować będą
    na trasach :


    Pierwszy raz MPK dało komunikat o uruchomieniu linii hipermarketowej.
    Jestem pod wrażeniem:-)



    szajs czy nie szajs w Carrefourze, mnie do nich zniechęca zupełny brak
    regionalizacji. W Tesco w Krakowie kupię produkty mleczne z Małopolski i
    Podkarpacia, w CF nabiał jest zawsze gdzieś z rejonu Białegostoku/Litwy ;)

    No i Tesco lepiej tu dba o klientów na rowerach czy tych przybywających
    komunikacją miejską (choć najlepsze w tym jest krakowskie M1)



    Transgór Mysłowice w Krakowie
    Linię do Carrefoura Czyżyny w Krakowie obsługuje Transgór Mysłowice,
    autobusem Volvo B 10-70R.
    Jest on 3 drzwiowy, bez otwieranych okien.
    Transgór jest jednym z większych podwykonawców komunikacji w GOP.
    Trochę dziwny tabor i przewoźnik jak na Kraków, ciekawe czy kierowca i
    autobus codziennie przyjeżdzaja ze Śląska, a co podstawią w razie awarii czy
    wypadku ?
    Jak ta firma jest oceniana na Śląsku ?



    Gość portalu: tomekw74 napisał:

    > Qrcze, czy to budowanie hipermarketów się kiedyś skończy? Przecież one de
    > facto zaśmiecają miasto i przewracają do góry nogami całą komunikację
    wokoło.
    > Żeby choć wybudowali za to coś sensownego - mam na myśli kawałek ulicy,
    rondko
    > jakieś czy pare świateł.
    a ikea???, to co
    Ale tam akurat nie ma za dużo do roboty. Bo estakady
    >
    > nad Wielicką to nam chyba jednak nie fundną...
    ...aty byś zbudował coś dla kogoś na innym osiedlu...???
    nie można tak mówić kraków i tak jest wymagający pod tym względem Carrefour na
    zakopiance musiał wybudować sobie sam wiadukt i opłacić przesunięcie pętli
    tramwajowej, wiem że to wszystko zrobili dla siebie, ale jaki byłby tam syf po
    solvay'u gdyby nie oni. I ma tam pracę ok. 1500 osób nie licząc polskich
    sklepów działających w okolicy które też korzystają z bliskości giganta.

    podobna sytuacja jest z carrefourem w czyżynach, który został zmuszony do
    wpłacenia kaucji na budowę nowego dworca obok.
    Podobnie TESCO -modernizacja skrzyżowania z kobierzyńską.

    obecnie miasto powinno zadbać, o lokalizację hiperów na obrzeżach co zwiększy
    rozwój obrzeży, obecnie ciężko jest o inwestorów (pamiętacie jakie walki były
    o toyotę, korupcja niezdecydowanie, zagmatwane przepisy naszych władz
    (miejskich)pogrzebało nadzieję na rozwój miasta i pracę dla ludzi.(także w mpk-
    zwiększanie ilości linii).



    Gość portalu: JMA napisał(a):

    > Na tablicach kierunkowych tramwaje zdążające na tę pętlę miały napis Dworzec
    > Wschodni,chociaż w Krakowie takiego dworca nigdy nie było - to był Dworzec
    > Kraków Gł. - strona wschodnia.
    Owszem, był... tylko nie kolejowy, a autobusowy. Dworzec Wschodni PKS mieścił
    się właśnie przy ul. Bosackiej i był to dworzec komunikacji lokalnej,
    odjeżdżały stamtąd autobusy w kierunku m. in. Proszowic, Miechowa, Nowego
    Brzeska. W 1989 roku został zlikwidowany, a kursy PKS z niego odjeżdżające
    przeniesiono na nowo otwarty dworzec Czyżyny przy ul. Medweckiego (dziś
    istniejący już tylko w szczątkowej formie za sprawą busów oraz Carrefoura).



    > A co z ludźmi, którzy JUŻ korzystają z komunikacji miejskiej i chodzą chodnikam
    > i - zmuszeni omijać zaparkowane samochody?

    1,5m ograniczniki na chodnikach, taka aby fizycznie nie było możliwości złamania przepisów i po sprawie. To na dzień dobry.

    Ale dopóki nie powstanie sieć darmowych P+R przy dobrze dostępnych stajach kolejowych i pętlach szybkiego tramwaju to sorry niczego nie zmienimy.

    Pięknie wszyscy mówią o komunikacji miejskiej, ale ja mam pytanie CO PREZYDENT KRAKOWA ZROBIŁ, aby włączyć kolej do systemu komunikacji miejskiej.
    Czy zbliżyliśmy się chociaż o 1cm do powstania łącznicy linii na Skawinę z Dw. Głównym?

    Czy wszyscy są ślepi i nie widzą możliwości jakie dawałaby by np. stacja przy Carrefour-Zakopianka.
    Mamy praktycznie gotową linię naziemnego metra:
    Skawina-Zakopianska-Łagiewniki-Bonarka-Stare Podgórze- Gal. Kazimierz-Hala Targowa-Dworzec Główny-Łobzów-Bronowice-Balice, trzeba dobudować drugą parę torów i stacje, gotowe.

    Czy ktokolwiek cokolwiek planuje w tym mieście na dłużej niż na przyszły rok?

    Aby tylko przepchnąć budżet, aby tylko dogadać się z radnymi.

    A co powiesz behemocie o ścieżkach rowerowych?

    Od tego trzeba rozpocząć, dajmy ludziom realne alternatywy a później starajmy się zmieniać zachowania inaczej to nie zadziała.

    Przede wszystkim zmieńmy tego smutnego dziadka, który udaje prezydenta miasta z tym człowiekiem można tylko konserwować stare.



    Likwidacja linii do Kerfóra :D
    "Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
    w Krakowie uprzejmie informuje PASAŻERÓW, że
    w związku z rozwiązaniem umowy
    z Carrefour Polska Sp. z o. o.

    od dnia 1 maja 2003r. (czwartek)

    ulegają likwidacji linie C1, C2 i C3"

    Kto jeszcze nie sfocił, to dziś ma okazję :D



    Linię do Carrefoura Czyżyny w Krakowie obsługuje Transgór Mysłowice, autobusem
    Volvo B 10-70R.
    Jest on 3 drzwiowy, bez otwieranych okien.
    Transgór jest jednym z większych podwykonawców komunikacji w GOP.
    Trochę dziwny tabor i przewoźnik jak na Kraków, ciekawe czy kierowca i autobus
    codziennie przyjeżdzaja ze Śląska, a co podstawią w razie awarii czy wypadku ?
    Jak ta firma jest oceniana na Śląsku ?



    Gość portalu: aś Wędrowniczek napisał(a):

    > Kilkanaście lat temu MPK sprowadziło autobusy z Orleanu. Już wtedy miast
    wpadło
    >
    > na genialny pomysł stworzenia narazie dwóch podmiotów transportu publicznego.
    > Część wozów została przydzielona do KPTU (jeśli dobrze pamiętam) i co z tego
    > wyszło? Wozy praktycznie zostały zajeżdżone. Braki na liniach musiało
    > uzupełniać MPK. Za taką komunikację i za tak "zdrową" rywalizację o pasażera
    to
    >
    > ja serdecznie dziękuję.

    Pardon, ale to trochę nie tak - 25 Berlietów PR100 otrzymało w darze od Orleanu
    miasto Kraków, a nie MPK. 20 z nich przekazano do KPTS, zaś 5 do MPK, które już
    po roku uznało je jednak za nieekonomiczne i kłopotliwe eksploatacji (w 1991 r.
    najmłodsze z nich liczyły sobie po 11 lat, co dla autobusu miejskiego jest
    wiekiem dość zaawansowanym), po czym również przekazało je KPTS i miało kłopot
    z głowy. W barwach tej ostatniej firmy większa część z nich jeździ zresztą do
    tej pory (kilka m.in. dla Carrefoura) - na nowe ich nie stać, gdyż MPK nie
    zgodziło się swego czasu na wspólny bilet, a poza tym KPTS jeździ na własny
    rachunek bez żadnych dotacji od miasta, w dodatku na trasach, które MPK uznało
    za nierentowne (a które mimo to przynoszą zyski). Ot takie trochę podobne
    stosunki jak między TP SA a mniejszymi operatorami...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl