logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jamnix.pev.pl
  • renessme



    Przedewszystkim - komunikacja. Są jedynie Autobusy PKS. Drogie,
    niewygodne i rzadkei jak deszcz na saharze. Dopiero Ztm jest w stolicy
    gminy.
    Po drugie Zasoby Kanalizacji / Wody / Pradu sa ograniczone - sa przerwy w
    dostawie pradu a woda latem - tak ja teraz sa upały jest rónie cenna jak w
    arabi saudyjskiej.Kanalizacja - chyba rozbudowywana.


    o tych niedogodnościach wiem tzn. wiedziałem, że latem jest problem z
    wodą(robiłem wywiad środowiskowy), ale prędzej czy później gmina to załatwi
    (są podobno rozmowy z inną gminą o dostarczenie dodatkowej wody).
    O prądzie nie wiedziałem. Jeśli chodzi o kanalizację to szambo więc nie
    widzę tu problemu.
    Mam samochód więc i odległość 3km od Nadarzyna nie jest dla mnie problemem.

    Wybrałem ten rejon bo ładna okolica i jednocześnie atrakcyjne położenie. Z
    dala od aglomeracji miejskiej(o co mi właśnie chodziło), a jednocześnie nie
    jest to odludzie(3km Nadarzyn, 11km Pruszków, 10km Janki). Oczywiście
    atrakcyjne jak ma się samochód.

    Jednak dalej czekam na osobę, która pomoże mi ocenić stan budynku .

    pozdrawiam



    Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach rozstrzygnęło przetarg
    na dostawę fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych

    Podpisano umowę z firmą: MAN Pojazdy Użytkowe Polska Sp.z o.o., 05-830
    Nadarzyn, Wolica 16C, tel. 022 7201122, fax 022 7201138.

    Cena (z VAT) - 1 554 280,00 zł, w tym VAT - 280 280,00 zł.

    W ogłoszeniu nie pisze ile sztuk tego ma być, ale patrząc na cenę to chyba
    ze trzy?



    Ogłoszenie o postępowaniu BZP nr 189/2001, poz. 70624

    OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

    Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku, 76-200
    Słupsk, ul. Szczecińska 41A, woj. pomorskie, pow. Słupsk, tel. 059 84-15-477
    w. 355, e-mail: m@mzk.slupsk.pl,

    informuje o wyniku postępowania na dostawę autobusów używanych -
    wielkopojemnych, niskopodłogowych do komunikacji miejskiej, prowadzonego w
    trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w BZP nr 189/2001, poz.
    70624.

    Złożonych ofert: 2, z czego odrzucono lub zwrócono bez rozpatrywania 0.

    Cena najtańszej oferty wyniosła (z VAT) 1 066 890 zł, najdroższej   1 176
    690 zł.

    Podpisano umowę z firmą:

    MAN - Pojazdy Użytkowe Polska Sp. z o.o., 05-830 Nadarzyn, ul. Wolica 16C ,
    woj. mazowieckie, pow. Pruszków, tel. (022) 7201122.

    Cena (z VAT) - 1 066 890 zł, w tym VAT - 192 390zł

    ------

    Komentarz:
    MAN znalazł następnego klienta na używane autobusy niskopodłogowe. Uważam,
    że to dobrze, bo lepiej wspomagać nowy tabor niskopodłogowy używanym, niż
    odbudowami, a wiadomo, że na szybką wymianę całego taboru na nówki mało kogo
    stać. Ale z drugiej strony takie zakupy nie powinny zastępować dostaw nowych
    pojazdów - nie wolno przesadzić.



    Witam wszystkich,

    Moja znajoma moze podjac prace w Nadarzynie. Mieszka w Warszawie.
    Czy sa sprawne polaczenia komunikacyjne miedzy Nadarzynem a Centrum?
    Ile czasu trwa taka podroz komunikacja publiczna? Ktos moze jezdzi?

    Pozdrawiam serdecznie,
    GZ



    Użytkownik Grzegorz napisał:


    Witam wszystkich,

    Moja znajoma moze podjac prace w Nadarzynie. Mieszka w Warszawie.
    Czy sa sprawne polaczenia komunikacyjne miedzy Nadarzynem a Centrum?
    Ile czasu trwa taka podroz komunikacja publiczna? Ktos moze jezdzi?


    Komunikacja miejska jeździ.
    Proponuję popatrzeć na stronie http://www.ztm.waw.pl - autobusy 711 i
    (wbrew pozorom) 703 z pętli Okęcie.

    Pzdr
    Pe Ka



    Grzegorz <hellowo@op.plnapisał(a):


    Moja znajoma moze podjac prace w Nadarzynie. Mieszka w Warszawie.
    Czy sa sprawne polaczenia komunikacyjne miedzy Nadarzynem a Centrum?


    Są, ale niesprawne. Te siedemsetki jeżdżą rzadko i wolno.

    # dojazd tramwajami nr 7, 9, 25 ze Śródmieścia do węzła
    komunikacyjnego Warszawa-Okęcie przy Al. Krakowskiej
    # z pętli Okęcie autobusem linii podmiejskiej nr 703, do pierwszego
    przystanku za Centrum Mody w Nadarzynie
    # z pętli Okęcie autobusem linii podmiejskiej nr 711 do przystanku
    przy kościele w Nadarzynie
    # autobusami rejsowymi PKS na trasie Warszawa Zachodnia - Grodzisk
    Maz., Mszczonów, Żyrardów do przystanku w Nadarzynie


    Ile czasu trwa taka podroz komunikacja publiczna? Ktos moze jezdzi?


    Ja pracuję koło Nadarzyna (w Kajetenach konkretnie) i jeżdże
    samochodem. Bezsamochodowi jeżdżą na sępa.
    Można jeszcze WKD + spacer/stop. Moja firma uruchomiła busik od WKD.




    szerszen wrote:
    | Zdefiniuj "rozsądne miejsce" ;-

    rozsadne to takie, aby byla sprawna komunikacja, czesta komunikacja, aby
    dojazd do miejsca docelowego trwal co najwyzej w okolicach godziny


    Hmmm... Określenia mało precyzyjne ;)

    Rzuć sobie okiem na rozkłady jazdy PKS "Grodzisk Mazowiecki", WKD
    przejeżdżających przez Kanie ("kombinowane" połączenie PKS do Kani i WKD
    z Kani - w sumie niektóre połączenia są ładnie zsynchronizowane) oraz
    mających przystanek w Nadarzynie autobusów 703 i 711 -i sam sobie oceń,
    czy podpada to po "sprawna, częsta i szybka" ;)

    Mi wystarcza, zwłaszcza że przy znośnej pogodzie (jak np. dzisiaj)
    korzystam ze swojego skuterka ;)

    Jedyny problem to słabe możliwości dostępu do internetu (ja mam iPlus +
    satelita), ale to się z czasem pewnie zmieni.

    PS: a znajomy dojeżdża samochodem do Nowej Wsi i stamtąd jedzie WKD.



    Teraz już działki sensowne są tam od 150zł/m (czyli ponad 2 razy rozej niz
    raptem rok temu). To drogo.

    Jak dla mnie nic tam urokliwego nie ma, no i fatalna komunikacja.

    Niby gmina Nadarzyn b prężnie się rozwija, w Starej Wsi zbudują szkołę
    podstawową.

    Ja jestem za mieszkaniem w Warszawie, a jeśli dom pod miastem, to tylko blisko
    kolejki WKD czy pociągu, bo samochodem stamtąd jedzie się do centrum conajmniej
    godzinę w każdą stronę.

    W okolicach Otowcka (Stara Wieś, Celestynów) można ponoć do 100zł/m coś
    znaleźć, no i jest pociąg, tereny b ładne.



    Opiekunka do 2 chłopców Nadarzyn/Warszawa
    Poszukuje opiekunki do 2 chłopców od już , a dokładnie od wczoraj Praca w
    Nadarzynie pod Warszawą dobry dojazd komunikacją miejską z Okęcia .
    Chłopcy są w wieku 1 roku i 3 lat nie ma ograniczeń wiekowych ale trzeba
    mieć dobrą kondycję fizyczną . Pensja do negocjacji

    tel 608434626




    Kiedy powstanie obwodnica autostradowa Warszawy al. Krakowska przestanie byc
    droga wylotowa i misię wydaje można ją "ucywilizowac",upchnąc i tramaj i 3 pasy
    ruchu w jedną stronę. Bez wyburzeń się nie obejdzie. Ruch samochodowy i tak
    będzie, bo wielu ludzi zamiszkało na południe od Warszawy, a do stolicy jedzie
    do pracy. Komunikacja masowa moze pomóc w rozładowaniu korków jeżeli jej stacje
    będa tam, gdzie te korki zaczynaja się tworzyć. W naszym wypadku w Jankach.
    Dwupoziomowe ulice, tramwaje na słupach u wylotu pasów starowych nie przejdą.
    Pomijam czytanie nudnych przepisów - spojrzcie na "wzrost" latarni ulicznych w
    tych miejscach.
    Kopanie tuneli jest problematyczne. Pod lotniskiem płynie największy w
    Warszawie dopływ Wisły! Budując w Raszynie dom z piwnicą należy mocno uważać,
    by nie zafundować sobie basenu! Ten teren na glinie stoi. Teraz są możliwości
    techniczne takich wykopek, ale to kosztuje.
    Komunikacja miejska jest dotowana przez miasto. W Warszawie chyba w 50%. Jeżeli
    Raszyn dokładałby do tej linii, to za chwilę zaczelibyśmy narzekać na np.
    Nadarzyn, że finansujemy tamtejszym mieskańcom podróż do pracy do Warszawy.



    Lista forumowiczów z gminy Nadarzyn
    Drodzy sąsiedzi - forumowicze,

    W celu usprawnienia i profesjonalizmu z jakim zamierzam prowadzić to forum
    proszę każdego kto odwiedza nasze miejsce i chce tu zabierać głos o wpisanie
    się w niniejszym temacie.Ułatwi to nam komunikację między sobą oraz pozwoli
    szybko odnależć siebie w potrzebie.

    Forum to jest zamierzeniem bardzo poważnym.

    Koncentrujemy się na Strzeniówce ale jak wiemy oznacza to także zaangażowanie
    się w problematykę całej gminy.

    Nasze położenie geograficzno-przyrodnicze, gospodarcze i polityczne sprawia,
    że mądre zarządzanie oraz właściwe czyny i decyzje uczynią nasze
    miejsce "małym rajem". W zasadzie Strzeniówka już nim jest w sensie
    przyrodniczym. Poprawy wymagają pozostałe sfery życia.
    Aby nie przedłużać startu zapraszam do zabierania głosu.

    Uroczyście otwieram forum Strzeniówki.

    Pozdrawiam

    Antonio, lat 28
    mieszkaniec Strzeniówki



    diabelskie.stworzenie napisała:

    > czy o takich ludziach ktos pomyslał ?
    > ano nie
    > biednym zawsze wiatr w oczy


    Również nie stać mnie na zakupy w markowych sklepach, ale myślę globalnie i wiem, że taka lokalizacja jest koszmarna ze względów ekologicznych.
    Wolę iść na spacer do lasu, w którym nie ma pod każdym krzaczkiem odchodów i gdzie nie walają się puste opakowania przyniesione z wiatrem lub wyrzucone przez kogoś.

    A jeśli miałabym jechać na zakupy, to jest coś takiego, jak Maksimus (chyba w Nadarzynie - można dojechać komunikacją miejską z Warszawy), gdzie wielokrotnie zsaopatrują się sprzedawcy ze Stadionu, więc zapłacisz jeszcze mniej (zwróci się za bilety )



    Słuchajcie , ja jestem z warszawy, pracuję zaś w Łomiankach. Jeżdżę
    trochę komunikacją miejską i wiem że 702 do Otwocka, 703 do
    Nadarzyna, 704 do Halinowa, 705, do Nieporętu, 706 do Raszyna,
    709 do Piaseczna, 718 do Marek - same Neoplany lub Many. Tak więc
    skąd jakaś panika że akurat do Was by trafiły Ikarusy??
    Tym bardziej, że najprawdopodobniej na przełomie tego i przyszłego
    roku 99% z nich zniknie.



    Tylko, żeby akcja nie poszła na marne...
    koniecznie kierujcie prośby do właściwych osób i dopilnujcie by
    dziennikarze zrobili to samo. Przy autorach (i popierających) wątka
    będzie pewnie dobrze, ale żeby się nie skończyło jak zwykle
    biadoleniem na ZTM i bombardowaniem tegoż. ZTM zaoferował wszystko
    co się da. Piaseczno może wykupić nocny (jak wiele miasteczek) czy
    komunikację w całej gminie (jak Nadarzyn czy Legionowo), tylko że
    nie chce...

    Pzdr.



    Kochani my nie mamy jednej linii MZA a niektórzy marzą aż o 4?! Tutaj i tak
    wszytsko zależy od władz miasta, jeśli będą chcieli to się dogadają z ZTM, a
    jeśli nie to żdane prośby, pisma, listy nawet nie pomogą. Przecież w gazetach i
    na naszym forum można przeczytać że ZTM prowadzi rozmowy z podwarszawskimi
    gminami. Dlaczego nasze władze nic o tym nie mówią, nie chwalą sie że podjęły
    jakieś rozmowy , starania? Czyżby przedstawiciele ZTM zapomnieli, że ponad 50
    tys. miasto, położone 15km od Warszawy nie ma jeszcze lini podmiejskiej? Trudno
    to wszystko zrozumieć, ale gratuluję mieszkańcom LEGIONOWA, ŁOMIANEK, OTWOCKA,
    OŻAROWA, PIASECZNA, NADARZYNA....... A I JESZCZE KARCZEWA, WŁADZ MIESJKICH
    KTÓRE POTRAFIĄ DOGADAĆ SIĘ I UŁATWIĆ KOMUNIKACJĘ MIESZKAŃCOM SWICH GMIN I
    MIAST. My natomiast chyba będziemy tylko dyskutować na tym forum i dalej marzyć!
    A co do listu do Pana Ruty to odopwiedź będzie raczej prosta: Zapłacicie to
    pojeździcie nawet 4 liniami.



    Łomianki, Babice, Nadarzyn, Konstancin, Marki,
    Za kilka miesięcy będziemy mieli ustawę metropolitalną
    www.polskatimes.pl/1714,22548.htm
    Czas aby Warszawa połączyła się komunikacją szynową z okolicznymi
    powiatowymi miastami. Potrzebna jest ponadto jakaś forma kolei czy
    szybkiego tramwaju do Łomianek, Babic, Nadarzyna, Konstancina,
    Marek. No i oczywiście dawno zapowiadany a odpychany w niebyt
    tramwaj do Białołęki i Wilanowa.
    Niech pan Reksnis pomyśli o czyms porządnym a nie jakimś kadłubku,
    który nie dość, że drogi to nie rozwiązuje żadnego problemu
    komunikacyjnego Warszawy.
    Linie tramwajowe do Białołęki i Wilanowa kosztowałyby 1/2 tego co
    trzecia linia metra a mieć będą znacznie większe znaczenie dla
    miasta. Ponadto linię z Wilanowa można dociągnąć do Konstancina.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl