kto byl na czwartkowych wykladach z : socjologii, biomedycznych podstaw rozwoju?
(mowie o 3letnich)napiszcie w skrocie o czym bylo, zebym wiedzial, czego szukac
a moze ktos mial cwiczenia z komunikacji interpersonalnej (II cwiczenie) i
historii wychowania (II cwiczenie) takze prosze laskawie o info
Mam doświadczenie szkolenia w zakresie umiejętności komunikacyjnych
wychowawców z przedszkola Konik na biegunach w Kobyłce. A ponieważ
teraz zaczynam nową edycję szkoleń mam przyjemność zaprosić rodziców
i wychowawców z okolic...
Witam wszystkich znajomych aktualnych i przyszłych!!!
Nazywam się Wioletta Wiśniewska i mam propozycję dla rodziców,
wychowawców, nauczycieli i wszystkich zajmujących się komunikacja
interpersonalną (to znaczy jak rozmawiać żeby się rozumieć).
Dnia 6.10.2008r. o godz. 19.00 odbędzie się spotkanie organizacyjne
dla osób chętnych do wzięcia udziału w warsztacie „Wychowanie bez
rywalizacji” (tylko dla tych którzy są po „Szkole dla rodziców i
wychowawców”), a 7.10.2008r. godz. 19.00 spotkanie dla chętnych do
wzięcia udziału w warsztacie „Szkoła dla rodziców i wychowawców”.
Oba warsztaty niestety płatne. Szczegóły dla chętnych wyślę e-mailem.
Miejsce spotkania Zielonka, ul. Słoneczna 27. Zgłoszenia KONIECZNIE
przed spotkaniem na wwisniewska@op.pl . Jest 16 miejsc na każdym z
warsztatów decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszam do zapisywania
się. ww
I semestr:
filozofia
socjologia ogólna
psychologia ogólna
pedagogika ogólna
lektorat z języka
wf
historia wychowania
logika
trening komunikacji interpersonalnej
biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
komunikowanie społeczne (to był jeden z przedmiotów do wyboru)
informatyka
egzaminy: filozofia, psychologia, socjologia, pedagogika
II sem:
socjologia edukacji
psychologia rozwoju człowieka
antropologia kulturowa
lektorat
wf
historia wychowania
trening kom. inter.
etyka
informatyka
emisja głosu
egz: socjologia, antrop., historia wych.
Większość przedmiotów prawdopodobnie będzie tych samych a na pewno te z których
były egzaminy. Z tego co się orientuję to na przedszkolnej, chyba w II sem,
jest jeszcze przedmiot związany ze sztuką czy rysowaniem, ale dokładnie nie
wiem:)
Na I roku wszyscy najbardziej bali sie historii wych. Na moim kierunku profesor
np. pytał na wykładach. A na egzaminie oblało ponad 50 osób ze 130. Ale np. na
przedszkolnej historia nie była już takim koszmarem.
To czy będzie ciekawie na zajęciach itp. to zależy w dużej mierze od tego na
jakiego prowadzącego trafisz ( no i oczywiście od waszego zaangażowania) :-)
O wykładowcach AP słów kilka.
HAREMSKA - filozofia
BORUTA - socjilogia
TRZCIENIECKA - logika
GALOWICZ - niemiecki
RUSOWICZ - niemiecki
RYK - pedagogika ogólna
PULAK - informatyka
ŚLĘCZKA - historia wychowania
MIKRUT - podstawy samokształcenia
KOWALEWSKI - biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
TOKARZ - wf
KLIŚ - psychologia ogólna
KRUKOWSKI - historia wychowania
KONARSKA - trening i komunikacja interpersonalna
Napiszcie coś o nich, jacy są, czy można wytrzymać z nimi na wykładach, itp.
Z góry przepraszam, jeżeli moje pytanie jest nie na miejscu, ale
obiecalem komuś przysługę. Chodzi o to, że potrzebuję pracę na jeden
z tematów podanych poniżej.
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
1. Podaj charakterystykę jednego ze współczesnych kierunków
filozoficznych.
2. Podaj charakterystykę jednej z nauk: metafizyki, filozofii Boga,
filozofii przyrody, antropologii filozoficznej, teorii poznania,
ekofilozofii.
3. Podaj analizę następujących pojęć: nauka, filozofia, teologia,
religia, światopogląd.
4. Zagadnienie prawdy w poznaniu naukowym, przednaukowym i
wychowaniu.
5. Podaj analizę następujących pojęć filozoficznych: materia, forma,
substancja, przypadłość, istota, istnienie, przyczynowość, byt.
6. Argumentacje współczesne i tradycyjne za istnieniem Boga.
7. Zło, a istnienie Boga.
8. Ewolucyjny model kreacji.
9. Analiza pojęć ewolucja-kreacja, ewolucjonizm-kreacjonizm.
10. Człowiek między reprodukcją, a stwarzaniem.
11. Zagadnienie ewolucji człowieka - współczesne koncepcje
antropogenezy.
12. Charakterystyka najprostszego modelu komunikacji
interpersonalnej.
13. Charakterystyka nauki o ochronie środowiska - sozologia.
14. Ochrona środowiska w filozofii i teologii.
15. Świadomość i edukacja ekologiczna.
16. Edukacja ekologiczna rodziny.
17. Zagadnienie prawdy i źródeł poznania.
Oskar
___________________________________________
mail to: akr@poczta.onet.pl ICQ: 49380359
Aut caesar, aut nihil!
On Thu, 06 Apr 2000 23:51:42 +0200, Oskar <akr@poczta.onet.pl
wrote:
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
1. Podaj charakterystykę jednego ze współczesnych kierunków
filozoficznych.
2. Podaj charakterystykę jednej z nauk: metafizyki, filozofii Boga,
filozofii przyrody, antropologii filozoficznej, teorii poznania,
ekofilozofii.
3. Podaj analizę następujących pojęć: nauka, filozofia, teologia,
religia, światopogląd.
4. Zagadnienie prawdy w poznaniu naukowym, przednaukowym i
wychowaniu.
5. Podaj analizę następujących pojęć filozoficznych: materia, forma,
substancja, przypadłość, istota, istnienie, przyczynowość, byt.
6. Argumentacje współczesne i tradycyjne za istnieniem Boga.
7. Zło, a istnienie Boga.
8. Ewolucyjny model kreacji.
9. Analiza pojęć ewolucja-kreacja, ewolucjonizm-kreacjonizm.
10. Człowiek między reprodukcją, a stwarzaniem.
11. Zagadnienie ewolucji człowieka - współczesne koncepcje
antropogenezy.
12. Charakterystyka najprostszego modelu komunikacji
interpersonalnej.
13. Charakterystyka nauki o ochronie środowiska - sozologia.
14. Ochrona środowiska w filozofii i teologii.
15. Świadomość i edukacja ekologiczna.
16. Edukacja ekologiczna rodziny.
17. Zagadnienie prawdy i źródeł poznania.
Czy naprawde nikt nie moze mi podeslac jednej pracy?!
pozdrawiam
Oskar
___________________________________________
mail to: akr@poczta.onet.pl ICQ: 49380359
Aut caesar, aut nihil!
Nie wiem czy czytałaś ten wątek, więc podaję Ci link:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=413&w=15674598&v=2&s=0
Kilka osób też ma problem z tym, kiedy jest rozpoczęcie:)
Niestety nie pamiętam, czy dostałam list z informacjami, gdzie i kiedy jest
rozpoczęcie, ale tak mi się coś zdaje, że być może przysłali.
Legitymacje i indeks dostaniesz na rozpoczęciu, plan również (oni często
w ostaniej chwili wprowadzają zmiany, tak, że rzadko można dorwać plan
wcześniej).
Co do wykładowców: na I roku wszyscy boją się historii wychowania. Szczególnie
jeśli trafi się na prof. Krukowskiego - odpytuje na wykładach itp. U mnie na
egz. oblała prawie 1/3 roku. Trzeba przyznać, że jest baaardzo wymagający :)))
Przedmioty na I roku kiedyś już wypisywałam, wklejam Ci z innego wątku:
I semestr:
filozofia
socjologia ogólna
psychologia ogólna
pedagogika ogólna
lektorat z języka
wf
historia wychowania
logika
trening komunikacji interpersonalnej
biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
komunikowanie społeczne (to był jeden z przedmiotów do wyboru)
informatyka
egzaminy: filozofia, psychologia, socjologia, pedagogika
II sem:
socjologia edukacji
psychologia rozwoju człowieka
antropologia kulturowa
lektorat
wf
historia wychowania
trening kom. inter.
etyka
informatyka
emisja głosu
egz: socjologia, antrop., historia wych.
Ja jestem na społ-opiek., ale większość przedmiotów na I roku jest taka sama.
Być może Tobie dojdą jakieś dodatkowe, związane ze specjalnością.
pozdr:)