logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bibliotekarz.opx.pl
  • renessme



       Linia nr.259 Kętrzyn - Węgorzewo
           wykreślić linię i wszystkie ograniczenia,

    Czyżby te linie zostały zamknięte?


    ZTCP to ta linia była zamknięta już przed 1996 rokiem, bo gdy byłem wówczas
    w Kętrzynie to do Węgorzewa jeździła Kolejowa kominikacja zastępcza
    autobusowa, chyba, że zamknięcie oznacza likwidację tejże komunikacji.



    ds <dszcz@poczta.fmnapisał(a):

    Takie oznaczenie widnieje na stronie 6 nowej ceegły.Przepraszam  za pytanie
    ale czy jest to komunikacja zastępcza, zamiast pociągu, kursująca na skutek
    jakiś prac torowych.


    To charakterystyczna dla gospodraki (tu nie ma błedu w piśmie) PRL-bis
    nowomowa. Z niecierpliwością czekam, aż PKS wprowadzi "samochodowy transport
    konny" :-))
    Chodzi o ordynarne busiarstwo uprawiane w zmowie z władzami pkp. Od lat
    przerabialiśmy to na wielu lokalnych liniach jako ważny etap do ich
    oficjalnego zamknięcia. Nie ma to nic wspólnego z komunikacja zastepczą ani
    pracami torowymi. To bardzo skuteczna metoda ostatecznego pozbycia się
    podróżnych - bo kto ma interes jechac jakimś zdezolowanym autosanem
    telepiącym się nieraz po gruntowych drogach tylko po to, aby "zaliczyć"
    wszystkie dawne stacje i p.o., a przy okazji zatrzymujące się w każdym z
    pipidówków? W ten sposób nadkłada się kilkaset % drogi, a czas przejazdu jest
    wielokrotnie dłuższy niż normalnym PKS-em Nie pamiętam na której linii:
    Ostrołęka-Małkinia czy Ketrzyn-Wegorzewo wynosił z powyższego powodu 2,5h
    Teraz te linie oficjalnie juz nie istnieją :'-((

    Ewentualnie gdzie jest to stosowane w nowej egle - która tabela.


    Oby nigdzie - naprawdę zależałoby Ci na czyms takim? :-
    Pozdrawiam
    Tomek Janiszewski




    Może ktos jeszcze pamięta jaką to "atrakcyjną" dla klientów pekapy ofertę
    zafundowano na liniach Małkinia-Ostrołeka przez jakieś tam Tomasze, oraz
    Kętrzyn-Węgorzewo? Na tej ostatniej jechało się KKA chyba 2,5h - bez
    komentarza.


    Ale KKA to nie komunikacja lokalna PKS. TJeśli ma omijać przystanki
    kolejowe po trasie, to lepiej niech zlikwidują całe połączenie, a nie będą
    wprowadzać autobus. Sumując uważam, że do wakacji zawieszą całkowicie, bo
    zapewne w wakacje nie przetrawi tylu pasażerów.

    Pozdrawiam | mario.




    | To nie bardzo. Fakt, byłoby miło dla MK, ale to nie ma sensu. Jest droga
    | Węgorzewo - Giżycko i budowa takiej linii kolejowej nie jest potrzebna.

    Drogi są w wielu miejscach, czy to przekreśla sens istnienia jakiejś linii
    ? Argumenty musisz zmienić.


    Przy istniejącej drodze (choć nie wiem, w jakim ona jest stanie) budowa linii
    lokalnej chyba nie będzie opłacalna. A znaczenie będzie miała raczej lokalne, bo
    ewentualne połączenia dalekobieżne z pewnością przejmie Kętrzyn - Węgorzewo
    (bliżej do Olsztyna). Oczywiście, odpowiednia promocja zrobiłaby swoje, ale na
    pewno o wiele ciekawszym pomysłem byłaby budowa Węgorzewo - Gołdap; to dawałoby
    szansę na połączenie Gołdap - Węgorzewo - Kętrzyn - Olsztyn. Nie wiem, ale
    wydaje mi się, że dalekobieżna komunikacja połączona z komfortem to główna
    przewaga kolei nad transportem samochodowym i chyba ją przede wszystkim
    należałoby wykorzystać.

    Pozdrawiam

    -//-//-//-
    Krzysztof Urbaniec
    Strzelce Op. - zagłębie kolejowe...




    Myślę, że nie ma sensu tu tłumaczyć, że blokując u siebie owo
    "dziadostwo" w przypadku komercyjnych stron obniżasz (nieprawdziwie) ich
    raportowaną oglądalność i możesz wpłynąć na ich zyski, czy nawet
    utrzymanie się przy życiu. Jest pewna szansa, że nie mając wpływów z
    reklam będą coraz więcej ze swych treści udostępniać tylko za pieniądze.
    Ale to ciebie, "prostego klikacza polskiego internetu", zapewne niewiele
    obchodzi.


    Co to za kompletna bzdura?
    To juzer istnieje dla strony, czy strona dla usera?
    A jak zbankrutuje moralnie pojecie "ogladalnosc" i "reklama" i inecie, to
    sie tylko uciesze. Bo diabli mnie biora, jak yntelygentne marketoidy i
    yntelygentni webmasterzy FALSZUJA CELOWO indexowany content swoich stron,
    wszystko po to, zeby miec "ogladalnosc" przyklady? setki. pierwszy z brzegu:
    jest sobie servis www.korkonet.pl teoretycznie - o korkach w Warszawie. a co
    znajdujemy w keywordach? przytaczam tylko fragmenty   -  kazdy moze zobaczyc
    sam.

    <META name="keywords" lang="pl" content="big brother, bigbrother, sms,
    praca, dwa swiaty, idea, plus, era, gsm, Sport, Motoryzacja, Komunikacja,
    Gry online, Divix, Programy/Soft, Fax, Sms-Logo-Dzwonki, Wirusy, Finase,
    Aukcje, VoIP, Domeny, Tajemnicze-nieznane, Wyprawy, Pogoda, Biura podróży,
    Praca, Edukacja,
    Ogłoszenia, Erotyka, Telefonia, Ubezpieczenia, eRandki, Dla dzieci, Kartki,
    Radio-Internet, Emerytury, TV, Ł?cza Internetowe, największe miasta Polski,
    mapa Polski, polski expres, CV, team, hokej, narty, UMTS, SDI, nokia, sony,
    piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, tenis, video, prawo, podatki, ulgi
    podatkowe, kasa, pieni?dze, monety, gotówka, sss, 3s, flash, bajki, Gdynia,
    Sopot, Gdańsk, Puck, Władysławowo, Szczecin, Gryfice, Elbl?g, Ustka,
    Darłowo, Kołobrzeg, Łeba, Słupsk, Koszlain, |winouj?cie, Szczecinek, Police,
    Kostrzyn, Kwiydzyń, Słubice, Zielona Góra, Jelenia Góra, Gorzow
    Wielkopolski, Poznań, Leszno, Łęczyca, Krosno, Brodnica, Wronki, Wrze?nia,
    Konin, Koło, Turek, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Rypin, Sierpc, Kutno,
    Łęczyca, |rem, Leszno, Ciechocinek, Lipno, Płock,  Inowrocław, Wrocław,
    Gniezno, Piła, Legnica, Żagań, Częstochowa, Złotoryja, Zgorzelec, Bogatynia,
    Kluczbork, Bełchatów, Trzebnica, Wieluń, Polkowice, Sieradz, Piotrków
    Trybunalski, Bielsko Biała, Katowice, Bytom, Żywiec, Wisła, Odra, Cieszyn,
    Pszczyna, Raciburz, Gliwice, Zabrze, Tychy, Rybnik, Chorzów, Zawiercie,
    Sosnowiec, Opole, Nysa, |nieżka, Nowy S?cz, Krynica, Zakopane, Nowy Targ,
    Rabka, Bochnia, Kraków, Tarnów, Kielce, Radom, Rzeszów, Krosno, Sanok,
    Przemy?l, Dębica, Tarnobrzeg, Zamo?ć, Chełm, Szczebrzeszyn, Lublin, Puławy,
    ŁódÄ˝,  Łowicz, Łęczyca, Sandommierz, Siedlce, Pruszków, Biała Poldaska,
    Płońsk, Sochaczew, Piaseczno, Garwolin, Grójec, Ostróda, Ostrołęka, Łomża,
    Białystok, Pisz, Mazury, Grudzi?dz, Suwałki, Ełk, Giżycko, Sejny, Olsztyn,
    Mor?g, Kętrzyn, Węgorzewo, Gołdap, Mr?gowo, Beskidy, Sudety, Olecko, Tatry,
    Rysy"

    O ofektach takich dzialan chyba nie musze mowic.

    Jak  rowniez o tym, ze tzw "portali" nie da sie uzywac. Ja jakos nie trawie
    wyskakujacych okienek, reklam i innego g*. Bodejbyscie z glodu zdechli.
    Uzywam WebWashera, a hity, addservery i cale to barachlo tne juz na proxym.



    K. Sz. <k.szymaszc@lot.plnapisał(a):


    | tak jest kolei wygodniej. Jak kolej puszcza autobus to ma podjechać pod
    | każdą stację. Kolejową Komunikację Autobusową już przerabialiśmy. Zginęła
    | po kilku latach, dlatego, że trasy przebiegały po głownych drogach, nie
    | dojeżdżając do stacji położnych wzdłuż linii kolejowej, z dala od głownej
    | drogi.

    Nie na odwrót aby? Nie było tak, że właśnie podjazdy pod każdy przystanek,
    często na odludziu i bez przyzwoitej drogi, generując niedorzeczny czas
    jazdy, uwalały ten rodzaj komunikacji?


    Dokładnie tak było. Za przykład mogę podać KKA na trasie Legionowo-Zegrze w
    roku 1997. Ruch kibli zawieszono tam zimą 1994/1995, po kilkuletnim okresie
    konsekwentnych przygotowań: likwidacja bezpośrednich pociągów do Wawy w
    1991r, zamknięcie kasy w Zegrzu w weekendy - akurat wtedy gdy jeżdziło
    najwięcej pasażerów (kierpoć nie był w stanie wypisać biletów w ciągu 20min,
    zamiana taktu godzinnego na dwugodzinny (przy średnio
    dziesięciominutowym "takcie" gratobusów firm D.J.Cars, ZERDEKS a także
    jednogratobusowych "firm-krzaków", wreszcie ograniczenie godzin kursowania
    kibli jedynie do rana i późnego popołudnia.
    Autosan KKA cofał się najpierw spod dworca w kierunku centrum Legionowa aby
    doistać się na wiadukt nad torami, omijał st. Legionowo-Piaski (w pobliżu
    było osiedle mieszkaniowe, ale powrót spod tej stacji możliwy byłby tylko tą
    samą drogą, w Michałowie-Reginowie skręcał w kierunku Dębego, kilkaset metrów
    za przejazdem koło p.o. Michałów-Reginów skręcał w leśną drogę, asfaltową
    wprawdzie ale tak wąską że przymijaniu się z blachosmrodem obydwa pojazdy
    musiały zjeżdżać na pobocze, dojeżdżał do st. Wieliszew, (obie ostatnie
    stacje - na odludziu w odróżnieniu od przystanków PKS przy głównej trasie)
    stamtąd jeszcze tłukł się kilkaset metrów po "kocich łbach" aby wreszcie
    powrócić na główną szosę Legionowo - Zegrze.
    Wszystko to trwało może ze 20 minut "extra", ale było na tyle wqrzające, że
    pasażerowie ostatecznie przerzucili się na wspomniane gratobusy, nawet jeśli
    musiały one stać w blachosmrodowym korku sięgającym od granic Warszawy aż za
    ostatnie światła w Legionowie. ZTCP rok póżniej KKA już nie było, pekapiarze
    osiągnąwszy ostateczny "sukces" wzięli się z powodzeniem za uwalanie linii
    Legionowo-Wieliszew-Tłuszcz, tym razem poprzez rozkomunikowywanie jej z
    kiblami Warszawa-Nasielsk.

    Może ktos jeszcze pamięta jaką to "atrakcyjną" dla klientów pekapy ofertę
    zafundowano na liniach Małkinia-Ostrołeka przez jakieś tam Tomasze, oraz
    Kętrzyn-Węgorzewo? Na tej ostatniej jechało się KKA chyba 2,5h - bez
    komentarza.

    Pozdrawiam
    Tomek Janiszewski

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl