logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl
  • renessme


    No witam serdecznie, jestem już po wojażach w domu!

    Czytam bibliografie i pozycje, które są już przez was przygotowane.

    Ja mam opracowane aktualnie:
    Kuziak Michal: Jak mówić, rozmawiać, przemawiać,
    Henslowe: Public relations od podstaw,
    Leary M.: Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji
    Collins:,, Jezyk ciała gestów i zachowań.
    Seweryńska, Pijarowska : Sztuka prezentacji (chociaż to już ma Paulina)
    mam dostęp do artykułów w ,, Biologii w szkole" ,, Języki obce w szkole" i je przygotuje
    Ponadto mogę jeszcze sprawdzić o ile ktoś już tego nie robi, bo trudno mi ogarnąć całe forum i literaturę.
    MacKay: Sztuka skutecznego porozumiewania się
    Bierach: Mowa ciała kluczem do sukcesu,
    Birkenbill:Sygnały ciała, postawy komunikacji niewerbalnej dla trenerów,
    Ciańciarska, Uścińska: Komunikowanie się (..) w praktyce,
    Heinz, Lemmerman :Szkoła dyskutowania: techniki argumentacji, dyskusja, dialogi,
    Steward: Mosty zamiast murów, podręcznik komunikacji interpersonalnej,
    Thomson Peter : Sposoby komunikacji, spraw by cie słuchano,
    Tkaczyk: Komunikacja niewerbalna: postawa, mimika, gest.
    Pozdrawiam serdecznie.



    Szanowni Państwo

    Z przyjemnością chcieliśmy Państwa poinformować o projekcie, który będzie
    miał miejsce w listopadzie w Pomorskiej Szkole Psychologii.

    ‟Miej charakter” to cykl bezpłatnych warsztatów dla osób w różnym wieku o
    zaawansowaniach tematyką psychologiczną. Zajęcia mają formę warsztatową,
    gdzie uczestnicy (max 15 osób) wchodzą w relacje interpersonalne, poznając
    zasadę zajęć interaktywnych. Czas trwania – 90 min.

    7 listopad Psychologia niewierności –
    Dlaczego zdradzamy? Jak poradzić sobie ze zdradą partnera?
    Jak zapobiegać zdradom w związkach?
    14 listopad Oblicza lęku –
    Czy lęk może nam pomagać w życiu codziennym? Jak się
    rozwijać ,gdy działania i myśli paraliżuje strach?
    21 listopad Autoprezentacja –
    Sposoby na skuteczne i pozytywne wyrażanie siebie
    28 listopad Skuteczna komunikacja interpersonalna –
    Tajniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej, proces
    komunikacji w praktyce.


    W związku z rozpoczęciem cyklu Pomorska Szkoła Psychologii zaprasza
    wszystkie chętne osoby do uczestnictwa w zajęciach.
    Warsztaty odbywać się będą nieodpłatnie, ze względu na ograniczoną ilość
    miejsc (warsztatowy charakter zajęć) obowiązują zapisy pod numerem tel. 091
    829 51 39.

    Miejsce spotkań:
    Pomorska Szkoły Psychologii
    ul. Langiewicza 15/1
    70-263 Szczecin
    Tel: 091 829 51 39
    Zapraszamy również do kontaktu mailowego pod adresem: [email]kinga@psp.szczecin.pl[/email]





      85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
    Podklasa ta obejmuje:
    - edukację, w której nie da się zdefiniować poziomu nauczania,
    - działalność placówek kształcenia praktycznego, ustawicznego oraz ośrodków dokształcania i doskonalenia zawodowego,
    - korepetycje, włączając korepetycje z języków obcych,
    - działalność ośrodków prowadzących kursy wyrównawcze,
    - kursy przygotowujące do egzaminu z wiedzy zawodowej,
    - kursy komputerowe,
    - naukę religii,
    - kursy udzielania pierwszej pomocy,
    - szkoły przetrwania,
    - szkolenia z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
    - kursy szybkiego czytania,
    - pozostałe pozaszkolne formy edukacji związane głównie z rozwijaniem własnych zainteresowań oraz doskonaleniem zawodowym.
    Podklasa ta nie obejmuje:
    - edukacji sklasyfikowanej w podklasach od 85.10.Z do 85.59.A.



    Dot.: Studia informatyczne specjalność:zarządzanie informacją
      ja chodze do liceum profilowanego o takim profilu i mam identyczne przedmioty jak ty wymienilas.powiem ci ze ze ucza robic stron internetowych,htmla, zarzadzać bazami danych ucza exela w stopniu zawansowanym, corela, worda, skanowac ucza,obsługiwać nero i nagrywania,kompresji, aqlgorytmu Huffmana, archiwizacji.konfigurowac serwer,klasyfikować źródła informacji, komunikacji niewerbalnej,fotografi cyfrowej,biblioteki,uczyl i wyszukiwac róznych informacji np w google.:)tworzenie publikacji, i oczywiscie to co najbardziej nie lubialam czyli Access dla zaawansowanych. ogolnie o grafice komputerowej wszystko, ucza robic prezentacje. aha i przynajmniej u mnie w szkole musielismy sie uczyc wszystkich praw autorskich itp. jak bedziesz jeszcze chciala cos wiedziec to pisz, tez sie wybieram na studium w przyszłym roku.
    a ksiazki przydatne to:
    wyszukiwanie selekcjonowanie i gromadzenie informacji cz.2 oraz cz.1 (obydwie musza byc)
    oraz technologia informacyjna nie tylko dla uczniów.(fajna gruba ksiazka wszystko jest dobrze wytłumaczone)
    ogolnie nie jest źle czasem idzie sie tyko załamac np przy exelu lub accessie.:)



    Ze szkoły nie da się zrezygnować. Jestem przeciwny nie szkole w ogóle, ale szkole w takiej formie, w jakiej jest. Wg mnie robi w tej chwili więcej złego niż dobrego. Pomijając fakt, że uczy dzieci pisać, czytać itd.

    Czego uczy szkoła?
    - jak zrobisz źle, dostaniesz banie, jak dobrze - piątkę -> motywacja nie jest wewnętrzna, ale zewnętrzna, dzieci nie uczą się dla siebie, ale dla ocen, dlatego mają w d*** gdzie można zastosować zdobytą wiedzę
    - uczy wykonywania rozkazów - czyli przystosowuje do bycia uległym, nieasertywnym pracownikiem, który ślepo wykonuje komendy przełożonego
    - jest kompletnie niedostosowana do rzeczywistości Internetu, uczy rzeczy, które w 5 sekund można znaleźć na wikipedii
    - nie uczy rzeczy przydatnych i adekwatnych, to tak, jakby uczyć baletnicę obróbki metalu - zapomni za 2 dni

    Czego NIE uczy, a mogłaby:
    - technik wpływu społecznego - które wyjaśniają, w jaki sposób funkcjonuje społeczeństwo, jakimi regułami kierują się masy, co daje cenną wiedzę, która pozwala uchronić się przed populizmem, propagandą, podchwytliwymi promocjami, nieuczciwymi praktykami itd.
    - podejścia do życia, rozwiązywania typowych życiowych problemów, które ma większość ludzi
    - formułowania życiowych celów
    - pracy nad własnymi emocjami (większość ludzi potrafi nazwać po imieniu zaledwie kilka emocji spośród setek róznych!)
    - komunikacji werbalnej i niewerbalnej, która ułatwia kontakt z drugim człowiekiem, pozwala szybciej znaleźć współny cel i środki do jego osiągnięcia
    - inteligencji finansowej (FQ) - nazwijmy rzecz po imieniu - w szkole chodzi o to, by zostać dobrym pracownikiem, dostać dobrą posadę i zarabiać przyzwoite pieniądze - FQ uczy postaw i przekonań, które wspierają milionerów w dochodzeniu do majątków
    - tworzenia i zarządzania relacjami z innymi - z kobietami, z kolegami z pracy, szefem
    - wyszukiwania informacji zamiast ich kucia na pamięć
    - uczenia się poprzez zabawę i doświadczenie
    - marketingu w szeroko rozumianym zakresie - cokolwiek robisz - coś sprzedajesz, a jeśli nie masz wiedzy, jak to robić, przegrywasz
    - ciekawości

    Taką szkołę da się stworzyć. Tylko konserwatyzm tego środowiska póki co jest blokadą i świadectwem jego mizernej kondycji. Bo jak FQ mógłby uczyć nauczyciel, który zarabia 1200? Reforma musiałaby więc być głęboka, a do tego trzeba zmiany mentalności.




    Wzruszyłeś mnie opowieścią o tym, że w szkole czy na forum zdarzało Ci się bronić nacjonalistów. Unoszę prawe ramię w geście pozdrowienia wyrażając swój szacunek dla Twoich czynów. Czołem Liszu!



    Nie bądźmy śmieszni w swych sarkazmach bo te są oznaką ludzi słabych. Zmierzając do własnej satysfakcji i przy okazji Twojej nie będę bezczelny i odbiję piłeczkę raz jeszcze. Udowodniłeś już niejednokrotnie, że nastawiony jesteś na uprzedzenia ze strony rozmówców a tych w moim przypadku nie uświadczysz. U Ciebie dyskusja wygląda tak, że albo stajesz się agresywny (dobry chwyt psychologiczny ale nieskuteczny w przypadku komunikacji niewerbalnej) albo odchodzisz od stołu twierdząc, że na idiotów szkoda czasu. Twój wybór. Twoim wyborem również są Twoje poglądy a ich zmieniać nie mam zamiaru. Są mi one znane bo widać, że pod programem NOP-u podpisujesz się i rękami i nogami. Gdzieś w tym wszystkim brakło miejsca na własne przemyślenia bo gdy te się pojawiają piana leci Ci z ust przy akompaniamencie obelg. Zamiast normalnej dyskusji udowadniamy sobie nawzajem co napisałeś a co chciałeś napisać a wynika to pewnie z faktu, że zagotowany zaczynasz się posuwać do absurdalnych stwierdzeń by potem wyśmiać rozmówcę, że przecież nie o to Ci chodziło. Niech będzie... ja też odejdę od stołu bo choć nie denerwuje mnie puszczanie bąków to jednak ucieknę od smrodu.

    Podsumowując jednak Twoją ostatnią wypowiedź... masz rację... ani wszyscy dobrzy ani niedobrzy. Tylko czemu piszesz to dopiero teraz ? Wcześniej Twoje słowa brzmiały trochę inaczej. Mnóstwo agresji a treść niknie gdzieś pod nią. Dlaczego ostatni post był inny ? Można inaczej ? Ja myślę, że można... a wrócę jeszcze do mojego pierwszego postu tutaj... dziwię się, że jako człowiek lubiący ironię nie dostrzegłeś jej tam.

    Chciałem serdecznie podziękować przedstawicielowi Narodowego Odrodzenia Polski, który zebrał się na szlachetny czyn i udzielił mi głosu miast zarzucić mnie stertą ośmieszających stwierdzeń. Nareszcie mogę wypowiedzieć się spokojnie, bez obawy że rzuci się na mnie z pazurami wyzywając od antynacjonalistów i nietolerancyjnych buców. Z wyrazami szacunku i wdzięczności za ten nierealny wręcz gest kłaniam sią do stóp uderzając czołem o podłogę.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl