logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl
  • renessme



    ----- Original Message -----
    From: Maciek Szreter <

    | Ale byloby pieknie gdyby jezdzila...Tylko tam juz WSZYSCY maja
    samochody. Moze
    | w ramach przygotowan olimpijskich (ha, ha, ha) zniechecic ludzi do jazdy
    | samochodami do Zakopanego?

    Które to olimpijskie miasto, chyba jako jedno z nielicznych powiatowych
    w Polsce, nie regularnej komunikacji miejskiej


    Jeszcze jest Świdnik :-(((

    Tam jeździ może z 10-15 PKSów dziennie z Lublina ( kiedyś co pół godziny) i
    chyba jest jeszcze pospieszny Lublin - Tomaszów L. przez Świdnik ( a może
    już nie?)
    Poza tym - jest PKP ( na szczęście) i busiarze jeżdżący co 5-10 minut do
    Lublina ( i to do różnych dzielnic)
    Frekwencja w PKP do Lublina - jeszcze jako taka ( konkurencja busów), lepsza
    w strornę Chełma

     Pozdrawiam
    Aron



    Lublin by liczyc sie w Polsce powinien miec:
    opere,teatry
    stadion pilkarski 35 tys minimum 2 liga plus bogaty sponsor w 1
    zuzlowy 20 tys minimum nizsza klasa rozgrywkowa
    basen olimpijski plus aqua park
    stadion lekkoatletyczny
    lotnisko miedzynarodowe
    targi(rozbudowa infr. w parku ludowym)
    tor do wyscigow podobny przynajmniej do toru Poznan
    dobre drogi i wylotowki na duze miasta
    centra handlowe
    strefe ekonomiczna plus centra rozliczeniowe
    czysty zalew i miasto
    uporzadkowany plac litewski
    dworzec pkp i pks razem
    zadbane stare miasto
    normalna komunikacje miejska laczaca Lublin i Swidnik w jeden organizm miejski

    jezeli to wszystko zostanie spelnione mozemy powiedziec ze mieszkamy w normalnym
    miescie jak ktos woli w metropoli




    Aron1 wrote:

    ----- Original Message -----
    From: Maciek Szreter <

    | Ale byloby pieknie gdyby jezdzila...Tylko tam juz WSZYSCY maja
    samochody. Moze
    | w ramach przygotowan olimpijskich (ha, ha, ha) zniechecic ludzi do jazdy
    | samochodami do Zakopanego?

    | Które to olimpijskie miasto, chyba jako jedno z nielicznych powiatowych
    | w Polsce, nie regularnej komunikacji miejskiej

    Jeszcze jest Świdnik :-(((


    Chcialem zauwazyc, ze Swidnik nie mial nigdy wlasnej komunikacji miejskiej i
    nigdy tez nie byl obslugiwany przez lubelskie MPK co jest dla mnie absolutnie
    niepojete.


    Tam jeździ może z 10-15 PKSów dziennie z Lublina ( kiedyś co pół godziny) i


    IMHO mniej ale to NTG.


    chyba jest jeszcze pospieszny Lublin - Tomaszów L. przez Świdnik ( a może
    już nie?)
    Poza tym - jest PKP ( na szczęście) i busiarze jeżdżący co 5-10 minut do
    Lublina ( i to do różnych dzielnic)


    I tu sobie odpowiedziales - PKS kiedys co pol godziny (ach te kolejki do
    przegubowcow do Swidnika na PKS Poludnie, pewnie chcialbys, zeby tak bylo
    dalej???) -  a teraz busy co 10 min.


    Frekwencja w PKP do Lublina - jeszcze jako taka ( konkurencja busów), lepsza
    w strornę Chełma


     I co z tego? PKP nie ma wielkich szans na trasie Lublin-Swidnik nawet gdyby
    pociagi jezdzily co 3 minuty a bilet kosztowal 1 PLN z powodu polozenia
    wszystkich 2 lubelskich dworcow (odpusc sobie utopie typu Lublin-Miasto na
    Podzamczu)

    Przemek



    Użytkownik "Maciej Makula"


    Ja jużdo końca sam nie wiem co twierdzisz, bo co kiilka postów zmieniasz
    zdanie.


    To twierdzę : każdy powinien móc otworzyć sobie przedsiębiorstwo
    komunikacyjne, tyle że musi posiadać ( lub wynająć czy wylizingować)
    samochody z ważnym dowodem rejestracyjnym. Państwo i gminy czy powiaty i
    województwa powinny mieć zakazane posiadanie udziałów w przedsiębiorstwach.
    A to jaki będzie rozkład jazdy to już jest sprawa między przewoźnikiem i
    pasażerem.
    Jeżeli gmina będzie chciała dopłacać do komunikacji to niech dopłaca, niech
    ogłosi przetarg i wynajmie busy czy autobusy czy coś innego od prywatnej
    firmy ale bez możliwości zakazania działalności innym przedsiębiorstwom
    działającym na terenie tej gminy.
    Przystanki powinny być sprywatyzowane.
    I tyle.


    Rozumię że zgodnie z tym twierdzeniem komunikacja miejska istniej po to,
    żeby ludzie czekali. Co za ciekawy wniosek...


    Moim zdaniem nieprywatna komunikacja miejska jest po to , żeby wozić
    gapowiczów no i żeby były stołki dla kolesiów.


    Do czasu aż nie zacznę zarabiać i nie zostawię studiów. A potem byle do
    emerytury i najlepiej do 70-tki. Wtedy będę jeździł za darmo.


    O ile jeszcze będą ulgi. Żebyś się nie zdziwił :-) Poza tym ZTCW to nawet
    jak studiujesz i ukończysz 26 lat to tracisz prawo do ulg w MPK i PKP,
    przynajmniej u nas. Zostają Ci tylko ulgi 20% na lubelskie busy,
    przynajmniej do czasu jak będziesz wyglądał na tyle młodo, żeby busiarz
    uwierzył że jesteś studentem.


    OCzywiście że nie wsystko to co dla mnie wygodne musi być odpowiednie
    dla wszystkich. Ale fakt jest taki, że większość osób moje zdanie popiera.


    Na pmtm pewnie tak, ale czy w realu to nie jestem pewien :-)


    W ZAkopanem to funkcjonuje PKS o ile mi wiadomo.


    Linia PKS Zakopane do Kuźnic nie różni się od linii do np. Czarnego Dunajca.
    Jest to zwykła linia PKS, tyle że po mieście.


    Świdnik ma PKS i swoją, ucywilizowaną komunikację (głównie do
    okolicznych gmin) http://www.autobusy.swidnik.net/


    Jeżeli Ty twierdzisz, ze jest to ucywilizowana komunikacja to ... Są to
    PRYWACIARZE!!!

     -KOS STANISŁAW KOTOWSKI
    21-040 ŚWIDNIK UL. OLIMPIJCZYKÓW 34 TEL. 0 604477935 ROMAN CHODOROWSKI
    21-040 ŚWIDNIK UL. WITOSA 5/24 USŁUGI TRANSPORTOWE WIESŁAWA FILIPOWICZ
    20-625 LUBLIN UL. LEONARDA 13/79 PRZEWÓZ OSÓB GRAŻYNA MAZUR
    KRĘPIEC 21-040 ŚWIDNIK UL. E. ORZESZKOWEJ 13 JERZY WOJNARSKI
    21-040 ŚWIDNIK UL. KOŚCIUSZKI 3/33 "MARKO" MAREK MOTYL
    20-367 LUBLIN UL.SKRZYNICKA 50 TEL.(81)7517222 ADAM PODLEŚNY
    21-040 ŚWIDNIK UL. HARCERSKA 2 ZDZISŁAW IWANIAK "KOMBI"
    21-040 ŚWIDNIK UL. KLONOWA 14/19 LECH KRÓLIK
    21-040 ŚWIDNIK UL. KLONOWA 12/15 KOMUNIKACJA PRYWATNA JAROSŁAW BŁAZIAK
    21-040 ŚWIDNIK UL. KOSYNIERÓW 19/51 ALEKSANDER TREPIAK
    21-040 ŚWIDNIK UL. 3-GO MAJA 10/15 KOMUNIKACJA PRYWATNA KUJAWA DANUTA
    20-442 LUBLIN UL. ABRAMOWICKA 26 TEL. (81)7487145 LIDER-TRANS JACEK GORZEL
    21-040 ŚWIDNIK UL. CZEREŚNIOWA 4 TEL. (81)4670143 PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG
    TRANSPORTOWYCH "ŚWID-TRANS" SPÓŁKA Z O.O.
    21-045 ŚWIDNIK K/LUBLINA 3 AL. LOTNIKÓW POLSKICH 1 ZBIGNIEW PASZKOWSKI
    21-040 ŚWIDNIK UL. OKULICKIEGO 23/23 PRZEWÓZ OSÓB GORZEL WIESŁAW
    21-007 MEŁGIEW KRĘPIEC 37 KRZYSZTONIX "USŁUGI PRZEWOZOWE" KRZYSZTOF CEGIEŁKA
    21-040 ŚWIDNIK UL. ARMII KRAJOWEJ 23/17 MARBUD S.C. MAREK I EWA KONOWAŁEK
    21-040 ŚWIDNIK UL. CHABROWA 3/16 LUBELSKA KORPORACJA KOMUNIKACYJNA SP. Z
    O.O.
    UL. MĘCZENNIKÓW MAJDANKA 74 20-325 LUBLIN TEL.(81)7452700 P.U.T FREMIKS S.C.
    JACEK I EWA FRELAS
    21-040 ŚWIDNIK UL. NIEPODLEGŁOŚCI 29/33

    Świdnik nie ma PKS, jeździ tam chyba jakiś autobus PKS Lublin 3 razy
    dziennie ale nie sądzę żeby ktoś z niego korzystał oprócz pracowników PKS
    Lublin zamieszkałych w Świdniku.


    A lubartów jest na tyle mały, że ludzie jeżdzą wszędzie rowerem, bo mają
    blisko ;p Dlatego większej komunikacji tam nie trzeba organizować.


    Po Lubartowie nie jeździ się rowerami tylko busami po 1 zł. Nikt ich nie
    organizował, same się zorganizowały :-)
    Lubartów to taki jamnik. Z os. Kopernika na Dw. PKP jest naprawdę daleko.


    W ogołe to zadanie gmin to transport lokalny w obrębie gminy. A tu
    niestety wykraczamy ostro poza te granice w przypadku tych miejscowości...


    W którym momencie?


    Prawdziwy wybór miałeś parę lat temu. Bilety bytomskie, katowickie,
    gliwickie i jeszcze inne. To się nazywa WYBÓR :-)


    Na pewno tak. Ciekawe czy były w tej samej czy w innej cenie.


    Ciekawe dlaczego od tego się odchodzi (czy może nawet całkiem odeszło
    poprzez powołanie KZK GOP).


    Żeby było więcej stołków dla emerytowanych polityków?


    Ale regulować - owszem.


    Co na jedno wychodzi.

    pozdarwiam aron

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl