logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • braseria.xlx.pl
  • renessme


    Wydzial Komunikacji - Gronowa
    Czy ktos orientuje sie, czy WK jest czynny w soboty. Jesli tak to w
    jakich godzinach? I oczywiscie, czy w kazda sobote?

    Dodzwonic sie do nich nie sposob a na maile tez nie odpowiadaja.
    Widac cywilizacja (zarowno techiczna jak i tzw. kultura obslugi)
    jeszcze do nich nie dotarla! ;-)



    www.eracareers-poland.gov.pl/page.html?kid=5536:5584
    Poznań
    Urząd Miejski
    Wydział Komunikacji
    ul. Gronowa 22a, I piętro, pokój 2/24

    Godziny urzędowania:
    pon, czw 8:00 -17:00
    wt, śr, pi 7:30-15:30



    Gość portalu: asik napisał(a):

    > czy ktos wie w jakich godzinach jest czynny wydział komunikacji na
    > ul.Gronowej i czy tam zloze wniosek o wydanie duplikatu na prawo jazdy i ile
    > to kosztuje????dzieki pozdrawiam
    bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/index.htmlpozdrawiam



    Najbardziej niebezpieczne ulice Poznania
    Sygnalizacja na wiadukcie na Wojska Polskiego? Nie rozumiem -
    dlaczego!? Tam gdzie jest płynny przejazd, chce się to zakorkować!?
    Nigdy nie miałem problemu z przejazdem tam jeśli chodzi o
    bezpieczeństwo jazdy! Wszystko jest kwestią większej uwagi na
    drodze. Fakt faktem, że raz widziałem nawet radiowóz, który miał
    stłuczkę zjeżdżając z Niestachowskiej i wjeżdżając na Wojska
    Polskiego, by tam skręcić w prawo. Może zamiast sygnalizacji
    pomyśleć jak tam zrobić dodatkowy pas dla pojazdów jadących w ten
    sposób, by mieli bezkolizyjny wjazd na Wojska Polskiego? Chyba by to
    było tańsze rozwiązanie, hm?

    Kwestia świateł w nocy... Co z tego, że jest pętla indukcyjna. Jak
    jest duże skrzyżowanie i akurat samochody nadjeżdżają z krzyżujących
    się kierunków, to od razu jeden z nich stoi na czerwonym (nawet
    jesli jest wiele pasów i jeden skręca w prawo tak że oba pojazdy
    ostatecznie kierują się w tą samą stronę). Nic tak nie wkurza
    kierowców jak bezsensowne czekanie na światłach przy pustych
    ulicach! Może zamiast zmieniać sygnalizacje i stawiać nowe, to może
    lepiej jest postawić więcej patroli drogowych na ulicach?

    Poza tym w wielu miejscach gdzie już sygnalizacja jest to można by
    ją wyłączyć nie tylko w nocy ale i w dzień poza godzinami szczytu.
    Przykład - skrzyżowanie Słowiańska - Gronowa. Postawili światła, bo
    musieli. Fakt - rano dużo samochodów miało problem z wjazdem w
    kierunku wydziału komunikacji (do pracy), popołudniu dużo miało
    problem z wyjazdem (z pracy). Wtedy niech światła są aktywne, ale po
    co wtedy, gdy nie ma tak natężonego ruchu i możnaby sobie płynnie
    jechać Słowiańską, a nie zatrzymywać się co 200m na światłach...

    Tyle się ostatnio mówi o likwidowaniu znaków, świateł, przejść dla
    pieszych gdyż zwiększa to bezpieczeństwo na drodze, bo zmusza
    kierowców (i pieszych) do większej uwagi! Czy Poznań chce iść w
    odwrotnym kierunku?



    Urząd na Gronowej
    czy ktos wie w jakich godzinach jest czynny wydział komunikacji na
    ul.Gronowej i czy tam zloze wniosek o wydanie duplikatu na prawo jazdy i ile
    to kosztuje????dzieki pozdrawiam



    czy ktoś wie?????????????;(
    czy ktos wie w jakich godzinach jest czynny wydział komunikacji na
    ul.Gronowej i czy tam zloze wniosek o wydanie duplikatu na prawo jazdy i ile
    to kosztuje????dzieki pozdrawiam



    Komunikacja w miescie a TDP
    Wyścig TDP
    Informujemy, że w związku z 63 wyścigiem Tour de Pologne w dniu 5 września
    2006r. (wtorek) komunikacja miejska funkcjonować będzie następująco:
    1.Do godz. 14:00 komunikacja funkcjonuje bez zmian - wg rozkładów na dni
    robocze.
    2.Od godz. 14:00 do ok. 17:00, w związku z całkowitym zamknięciem dla ruchu
    ulic: Płk. Dąbka, 12 Lutego, Grota Roweckiego, Grobla św. Jerzego (runda)
    oraz okresowym zamknięciem ulic na trasie wjazdu peletonu na rundę tj.
    Łęczycka, Bema nastąpią zmiany w funkcjonowaniu większości linii:
    Linie tramwajowe w godz. 14:00 do ok. 17:00:
    linie nr 2, 3, 4 i 5: nie funkcjonują,
    linie nr 1 : tramwaje kursować będą od pętli Druska do pętli Obr. Pokoju ze
    zwiększoną częstotliwością - co 10 minut.
    Linie autobusowe w godz. 14:00 do ok.17:00:
    linia nr: 17 i 19 autobusy kursują bez zmian.
    linie nr 6, 7, 18 i 31: nie funkcjonują.
    linia nr 8: Łódzka - Górnośląska bez zmian, dalej objazdem: Traugutta,
    Moniuszki, Szymanowskiego, Beniowskiego, Konopnickiej, Ogólną do al.
    Odrodzenia.
    linia nr 9: Dworzec-Hetmańska bez zmian, dalej objazdem: Ar.Krajowej,
    Pocztową, Robotniczą, Podgórną, Wiejską do al. Odrodzenia.
    linia nr 10: Al. Odrodzenia - Grunwaldzka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza)
    bez zmian, dalej ulicami: Grunwaldzką, Rawską, Grottgera, powrót ul.
    Grunwadzką.
    linia nr 11: Nowakowo (Rubno) - al. Odrodzenia bez zmian, dalej objazdem:
    Wiejską, Podgórną, Robotniczą, Pocztową, Ar.Krajowej, Hetmańską, Grunwaldzką,
    Rawską, Grottgera, powrót ul. Grunwaldzką po tej samej trasie.
    linia nr 12: Warszawska - Robotnicza bez zmian, dalej objazdem: Robotniczą,
    Węgrowską, Płk.Dąbka, Ogólną, Konopnickiej do Piłsudskiego, dalej po swojej
    trasie. Powrót z ul.Ogólnej ulicami: al. Odrodzenia, Wiejską, Podgórną do
    Robotniczej, dalej po swojej trasie.
    linia nr 13: Dworzec, Grunwaldzka, dalej objazdem: Mickiewicza, Kościuszki,
    Agrykola, Górnośląską, dalej po swojej trasie.
    linia nr 14: Nowodworska ? Hetmańska bez zmian, dalej objazdem: Ar. Krajowej,
    Pocztową, Robotniczą, Węgrowską, Płk.Dvbka do Ogólnej. Powrót z ul.Ogólnej
    ulicami: Odrodzenia, Wiejską, Podgórną do Robotniczej, dalej po tej samej
    treasie.
    linia nr 15: Bielnik -Ar.Krajowej bez zmian, dalej objazdem: Hetmańską,
    Grunwaldzką do ul. Akacjowej.
    linia nr 16: Ogólna - Konopnickiej bez zmian, dalej objazdem: Piłsudskiego,
    Królewiecką, Moniuszki, Górnośląską, Sienkiewicza, Mickiewicza, Grunwaldzką
    do Gronowa Górnego.
    linia nr 20: Dworzec - Królewiecka (szpital) po trasie linii nr 17, dalej po
    swojej trasie.
    linia nr 22: Dworzec, Grunwaldzka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza) bez
    zmian, dalej ulicą Grunwaldzką do ul. Pasłęckiej, dalej po swojej trasie.
    linia nr 23: Postój autobusu na Dworcu do godz. 15:50. Kursy o godz. 13:50 i
    14:50 z Dworca do Kamiennika i z powrotem nie będą wykonane.
    linia nr 30: Autobus kursuje po trasie: al. Odrodzenia, Ogólna, Fromborska,
    Okrężna, Królewiecka, Fromborska, Ogólna do al. Odrodzenia.
    Około godziny 17:00 rozpocznie się przywracanie pojazdów na trasy rozkładowe.



    wydzial komunikacji - juz dokonalosc?
    duzo bylo "szumu medialnego" przy okazji otwarcia i poczatkow funkcjonowania
    nowego wydzialu przy Gronowej; odpowiedzialni ludzie z urzedu miasta mowili jak
    bardzo poprawi sie jakosc i przede wszystkim szybkosc obslugi
    poszedlem i ja zarejestrowac samochod, pierwsze wrazenie bardzo korzystne, duzy
    hall, duzo okienek (nie wszystkie czynne, chociaz nie byl to czas wyznaczony na
    przerwe sniadaniowa); pani w informacji powiedziala co trzeba wypelnic, co
    skserowac (niespodzianka - w punkcie przy wejsciu do urzedu potrzebne dokumenty
    mozna skserowac za darmo), ile wplacic, wydala numerek, z którym mialem udac
    sie do jednego z pietnastu okienek;
    w informacji bylem o 14:30 i dotad wszystko szlo dobrze, ale kiedy po
    wypelnieniu wniosku, wplaceniu, skserowaniu poszedlem do okienka (o 14:45)
    przede mna byla jedna osoba, która odeszla od okienka o 15:10; pani w okienku
    wziela ode mnie numerek, przejrzala dokumenty i stwierdzila, ze juz nie zdazy
    zalatwic mojej sprawy bo wydzial jest czynny do 15:15; musialem przyjechac
    jeszcze raz
    nastepnego dnia dotarlem do wydzialu o 14:40 (praca do 14:00 plus przejazd
    przez miasto) i juz w informacji dowiedzialem sie, ze i tym razem nic nie
    zalatwie, bo juz nie wydaja numerkow, bylem tym juz lekko podminowany, a kiedy
    na moja uwage, ze godziny pracy urzedu sa dosc nietypowe i niedogodne dla
    ludzi pracujacych od rana pan z informacji odpowiedzial "specjalnie dla pana
    zrobimy 24h na dobe" normalnie sie wkurzylem; udalem sie do biura dyrektora
    wydzialu gdzie po krotkiej rozmowie z pania w sekretariacie dowiedzialem sie,
    ze wszystkie wydzialy urzedu miasta tak pracuja; po chwili pojawil sie powazny
    pan w okularach (o ile dobrze sie zorientowalem zastapca dyrektora), ktory
    ponownie oswiecil mnie, ze wszystkie wydzialy maja takie same godziny pracy,
    miasta nie stac na zatrudnienie dodatkowych pracownikow na druga zmiane, a poza
    tym te godziny sa zupelnie wystarczajace (czynne do 15:15 a od 14:40 albo i
    wczesniej odzylaja ludzi na nastepny dzien !!!),ze rano mozna zalatwic wszysko
    w 15 minut (nie spytalem czy mozna w 15 min. od 15:10 do 15:25) a poza tym w
    poniedzialek jest czynne do 16:45, nikt przede mna nie zglaszal uwag itd.;
    kiedy spytalem czy interesuja ich w urzedzie tego rodaju uwagi, czy zbieraja je
    i ew. przekazuja gdies dalej powazny pan odpowiedzial, ze moge napisac do
    prezydenta miasta, bo to on ustalil godziny pracy urzedu;
    skonczylo sie na tym, ze musialem zalatwic w pracy zamiane i jechac do urzedu
    rano (wszystko trwalo 30 min. chociaz mialem juz gotowe potrzebne dokumenty)
    sprawe zalatwilem, ciesze sie mimo wszystko, ze nie musialem isc do starego
    wydzialu na Libelta, ale troche szkoda straconego czasu i troche tez poczulem
    sie zlekcewazony, potraktowany jak intruz (na szczescie niegrozny) probojacy
    zaklocic prace dobrze funkcjonujacej maszyny i mam wrazenie, ze mentalnosc
    niektorych urzednikow pozostala na etapie "urzad dla urzednika, nie dla petenta"

    pozdrawiam urzednikow i petentow

    ps. jezeli czasowe pozwolenie (probne tablice) mam wazne do niedzieli to lepiej
    jechac wymienic je w piatek czy w poniedzialek?




    Nieznana? Co to ma do rzeczy?


    Ma bo jedną z podstaw transportu miejskiego jest poszanowanie przywyczajeń
    komunikacyjnych Poznaniaków.


    | tam na Winoghradach sama linia 11,
    | zaś na Piątkowską niewydolna "9"!!

    No jeśli na dziewiątkę ładuje się Holendry, eMki i inne gówna, to się nie dziwm
    y.


    A co bys na nią puścił, skoro uznałeś niedawno, że 105N tam to marnotrawstwo??


    | z tą "13" to by chyba Cię człowieku
    | zlinczowali.

    I tak jej trasa będzie zmieniona. Zawsze się dziwiłem, że Katerdra pl. Wielkopo
    lski, itd.
    nie ma bezpośredniego połączenia z Grunwaldzką, tym bardziej, że gdy jedzie się
    stamtąd, to przesiadki z linii 13 są dość kłopotliwe, bo na Kaponierze skręca o
    d razu
    w św. Marcin.


    Będzie zmieniona trasa linii nr 13, ale zmiana będzie polegała jedynia na
    skierowaniu tej linii przez Most Św. Rocha i nic więcej.


    | A 10 nie skomentuję, bo pewnie marzysz o likwidacji Wilczaka,
    | Połabskiej i Piątkowskiej i niech na Sobieskiego jeżdżą 3 4 9 10 11 12 14 15
    | 16 i może jeszcze 18 :D

    Bzdura.


    Nic wiecej nie umiesz napisać?? Tylko 10 na Sobieskiego?? moglibyśmy to
    wypróbować, ale dlaczego akurat "10", a nie "9"?? 4 i 11 odpadają z góry chyba.


    | Bo Ty tam mieszkasz!! Przecież od kiedy "16" jezdzi co
    | 5 minut jest optymalnie i tyle starczy bo i tak w międzyszczcie i po 20:00
    | mozna usiąść (wczoraj np. w 15 na Sobieskiego ok 20:00).

    16-tka wiecznie nie będzie jeździła co 5 min.


    To musicie się przemęczyć dopóki nie zostanie uruchomiona trasa do Dworca
    Zachodniego dołem - przykro mi. I nie piszcie, że to nigdynie nastąpi bo
    nastąpi za 4 - 5 lat.


    | Na Połabską muszą być 2 linie

    Dlaczego? Jakieś argumenty?


    Osiedla mieszkaniowe dla kilkudziesięciu tysięcy ludzi, akademiki, Cytadela,
    salon Ery, Castorama, "zwozy" linii 69 74 i 82 z innych rejonów, Piotr i Paweł
    Gronowa 24h. Mało??


    | tak jak teraz lub po przemianowaniu 17 na 3
    | (bardzo realne rozwiązanie) także 2 linie co 10 minut! Na Piątkowską teraz
    | jest dość optymalnie chociaż ja bedę jej bronił do upadłego i uważam, że 2
    | linie tam muszą być, z tym że nalezy skorelowac porządnie rozkład i zrobic co
    ś
    | z motorniczymi linii 11 , bo linia (brak dyspozytora na obu końcówkach) jeźdz
    i
    | notorycznie przyspieszona zwykle 2 - 3 minuty! Ja wprowadziłbym po prostu
    | kontrolę Inżynierii Ruchu. Staliby sobie w samochodzie na Wielkopolskiej i
    | kontrolowali, bo w rozkładzie na trasę Piątkowska <=M. Teatralny jest
    | przeznaczone 15 minut, a "11" nigdy nie jechałem (jeżdżę) tyle tam, choc
    | jeździłem (jeżdżę) setki, tysiące razy! Za to "9" często zajmuje to 17-18
    | minut zwłaszcza na holendrze przed ktorym nie jechała "11".

    No wiem, wiem, te Holendry to gówno od początku było...


    Ale przynajmniej rzadko widuję je uszkodzone... w przeciwienstwie do RT6N1.


    | Dlatego po korelacji rozkładu powinno się puścić "11" co 10 minut chociaż do
    | godziny 17, a potem co 20 minut. Powinny ją obsługiwać solówki 105N, podobnie
    | jak i linię 9( często goni "2" na GT8 i nie jezdzi superpełna) i 18 (w
    | podobnej częstotliwości).

    Z tymi solówkami stopiątek to dopiero koszmarny pomysł:/


    Nie byłby.


    | Od razu skoczyła by im przewozość, bo ludzie brali
    | by je pod uwage w planie podrózy i częściej by się pojawiały, więc utkwiły by
    | bardziej w pamięci Poznanńczyków

    Chyba "Poznaniaków"?


    Poznaniak = Poznańczyk (słownik języka polskiego =byle nie Poznanianin)


    Nie no koleś. Solówka bierze mniej więcej tyle, ile dwuskład,


    2 silniki to tyle co 4 ??


    a po drugie
    jak w większości dwuskładów po remoncie masz teraz tylko doczepy czynne,
    to przerabianie tego wszystkiego szłoby w miliony. To koszmarny pomysł
    z tymi solówkami i daj sobie z ni spokój.


    Szłoby tyle ile idzie teraz, bo jest jeszcze kilka dwuskładu przez generalną
    NG, więc mozna by je przerobić!!


    Poza tym czym pojemnosciowo różnią
    się dwie linie solówkowe od jednej obsługiwanej przez dwuskłady? Odp. niczym.


    Bzdura.


    Więc de fakto gdy proponujesz dwie linie obsługiwane przez solówki,
    to proponujesz jedną, przed którą się tak bronisz... znamienne.


    Tylko przewozowo równą się to tyle samo, ale logistycznie nie! Mamy tramwaj 9
    lub 11 co 5 minut na solówce, a nie tylko (9 lub 11) co 10 minut na
    dwuskładzie! Poza tym mamy obsługę dwóch kierunków nadal:

    9=Śródmieście, Półwiejska, Wilda
    11=Dworce PKS,PKP, Śródmieście, Półwiejska, PP, Rataje

    A nie tylko jednego z nich, więc pasażerowie są bardziej chętni do korzystania
    z częściej kursujących tramwajów w róznych ciekawych kierunków!!


    | Pieniędzy zas wcale miasto za mało nie daje! MPK od 2-3 lat dostje 212 mln zł
    | i mimo podwyżek umie sobie poradzić zmniejszając po prostu zawyzone ceny za
    | wozokilometr!! MPK chce 9 zł, a PKS czy Transkom chciałyby od Poznania ok. 4,
    6
    | zł. MPK Poznań też za 5 zł umie jeździć, tylko że zatrudnia pewnie troche za
    | duzo niemerytorycznych pracowników (sprzątaczki np. zamiast wynajmowania firm
    | sprzątających) i ma za bardzo rozbudowany system nagród i socjalny.

    Jeśli chcesz o tym podyskutować, to załóż osobny watek.


    To była tylko wątła dygresja, jak chcesz to załóż!




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl