logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • renessme


    Lokalizacja inwestycji tuż przy trasie szybkiego ruchu, na działce przy ogromnym wężle komunikacyjnym, w miejscu gdzie przejeżdżające samochody wytwarzają codziennie setki kilogramów pyłów i trujących spalin. W miejscu, w którym ze względu na uciążliwość dla środowiska trudno zaplanować powstanie osiedla czy innego bezpiecznego zakładu. Dlatego w końcu, aby chronić tamtejsze środowisko przed niekontrolowanym wyrzucaniem i składowaniem wszechobecnych, wytwarzanych przez ludzi odpadów.

    Proponowana do wybudowania w Mszczonowie (na działce obok "Keramzytu") spalarnia odpadów została w 2000 roku zakupiona do Polski. Pomimo upływy 7 lat jest to w dalszym ciągu instalacja nowoczesna. Może ona bez ograniczeń spalać wszystkie odpady niebezpieczne, w tym odpady medyczne.

    Zaletą lokalizacji instalacji w Mszczonowie jest bardzo dobry dojazd drogowy min. droga nr. 50 Sochaczew-Żyrardów-Grójec.

    Lokalizacja projektowanej instalacji w Mszczonowie pozwala w znacznym stopniu rozwiązać problem unieszkodliwiania odpadów medycznych na terenie województwa, w tym stołecznego miasta Warszawy.



    W tym kraju przez 17 lat od upadku komunizmu nie zdolano znaczaco poprawic jakiegokolwiek fragmentu infrastruktury komunikacyjnej.
    Ile zbudowano autostrad ? Krk-Kat istnialo za komuny, tak samo Konin-Poznan... Kat-Wroclaw oddano w 2005 czyli po 2005-1989= 16 latach. Obejscie Poznania podobnie. Gdansk-Poludnie ? Jest tylko obwodnica 3miejska , haha. Gdzies dalej jakis minister i burmistrz ze 2-3 lata temu, wbil w ziemie lyzke kopary. Sfilmowala to telewizja i posprzątano łąkę na ktorej dalej rosnie sobie trawa.
    Gdzies tam zbudowano obwodnice a to Sochaczewa , a to Radzymina.
    Wiara w to, ze zbuduje sie nowa linie kolejowa i to od razu wielkiej predkosci jest tylko wiarą. Juz widze to kilkuletnie planowanie przebiegu trasy, studium wykonalnosci. A potem x-letnie wykupywanie dzialek pod trase. A nastepnie oglaszanie przetargu na wylonienie wykonawcy. I protesty tych ,ktorych pominieto. I nastepnie żądanie wykonawcy by rzad udzielil gwarancji bankowych. I jeszcze protesty ekologow tez widze.
    Dalej nie chce mi się patrzec, bo pewnie zapomne juz jak wyglada pociag wielkiej predkosci



    " />To ja się jeszcze dołączę czy wiecie może o obecnej lokalizacji o średniowiecznym trakcie Kowal-Gostynin, czy droga obecna pokrywa się z jego średniowieczną lokalizacją ?

    (...)W średniowieczu Łąck leżał w pobliżu ważnego szlaku komunikacyjnego łączącego Bałtyk z Morzem Czarnym (Kowal - Gostynin - Łowicz). Przez Gąbin, Sanniki, Sochaczew w XIX w. biegł trakt bity z Płocka do Warszawy.(...)



    Dopisujemy do listy Żyrardów.

    http://www.radiovictoria.pl/aktualnosci/310
    PKS w Żyrardowie przestał istnieć

    PKS Żyrardów od dzisiaj staje się własnością Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim. Przypomnijmy, że placówką terenową tego zakładu jest również PKS w Sochaczewie. Grodziski PKS, chce zachować tę samą liczbę kursów na terenie tych powiatów. Żyrardowski PKS obsługiwał 55 linii, wykonując średnio 533 kursy dziennie.



    PKS Grodzisk - bardzo się cieszę. Veolia - o nie, tylko nie to.
    Jestem zaskoczony ofertą Veolii, przecież dotąd przejmowała dobrze prosperujące PKS-y mające sporo terenu do sprzedaży. A tu firma kuleje, wysprzedała już praktycznie wszystkie działki, jedyne co zostało to baza w Żyrardowie i tabor.
    Grodzisk bardziej mi tu pasuje. Nieoficjalnie mówiło się, że jest zainteresowany przejęciem komunikacji miejskiej w Żyrardowie (wkrótce jest przetarg na obsługę linii), ma również niewielką i nieoficjalną placówkę w Sochaczewie obsługującą linię Sochaczew-Błonie-Warszawa oraz dowozy pracownicze do Delphi.




    Głupot pan nie gadaj, dla odległości poniżej 20 km od centrum Wawy busy (małe pojazdy) są w większości zupełnie nieopłacalne dla przewoźnika (za mało kursów możliwych do wykonania przez korki).
    Ale dla większych odległości są jak najbardziej opłacalne - czego przykładem nowe linie busów do SIedlec, Radomia, Nasielska, Sochaczewa itp. itd.


    BTW, całkiem spora część przewoźników prywatnych dowozi tam pasażerów wyłącznie do najbliższego węzła komunikacji miejskiej, nawet jeśli jest on położony bardzo niekorzystnie (np. busiarstwo lesznieńskie).




    A czym się powiat bocheński zasłużył, że w odróżnieniu od 300 innych powiatów, że nie może mieć komunikacji lokalnej PKS?
    Ile PT. Bochnia miała taboru i co z nim się stało?


    Dokładnych danych nie mam ale naliczyłem 39 autobusów, z czego:
    Autosan H9-20/21 - 33 szt.
    Autosan H10-10 - 6 szt.
    Zapewne pojazdów jest trochę więcej.
    Co się z nimi stało? Narazie to chyba nic ale H9-tki z lat osiemdziesiątych i początku lat dziewięćdziesiątych (20-21 szt.) pójdą pewnie pod palnik. To samo czeka zapewne sporą ilość tarnowskich H9-tek z lat 80-tych, które zastąpią lepsze wozy przeniesione z Bochni.

    Podtrzymuję swoje zdanie, że PKS powiniem konkurować z busiarstwem a nie likwidować kolejne kursy gdyż wbrew temu co myślą niektórzy forumowicze nie stałby na przegranej pozycji. Przykład: PKS Żyrardów uruchomił w sierpniu linię Sochaczew-Błonie-Warszawa, na której dotychczas jeździła firma prywatna (MB Vario i Sprintery) i odebrali busom poważną liczbę pasażerów mimo, że PKS wystawił Merecedesy 0303-11R. Co więcej pasażerowie twierdzą, że gdy P.T. Sochaczew uzyska zezewolenie na przedłużenie linii do DW Centralnego (narazie jeźdzą do Zachodniego) co najmniej 50% z nich przesiądzie się do PKS.



    " />Moi drodzy- mniej komentarzy ,więcej konkretów bo czas ucieka a my nadal niezorganizowani.
    Poniżej prop. pisma do PKP:
    "My niżej podpisani,podróżujący PKP mieszkańcy Błonia jesteśmy głęboko oburzeni decyzjami PKP w/s likwidacji niektórych kursów pociągów podmiejskich.
    Jednocześnie stwierdzamy,że nowy rozkład jazdy nie uwzględnia rzeczywistych potrzeb podróżnych z naszego węzła komunikacyjnego.
    W związku z brakiem alternatywnej komunikacji publicznej,żądamy niezwłocznego przywrócenia niżej wymienionych kursów pociągów (choćby w składzie 1 jednostki)w tzw. godzinach szczytu tj.dojazdu-powrotu do i z pracy/uczelni.
    xx/ Sochaczew-Warszawa o godz.14,34
    xx/ .........................(wymienić)
    xx/ .........................(wymienić)
    xx/ .........................(wymienić)
    Zwracamy uwagę,że kursujące wg nowego rozkładu jazdy w w/w godzinach pociągi nie są optymalnie wykorzystane pod względem ilości przewożonych pasażerów a niektóre znacznie się spóźniają.

    Podpisali: .......... (nr dow.osobistego /podpis)"

    Jeśli uważacie że coś trzeba zmienić w treści poprawcie i dajcie na Forum.
    Zanim uzgodnimy ostateczną treść pisma, listy do podpisu możnaby już wyłożyć w kioskach.Trzeba też opracować treść ogłoszenia dla nieinternetowych podróżnych-może ktoś zaproponuje i umiesci na Forum.Tylko szybciej,szybciej

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl