logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.htw.pl
  • renessme


    mialem kidys radio Alana 48+ i antenke taka midlanda najtansza kiszka straszna szumialo ciezko bylo zrozumiec komunikaty. Po wlamaniu do auta zawineli mi CB i CD i teraz planuje zakupic jakis sprzet najpierw zaczne od anteny i zastanawiam sie pomiedzy Florydą a Midland ML-145 co polecacie cel to wiadomo komunikaty drogowe jak najlepsza jakosc i dostateczny zasieg a nie tylko w polu widzenia przed łukiem heh



    Ostatnio sobie poczytałem inne tematy i w wielu pojawiła sie kwestia trafików. RMF FM był niekwestionowanym mistrzem. W związku z tym pojawia się pewne spostrzeżenie. Jaki sens ma istnienie Radia Zet czy RMF w obecnym kształcie? Jasne że kasa z tego jest. Podejrzewam jednak, że gdyby tak powstała silna konkurencja na trafiki, to ogólnopolscy liderzy trochę by spadli w rankingach. W ogóle fenomenem jest dla mnie istnienie tak wielkich rozgłośni jak zetka czy RMF. Przecież to jest byczy kraj.

    Pamiętam, gdy zabierano RMFowi rozszczepienia, Radio Flash wyemitowało kilka razy taki komunikat:

    "Krajowa RRiT nareszcie uporządkowała polski eter. Teraz stacje ogólnopolskie sa wreszcie ogólnopolskie, a regionalne - regionalnymi. Radio Flash - zawsze z wami na drogach południowej Polski".

    Dziś sytuacja jest już odmienna i to eska, plus, a nawet Flash ad.pointu zbija kasę na tym, czego zabroniono RMFowi. Opakowanie jest tylko inne, bo jingle eski, czy plusa sa lokalne, ale reszta z centrali. Kto tu gra nie fair?
    Proszę o udział w ankiecie i wypowiedzi na forum.



    W programie Staga po kalibracji pojawia się komunikat: dalszą regulacje proszę przeprowadzić na drodze. Jest to niezbędne, w różnych warunkach drogowych dopiero można prawidłowo zestroić instalację. Tylko instalacje z dedykowanymi ustawieniami pod konkretny silnik można użyć bez tworzenia mapy.




    Czy komuś udało się uruchomić komunikaty głosowe dot. fotoradarów, kontroli drogowych?

    Probowałem kilkoma różnymi sposobami (min. tym jakim da sie to zrobić w Nuvim) ale efekt zawsze ten sam: tylko "pipanie" niestety. Wygląda na to, że na chwilę obecną się nie da niestety.



    Witam wszystkich użytkowników Garmina. Jestem nowy na forum, czytam różne wątki, ale nie potrafię znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytania.

    Otóż o ile mi wiadomo system TMC dopiero rusza w Polsce, ale chodzi mi o to czy mój Garmin jest przystosowany do odbioru tego rodzaju informacji. Ma symbol T w swojej nazwie, w specyfikacjach jest napisane, że posiada wbudowany odbiornik TMC (posiadam przewód zasilający GTM 25.) Czy taki zestaw wystarczy mi aby móc w przyszłości odbierać na terenie Polski komunikaty drogowe? Obecnie mam dwie mapy w urządzeniu: GP mapa 2009.4 oraz CNE 2010.10. Czy z tymi mapami będze działał system TMC? Czy coś jeszcze trzeba konfigurować w urządzeniu aby odbierał komunikaty czy wystarczy mieć go podłaczonego do gniazda zapalniczki?

    To wszystko. Przepraszam jeśli jednak gdzieś zdublowałem temat.
    Pzdr wszystkich użytkowników:)




    Alf/red/ nie bardzo rozumiem czemu kwestionujesz to co tu piszemy nt. Ronda Reagana. Ponieważ nie jesteś z Wrocławia

    Ja robię tylko za durny przekaźnik danych, bo akurat nasi wrocławiacy nie lubią forów.


    Jak chcesz na wprost do Piastowskiej - masz osobny pas, co łądnie widać. Wjazd na to rondo to 4 pasy - 3 do skrętu w lewo/wjazdu na rondo, jeden do przejechania na wprost.
    Skręcasz w prawo też nie wjeżdżając na rondo. Dla mnie informacja "zjedź drugim zjazdem" jest OK. Też jeżdżę tamtędy codziennie, acz ostatnio bez GPSa, bo CX nadal popsuty,


    Tak swoją drogą, to jąd^H^H^Hrondo Reagana wcale nie jest rondem. Przy wjazdach na nie nie ma znaku "ruch okrężny". Tak więc nazywa się rondo, wygląda z grubsza jak rondo, a rondem w myśl kodeksu drogowego nie jest.
    Ktoś na garniaku zaproponował żeby w ogóle nie znaczyć tego jako rondo, ale myślę, że za dużo komunikatów by było generowanych. Boję się też że np. przy opcji "unikaj zawracania" źle by routing prowadził na trasie most grunwaldzki, lewo w Curie Skłodowskiej.

    Jak chcesz z nimi dyskutować, to załóż zgłoszenie na naszym Flyspray. Masz rację, w ogóle nie powinienem zwracać uwagi na Twój wpis. Chciałem dobrze, a wyszło jak zwykle.



    Zmiana współrzędnych punktu
    nowy punkt: N50.49551 E18.92744, 0,Fotoradar staly@40,,Miasteczko Slaskie,FS,Droga 908
    stary punkt: jest w promieniu kilkuset metrow ale nie dziala mi nakladka RADARY w MS wiec nie moge podac dokladnie.
    Beetl(e)dit: Dzięki / Poniżej poprawny zapis zgłoszenia zmiany z/na:
    50.49563, 18.92736, 0,Fotoradar staly@40,,Miasteczko Śląskie,FS,Droga 908
    50.49551, 18.92744, 0,Fotoradar staly@40,,Miasteczko Slaskie,FS,Droga 908

    Nowy punkt
    N50.76350 E19.16269, 0,Fotoradar staly@(chyba70???),,Czestochowa,FS,Droga 1
    PS. Wybaczcie, ze nie zapamietalem predkosci ale po przejechaniu dzis grubo ponad 1000km (Gliwice-Gdansk-Gliwice) po naszych drogach w tej ulewie to nie bylem zbyt uwaznym kierowca
    Beetl(e)dit: Dzięki / W podanej lokalizacji znajduje sie już punkt (w odległości 32m). Wygląda na radar na przeciwnym pasie ruchu.
    Czy są tam dwa ?
    Widzialem jeden ale nie bylo komunikatu. No chyba, ze podswiadomie przefiltrowalem ten komunikat po minieciu kilkudziesieciu innych radarow:-)



    Witam.
    Mam problem z wyznaczaniem długich tras w odbiorniku Zumo 550 z właczonym unikaniem podczas używania CN 2010. Próbowałemna przykład wyznaczyć trasę z Monachium do Genui z włączonym unikaniem autostrad i dróg płatnych. Przy takich danych odbiornik mysli kilka minut a następnie wyrzuca komunikat, że ze wzgledu na zbyt małą ilość wolnej pamięci tras nie moze być wyznaczona. Jeżli trasę wyznaczę w komputerze w Mapsource to po załadowaniu jej do Zumo pojawia się komunikat, że nie mozna wyznaczyć całej trasy i kolejne punkty będą wyznaczane w miarę zblizanania się do kolejnych etapów trasy. Na podglądzie wyglada to tak, jakby połowa trady była prowadzona po drogach a od połowy idzie prosta krzecha do celu. Próbowałem różnych wariantów tras w krajach z płatnymi auststradami i wyznaczanie tras z unikaniem tych dróg jest zbyt duzym wyzwaniem dla Zumo. Jeżeli nie ma włączonego unikania, bez problemu mozna wyznaczyć trasę nawet dookoła Europy i przeliczanie nie trwa nawet zbyt długo. Przy wyznaczaniu krótszych odcinków z unikanie autostrad trasa zostaje wynaczona, ale niestety Zumo tych autostrad nie unika (nie jest to zasadą, ale tak bywa w większości).
    Zumo wyczyściłem ze wszystkich śmieci, zeby zdobyć jak najwięcej pamięci. Usunąłem wszystkie wersje językowe poza polską, usunałem fabrycznie załadowane mp3. Teraz mam wgrane CN2010 i GP mapę 2009 oraz bazę fotoradarów. Wolnej pamięci mam około 150 MB.
    Co mogę zrobić żeby odbiornik prawidłowo wyznaczał te trasy?
    Nie pamietam dokładnie, ale kiedy miałem wersję CN2009 chyba podobnych problemów nie było .



    " />
    ">ja niestety teraz mam w aucie coś o podobnej konfiguracji, bo się robią dystanse do drzwi i gram na tych nieszczęsnych gwizdkach i basie, efekt jest bardzo ciekawy bo można znienawidzieć mp3 za to co robi z dzwiękiem, a w dodatku każda piosenka brzmi jak nowa bo wogóle nie mam teraz pasma od 100 do 2500hz

    domyślam się że jest gorzej. Do 80Hz nie ma i od 100Hz do 7000Hz bo pewnie gwizdki to piezaki.
    Ciekawy jestem jak by gość chciał posłuchać komunikatu drogowego w radio.



    Komunikat ze strony UM:
    KOMUNIKAT DROGOWY
    W poniedziałek, 8 listopada br., rozpocznie się generalny remont kolejnego fragmentu ul. Kozielskiej. Roboty drogowe będą prowadzone na odcinku od skrzyżowania z ul. Gagarina do skrzyżowania z ul. Czołgową. Ta część ul. Kozielskiej zostanie zamknięta dla ruchu kołowego do 30 kwietnia 2005 roku - zawiadamia Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów w Gliwicach. Remont obejmie budowę kanalizacji deszczowej w obrębie drogi, przebudowę podziemnych rurociągów, poszerzenie oraz wymianę nawierzchni jezdni i chodników. Trasy objazdów będą prowadzić ulicami Andersa i Góry Chełmskiej, przy wyłączonej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kozielskiej, Styczyńskiego i Wyspiańskiego. Na odcinku ul. Kozielskiej od ul. Gagarina do ul. Wyspiańskiego zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy. PRUiM prosi kierowców o przestrzeganie znaków drogowych, które będą obowiązywać w tamtym rejonie od godz. 7.00 w dniu 8 listopada br. (luz)
    Informacje: Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów w Gliwicach, tel. 270-40-00.

    Według mnie rozbabranie ulicy na zimę to nie jest dobry pomysł, no ale może się mylę?



    " />Witam!

    Wszystkie komunikaty odtwarzane są przy wyjeździe z wybranych stref, czyli największych miejscowości na danej trasie. Dla przykładu: jadąc trasą Poznań - Wrocław, Użytkownik otrzyma informacje o aktualnym czasie przejazdu za strefą miasta Poznań, dalej za miastem Kościan i następnie Rawicz.

    Dane te, czyli aktualny czas przejazdu między wybranymi miejscowościami jest na bieżąco aktualizowany i uwzględnia takie zdarzenia jak korki, wypadki czy roboty drogowe.



    " />Co uważacie za lepsze? Wydaję się, że CB prowadzi, bo dzięki temu można zaoaszczędzić na mandatach i też poradzić się o drogę, ale wymaga to zamontowania tego systemu i jak się często zmienia samochody (np kilka razy w ciągu dnia to jest jednak to pewien problem- oczywiście biorąc pod uwagę, że mamy tylko jeden zestaw CB ). Oczywiście są też te CB przenośne radio telefony czy jakoś tak zwane, ale jak się to sprawdza? Pewnie jeszcze plusem jest, że można podejść pod lotnisko i podłuchać rozmowy pilotów z kontrolerami, choć to zabronione

    Z drugiej strony GPS, są małe, przenośne i bardzo dokładnie pokazują drogę i jak masz dojechać do jakiejś niewielkiej miejscowości to czasem nikt na CB nie umie ci pomóc, a GPS z dokładną mapą da radę. No i nie wspominając, że czasem na CB nie idzie się dogadać, komunikaty są czasem słabo słyszalne, o kulturze nie wspomnę oraz o pewnej czsem dezinformacji. GPS ciągle pilnuje ci drogi
    Co o tym sądzicie, użytkował/użytkuje ktoś obu tych systemów i mógłby wyrazić swą opinię?
    A może poradzicie, który atlas drogowy/samochodowy jest najlepszy?

    GPS - użyłem w skrócie w znaczeniu - nawigacji satelitarnej



    znalazlem do san diego moze to to samo moze ci sie przyda

    San Diego MP27

    Radio
    UKF (FM)/ŚR/DŁ (pasmo)
    Tuner Codem® III+
    RDS: RDS-EON-PTY
    Komunikaty drogowe (TA)
    Liczba miejsc w pamięci 25
    Zakres częstotliwości UKF (Hz) -3 dB 35 – 16.000
    Redukcja zakłóceń AM > 30 dB

    CD
    Kompatybilny z CD-R/RW
    Zakres częstotliwości (Hz) -1 dB 15 – 20.000
    CD-Mix/CD-Text
    DMS (sterowanie zmieniaczem CD)

    Odtwarzacz MP3/WMA
    Odtwarzanie plików MP3 z płyt CD-ROM/CD-RW
    Odtwarzanie plików WMA z płyt CD-ROM/CD-RW
    Wyświetlanie katalogów/nazw plików o dł. do 127 znaków
    Wyświetlanie znaczników ID3 o dł. do 30 znaków
    Częstotliwość próbkowania (Bitrate) 8 – 320 kbps
    Odtwarzanie w różnych częstotliwościach próbkowania

    Wzmacniacz
    Zdefiniowane krzywe brzmienia Sound Presets (Music)
    X-Bass
    4-kanałowe (2 V) wyjście na wzmacniacz (Preamp-Out)
    1 wejście Aux-In
    Moc sinusoidalna (DIN 45324) przy 14,4 V 4 x 18 W
    Moc maksymalna 4 x 45 W

    Funkcje i wyposażenie
    Typ wyświetlacza DOT, 1-liniowy
    Zdejmowany panel
    Kolor wyświetlacza biały
    Kolor podświetlenia klawiatury czerwony
    Zabezpieczenie antykradzieżowe: zdejmowany panel
    Wyświetlanie godziny
    Złącza kablowe: wyciszenie podczas rozmowy telefonicznej
    Wymiary (szer. x wys. x gł.) mm 179/50/150

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl