logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adbuxwork.keep.pl
  • renessme


    Przy okazji dodam, że właśnie po telefonie do UKE dowiedziałem się, iż Era odmówiła wykonania zaleceń pokontrolnych, w związku z czym Prezes UKE rozpoczyna proces ukarania spółki. Pod koniec przyszłego tygodnia na stronie regulatora powinien znajdować się stosowny komunikat w tej sprawie.



    Netmedia i Empik będą sprzedawać bilety lotnicze

    Rozpoczął działalność uruchomiony przez Netmedia nowy serwis rezerwacji biletów lotniczych - Rezerwacja.pl. Serwis ten sprzedaje bilety lotnicze wszystkich regularnych przewoźników, których taryfy dostępne są w systemie GDS (globalny system rezerwacyjny) i wszystkich tanich linii lotniczych oraz umożliwia rezerwacje hotelu on-line. W najbliższym czasie mają zostać do niego podłączone także kolejne usługi turystyczne: wycieczki, rejsy statkiem, bilety kolejowe, autokarowe, ubezpieczenia oraz czartery jachtów.- Uruchomienie serwisu Rezerwacja.pl to dla Netmedii duży krok naprzód. Do tej pory oferowaliśmy internautom największą ofertę bazy noclegowej on-line. Teraz nasz wachlarz usług turystycznych został uzupełniony o możliwość rezerwacji biletów lotniczych. Chcemy by Rezerwacja.pl służył jako serwis, w którym można dokonać każdego rodzaju rezerwacji na jednej stronie www - zapowiedział cytowany w komunikacie prezes Netmedii - Andrzej Wierzba. Netmedia poinformowała również, że 21 stycznia 2008 r. podpisały umowę partnerską z firmą Empik Sp. z o.o., która zakłada współpracę w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych w sieci salonów Empik. Zgodnie z tą umową obsługa rezerwacji i wystawienia biletów będzie prowadzona przez Netmedia. Sprzedaż biletów rozpoczęto 28 stycznia w trzech salonach Empiku w Warszawie zlokalizowanych w centrach handlowych.

    - Rozwój sprzedaży na większość salonów Empik pozwoli na zbudowanie, wspólnie z Empik, największej sieci bezpośredniej sprzedaży biletów lotniczych w Polsce - stwierdzono w komunikacie spółki.



    O ile sie nie mylę to GAt jest spółką akcyjną, ale 100% akcji ma Skarb państwa.


    Na stronie GAtu pojawił się taki komunikat:

    W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi uruchomienia wyciągów będących własnością Gliwickiej Agencji Turystycznej Spółka Akcyjna uprzejmie informujemy co następuje:

    Lesko – ośrodek będzie czynny w sezonie 2007/2008
    Korbielów – ośrodek będzie czynny w sezonie 2007/2008
    Szczyrk:

    a. Hala pośrednia (wyciągi V/IX, VI, VII) – ośrodek będzie czynny w sezonie 2007/2008
    b.Czyrna-Solisko (wyciągi I/XI, II/X, III/XIII, IV/XII, VIII) – aby ośrodek był czynny niezbędne jest:

    ze strony GAT S.A. przygotowanie techniczno-organizacyjne (gotowość do uruchomienia) – wykonane,

    ze strony SON S.A. zgoda na podpisanie umowy poddzierżawy umożliwiającej GAT S.A. zapłacenie stosownych opłat w zamian za korzystanie z terenów pod wyciągami i trasami zjazdowymi niebędących własnością GAT S.A.


    Tak więc Czyrna w tym roku znowu stoi.



    No nie wygląda to na taki przypadkowy zbieg okoliczności, ten sam dzień, ci przed południem, a u nas po południu, czyli najpierw ogłasza przewoźnik, a później nasi politikierzy mieliby się chwalić "kolejnymi sukcesami" przed lokalnymi pismakami i tefaupe rzeszuf, ale i tak nie uwierzę póki nie przeczytam oficjalnego komunikatu. A co to jest za organ ta Komisja Główna i czyj on?? Może to jakiś rodzaj dywanika dla prezesa spółki:mrgreen: a tu podjarka na Wizza.



    Cytat:
    Wtorkowe walne zgromadzenie udziałowców podjęło decyzję o dalszym funkcjonowaniu spółki. Zwracam uwage na te czesc komunikatu. Po pierwszym roku dzialalnosci C0 ma ujemne kapitaly, 68 mln strat i praktycznie jest bankrutem.



    Ciech, ATM, HTL-Strefa i Eficom - laureatami konkursu SEG na najlepszą stronę int.
      Witamy,

    Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Internetu:
    Spółki Ciech, ATM, HTL-Strefa i Eficom zostały laureatami konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych na najlepsze strony internetowe spółek giełdowych ZŁOTA STRONA EMITENTA 2008, który zakończył się 3 października na III kongresie SEG w Ossie pod Warszawą - podał SEG w komunikacie w poniedziałek.

    Czytaj więcej...
    Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!

    Zapraszamy!
    Zespół DomenydlaFirm.pl



    Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) nałożył na Tele2 1 mln zł kary za naruszenie obowiązków informacyjnych wobec klientów - poinformował UKE w poniedziałkowym komunikacie.

    Według prezesa UKE, obowiązki informacyjne były naruszane przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

    W ocenie UKE, w trakcie telefonicznego pozyskiwania klientów, partnerzy Tele2 nie podawali pełnych i rzetelnych informacji.

    Dzwoniący nie informowali m.in. o tym jaką firmę reprezentują. "Przedstawiali się tylko, że dzwonią z telekomunikacji, co mogło wprowadzać rozmówcę w błąd, że dzwoniący jest pracownikiem TP" - czytamy w komunikacie.

    Rozmowy były tak prowadzone, by przekonać rozmówcę, że w rozmowie telefonicznej przedstawiana jest tylko oferta Tele2, a rozmówca wyraża jedynie zgodę na wysłanie materiałów promocyjnych. Klient był więc przekonany, że - odbierając przesyłkę - kwituje jedynie jej odbiór. Tymczasem podpisywał umowę z Tele2 na świadczenie usług telekomunikacyjnych.

    UKE poinformował, że Tele2 wykazała dobrą wolę i pełną współpracę w czasie prowadzonego postępowania, co miało wpływ na wysokość ustalonej kary.

    "Tele2 zmierza do poprawy istniejącego stanu rzeczy. Te okoliczności dają przekonanie, że praktyki stwierdzone w decyzji UKE zostaną przez Tele2 usunięte" - podano w komunikacie.

    Spółka uruchomiła też specjalną infolinię do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w pracy przedstawicieli handlowych oferujących usługi w imieniu Tele2.

    Pieniądze uzyskane z kary trafią do budżetu państwa.


    źródło: onet.pl
    =======================

    W końcu im się ktoś dobrał do d... Sam byłem świadkiem naciągania klienta przez pracownika Tele2. Złożyłem skargę pisemną i gościa zwolnili.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl