logo
 Pokrewne renessmeKomis samochodowy BytomKomputerowe Forum Dyskusyjnekosmetyki Pupakonfiguracja Motorola V300Kostka granitowa Cena Łódźkolumnowe iglaki wyskokieKomisje Dobrego PorządkuKostka Rubika instrukciaKordiana Juliusza Słowackiegokomputery poleasingowe Wrocław
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • conclusum.xlx.pl
  • renessme


    Witam wszystkich,
    planuję, a raczej jestem już w trakcie wymiany napędu. A mianowicie chodzi mi o zestaw taki jak w tytule, czyli kaseta, łańcuch, manetka plus przerzutka na tył. Do przodu mam już X.7 z triggerem (też X.7).

    Obecnie z tyłu mam kasete 7-mio rzędową, chciałbym się przerzucic na 8 rzędów. Nie chciałbym się pchac w 9 z uwagi na cieńszy łańcuch i mniejsza wytrzymałośc.

    Planowane zakupy:
    kaseta: sram, model bliżej nie sprecyzowany,
    łańcuch: naczytałem się, że wippermanna są dobre. Oznaczenia 800,804 itd. to im wyższy numer tym mocniejszy egzemplarz?
    przerzutka tył: planowane X.7. Może, że warto się szarpnąc na X.9 ewentualnie pomyslec o shimano.
    manetka: fajnie by było do kompletu, czyli trigger X.7, ale to akurat mało istotne. Byle nie gripy i nie klamkomanetki (klamki będą avida).

    Budżet: ok. 350-450zł.
    Miejsce zakupu: dobrze by było w jednym miejscu, żeby nie rozdrabniac sięz przysyłkami (zwłaszcza przy strajku poczty), ewentualnie na terenie krakowa.

    Zapomniałbym - korba deore LX, przeznaczenie: szeroko pojęte XC, moja waga - ok. 90kg, więc sprzęt nie ma lekko;)



    mam krossa level A2 i chcialem dołożyc do niego lepszych części, myślałem nad zestawem w stylu:

    przerzutka przód : lx lub xt top swing ( nie wiem czy jest sens pakować sie w xt )
    przerzutka tył: lx lbu xt na średnim lub krótkim wózku
    kaseta : jakiś sram za około 100 zł
    manetki lx 2007
    hamulce v brake avid 7
    klamki avid bb7
    + 2 łancuchy może alivio

    Pytam więc, bo nie mam doświadczenia, czy taki zestaw to rozsądna koncepcja
    mam do wydania jakies 700 (plus minus, raczej z tendencją na minus)
    potem planuje kupić rame ( UK zmywak albo cos :) ) i korbe
    wiec chcialbym zeby teb sprzet dotrwał ( pomijam oczywiscie kasete i łańcuch)

    Napisalem już jeden post ale został on usunięty, szukałem na forum ale nie ma postów dotyczących bezpośrednio A2 albo tematy odnosnie modernizacji były stare
    Bede wdzieczny za ewentualne rady
    Pozdrawiam

    tenjin.no.kami@gmail.com



    Rower ze specyfikacji jest tyopowym turysta...
    Fox RLC 2010 zablokowany nie odbiera siły na podjeździe, ma system który włącza sie tylko na dużej przeszkodzie...

    U mnie jest troche innaczej z geo bo offset i mostek 100 mm troche mnie położyły ....
    Na pewno nie jestem tak wygiety jak na Epicu ale na dłuższy dystans to Stump wydaje sie lepszy.

    Najbardziej obawiałem sie podjazów.
    Okazało się, że niesłusznie, Lekkie koła plus dłuższy mostek
    niż w ORI robią z niego napompowanego ściga według moich odczuć.


    Tutaj jest link.
    W fazie przejsciowej bo pracuje nad inna korbą i kilkoma innymi detalami ...np.. zacisk sztycy

    http://bikeboard.pl/...=7&g=4&art=1113
    Użytkownik Mendoza edytował ten post 26 lipiec 2010 - 08:39



    Witajcie!
    Mam problem. Chcę sobie kupić rower Kellys Magnus 2009.
    Czy możecie mi poradzić czy jest to dobry rower?
    SPECYFIKACJA:

    Rama: aluminiowa, hydroformowana, rury potrójnie cieniowane, rozmiary: 19,5" / 21,5", geometria XC,

    Amortyzator: Suntour XCR LO (z blokadą),

    Korby: Truvative IsoFlow (44x32x22T),

    Suport: Truvative Power Spline,

    Przerzutka przód: Shimano Deore M531,

    Przerzutka tył: Shimano SLX M662,

    Manetki: Shimano Deore SL-M530 Rapidfire Plus,

    Kaseta: Shimano CS-HG61-9 (9sp, 11-34T),

    Łańcuch: KMC Z 9000,

    Hamulce: tarczowe, hydrauliczne Shimano M486,

    Dźwignie hamulcowe: Shimano BL-M486 Disc,

    Kierownica: Ritchey Comp 31,8 mm,

    Mostek: Ritchey,

    Chwyty: Kellys LockOn Gel,

    Sztyca: Ritchey,

    Stery: Ritchey Logic Zero półzintegrowane,

    Siodełko: Fizik Nisene 3 Sport,

    Koła: piasty Shimano RM65 Center Lock / szprychy stalowe / Kellys Draft Disc, oczkowane,

    Opony: Schwalbe Racing Ralph 26x2,1,

    Pedały: VP aluminiowo-stalowe,

    Waga: 13,2 kg (19,5").

    Dodam, że kosztuje on 2000zł, czyli niedrogo!


    Pozdrowienia

    P.S
    Mam 185cm wzrostu, mam dopiero 15 lat i ciągle rosnę. Jakiej wielkości ramę najlepiej kupić?



    Witam...Mam małe pytanko co sądzicie o takim zestawieniu roweru.
    Rama-GTiX Dual Master
    Amor-Rst Gila Plus T6
    Koła-PIASTA ASSESS WYSOKA WZMACNIANA OBRĘCZ WEINMANN
    Suport- TRUVATIV
    Korba-CYCLONE
    Przerzutka.P-Shimano Acera
    Przerzutka.T-Shimano Acera
    Hamulce-Shimano Brm-430
    Klamkomanetki-Shimano St-EF29
    Tryb- Shimano Megaranger
    Mostek-Gtix [niedługo pojawi sie Zoom DH]
    Kierownica-Gtix[niedługo pojawi sie POINT RACING LENKER F6]

    Tutaj fotty roweru: http://www.pinkbike....otouserid=99210
    I jeszcze do pobrania jedna.

    Chicałbym pojezdzic na tym rowerze chociaż jeden sezon w lekkim Dirt'cie.I co polecacie jeszcze wymienic prócz ramy i amora.Ponieważ rama odejdzie w spoczynek gdzieś w lato. [attachment=78:attachment]



    Zamawialem jeden rower na necie - dokrecic trzeba bylo korbe, pedaly, kierownice do mostka , przerzutke tylnia, lancuch i zalozyc przednie kolo - plus wyregulowac przerzutki. Pare kluczy i dal bys rade sam to zrobic, plus regulacja przerzutek nawet jak by zajela troche czasu to bedzie niezla nauka ktora sie napewno przyda w przyszlosci.
    Jesli nie samemu to w sklepie rowerowym na pewno za pare zlotych zrobia bez robienia zadnych problemow.

    Slowa SE sie nie czepiam a robie sobie z niego podsmi**ujki :twisted: bo przyjacielu z miasta jestes ( tak masz w podpisie ) a nie z pod pgrowskiego pss spolem ;)



    Witam
    Jestem posiadaczem roweru GT AVALANCHE 2,0 * Rama: Aluminium 6061 hydroformowana dolna rura, GT Triple Triangle
    * Amortyzator przedni: SR Suntour XCR - LO, skok 100mm, z blokada
    * Przerzutka przednia: Shimano M-330
    * Przerzutka tylna: Shimano Deore
    * Manetki: Shimano 8 biegowe Rapidfire Plus
    * Dźwignie hamulca: Tektro
    * Hamulec przód: Tektro Auriga, tarczowe hydrauliczne, tarcze 160mm
    * Hamulec tył: Tektro Auriga, tarczowe hydrauliczne, tarcze 160mm
    * Korba: Shimano FC-311, 42/32/22
    * Kaseta: Shimano 8 biegowa
    * Łańcuch: Shimano
    * Opona przód: Kenda Nevegal 26x2,1"
    * Opona tył: Kenda Nevegal 26x2,1"
    * Piasta przód: Alloy
    * Piasta tył: Alloy
    * Obręcz przód: Jalco AX-430 Alloy z podwojnymi sciankami, wykonczenie CNC
    * Obręcz tył: Jalco AX-430 Alloy z podwojnymi sciankami, wykonczenie CNC
    * Wspornik kierownicy: GT
    * Kierownica: aluminiowa gieta.
    * Wspornik siodła: Alloy
    * Siodło: WTB Speed V
    * Pedały: ATB aluminiowe

    Chciałem troche go ulepszyć tzn wyposażyć go w lepsze części i troche go odchudzić rower aktualnie waży 16,5 kg.
    Mój budżet na te zmiany wynosi około 1,000 zł , za podpowiedzi z góry dziękuje



    wiem że lepiej wyjde finansowo na gotowym sprzęcie ale w krossie nie podoba mi się kolorystyka ram, w radonie Storm tez jakis dziwny kolor tej ramy, korba deore niski model, suport też jakiś niski model, hamulce hayesy podobno lubią się zapowietrzać, jedyny plus tego roweru to reba, jeszcze widziałem w dobrej cenie unibike za 2800 niepamiętam modelu ale tez wyglądał niespecjalnie.
    A tak mam rowerek taki jak chce na najpiękniejszej ramie Biria pro rs (wiem ze to co pisze odnośnie kolorystyki ram niektórym wyda się dziwne ale dla mnie rowerek musi być piękny)

    a moze kupie krossa a8 i wymienie rame na tą birie pro rs cenowo wyjdzie na to samo a osprzęt lepszy i rame krossa można sprzedać to nawet wyjdzie taniej, no i obręcze trzeba zmienić bo nie lubie srebrnych boków obręczy.

    a jeszcze te manetki dual control tez cos nie mam do nich przekonania, choć nigdy ich nie użytkowałem.
    i ta kanapa była by do wymiany.


    LeeS, czasami jeżdże w mokrych warunkach i niema gorszej rzeczy jak piszczące hamulce, w tarczach chyba tego nie ma nawet po zamoknięciu tarczy, zgadza się?



    http://www.rp-pawlak...06_06/index.php

    zamiast kupowac osobno czesci lepiej zorientowac sie czy nie ma np zestawu LXa jeszcze.
    niecaly 1000 plus korba i mozna szalec z rama i reszta.



    Czy ja wiem, czy cięzko uzyskac taką kwote? Tak na szybko..

    amor mx pro lo - ok 800zł
    przerzutki shimano xt/xt - 80/150zł
    manetki lx - 130zł
    ham. magura julie - 600zł komplet z tarczami 180mm
    korba shimano 542 - 190zł
    kaseta plus łańcuch deore - 80zł
    koła: Xm 317, deore 475, Dt 1,8 - 450zł / komplet
    opony schwalbe Nobby Nic/Racing Ralph 2.25 Evolution - 180zł / komplet
    kierownica - 50zł?
    mostek 70zł?
    sztyca 50zł?
    i rama z radona może jakieś 400zł?

    do tego zaciski, siodełko 50zł?

    razem to jakieś 3200zł a bez ramki radona 2700 - 2800zł.. no chyba, że coś źle policzyłem to mnie wyprowadźcie z błędu. Takie szybkie oszacowanie kosztów.. Ewentualnie przekładka ww części do Radona i myślę, że za ok. 3000zł ktoś by go kupił bo przecież większosc części będzie nowa ( poza ramką ).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl