logo
 Pokrewne renessmekorekcja wady wzroku Wrocławkorekcja ff/bf 450Dkorekcja wad postawy w wodziekorekcja odstających uszu Wrocławkorekcja gamma Windows sRGBKorekcja piersi zdięciakorekcja Gammy kineskopkorekcja okularowa nadwzrocznościKorekcja fotografii od a do z rapidsharekorekcyjną... na kręgosłup
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rgawlik.xlx.pl
  • renessme



    Na jakie zajecia dodatkowe uczeszczaja wasze przedszkolaki?
    Wysylacie je gdzies jeszcze poza przedszkole? Moja corcia chodzi dodatkowo na basen oraz na zajecia plastyczne. Dodatkowo w przedszkolu ma dosyc duza oferte zajec dodatkowych - angielski, rytmike, taniec, gimnastyke korekcyjna.
    Boje sie, zeby nie byla zbyt obciazona tym wszystkim..



    Mój syn (6lat)chodzi na angielski,rytmike,gimnastykę umysłu.

    Za jakiś czas, może od września chce go zapisać na jakąś sztukę walki tyle,że jeszcze nie zdecydowałam na jaką.

    http://suwaczki.maluchy.pl/ci-39452.png



    " />Witaj Justynko
    Jeżeli mogę Ci coś doradzić z własnej autopsji, bo sama pracuję z dziećmi.
    Jeżeli istnieje taka konieczność, a z tego co czytałam to raczej tak, polecem odroczenie dziecka od obowiązku szkolnego. Nie wyrządzisz mu przez to krzywdy, często zdarza się tak, że dzieci nie są jeszcze dojrzałe do podjęcia nauki w szkole, nie tylko pod względem umysłowym, ale emocjonalno-społecznym.
    W klasie "0" nauczyciel dodatkowo może prowadzić zajęcia korekcyjno-wyrównawcze i współpracować z pedagogiem, psychologiem, logopedą po to by pomóc dziecku.
    W szkole wygląda już to troszkę inaczej...goni się z materiałem i zdarza się, że dziecku ciężko wówczas podołać, nie mówiąc o wyrównaniu braków.
    Dziecko kończąc przedszkole powinno posiadać jakiś zasób wiedzy, a odnośnie liter, w przedszkolu wprowadza się jedną literę w tygodniu, w szkole wygląda to zupełnie inaczej, nie mówiąc o posiadaniu jakiejś umiejetności czytania.
    Znam przypadki, gdzie dziecko było odroczone od obowiązku szkolnego, powtarzało "0", teraz drugą klasę ukończyło z wyróżnieniem

    Życzę podjęcia słusznej decyzji
    Pozdrawiam



    400 zł.W tym wiadomo wyżywienie,zajecia typu logorytmika,gimnastyka korekcyjna,angielski.....czynne od bodaj 6 do 18,w soboty też dla chętnych,organizują imprezy dla dzieci typu urodzinyi inne.
    A z tego co słyszałem to od stycznia ma zniknąć coś takiego jak dofinansowanie do panstwowych przedszkoli a to znaczy że cena państwowego pojdzie do góry.

    [ Dodano: 19 Listopad 2007, 21:54 ]

    Prawdopodobnie 400 zł. Ale niekoniecznie będzie miejsce dla wszystkich dzieci, które nie dostaną dofinansowania.

    A mi się wydaje że dla chętnych zawsze znajdzie się miejsce.



    W Piastowie działa przedszkole opierające swój program na pedagogice M.Montessori. W zeszłym roku kosztowało 450 zł za 6 godz opieki plus 8 zł za jedzonko dziennie. Jest przeznaczone dla dzieci 0d 3 roku życia. Moja córka chodziła tam 3 lata i byłyśmy bardzo zadowolone. Może nie było ogromnej ilości markowych zabawek, wielkiego placu zabaw ale były Panie kochające dzieci jak swoje własne. Córka nie ma problemu w szkole - przygotowana jest bardzo dobrze, w cenie była rytmika, angielski i gimnastyka korekcyjna.
    Można zorganizować w tej cenie super opiekę. Acha Panie były na zmianie 3 plus Pani do pomocy przy posiłkach na 25 dzieci.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w planach - trochę dobrej woli i obniżenia ceny a będzie super.
    I tak sobie myśle jak ktoś pracuje w warszawie i tam ma "wypasiony" żłobek albo przedszkole to po drodze może zostawić a nie oddawać do Piastowa bo to w końcu warszawa



    Po rozbudowie Przedszkola Publicznego przyszedł czas na uruchomienie dodatkowego oddziału.

    Projekt ‟Ja też idę do przedszkola! – uruchomienie dodatkowego oddziału oraz zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych dla dzieci z gminy Kobiór” został dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego kwotą 514 tys. zł. Wkład własny gminy Kobiór wyniósł nieco ponad 7 tys. zł.

    Projekt przeznaczony jest dla dzieci 3- i 4 -letnich. To z myślą o nich uruchomiony został dodatkowy oddział. Dzięki unijnym środkom zatrudniono nauczyciela i woźną oddziałową. W projekcie przewidziano też zajęcia dodatkowe dla wszystkich dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Przedszkolaki będą uczyć się języka angielskiego, uczestniczyć w zajęciach z gimnastyki korekcyjnej, logopedii i rytmiki. Zajęcia te odbywać się będą od godz. 13.00. Z dobrodziejstw projektu korzysta 25 dzieci.

    Uruchomienie dodatkowego oddziału nie byłoby możliwe bez wcześniejszej rozbudowy przedszkola. Nad pomieszczeniami biurowymi dobudowane zostały dwie sale o powierzchni około 100 m2 z sanitariatami, zadaszone dachem dwuspadowym. Na inwestycję gmina Kobiór wydała prawie 400 tys. zł.



    " />Hej! Wlasnie czekamy na doktorka i na wyrok, czy wpychamy kolejny sumamed. Mam nadzieje, ze nie...
    zonia Wszystkie informacje o cenach Groszka sa na stronie. Przedszkole jest czynne od 7 do 17, grupy 12 osobowe, koszt czesne 550 + zywienie wg spozycia, stawka 7,50 za dzien. W cenie czesnego: gimnastyka korekcyjna, rytmika, zajecia teatralne, angielski codziennie, kuchcikowo, konie, narty, szkola gry na keyboardzie Yamaha raz na miesiac, zajecia szachowe, zabawy logiczne i logopedyczne itp., wyjscia i wyjazdy (zoo, kino, teatr, sala gimnastyczna), w zasadzie ekstra place za logopede 60 zl/ m-c. Sadze, ze marne szanse sie tam dostac na nastepny rok, ale probuj.



    " />KMG, Karolka- znają mnie w tym przedszkolu bo miałam z 6-latkami kiedyś tam korekcyjną no i tak tez po znajomości Zosia została tu przyjęta. Po prostu ja sobie nie wyobrażam ogarnąć 25 dzieciaczków takich małych i jeszcze spamiętać kto co i ile zjadł na obiad, śniadanie czy jest wiercipięta czy bawi się sam. Ja po pierwszych lekcjach z czwartymi klasami z którymi mam do czynienia po raz pierwszy mało wiem a już ich imion nie pamiętam jeszcze.
    Na szczęście młoda już usnęła
    a nasz pies nas zatruwa. Cholera zepsuł powietrze w pokoju i sobie poszedł- bydlę.



    " />Wiadomo że każdy będzie chwalił przedszkole do którego prowadza własne dzieci i o każdym przedszkolu można usłyszeć historie dobre i złe. Mój starszy syn prze rok chodził do przedszkola na Spacerowej, później odydwa szkodniki (dołączył młodszyn syn) chodzili na Kopernika (młodszy syn nadal tam jest). Dla mnie bardzo dużą zaletą przedszkola na Kopernika jest opieka logopedy, który prowadzi zajęcia w przedszkolu dosyć często (trudno mi teraz powiedzieć ile razy w miesiącu). Kiedy syn chodził na Spacerową to do logopedy chodziliśmy prywatnie po przedszkolu, a spotkania odbywały sie średnio co 2-3 miesiące. Dodatkowo na Kopernika była opcja aby dziecko uczęszczało na "gimnastykę korekcyjną" (czy jak to tam nazwać). Zajęcia te były tylko dla dzieci które miały zlecone jakieś ćwiczenia przez lekarza (zdrowe dzieci miały swoją gimnastykę) i prowadzone przez osobę odpowiednio do tego przygotowaną. Przed rozpoczęciem cyklu tych zajęć korekcyjnych pamiętam że wszystkie dzieci były badane pod kątem wad postawy i tylko dzięki temu syn odwiedził ortopede (pani stwierdziła że warto by było się wybrać, wada była bardzo mała i dotyczyły lekko krzywych kolan, coś co normalnie by nam/lekarzowi rodzinnemu umknęło, a w przyszłości mogło by stanowić problem). Aby być obiektywnym to w przedszkolu na Kopernika brakowało mi angielskiego dla dzieci (przez pewien okres zajęcia nieodpłatnie prowadziła jedna z mam), na Spacerowej angielski prowadził ktoś z zewnętrznej firmy. Niestety w Mrągowie nikt nie chce prowadzić zajęć dla dzieci w wieku 4-5 lat. Niby sporo szkół ma w swej ofercia, ale jakoś tak dziwnym trafem w tym roku nie będzie grupy z powodu braku chętnych.



    " />DZIĘKUJĘ



    ">a jaki w ostatecznie wybrałaś kierunek?
    * pedagogika wspierająca z profilaktyką niedostosowania społecznego

    ">Absolwent kierunku pedagogika o specjalności pedagogika wspierająca z profilaktyką niedostosowania społecznego posiada kompetencje w zakresie terapii pedagogicznej, rehabilitacji, pracy terapeutycznej z rodziną oraz zastosowania metod stymulacji, usprawniania, terapii i kształcenia adekwatnego do możliwości psychofizycznych jednostek odchylonych od normy i wynikających ze specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów. Jest przygotowany do pracy wychowawczej i terapeutycznej w przedszkolach, szkołach podstawowych i w gimnazjach w charakterze wychowawcy i nauczyciela wspomagającego w grupach integracyjnych. Posiada umiejętności do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w placówkach oświatowo-wychowawczych, poradniach specjalistycznych, oświatowych agendach samorządowych, ośrodkach wczesnego wspomagania rozwoju, ośrodkach interwencji kryzysowej, placówkach opiekuńczych.



    ">Zostałaś przy tym ratownictwie medycznym?
    Nieeee może kiedyś indziej, skoro teraz dostałam się na to co chciałam. Ratownictwo było taką ostatecznością, co by przez najbliższy rok cos robić



    " />Drogie panie - ja to wszystko wiem, tyle że nie chciało mi sie wszystkiego wklejać. Dodam tylko, że za tzw. program własny można uznać te wszystkie programy, które są opracowane na podstawie obowiązujacego programu nauczania.

    I tak w p. 4a przedstawiamy sprawozdanie z opracowania i wdrożenia programu nauczania lub tzw. własnego (obecnie już nie funkcjonuje nazwa: „program autorski”, gdyż wszystkie programy są autorskie - posiadają autora).
    Możemy tu umieścić sprawozdanie z wdrożenia np. programu:
    • wychowania przedszkolnego, w tym przedszkola specjalnego,
    • nauczania dla zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego dla każdego poziomu edukacyjnego,
    • nauczania dla zawodów i nauczania dla profili kształcenia ogólnozawodowego dla szkół ponadgimnazjalnych w tym szkół specjalnych,
    • pracy z uczniem o obniżonym poziomie intelektualnym, dyslektycznym, klas, świetlic integracyjnych, zajęć socjoterapeutycznych, korekcyjnych, pracy z uczniem zdolnym,
    • edukacji regionalnej, ekologicznej, zielonych szkół,
    • kółek (np. matematycznego, fizycznego, polonistycznego; tematycznych: teatralnego, recytatorskiego, dziennikarstwa prasowego, filmowego, LOP, Klubów Młodego Europejczyka itp.),
    • zajęć pozalekcyjnych/ przedmiotowych,
    • zajęć przygotowujących do egzaminów, sprawdzianów, matury,
    • szkoleń i kursów dla nauczycieli, rodziców, uczniów,
    • warsztatów metodycznych

    Pozdrawiam



    " />Ja nie surdo- i nie mam dziennika zajęć rewalidacyjnych, mam za to 3 inne: w przedszkolu - do zajęć specjalistycznych (logopedia), w szkole - do korekcyjno - kompensacyjnych (robi za logopedyczny), dodatkowych (wyrównawcze) i czwarty - normalny lekcyjny.
    Pisz, kochana - coś wymyślimy



    Mój mały przedszkolak chodzi na zajęcia z tańca, sam chciał i jestem zadowolona,że chodzi. Co rusz w domciu czy w przedszkolu mamy pokazy, gdzie dzieci przedstawiaja różne układy taneczne. Widze ze go to cieszy i interesuje i swietnie sie przy tym bawi. Przyznam szczerze,ze jakby sam nie chciał, to nawet bym go nie zmuszała. Zajecia dodatkowe muszą wyjść od dziecka, a nie od aspiracji jego rodziców. Kuba chodzi tez na zajecia z rytmiki i gimnastyke korekcyjna, która jest nieodpłatna. I przyznam ze w ubiegłym roku za nic w swiecie nie chcial chodzic właśnie na korekcyjną i nikt go nie zmuszał, nikt go nie ciagnąl na siłe, bo to by nic nie dalo. Dopiero po pół roku przemógl sie i teraz smiga w pierwszej parze:)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl