Cześć,
Ja już gdzieś widziałem 2025MHz.
Poza tym to wg mnie problem polega na niedostosowaniu chłodzenia do tak małego core'a. Obecne wynalazki służące do chłodzenia zbliżają się rozmiarami i ciężarem do kosiarki rotacyjnej SMOK-3. Praktycznie jedynym wyjściem zostaje Barton, który znów będzie miał core takiej samej wielkości jak TBird ze względu na powiększenie cache'u L2 do 512Kb.
Ja właśnie zaczynam przymierzać się do wymiany sprzętu na nowy (zacząłem od zakupu Dangerdena 3-1 i peltiera 226W 8) no i stwierdziłem, że sobie kupię XP2100+ szczególnie po tym jak stanieje.
Na KT400 też nie ma co czekać, bo nalepkę DDR400 READY to mogę sobie sam wyprodukować.
Reasumując, po pierwsze to są testy sampli, po drugie to nawet jak się pojawi w Polsce to będzie kosztować grubo powyżej 1000zł (w Stanach jest po $220 i to pewnie tylko na papierze), więc za różnicę pomiędzy 2100+ a 2200+ można sobie zestaw do chłodzenia wodnego kupić.
Pozdrawiam,
Mateusz
PS. Jeszcze mam Gainwarda GF4Ti4200 i 15szt. XtremeDDR PC3200 256 :wink:
Mookie czytalem ten test kilkakrotnie , ale naprawde nie jestem do konca przekonany ktory z nich wybrac. Najbardziej boje sie o ta glosnosc poniewaz posiadam WD 1600JS 160Gb i brzeczy jak kosiarka i nie chcialbym powtorzyc tego bledu. W tym tescie dysk WD 3200AAKS byl oceniony jak bardzo wydajny i cichy , ale niestety znalazlem opinie kilku osob posiadajacych ten dysk i podobno brzeczy i chromocze , ale to chyba rzeczywiscie jest tak jak sie komu trafi
Ale z Samsungiem jest podobna sytuacja, jedni mówią że super ultra niesłyszalny a innym coś tam chrobocze, każdy ma inaczej wyczulone uszy, inną obudowe, inną wilgotność powietrza itd. itd. :) no i niestety technologia w jakiej powstają dyski nie doszła do takiego poziomu perfekcji aby każdy egzemplarz miał identyczne właściwości, o czym sam nie raz się przekonałem.
Co do tego że masz teraz głośnego WD... gdyby bawić sie w sentymenty i żale to nikt by dziś nie kupił płyty od Biostara, grafiki od Galaxy itd. itd. więc uprzedzenia i urazy na bok, bo każda marka ma swoje lepsze i gorsze produkty. Zwłaszcza w przypadku dysków widać to niezdrowe przywiązanie albo zrażenie do marki które pchnęło mnie i kiedyś w sidła Barracudy 7-ki :-P
Ilu to ja mam znajomych ktorzy jezdza wlasnie cieniasami i tico i sie dziwia ze po zalaniu vipałera nic sie nie dzieje ... kurde a co sie ma dziac, do kosiarki tez wlewam i nie widze zeby odfruwala. ( konstrukcje technicznie podobne ... w zaawansowaniu )
No wlasnie.
Zalewanie lepszej benzyny ma sens gdy w silniku jast czujnik spalania stukowego i sterownik "wie jak go uzyc" i nie zawacha sie tego zrobic.
Moc silnika zalezy od momentu zaplonu . Optymalny zaplon znajduje sie na granicy spalania stukowego - bardzo niebezpiecznego dla silnikow. Dzieki czujnikowi spalania stukowego silnik inicjuje zaplon w najoptymalniejszym momencie. Dzieki temu majac paliwo bardziej odporne na spalanie stukowe silnik moze troche wczesniehj odpalic mieszanke dzieki czemu sila gazow jest dluzej wykorzystywana.
W takich wynalazkach jak ciq.. i sei.. nie ma sznsy tego wykorzystac. W tych autach kat wyprzedzenia zaplonu ustawionu jest na bezpieczne wartosci . W astrach byly kostki ktorymi kierowca mogl poinformowac na jakim paliwie jezdzi i komp mogl dobrac nieco optymalniejsze ustawienia
PS Test jest tendencyjny bo jak napisal Laser rownie dobrze mogli testowac to paliwo w kosiarkach
PS2 Wyjasnienia szefa hamowni o prawach fizyki sa wizytowka fachowosci. A opowiesci o dodatkowym tlenie w 99+ niwelujacym straty spowodowane zwiekszeniem LO pobily wszystko (wg mnie)
Użytkownik otest edytował ten post 04 wrzesień 2007 - 16:16
Jak widzieli Ci którzy byli na mazowieckim spociku czerwcowym Viki otrzymała w ramach tuningu zderzaczek z nakładkami na halogeny od Sigi.
Dzisiaj viki dostała zasłużone i obowiązkowe 17 standard do GTS bo na 16 jak dla mnie wyglądała śmiesznie.
Teraz oczekuje spokojnie na kolejny modzik, tj lakier na nowy zderzak.
w ramach testu nowego felunku spokojnie oczywiście na autostradzie do Berlina :yahoo: viki bez większego trudziku osiągnęła 210 km/h niestety pojawiły się nieoczekiwane przeszkody w postaci przemykającej maszyny rolniczej. Zapasik gazu jeszcze jest dość duży ale nie przypuszczałem, że na autostradzie do Berlina spotkam traktor z kosiarką. :lauh:
Dodatkowo w zasadzie zostały już zamówione kolejne elementy w ramach modów ale o tym sza.
Spotykają się dwa zające.....jeden do drugiego
-ej ! stary, dlaczego masz takie krótki uszy??
- a bo jestem romantyczny
-jak to?, nie rozumiem
-no tak, tak zasłuchałem się w śpiew słowika, że nie usłyszałem kosiarki
-------------------------------------------
Dowody na to, że szkoła jest filmem:
Geografia-- Discovery Chanel
WF-- Szkoła przetrwania
Religia-- Dotyk anioła
Chemia-- Szklana pułapka
Matematyka--4400
Historia-- Sensacje XX-wieku
Język polski-- Magia liter
Lekcja muzyki--Jaka to melodia?
Lekcja wychowawcza-- Na każdy temat
Przerwa-- 997
Test-- Milionerzy
Poprawka-- Stawka większa niż życie
Nowa w klasie-- Trędowata
Nowy w klasie-- Obcy pasażer Nastromo
Ostatnia ławka-- Róbta, co chceta
Pan konserwator-- MacGyver
Wycieczka szkolna-- Ostry dyżur
Wyrwanie do odpowiedzi-- Totolotek
Wywiadówka-- Z Archiwum X
Wakacje z rodzicami- Familiada
Dyrekcja-- JAG Wojskowe Biuro Śledcze
woźny/woźna-- Strażnik Teksasu
Informatyk-- Johny Mnemonik
Korytarz w szkole-- Ulica Sezamkowa
Powrót taty z wywiadówki-- Wejście smoka
Plan lekcji-- Telenowela (co tydzień to samo)
Uczeń na dywaniku u dyrektora-- Wywiad z wampirem
Szkoła-- Świat według Kiepskich
no wiec po kolei:
jak to masz te ciagniki na podworku ze tak szybko zwazyles i sie zdziwiles bo nie kumam?
przedni tuz gdy chcesz sie zajac dodatkowa uprawa z przodu ciagnika.
ciagnik o mocy grubo przekraczajacej 300 KM, znajduje tylko zastosowanie w ciezkich pracach polowych, z reszta jesli ktos mysli o transporcie to raczej w ogole nie bierze opd uwage jd czy case tylko wlasnie fendta, bo jest szybszy, wygodniejszy, ma doskonala amortyzacje itp.
o sprawnosci skrzyn mysle ze rowniez moge przyjac ze sa podobne.
prawa fizyki to obowiazywaly dla wolnossacych starszych niewysilonych konstrukcji, teraz prawa fizyki to za malo :) i w tym przypadku bez dokladnej analizy w centrach testowych sie nie obejdziemy, a im tez do konca nie mozna ufac :P
jedynym zajeciem dla tak duzego ciagnika, ktore nie wymagaja uciagu i mi przychadza teraz do glowy to kosiarki o ogromnej szerokosci roboczej. bo nawet aktywnym agregatom uciagu nigdy za wiele, a z naciskami mozna sobie poradzic stosujac blizniaki, natomiast permanetna strata trakcji to czysty spacer zlotowek z naszej kieszeni. zauwaz, ze przeprowadzane testy, rekordy na zuzycie paliwa na ha, sa robione maszynami ktore maja wiele par niestandardowych obciaznikow, inaczej nie da sie wysrubowac wynikow.
tez chcialbym byc obiektywny, ale oczekiwalem duzo wiecej od pracy fendta :( uwazam ze to wspaniale ciagniki, ale w tych mniejszych seriach ;) co ciekawe tam bija na glowe konkurentow wlasnie masa
jak to masz te ciagniki na podworku ze tak szybko zwazyles i sie zdziwiles bo nie kumam?
No właśnie się nie zdziwiłem!!:)
No tak. "Zresztą trzeba by zważyć" jest to czas przyszły nie dokonany, także jak napisałem dane pobrałem z katalogów. I jest to oczywiście cięzar ciągnika zatankowanego, zalanego ale bez obciążenia.
Dlaczego sądzisz że ten ciągnik ma gorsza trakcję, bo jest bez obciążników lżejszy? Z obciążnikami masy są podobne a nawet F jest cięższy o 855kg, więc trakcja będzie porównywalna. Jak wiadomo nie mówimy o gumach, ma w standardzie 900, o mniejszym ciśnieniu też nie.
Wydaje mi się ze właśnie z agregatem aktywnym uprawowo siewnym, który przede wszystkim potrzebuje dużej mocy na wałku i hydraulice, a jak najmniej masy (własnej, agregat go dociąża dodatkowo) powinien chodzić bardzo dobrze. Z transportem gorzej, za duża moc i mały roztaw kół w stos do JD, będzie się "kołysał".
Kosiarki musiały być nie tyle duże co potężne na taką maszynę, jest na to za duży.:)
W orce powinien iść dobrze, w sumie większa masa. Nie używam dodatkowej uprawy z przodu.
Tak naprawdę to różnice będą w stos. do JD niewielkie, skrzynie są podobne, Vario ma mniejsze straty przy większych prędkościach, fakt, ale czy naprawdę bardzo spada sprawność korzystając z "wału hydraulicznego" (przy małych prędkościach 70%Vario)w porównaniu z kilkoma przekładniami, satelitami i sprzęgłami? Tak jak piszesz, to musiały by być naprawdę miarodajne i niezależne testy. Nie podejmuje się wróżenia z fusów.
Masz 936? Rozczarował Cię?