logo
 Pokrewne renessmekomentarze do kodeksu karnego z 1969 rokukomentarze do Kodeksu karnego z 1932 rokuKomentarz żydowski do Nowego Testamentukomentarz do art.52 kpkomentarze polskie w FIFĘ 2007komentator po polsku do UEFA 2008komentarze na temat Busko Zdrojukomentarz do fify 07 po polskuKomentarze Zakładu Karnego w Płockukomentarz do pracy magisterskiej z translatoryka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tejsza.htw.pl
  • renessme


    Hej, dzięki za komentarze i sugestie !
    (poza tym kołem - odpowiedź na poziomie kamienia łupanego).

    Odpowiadam - podpowiadam:

    Urząd Ochrony.....:
    http://www.uprp.pl/uprp/Wzorce/PL_Podstawowy.aspx?NRMODE=Published&NR...

    POMYSŁÓW nie chroni. Dba tylko o technologie.
    Dzięki, ale już to sprawdziłem wcześniej - niestety - nie pomogą.

    Jeśli chodzi o mój pomysł.
    Zastanawia mnie, jak można sprzedać "rodzaj promocji".
    Wymyśliłem sobie coś, uzasadniłem całkiem sensownie i myślę, że moje
    rozwiązanie
    może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i "pobicia" konkurencji.

    Wiem, że bardzo łatwo to skopiować i "ktoś inny może wpaść na takie samo
    rozwiązanie".
    (pewnie powie, że wpadł w tym samym czasie, albo planował to wcześniej).

    Chciałbym to sprzedać.
    Idę i mówię: "mam pomysł na promocję, jeśli mi zapłacicie możecie
    wykorzystać mój pomysł,
    jeśli nie chcecie płacić - nie możecie skorzystać z tego rozwiazania..... na
    podstawie Ustawy....
    przez co najmniej 3 miesiące...... zgodnie z Kodeksem Ochrony.......
    ponieważ pomysł jest.... "
    -i tu mi brakuje uzasadnienia :-)

    Może już pół biedy z moim pomysłem (aż taki genialny nie jest), ale tu
    chodzi
    o znalezienie wiedzy "know how", czyli jak to się robi.

    Potem nic, tylko siedzieć i myśleć :-)

    Pozdrawiam wszystkich kombinujących.... i tego od koła też (troszeczkę).
    Rambo.



    UOKiK rozpoczął postępowanie, które ma na celu ustalenie, czy Naukowa i
    Akademicka Sieć Komputerowa narusza przepisy ustawy o Ochronie Konkurencji i
    Konsumentów. Wniosek złożyła firma WEB Corporation Polska. UOKiK ma 30 dni
    na podjęcie decyzji.

    Zdaniem WEB Corporation Polska, NASK, odmawiając innym firmom i organizacjom
    prawa do rejestracji domen internetowych, stosuje praktyki monopolistyczne.
    Przedstawiciele Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej utrzymują
    natomiast, że ze względów technicznych konieczne jest, aby rejestracja oraz
    administrowanie bazą domen z sufiksem .pl wykonywane były przez jeden
    podmiot. WEB Corporation postrzega działalno ć NASKu jako  wiadczenie dwóch
    różnych usług, twierdząc, że utrzymywanie na nie monopolu powoduje zastój
    rozwoju rynku rejestracji domen internetowych.

    Postępowanie związane z domniemanym monopolem NASKu rozpoczęło się 15 maja
    bieżącego roku. UOKiK ma 30 dni na jego przeprowadzenie z wyłączeniem czasu
    po więconego na wymianę korespondencji.

    {komentarz}
    mam nadzieje ze im dokopia :-))

    tomek



    hehe w koncu, tylko zeby to sie dobrze skonczylo i zeby nask nareszcie
    zaczal dzialac normalnie...
    niech zwolnia tych debili i zatrudnia nowych ludzi, przeciez w tym nasku to
    idioci pracuja normalnie chyba...

    Pozdrawiam:
    Mały

    Użytkownik Tomek Baranowski <theeconom@poczta.fmw wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:9fh31g$jd@news.tpi.pl...

    UOKiK rozpoczął postępowanie, które ma na celu ustalenie, czy Naukowa i
    Akademicka Sieć Komputerowa narusza przepisy ustawy o Ochronie Konkurencji
    i
    Konsumentów. Wniosek złożyła firma WEB Corporation Polska. UOKiK ma 30 dni
    na podjęcie decyzji.

    Zdaniem WEB Corporation Polska, NASK, odmawiając innym firmom i
    organizacjom
    prawa do rejestracji domen internetowych, stosuje praktyki
    monopolistyczne.
    Przedstawiciele Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej utrzymują
    natomiast, że ze względów technicznych konieczne jest, aby rejestracja
    oraz
    administrowanie bazą domen z sufiksem .pl wykonywane były przez jeden
    podmiot. WEB Corporation postrzega działalno ć NASKu jako  wiadczenie
    dwóch
    różnych usług, twierdząc, że utrzymywanie na nie monopolu powoduje zastój
    rozwoju rynku rejestracji domen internetowych.

    Postępowanie związane z domniemanym monopolem NASKu rozpoczęło się 15 maja
    bieżącego roku. UOKiK ma 30 dni na jego przeprowadzenie z wyłączeniem
    czasu
    po więconego na wymianę korespondencji.

    {komentarz}
    mam nadzieje ze im dokopia :-))

    tomek





    Maciek Szreter <mac@pegaz.ipipan.waw.plwrites:
    Zupełnie serio zastanawiam się nad złożeniem skargi w Urzędzie
    Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Jak myślicie - ma to jakieś szanse
    powodzenia? Czy skargę może złożyć "osoba fizyczna"? I na jaki adres
    wysłać maila do PKP, by poprosić o jakiś komentarz w tej sprawie?


    A pisz, pisz, popieram. I powtarzam - ulg, wprowadzonych USTAWA, nie
    moze zniesc nikt poza parlamentem. No, moze jeszcze w pewnych
    wypadkach Trybunal Konstytucyjny. Zadne ministerialne czy PKPowskie
    rozporzadzenia nie moga byc sprzeczne z ustawa.

    Owszem, calkiem sieciowki zlikwidowac, to moga. Ale likwidacja tylko
    ulgowych to jest po prostu nielegalna.

      MJ




    Pytania? Komentarze?


    1. Obliczanie terminów określa kc w art. 110 - 116.

    2. Komentarze godne polecenia
    http://arch.rp.pl/a/rz/1997/12/19971211/199712110010.html
    http://arch.rp.pl/a/rz/1998/08/19980812/199808120138.html
    http://arch.rp.pl/a/rz/1998/09/19980915/199809150128.html

    3.
    "Zawiadomienie [...] o wadzie jest jedynie notyfikacją wady
    i nie jest tożsame z reklamacją, która powinna ponadto
    precyzować roszczenia kupującego z tytułu rękojmi.
    Niewykonanie tego obowiązku powoduje, że pozwany
    utracił roszczenia z rękojmi."
    (fragment uzasadn. wyroku s.apel. I ACa 331/00;  OSA 2001/7-8/38)

    4.
    Są teraz powiatowi rzecznicy konsumentów i mają oni obowiązek
    udzielania bezpłatnych porad prawnych (przez telefon również)
    w zakresie obrotu konsumenckiego.
    (por. - art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
    o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.00.122.1319)).



    Kurek do dymisji!Za przyłacza i światła w Kielcach
    50 tys. zł kary dla PGE z okręgu radomsko-kieleckiego
    Urząd Regulacji Energetyki nałożył 50 tys. zł kary na PGE Zakłady Energetyczne
    Okręgu Radomsko-Kieleckiego Dystrybucja za pobieranie od firm wyższych opłat za
    przyłączenie do sieci energetycznej, niż wynikało to ze stawek taryfowych -
    poinformował w komunikacie URE.
    Opłaty były od 17 proc. do 335 proc. wyższe od tych wyliczanych zgodnie ze
    stawkami taryfowymi - podał Urząd. Firmy zapłaciły łącznie ponad 30 tys. więcej,
    niż powinny.
    Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte przez Urząd 10 września 2009 r.
    Zgodnie z ustawą Prawo energetyczne karze pieniężnej podlega ten, kto stosuje
    ceny lub stawki opłat wyższe od zatwierdzonych lub stosuje taryfę niezgodnie z
    określonymi w niej warunkami. Wysokość kary nie może przekroczyć 15 proc.
    przychodu przedsiębiorcy osiągniętego w poprzednim roku podatkowym.
    Od decyzji przedsiębiorca może odwołać się do Sądu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów.
    URE podał też, że firma PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego
    Dystrybucja zwróciła już odbiorcom wszystkie nadpłaty wraz z odsetkami.
    Do chwili nadania depeszy PAP nie uzyskała komentarza firmy w tej sprawie
    \\\\\
    Nic, tylko prezesunio Kurek do dymisji !




    Expert wrote in message <36B0999E.4@friko.onet.pl...
    Mam pytanie do osob , ktore przeczytaly nowy regulamin uslug TPSA.

    Spotkalo mnie cos takiego, ze chorowalem teraz na grype i nie
    wychodzilem z domu. Na podstawie tego regulaminu TPSA mi zablokowala
    numer i nie moglem zadzwonic do lekarza, ani do samej TPSA.


    milo... jednak jezeli nie placiles rachunkow to niby im wolno

    Poniewaz jest teraz epidemia grypy i dodatkowo reforma sluzby zdrowia.
    takie wylaczenie telefonu o chorej osoby moze wywolac skutki
    grozne dla jej zycia.


    bez komentarza... z drugiej strony nie zalozenie komus choremu telefonu tez
    moze byc grozme dla jego zycia... ale zgodze sie ze powinny zostac numery
    darmowe (bo i tak sa darmowe)

    Nowy regulamin wyszedl od monopolisty, bez mozliwosci wzajemnego
    uzgodnienia lub przejscia do innego operatora ( bo go nie ma).


    to fakt... a jajgorsze jest to ze telekomuna pomimo ze nie ma konkurencji
    nie jest monopolem :(( (dziwne nie?) okazalo sie ze podobno telekomunikacja
    ma juz konkurencje (nie wiem tylko gdzie, ale niby ma) i dzieki temu jest
    czesto w duzo lepszej sytuacji (znwu dziwne). A dzieje sie tak ze teraz
    telekomuna juz nic nie musi, tylko moze. Ostatnio sie z nimi kluce o linie
    telefoniczna ktoa mi rozlacza polaczenia z internetem i okazuje sie ze nic
    sie nie da zrobic - co najwyzej moge rozwiazac z nimi umowe :(

    W cywilizowanym swiecie, ewentualne czasowe wylaczenie telefonu,
    pozostawia jednakze polaczenie z operatorem. Tak wiec nie moge dzwonic i
    nie moga dzwonic do mnie ale moge zamowic u operatora wezwanie lekarza,
    karetki.

    Prosze o kontakt osoby ktorym czasowo wylaczono telefon wedlug nowego
    regulaminu, gdyz chce przygotowac wniosek do Urzedu Antymonopolowego
    i zobowiazanie TPSA aby po czasowym wylaczeniu osoba chora, samotna,
    nadal mogla skorzystac z bezplatnego numeru policji, pogotowia, strazy
    pozarnej itp. i miec dostep do operatora.

    Nie chce isc dalej, ale informacja z sekretarki, ze abonent czasowo
    wylaczony ( np. gdy wyjechales na urlop) ulatwia jedynie prace
    zlodziejom.

    I w powiazaniu z ustawa o ochronie danych osobowych, taka wiadomosc z
    sekretarki ujawnia wazna wiadomosc o abonencie, ze abonenta nie ma w
    domu, gdyz jest komunikatem operatora , a nie sekretarki abonenta.

    Jacek

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl