logo
 Pokrewne renessmekomisy auta używane na Śląskukomisy blisko polskiej granicykomisy BMW Katowice i okolicekomisy samochodowe Sosnowieckomisy samochodowe PoznańKomisy Aut w OlsztynieKomisy aut Śląskkomisy aut Gnieznokomisy sukienki ślubneKomisy aut Gliwice
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • renessme


    Nową pande z salonu i seicento to bym NATYCHMIAST sprzedał w try miga, do komisu
    Zależy po co komu auto, golf 2 i 3 to juz starocie, ale jako auto do jazdy na codzień po taniości jest IDEALNE
    Ja bym genralnie każdemu polecał Auta z początku lat 90-tcych 9wtedy były najlepsze), marka juz nie taka ważna
    Np BMW 7,5, Serc E-klasse, S-klasse, Audi 80, 100, 200, V8 A6 C4, A8 D2, Skoda superb Volva stare kanciaste...

    I uważam że każdy kto kupi takie auto nie pożałuje:
    Tanie w zakupie, tanie w utrzymaniu (może poza S-klasse, BMW 7 czy Audi V8/A8), stosunkowo proste i niezawodne, ostatnie dobre auta

    Z tańszych/mniejszych
    Golf 2 i 3, Passat B4, Honda Civic, Seat Leon, ujdzie ostatecznie Audi A3

    A małych aut nie trawię ŻADNYCh - to jeżdżące (do tego wolno) trumny

    Większość marek ma taki moment w którym sie zepsuły (niestety)
    Audi:
    A8 D3 - zakonczyło linię A8
    A6 C6 (choć C5 już też dla mnie kiepskie) - zakończyło linię A6
    A4 B5 (już ta jest kiepska, ale B6 to porażka) - w ogóle linii A4 nie było, skończyły się na 80
    A3 - niepotzrebie zaczęta linia małych samochodów
    A2 - ?????? WTF??????? dość ładne niby - ale PO CO TEN segment w audi???
    Golf: skończył się na 3
    Passat: B5 to juz kicha, skończył się na B4
    Corrado - legenda, super auto ale tutaj znowu VW je skończył sam bo nie było dla motłochu
    Podobnie z mercem i BMW już mi się pisać nie chce
    Nieliczne jeszcze zostały prawdziwe i nie zepsute:
    Porshe? - ale te ceny !!!! (chociaż robia już SUV-y bleeee)
    Ferrari?
    Z tych normalnych to ..... Honda (jeszcze ujdzie)



    No dobra to ja i tak dalej podraze temat. Auto jest LKW (nie przerabiane czy cos tam, ale fabrycznie), importer kupuje LKW od niemieckiego komisu, przywozi do PL jako takie wlasnie i sprzedaje mi tez jako LKW. Ja przerabiam to na osobowe. Mi sie wydaje, ze nie powinno byc akcyzy. To tak samo jakbym kupil Seicento VAN i wsadzil siedzenia i zlikwidowal kratke. Tez fabrycznie bylo ciezarowe.
    Rozumie, ze mozliwe jest tez zrobienie z A6 dwuosobowego (konsekwentnie) ciezarowki ale 4 osobowej - tyle, ze wtedy trzeba montowac kratke czy cos takiego. Tak?




    Tomeq36 z tego co mi wiadomo a6 4.2 miały tak zwany pół lift więc by się zgadzało
    Citrin był bym bardzo wdzięczny jak byście znaleźli trochę czasu żeby podjechać i obadać to auto w razie czego kontakt do mnie na priva podam

    jeszcze może to http://www.moto.allegro.p...uszkodzony.html

    sprzedający napisał że do zrobienia jest poza tym co widać na pierwszy rzut oka wahacz zwrotnica napisałem do niego o więcej informacji i czekam na od więcej zdjęć i co dokładnie jeszcze do roboty no i na oba viny do aut


    kolego przyjzyj sie dobrze zdjeciom na jednych deska rozdzielcza w czesci dolnej jest jasna jak tapicerka a na innym jest cala czarna . na jednym widac zestaw glosnomuwiacy a na innym jest go brak albo to komis i nie wie jakie zdjecia wrzuca albo wlasciciel ma kilka aut pozdro



    Witam, spodobało mi sie to autko ( bynajmniej wizualnie zawsze ten kolor mi sie podobał ) < wypowiedzcie się waszym zdaniem po zdjęciach. Czy moze ktoś mieszka nie daleko i mógłby mi spojrzeć?. Mieszkam praktycznie drugi koniec Polski a nie chciałbym przejechać sie na marne. Wiem, że to komis sprzedaje i z właścicielem auta raczej nie porozmawiam. A gdybym kupił na pewno bym sie odwdzięczył
    http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12099997



    Ostatnio kupowałem auto było to A6 3TDI Q z 2005 r ,auto poleasingowe w cenie 13500€ z przebiegiem 217km .Całkowity koszt z rej to ok 70tys zł.,ta cena z komisu za taki przebieg i rocznik powinna być wyższa za dobre auto .
    Historia auta której brak ? bardzo dziwna sprawa jak dla mnie , km można sprawdzić ? można ,można je też zmienić i to tak że nikt nie będzie tego w stanie sprawdzić że było coś zmienianie.
    Tyle się pisze że dobrze utrzymane auta z takich roczników i z przebiegiem poniżej 200 tys są o wiele droższe na zachodzie niż "dobrze" utrzymane z Allegro to i tak jest nadzieja że trafiło się na okazję.Nie ma okazji i jeszcze długo nie będzie



    Dzisiaj tj 19.05.09r. bylem z kumplem w komisie... Własnym "ślepią" nie wieżyłem ze A6 C5 w sedanie mozna kupic za 26.500 z 2002r. po lifcie... Pięknie wygladała... Piekny koolorek...

    Zastanawiało mnie jedno dlaczego 2.0 benzyna?? Przeciez nie ma takich silników (przynajmniej nigdy nie widziałem takiego w A6) Wszystko stalo sie jasne jak popatrzyłem na Zegary... Predkość w km oraz w milach... Czyli albo z ameryki albo z angli... Pewnie z angli dlatego takie tanie... Ale naprawde z wyglądu piękne!




    rzecz w tym żeby nie kupić zajechanego

    Otóż to

    Znalazłem jeszcze taki A6 Avant który spełnia moje podstawowe wymagania (kombi, diesel, quattro, polskie pochodzenie).

    Czy podana cena (30.000) za ten rocznik (2001) to dużo/standard/mało, zakładając, że opis jest obiektywny?

    Edit: właśnie dzwoniłem w sprawie tego Avanta - samochód jest rzeczywiście z Polski, na wymianę rozrządu jest dokumentacja. Sprzedający powiedział, że niektóre elementy były malowane... Problem dla mnie jest taki, że tym razem szukam ideału Na serio - po doświadczeniach ostatnich kilku lat chcę znaleźć auto w stanie perfekcyjnym (a na nowe mnie niestety nie stać ).

    [ Dodano: 2009-10-18, 14:13 ]
    Informacja co do tego Allroad'a z pierwszego wpisu. Zadzwoniłem do sprzedającego i dowiedziałem się, że samochód został sprowadzony na zamówienie, jako nowy, przez pierwszego właściciela. Kilka miesięcy temu został oddany do komisu i jeździ nim teraz właściciel tego komisu (ten, z którym rozmawiałem). Allroad był stale serwisowany w Płocku (nie pytałem nawet gdzie, bo i tak nic by mi to nie powiedziało) i na wszystko jest dokumentacja. Zdaniem sprzedającego stan jest stuprocentowo pewny.

    Być może mam za wysokie oczekiwania, albo zbyt często się w ostatnich latach nacinałem, ale trochę martwi mnie ten motyw ze 'sprowadzaniem na zamówienie' Interesować się dalej tym konkretnie Allroadem...?



    witam koloegów.
    Jestem na kupnie Audi a6 C6 przedział 2004 - 2006 rok na tyle budzet pozwala.
    I teraz największy problem gdzie szukać?? szukam na otomoto, mobile, autoscout. I nic nie ma. Zastanawiam się by jechać do Niemiec i pojeździć po komisach?
    I następny dylemat to silnik: w naszym klubie są różne opinie na temat 2.0 (głowice,turbiny,pompy olejowe,filtr cz.stałych) 3,0 2,7 napinacze

    mam prośbę by kazdy uzytkownik tych aut wyraził opinie na temat silników uzytkowanych przez (siebie) i jak długo, jakie usterki? i jak to mozliwe ile was autko wyniosło

    pozdrawiam i bede bardzo wdzieczny

    jak cos to forum lub gg 2526850



    formulka w umowie o faktycznym stanie samochodu nic nie swiadczy, nie wszyscy sa fachowcami i mechanikami zeby na oko oceniac auto ,a bedac laikiem podpisanie takiego dokumentu o niczym nie swiadczy i do niczego nie zobowiazuje.
    bylo kiedys na forum ,ze klubowiczka nie znajaca sie na autach kupila audi a6 c5 2.5 tdi z komisu ,
    po zakupie auto chwile jezdzilo i poszly slynne walki - z tego co pamietam :
    wziela zeczoznawce ,naprawila na swoj koszt ,sprawe dala do sadu i wygrala (troche to trwalo ale miala naprawione auto,ktorym mogla jezdzic wtrakcie trwania sprawy sadowej).
    Wiec warto probowac ,ale trzeba wiedziec po kolei co i jak i w jakiej kolejnosci robic , bo auto i tak trzeba naprawic .



    co do kwoty to sam jeszcze nie wiem
    rozważam Skodę Fabię Greenline (z salonu za 15k€ też bez podatku) albo coś używanego, tyle że właśnie - jak to jest - jeśli kupię auto (np 307SW, bo nad takim też myślałem), i na przykład za rok chciałbym go sprzedać (jak mówiłem mój przebieg roczny jest nieduży), to jak to wygląda? Wracam do komisu i oddaję starego a biore inny? Ile się na tym traci? Czy komis robi jakieś problemy czy raczej jest to proste i przyjemne? Polo 1.2 to raczej odpada, bo za mały jest (a u mnie będą 4 osoby )Myślałem też nad Audi A6 w benzynie, ale przebiegi tych aut są dosyć spore i jakoś nie mam przekonania :/

    no i na przykład: czy to aby na pewno jest możliwe?
    http://www.autotrack.nl/t...primera/6921094
    8 letnie auto z przebiegiem ~55k km? Czy tu w Holandii czasem nie zdarza się, że nawet z NAP kręcą liczniki? bo szczerze powiem śmierdzi z daleka takie ogłoszenie



    Witam serdecznie.
    Razem z ojcem postanowiliśmy przesiąść się z koreańskiego Lanosa do 'odrobinę' luksusowego samochodu. Prosimy szanownych Forumowiczów o rzetelne porady. Oto kryteria:
    - Możemy przeznaczyć od 37000 do ok. 45000.
    - Diesel.
    - Bogate wyposażenie (Klima, ABS, ESP + mile widziany automat tiptronic)
    - Rocznik >=2003


    Szukając po dealerach i komisach natrafiliśmy na takie cudo:
    http://www.eurocar.pl/car.php?id=1538
    Jak widać na zdjęciach, samochód w bardzo dobrym stanie, ale gryzą nas opinie użytkowników o silnikach TDCI (wynikające z kiepskiej jakości paliwa). Do tego spotkałem się z opiniami, że za takie pieniądze w ogóle nie warto myśleć o Fordzie, a poszukać chociażby Audi A6.

    Pozdrawiam.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl