news:621fdbdc-1183-406c-
Auto Komis Norton Cars jest jednym z największych komisów w północno-
wschodniej Polsce.
BTW: W przedostatniej bodaj "Turbokamerze" TVN Turbo był temat komisu z Ełku
i sprzedaży kradzionego busa...
PS: Oczywiście nie widzę tutaj związku Norton Cars ze sprawą, ponieważ
tamten komis, to jacyś amatorzy, którzy nie chcą wziąć odpowiedzialności za
to co sprzedali.
inz.mamon pisze:
BTW: W przedostatniej bodaj "Turbokamerze" TVN Turbo był temat komisu z
Ełku i sprzedaży kradzionego busa...
Wiem który to komis :) Duży, aż dziw bierze, że tak dziwnie to
rozegrali. Widocznie za bardzo za kasa lecieli.
M.
On 27 Lis, 22:54, Michał Drawert <drawertOTN@op.plwrote:
inz.mamon pisze:
| BTW: W przedostatniej bodaj "Turbokamerze" TVN Turbo był temat komisu z
| Ełku i sprzedaży kradzionego busa...
Wiem który to komis :) Duży, aż dziw bierze, że tak dziwnie to
rozegrali. Widocznie za bardzo za kasa lecieli.
Niewesołe, nie znam sprawy. W każdym razie w Norton Cars takie
sytuacje nie mają prawa się zdarzyć.
Pozdrawiam!
AdamM.
Użytkownik Andrzej Pinczuk napisał:
No wiec bylem w tym komisie. facet mial tylko 256mnRAM 133MHz. Raz ze
choc nie znam sie na hardware specjalnie to podejrzewam ze moj komp by
takiej nie zobaczyl w calosci, a dwa ze facet chcial za nia 300zl. To
imo za drogo.
Poniewaz ZX jest odmiana i440BX pracujaca z zegarem
max 66 MHz, wiec mozna kupic pamiec robiona jesczcze pod stare celki,
ew. pamieci 100 MHz, zegar nie jest tu wazny tylko struktura bankowa pamieci.
O, widze ze sie znasz. mozesz mi zatem polecic jakis konkretny model?
Kosc nie bedzie dokladana ale chodzic jako jedyna. Czy np 128mbRAM
100MHz moj komp zobaczy prawidlowo? W knidze od plyty mam taka linijke:
"Two 168-pin DIMM sockets in two banks of 64-bit wide path up to 256MB
unbuffered SDRAM or 512MB EDO DRAM", jest jeszcze cos o tym ze 'chipset
supporting both 66MHz and 100MHz Front Side Bus Pentium II/III CPU'.
Choc mniej wiecej rozumiem jak to bedzie po polsku to i tak brzmi to dla
mnie jak matematyczny opis kosmosu :)))
Mozesz odpowiedziec na priv (bo to chyba OT). Wytnij tylko co trzeba z
adresu
hejki
po trzymiesiecznej przerwie w koncu jestem we wrocku.i w necie z mozliwoscia
korzystania z grupy:) wiele sobie w tym roku ogorem z Ania nie pojezdzilismy
jedynie suwalszczyzna troszke. potem praca w GB.az do teraz...
ale...
pracowalem miedzy innymi w londynie myjac same campery- westfalki,devony
dormobile,i kwadraty w komisie:)))) no i bylem na zlocie ktory co roku przyjezdza ok6-8 tysiecy samych vanow- oczywiscie VW-same
busy!!!! normalnie kosmos. powiem szczerze ze holandia wysiada w porownaniu
do tego. mozna wszystko do camperow dostac choc i troche kasy niestety by
sie na to przydalo bo ceny tez kosmiczne.moze nie za wjazd (bo tylko 12
funtow) ale za czesci.jesli zarabia sie w GB tak jak mi sie udalo to ceny
nie odstraszaja (udalo mi sie nawet dostac nowe gumy na zderzaki- robione
przez www.vwheritage.com )... ale w innym wypadku mozna obejsc sie smakiem
bo serce nie zniesie siegniecia do kieszeni po "polska" gotowke...:( no i
jednak szkoda ze tak daleko i ze wyspa bo znalazlem szafke do westy ktora
szukam:((( no ale jak przewiezc:(((( w kazdym razie na przyszly rok
nastawiam sie zeby tam pojechac na zlot konczacy sezon.zobaczymy co z tego
bedzie ale polecam. no i do londynu (120 mil) wracalem oryginalna w pelni
wyposazona karetka-ogorem ktora ma na liczniku od nowosci nieco ponad 10k
km.
pozdrawiam wszystkich baaaardzo goraco
Anaxagore
Westy '75
Nie bijcie tylko ale nie znalazlem w archiwum. Chociaz pomagalem juz przy
sprowadzaniu kilku aut z Niemiec, to zawsze byly to auta z komisow, ktore
wywozilismy na "czerwonych" numerach. Teraz chce jednak kupic autko od
niemca, ktory daje wszystkie papiery tzn. maly i duzy brief, TUv, blachy .
Czy moge tym autem pojechac do PL i pozniej z samymi papierami wrocic do
Dojczlandow, zeby wymeldowac auto? Jak to wyglada bo przeciez jak sie
jedzie
do tego Zullasungstelle, to tam sprawdzaja, czy wywozimy napewno to auto.
Chcialbym poprostu ominac wykup ubezpieczenia i tablic czerwonych.
jasne ze tak mozna zrobic!
ja tak wrocilem autkiem ktore bylo zameldowane... na granicy tylko pyytanie
czyje to auto - dpowiedz ze kupilem i niemiec mi pozwolil pojechac na jego
dokumentach - zobowiazalem sie tylko niemcowi ze w ciagu tygodnia wymelduje
autko i dam mu ksero wymeldowania.
Wrocilem do niemiec busem (bo zostawilem tam moje autko :) poczym za
wymeldowanie zaplacilem 10 ojro i ilestam centow. zadnych pytan z tablic
tylko zerwane nalepki - urzednik obejrzal te tablice poczym zabral maly
dowod, dal mi dowod wymeldowania i to wszystko zero problemow - do
wymeldowania autko nie jest fizycznie potrzebne - tylko tablice
rejestracyjne sa potrzebne.
pozdrowka
Hejka
Kupilem sobie pol roku temu w komisie VW T4, 91r. z bardzo dobrym silnikiem
1.9D. Po dwuch miesiacach, przy okazji wymiany koncowek wtryskow, moj
znajomy mechanik oswiecil mnie, ze pod maska mam wstawiony kilkuletni silnik
SDI, wystarczy dolozyc do niego turbine, wymienic kolektory i cos tam
jeszcze i zrobi sie mocniejszy, niepelne TDI (obecny silnik do takiego Busa
jest troche zaslaby, szczegolnie gdy sie jezdzi z ladunkiem, brakuje
przyspieszenia). Z tego co sie orientowalem, koszt takiej modernizacji to
okolo 1500 zl.
Czy warto cos takiego robic?
Nie zalezy mi na wiekszej predkosci maksymalnej, bo 130km/h ktore osiaga w
zupelnosci wystarczy, ale mocy podczas wyprzedzanie lub rozpedzania sie
bardzo brakuje. I z tych powodow chetnie wydal bym kase by to poprawic.
Ale ostatnio kilka osob zniecheca mnie do tego, twierdzac ze bardzo szybko
dobije silnik, poniewaz czesci silnika TDI sa robione z owiele bardziej
wytrzymalych materialow niz SDI.
Komu uwierzyc i co robic? Prosze o wasze rady.
Mariusz
Dnia 3/12/2005 8:30 PM, Użytkownik markon napisał:
Hejka
Kupilem sobie pol roku temu w komisie VW T4, 91r. z bardzo dobrym silnikiem
1.9D. Po dwuch miesiacach, przy okazji wymiany koncowek wtryskow, moj
znajomy mechanik oswiecil mnie, ze pod maska mam wstawiony kilkuletni silnik
SDI, wystarczy dolozyc do niego turbine, wymienic kolektory i cos tam
jeszcze i zrobi sie mocniejszy, niepelne TDI (obecny silnik do takiego Busa
jest troche zaslaby, szczegolnie gdy sie jezdzi z ladunkiem, brakuje
przyspieszenia). Z tego co sie orientowalem, koszt takiej modernizacji to
okolo 1500 zl.
O wiele, wiele więcej. Na początek polecam rzut oka na fotki i krótkie
opisy na stronie:
http://www.autobodex.waw.pl/strona3aa.htm
"Michał Buslik" <bus@wp.plponapisywał(a):
bez uszkodzen , 190 tys przebiegu , biala , 3 drzwiowa , 86 km , abs , 2
poduszki , elektryczne szyby , 17 800 PLN , w komisie za plotem nie tak
dawno stala
Rzuc okiem do gazet i internetu.
Porównaj ceny rolek z tego rocznika.
Ale możliwe, że ta to była tzw 'okzja' ;)
Gorzej, ze sam sie mozesz oszukac - oni nie beda za
ciebie dociekac, czy to samochod czy to zlom.
Kupia co kazesz i juz.
Wlasnie. Najlepiej organizowac wycieczki jakims busem po komisach za
zachodnia granica :) Jedzie np 8 osob (im wiecej tym taniej) a potem wszyscy
wracaja swoimi brykami :))
Wlasnie. Najlepiej organizowac wycieczki jakims busem po komisach za
zachodnia granica :) Jedzie np 8 osob (im wiecej tym taniej) a potem
wszyscy
wracaja swoimi brykami :))
A busa porzucaja w rowie, bo sie rozlatuje ze starosci (sprowadzony
na poprzedniej wyprawie) :))
Jest taka firma, ktora organizuje wycieczki, nawet niedrogo.
http://www.auton.pl
pluton
A nie dziala? Dziala, tylko nei pokazuje dokladnie ile zostalo czasu
czuwania (w godzinach) ;o)
Wskaznik z ikonka nbaterii chyba dziala poprawnie?
no powinien...
btw.ostatnio kupilem oryginalna baterie BUS-10 ultraslim Li-Ion do Eryka
r320 mojej dziewczyny za 70PLN, pochodz po komisach we wrocku i poszukaj, bo
widzialem w kilku...
darry dooman