logo
 Pokrewne renessmeKoncepcja uzbrojenia wojsk lądowychKoncepcje przywództwa cenowego w oligopoluKoncepcja pracy pracownika socjalnegoKoncepcja pracy szkoły Promocjakoncepcja społeczeństwa ryzyka BeckKoncepcja funkcjonowania i rozwoju przedszkolaKoncepcja pracy Dom dzieckaKoncepcja pracy na dyrektora szkołyKoncepcja osobowości H.J. Eysenckakoncepcja ‼ikonografii kulturowej” gottmana
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • renessme



    Ja chetnie pomoge przy specyfikacji i okreslaniu wymagan, testowaniu i
    moge wspierac milym slowem. Bo za cienka jestem. Niestety.
    MadziaK Cienki zbyt.


    Popieram winisek i jestem za....
    Swego czasu obmyśliwałem projekt CRM + Obieg dokumentów ...
    mam pewne koncepcje i pomysły także podpatrzone w komercyjnych
    rozwiązaniach...
    access +ASP to chyba najlepsze rozwiązanie na taki soft...
    Pozdrawiam Piotr




    Darek Cieslak (da@dclaptop.kitenet.net) wrote:


    : Ja bym zaproponował inny model:
    :
    :  - Ustalamy z klientem bazę - podstawową funkcjonalność systemu, którą
    :    można zaimplementować w tydzień. Np. dla systemu CRM byłby to
    :    edytowalny rekord klienta, dla systemu magazynowego produktu. Kilka
    :    formatek, które już niosą jakąś funkcjonalność

    Prawde mowiac, wydaje mi sie to sposobem wlasciwym w przypadku systemow
    o niskiej, najwyzej sredniej zlozonosci i tylko w przypadku malo
    powaznych klientow. Powazny klient na ogol zna swoje wymagania (czesto
    ma dedykowanych ludzi do tzw. requirements engineering), ma pieniadze w
    garsci i terminy na karku. "Rozwijanie przez dobudowywanie" oznacza, ze
    ostateczny produkt bedzie pozbawiony koncepcji, spojnej architektury i
    przemyslanej struktury. Jezeli cos mi sie nie podoba w XP to wlasnie
    fakt, ze prowadzi do takich rezultatow.

    W systemach klasy corporate musisz postepowac dokladnie odwrotnie niz
    powyzszy opis.

    Pozdrawiam,

    Kuba



    eBiz: Portal (2000-06-05)


    | The Collaborative Dispersed Portal


    Przygotowana w połowie 1999 roku nowatorska koncepcja portala, który stara
    się wykorzystać zbiorową wiedzę swoich użytkowników do organizowania
    informacji. Projekt jest nieco zbliżony do DMOZ OpenDirectory czy DirectHit,
    jednak zawiera kilka unikalnych rozwiązań, które mogłyby stanowić o jego
    przewadze konkurencyjnej, gdyby nie dość wysokie wymagania technologiczne,
    ograniczające jego realizację, szczególnie w polskich warunkach. TheCDP to
    portal, który nie musi istnieć jako jedna brama wejściowa do Internetu, lecz
    rozproszona infrastruktura umieszczona na setkach tysięcy stron. Dokument
    został przygotowany w języku angielskim.

    UWAGA! Dokument jest zapisany w formacie HTML/XML i zajmuje wraz z grafiką
    ok. 730kB. Wyłącznie Microsoft Internet Explorer 5.0 lub nowszy jest w
    stanie w pełni poprawnie zinterpretować ten format.

    To tylko niektóre z informacji jakie możesz znaleźć na stronach eBiz,
    http://www.ebiz.z.pl.

    eBiz (http://www.ebiz.z.pl) to serwis informacyjny poswiecony szeroko
    pojetej teleinformatyce - biznesowym zastosowaniom Internetu,
    systemom wspomagania zarzadzania ERP/MRP/CRM/syst. logistycznym
    itd., knowledge management, polaczeniu informatyki i telekomunikacji itp.
    W serwisie publikowane sa newsy, artykuly, analizy i raporty dot.
    glownie polskiego rynku teleinformatyki.

    Pozdrawiam,

    Maciej Janiec
    mjan@kr.onet.pl
    http://www.ebiz.z.pl (eBiz)
    tel. +48 601 41-33-83



    Jaki webowy Open Source CRM na dziś najbardziej lubicie, uznajecie za
    najlepszy?
    Czytam o Sugar (duża przewaga w googlach), Anteil, XRMS, vTiger.
    Ciekawy z opisów wydał mi się ERP5 (Python, Zope)

    Istotne dla mnie akcenty:
    a) z podziałem na PHP i inne technologie
    b) polska ścieżka językowa
    c) sensowny projekt (koncepcja) i jakośc kodu
    d) trwały udział w rynku.
    e) integracja i produktami innymi lub dobre perspektywy integracji
    f) kontakty, zdarzenia, kalendarz
    g) ciekawe nowe świeże idee




    "Konrad Brywczyński" <b@waw.pdi.netwrote in message A zastanawiałeś się, co będzie, kiedy będiesz szukał pracy i może ktoś
    z tej grupy będzie mógł Cię zatrudić, ale machnie ręką, bo stwierdzi,
    że olewasz zdanie klientów i możesz mu tylko narobić szkód i generować
    straty w postaci utraty zaufania i wierności tychże? Pomyśl o tym.
    Najbardziej obecnie propagowana koncepcja marketingowa to CRM, czyli
    zarządzanie stosunkami z klientem. Marketing nie polega na wydymaniu
    klienta i jednorazowym zgarnięciu kasy. Teraz w klienta się inwestuje
    jeszcze zanim 5gr nam zapłaci. A jak nie skorzysta sam, to może poleci
    znajomym i rodzinie. A jak się zniechęci, to Cię obsmaruje przed całym
    tłumem ludzi. Powtórzę: sukces buduje się na rozpoznaniu potrzeb
    (Manifest Cluetrain: "Rynki są rozmową"). Ty dobrze zacząłeś, ale
    wykonanie było już takie, jak to zwykle u nas - na początek piękne
    wizje, obietnice, a na koniec: "Nie podoba się, to się bujaj..."


    Pięknie powiedziane... Trafiłeś w tzw. 10-tkę.



    Witam,

    Sprzedaję nieco na Allegro, mniej poza. Do tej pory wystarczał mi akrkusz
    kalkulacyjny do prowadzenia sobie sprzedaży. Może od razu napiszę, że
    sprzedaję także poza Allegro nie po to, aby na chama omijać prowizję, po
    prostu generalnie towar i usługi mam w ofercie nie tylko na Allegro, ale
    tylko zdalnie (nie mam sklepu).

    W arkuszu notowałem sobie: datę sprzedaży, nazwę użytkownika Allegro (jeśli
    jest), formę płatności, adres do wysyłki, czy otrzymałem komentarz, uwagi.
    Do tego kolumny finansowe: cena sprzedaży, policzony koszt wysyłki, cena
    wysyłki na poczcie, opcjonalne upusty, prowizja na Allegro, cena zakupu
    towaru. Arkusze prowadziłem miesięcznie, co miesiąc robiłem podsumowanie
    ilości sprzedanych sztuk, obrotu. Dodatkowo za zaliczeniem: kiedy nastąpiła
    wpłata oraz opcja czy otyrzymałem już za tą trasakcję komentarz.

    Przymierzam się do wprowadzenia do tego systemu osoby z zewnątrz, dlatego
    plik arkusza kalkulacyjnego już nie wystarczy. I tutaj zwracam się o pomoc
    do sprzedających na grupie: jak prowadzicie sprzedaż, jeśli zmiany może
    wprowadzać więcej osób? Jak widać z powyższego, rozwiązanie allegrowskie,
    czyli menadżer sprzedaży, odpada, bo sprzedaż nie jest tylko na Allegro. Z
    tego samego powodu odpadają (chyba?) menedżery sprzedaży oferowane na
    aukcjach.

    Na razie mam dwie koncepcje:

    - Uruchomienie odpowiednika CRM, czyli Customer Relationship Management.
    Niektóre systemy CRM mają opcję handlową, ale pod kątem dostaw, zamówień,
    magazynów i sprzedaży hurtowej, nie detalicznej. Czyli przydałby mi się
    taki CRM dla handlu detalicznego, gdzie byliby klienci, magazyn,
    zamówienie. Coś niezbyt skomplikowanego, gdzie w uwagach bym sobie notował,
    czy otrzymałem komentarz. Czy ktoś może zetknął się z czymś podobnym, lub
    może używa? Może być po polsku lub angielsku.
    - Metoda tymczasowa, acz prosta i skuteczna: przeniesienie mojego arkusza
    do arkuszy internetowych, jak np. www.spreadsheets.google.com Wydaje się on
    być bardzo funkcjonalny, jednak toporność rozwiązania pozostaje.

    Raczej odpada program finansowo-księgowo-magazynowy, gdyż nie lubię tych
    rachunkowych aplikacji. Chyba, że jest coś przyjaznego użytkownikowi na
    rynku?

    Wiele firm na świecie i w kraju zajmuje się takim handlem, więc pewnie są i
    rozwiązania dla nich przygotowane. Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Bestseller
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=53353

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl