logo
 Pokrewne renessmeKoncepcja uzbrojenia wojsk lądowychKoncepcje przywództwa cenowego w oligopoluKoncepcja pracy pracownika socjalnegoKoncepcja pracy szkoły Promocjakoncepcja społeczeństwa ryzyka BeckKoncepcja funkcjonowania i rozwoju przedszkolaKoncepcja pracy Dom dzieckaKoncepcja pracy na dyrektora szkołyKoncepcja osobowości H.J. Eysenckakoncepcja ‼ikonografii kulturowej” gottmana
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • renessme


    35. Co jest elementem koncepcji 4c?
    a) wartość dla klienta
    b) koszty
    c) wygoda nabycia
    d) komunikacja z klientem

    36. Który z elementów nie należy do strefy bankowej?
    a)obligacje państwowe
    b) stopa inflacji
    c) kursy walut
    d) kredyt refinansowany

    37. Jaki poziom usługi finansowej inaczej nazywany jest tzw. istotą -rdzeniem?
    a) usługa rzeczywista
    b) poziom centralny
    c)usługa poszerzona

    38. do cyklu życia usługi finansowej NIE zaliczamy?
    a) dojrzałości sprzedaży
    b) wprowadzenia produktu na rynek
    c) stagnację sprzedaży
    d) spadek sprzedaży
    e) wzrost sprzedaży

    39. Organizacja działalności marketingowej Nie może być ujęta wg następującego kryterium:
    a) informacji
    b)geograficznego
    c)rynków docelowych
    d)produktów
    e) funkcjonalnego



    Nokia, popularny na świecie a także w Polsce producent telefonów komórkowych, otworzył w Polsce swój pierwszy salon firmowy. Do tej pory działały jedynie salony autoryzowane.



    Pierwszy salon firmowy został otwarty w piątek, dziewiątego listopada 2007 roku, w poznańskim Starym Browarze. -Salon Firmowy Nokia w Poznaniu jest pierwszym takim sklepem w całej Polsce - mówi Ĺ ĂĄrka BaronovĂĄ, dyrektor marketingu Nokia Poland. -Firma Nokia chce zaoferować konsumentom pełną gamę produktów i usług w stylowym wnętrzu.

    Producent zapewnia, że na odwiedzających salon klientów będą czekały multimedialne rozwiązania i interaktywna koncepcja sprzedaży. Konsumenci samodzielnie będą mogli poznać możliwości wybranych przez siebie sprzętów. Taka forma poznania produktów czy usług ułatwi dokonanie właściwego zakupu.

    Na klientów, którzy odwiedzili nowy salon Nokia w dniu otwarcia, czekały konkursy z nagrodami. Salon jest elementem międzynarodowej strategii sprzedaży detalicznej firmy Nokia. Partnerem w prowadzeniu poznańskiego sklepu jest firma Vobis.

    Źródło



    Na stronie BIP lotniska pojawił się plan zamówień na rok 2010 http://www.gtl.com.pl/przetargi/oglo...3-01_6f407.xls

    Jest parę ciekawostek m.in

    - nr 9. Modernizacja starego Hangaru na potrzeby Wizz Air
    - nr 12. Budowa hangaru lotniczego z przeznaczeniem na dwa samoloty kodu C
    - nr 37. Oświatlenie (dodatkowe tablice przy DS. - zejście na S )
    - nr 45. Koncepcja dostosowania lotniska do kat. II

    Z tych co wiemy to m.in:
    - nr 2 Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa płaszczyzny postoju samolotów PPS 1 w kierunku wschodnim wraz z modernizacją dróg kołowania E1, E2 i D w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” w Pyrzowicach o łącznej powierzchni ok. 135.000 m2 - zakończenie grudzień 2012

    - nr 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inżyniera kontraktu w ramach Projektu „Port Lotniczy w Katowicach – rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej” w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym objętym Projektem. - zakończenie 2015

    No i dla tych co snują na forum różne teorie spiskowe ile to milionów euro lotnisko płaci Wizz za obecność i marketing na terenie lotniska

    - Wizz Air Ltd. na 2010 r. - 3 200 000,00 PLN / 833 550,40 EURO

    Najbardziej interesujące jest to że Wizz Air na własność przejmie stary hangar, więc zostanie rozbudowany tak żeby cała maszyna mogla się zmieścić, a nie jak teraz że na zewnątrz zostaje ogon ;)



    Kropka Bordo dla ING Usługi Finansowe SA
      Witamy,

    Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Marketingu:

    Agencja Kropka Bordo została wybrana do współpracy przy opracowaniu koncepcji i realizacji cyklu letnich imprez plenerowych promujących ubezpieczenia na życie.

    Czytaj więcej...
    Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!

    Zapraszamy!
    Zespół DomenydlaFirm.pl




      > No wiesz... Ja tam sie nie porownuje do ludzi z marketingu P4, bo
    > zwykly ze mnie mechanik samochodowy. Dziwi mnie tylko ta zbieznosc...
    > Ze w reklamie sieci komorkowej rowniez uzywa sie do oklejenia cenami
    > aparatu fotograficznego, miast np. ... telefonicznego (co mogloby byc
    > zasugerowane sama usluga, o ktorej informuje reklama). I nie mam na
    > mysli samej "idei", ale przede wszystkim forme.

    Juz rozumiem. Tekstu na reklamie Playa nie czytalem, interesowala mnie tylko
    koncepcja aparatu. Rzeczywiscie, ciekawa sprawa. Co wiecej tym bardziej
    uwazam, ze nie jest to plagiat. Zdjecie tego aparatu jest dosyc przypadkowe,
    prawdopodobnie z jakiegos stocka. Reszta przyszla z dzialu marketingu. Ktos
    to razem skleil i tyle. Nie sadze, zeby ta osoba inspirowala sie Twoim
    projektem.

    Przy okazji, Twoj aparat jest znacznie lepszy, to a'propo mechanika ;-)

    Pozdrawiam,

    K.Polak




    Rozwój Warmii i Mazur wspólną sprawą

    Koncepcja rozwoju miasta musi być dopasowana zarówno do potrzeb mieszkańców, jak i turystów - pisze Maik Veit z Olsztyna, który prowadzi w "sieci" niemieckojęzyczną gazetę o stolicy regionu.

    Od dłuższego czasu toczą się dyskusje na temat kontrowersyjnej strategii promocji miasta Olsztyn. Słowa krytyki padły też pod adresem strategii marketingowej województwa warmińsko-mazurskiego. Wielu ludzi stara się podejmować działania przyczyniające się do rozpropagowania regionu. Jednak przymiotniki jak: piękny, unikalny, niepowtarzalny są tylko pustymi słowami, jeśli nie poprze się ich konkretami.


    Maik Veit.

    W ramach promocji turystycznej należy pokazywać przede wszystkim specyfikę i wyjątkowość Warmii i Mazur. Ludzie często sądzą, że jadą na Mazury, a w rzeczywistości jadą na Warmię. Tylko nieliczni potrafią odróżnić oba regiony. Jeśli cały region wysławiany jest jako "Kraina tysiąca jezior", to nie powinno nikogo dziwić, że turyści przyjeżdżają do nas tylko latem. Promocja turystyki może odnieść sukces tylko wtedy, gdy połączona będzie z rozwojem kulturalno-historycznym całego regionu.

    Od kilku lat do Polski przyjeżdża mniej turystów z zagranicy, a w 2008 r. nasze województwo odwiedziło także mniej Polaków. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że w porównaniu z konkurencją zagranicznych celów podróży ceny w Polsce są za wysokie, ponieważ w ciągu trzech miesięcy trzeba zarobić pieniądze na cały rok. Ten zaklęty krąg nie zostanie i w tym roku przerwany.

    Hotele borykają się z dodatkowym problemem. Od lat koncentrowano się na tzw. turystyce biznesowej. Jednakże ze względu na kryzys rynek turystyki biznesowej załamał się i już nie będzie wykazywał silnej tendencji wzrostowej. Konferencje, szkolenia i spotkania integracyjne staną się rzadsze. Kolejnym problemem są porządek i bezpieczeństwo w miejscowościach turystycznych. Puste butelki po piwie, śmieci, brud i uszkodzone schody, drogi i pijani ludzie już o poranku odstraszają przyjezdnych.

    Turystyka jest problemem ogólnospołecznym. Mieszkańcy muszą dobrze czuć się w swoim mieście czy w swojej wsi. Dla olsztynian istotniejsze są ceny prądu, wywozu śmieci i biletów komunikacji miejskiej niż wypielęgnowane miasto. Szkoły, szpital i możliwość zakupów są ważniejsze od kulturalnej oferty miasta. To jest oczywiście całkowicie zrozumiałe. Dlatego koncepcja rozwoju miasta musi być dopasowana zarówno do potrzeb mieszkańców, jak i turystów. Najważniejsze są miejsca pracy. A turystyka i usługi z nią związane dają ogromne możliwości tworzenia nowych miejsc pracy.

    Nadrzędnym celem powinno być przedłużenie sezonu turystycznego. Konieczna jest całkowita zmiana kierunku promocji turystyki. Musimy pokazać wczasowiczom, dlaczego powinni przyjechać do Olsztyna, dlaczego powinni nocować w Olsztynie, co jest mocną stroną Warmii, dlaczego opłaca się przyjechać na Mazury o każdej porze roku. W Niemczech istnieje spora grupa ludzi, którzy interesują się średniowiecznymi miastami. Olsztyn, Dobre Miasto, Lidzbark Warmiński, Elbląg, Pasłęk, Ostróda i inne miejscowości posiadają potencjał turystyczny, który może przyciągnąć do nas gości o każdej porze roku. Kopernik, jako postać historyczna, łączy nasz region z Toruniem. Napoleon i wydarzenia historyczne owej epoki są interesujące dla innej grupy turystów. Mamy jednak jeszcze więcej tematów, które zainteresują naszym regionem urlopowiczów z całego świata. Trzeba to tylko turystom pokazać.

    Oferty tematyczne, które zorientowane są na zainteresowania wczasowicza, sprzedają się dobrze. Jeśli zatem więcej turystów do nas przyjedzie, wówczas więcej osób z naszego regionu znajdzie pracę. Być może sami stworzą sobie miejsce pracy, np. poprzez tworzenie agroturystycznych pensjonatów, gdzie miejscowe gospodynie przekonywać będą do szerokiego wachlarza dań z karty warmińskiej kuchni.

    Promocja to coś więcej niż wydrukowanie kolorowego folderu i wyjazdy na targi turystyczne. Trzy dni targów kosztują samorządy prawie tyle samo co roczne utrzymanie miejsca pracy. Reklama regionu może być tylko wtedy skuteczna, gdy wszystkie grupy społeczne podejmą wspólne działanie. Samorządy, zrzeszenia społeczne i branża turystyczna: właściciele hoteli, pensjonatów, przewodnicy i kluby sportowe. Nie można tu zapomnieć o muzeach, instytucjach kulturalnych, szkołach i uniwersytetach.

    Tylko wyjątkowość regionu może przyciągnąć do nas turystów. Ogromne wyzwanie, które da miejscowym równie ogromne szanse. To powinno zmusić wszystkie zainteresowane strony do ścisłej współpracy. Mówiąc piękne hasła, nic się nie osiągnie, a czas biegnie nieubłaganie. Jedno jest pewne: turystyka jest naszą wspólną sprawą.

    Gazeta Wyborcza Olsztyn

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl