"Roman Kordiuk" <roman.kord@interia.plnapisał(a) tak:
Co zrobić żeby pod windowsem kropka na klawiaturze numerycznej była kropką
a
nie przecinkiem?
Zostało to opisane w serwisie
Polska Strona Windowsowa, czyli
http://windows.online.pl/
Mocny Akcent
Grzegorz
http://www.zminek.com/Lzy-Narcyz_sie_nazywam.mp3
;)
Zminek
piosenka mowi sama za siebie nasz kord jest wielki i slynny (przepraszam i
dziekuje ja tych slow nie uzywam)
heh z zycia wziete :))))
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Bart napisał(a) w wiadomości: <3mbL2.28037$U1.5071@news.tpnet.pl...
Roman Majchrzak napisał(a) w wiadomości:
<36FB45B6.4A47C@friko7.onet.pl...
| Mój ojciec ma Golfa II z 84 r. (w kraju od 89r.). Jest to model CL z
| silniczkiem 1300 cm^3. Przejechaliśmy nim już 220 kkm (oczywiscie nie
| obyło sie bez normalnej obsługi)ale nikt dotychczas nic nie robił przy
***********************************
| silniku (spręrzanie jeszcze w granicach normy). Był dość mocno
| użytkowany (szczególnie przeze mnie :))))))))) [dla porównania
sprzęgło
| było dwa razy wymieniane, skrzynka jeden raz].
No to w takim razie nie wiem jak obslugiwac "normalnie" moje nie-VW
auto,
bo tez mam 220kkm przebiegu i niewymienialem jeszcze ani skrzyni, ani
sprzegla. Jakis dziwny egzemplarz chyba trafilem :-))))
Naprawde wiele zalezy od stylu jazdy. Kazde mocno eksploatowane
auto wymaga czesciej serwisu. Niezaleznie czy jest to Fiat, BMW czy
Toyota. Jeden przejedzie na komplecie opon 70 tysiecy, inny przy 30
tysiacach bedzie mial kord na wierzchu.
Jacek.
Witam
Jacek Ziomek napisał(a) w wiadomości:
<7dl13l$lc@orfika.office.polbox.pl...
| No to w takim razie nie wiem jak obslugiwac "normalnie" moje nie-VW
auto,
| bo tez mam 220kkm przebiegu i niewymienialem jeszcze ani skrzyni, ani
| sprzegla. Jakis dziwny egzemplarz chyba trafilem :-))))
Naprawde wiele zalezy od stylu jazdy. Kazde mocno eksploatowane
auto wymaga czesciej serwisu. Niezaleznie czy jest to Fiat, BMW czy
Toyota. Jeden przejedzie na komplecie opon 70 tysiecy, inny przy 30
tysiacach bedzie mial kord na wierzchu.
Naprawde autko nie bylo "pucowane".
Fakt, Ojciec jezdzil nim normalnie, ale ja na ochotnika
dbalem by auto sie nie "zamulilo" :-)))
Jedynie raz po "niszczeniu przednich opon" poleciala
jakas uszczelka przy sprzegle.
Pozdrowienia
Bartek
"Jan" <st@alpha.net.plwrote in message Witam wszystkich
mam pytanie czy może ktoś zna jakiś serwis w okolicach warszawy gdzie
można
zdiagnozowac przyczynę wibracji kierownicy - do tej pory wyeliminowałem
wszelkie standardowe, mozliwe przyczyny - wyważenie, krzywe felgi, opony ,
wszelakie luzy.
dorzucilbym jeszcze na dokladke skrzywione drazki kierownicze, sprawdzenie
zbieznosci(glupie 10zeta a moze wiele wyjasnic), walniety kord w oponie
(wymien tyl na przod, moze ustapi)
Jarek
mwi wrote:
generalnie jestem b. zadowolny, 4 drzwi bardzo się przydają a miejsca z tyłu
jest prawie tyle co w Octavi (sam sprawdzałem). Pierwszy przegląd po 500km
potem chyba 15000, 30000, i dalej nie wiem bo mam 33000. Kosztów nie
pamiętam ale około 400- 600 pln/przegląd. Mój egzeplarz ma jednak wadę
której nie potrafię (a raczej serwis) usunąć - ściaga go lekko w prawo.
Geometria była sprawdzana i dalej sciąga (choć mniej). Madrzy goście z
serwisu powiedzieli, że to opony (są trochę nierówno zużyte). Jakiś czas
temu mocno walnąłem kołem w krawężnik i może to od tego ale na przeglądzie
goście powiedzieli, ze nic tam nie ma wygiętego (choć np. geometri felgi
niesprawdzałem).
Dobrze sie przygladnij oponie - byc moze masz walniety kord lub jajowata
opone - ja tak mialem i tez mi sciagalo w jedna strone.
Hejki
Nie wiem, czy dotarla do Ciebie moja informacja, ale ja podtrzymuje teorie
mojego przedmowcy:
- gumy, a zwlaszcza czteroletnie z Debicy moga byc juz do bani, mialem to
samo w CC, objaw byl identyko, okazalo sie, ze popekany byl kord i opona
byla "nierowna"
- wywazenie kol, tez potrafi dac taki efekt
Pozdrawiam
Kris
wg mnie to napewno problem wywazenia..moze jakas dziura byla, albo
kraweznik.
Gdyby guma byla peknieta to by walilo caly czas ..im szybciej tym mocniej.
Pozdr
Obcy
micha@poczta.onet.pl napisał(a):
| Witam
| Ostatnio w moim Kadett –cie pojawiły się dziwne wibracje nadwozia
gdy samochód
| osiąga prędkość ok. 70 km/h. Objawia się to drganiem całego nadwozia
| nasilającym się wraz ze wzrostem prędkości. Po przekroczeniu 100 km/h
efekt
| zanika. Po wrzuceniu „luzu” drgania nie zanikają –
więc raczej napęd odpada. Co
| ciekawsze nie czuć też żadnych drgań na kole kierownicy co sugeruje że
opony są
| dobrze wyważone. Drgania zaczęły się kilka dni temu i mam wrażenie że
się
| nasilają. Gdzie szukać ?
| Pozdrawiam
| A.
| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Opony mogę polecić Fuly jeździłem na zimówkach i są cool swego czasu były
bardzo dobre ceny w Carmanie
Jarek
Witam
Byłem wczoraj u wulkanizatora i okazało się że w oponie (jak
sugerowaliście)
pękł kord i zrobił się piękny garb, który powodował drgania nadwozia w
czasie
jazdy. Opony 4 lata i niezbyt duży przebieg (Dębica Vivo) to chyba nie
najlepiej świadczy o nich. Dziś jadę kupić jakiś komplet nowych opon
– ale o to
pytam w osobnym poście (Jakie opony do Kadetta). Dziękuję za cenne rady i
jestem pod wrażeniem fachowości szanownych grupowiczów którzy od razu
wskazali
mi usterkę.
Pozdrawiam
A
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Hey,
Pomyślcie o Kormoranach Ja ma już drugi komplet i są na prawdę cool
(ciche i wytrzymałe).
Joseph
Uno45
Witam
Byłem wczoraj u wulkanizatora i okazało się że w oponie (jak
sugerowaliście)
pękł kord i zrobił się piękny garb, który powodował drgania nadwozia w
czasie
jazdy. Opony 4 lata i niezbyt duży przebieg (Dębica Vivo) to chyba nie
najlepiej świadczy o nich. Dziś jadę kupić jakiś komplet nowych opon
– ale o to
pytam w osobnym poście (Jakie opony do Kadetta). Dziękuję za cenne rady i
jestem pod wrażeniem fachowości szanownych grupowiczów którzy od razu
wskazali
mi usterkę.
Pozdrawiam
A
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl