logo
 Pokrewne renessmekorek wlewu gazu holenderskikorek do łączenia terakoty i parkietukorek kontrolny poziomi olejuKorek wlewu oleju renaultkorek wlewu oleju CA18DETkorek na ścianę gdzie kupićkorek spustowy oleju FabiaKorek w zbiorniczku wyrównawczym Lanoskorek Katowice KrakówKorek automatyczny do wanny
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • racot.htw.pl
  • renessme


    Użytkownik *wu* w wiadomości o kryptonimie "fkebis$7l@news.onet.pl"
    napisał:

    Wiadomosc spam "...musi spełnić trzy następujące warunki jednocześnie:
     1.. treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
     2.. odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie
    tej wiadomości,
     3.. treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca
    wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku
    do korzyści odbiorcy." Zrodlo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam
    - projekt nie przynosi i nie przyniesie zadnych zyskow - warunek 3-ci
    nie jest spelniony;


    No fakt. Nie spam. Śmieć.

    - ponadto oznaczono "off- topic", kogo nie interesuje niech nie
    otwiera;


    Znaczy jak napiszę teraz, że "Jusek jes gupi" opatrując to [OT] już będę
    cacy? Acha! To już wiem czemu stada łosi zatrzymują swoje fury gdzie
    popadnie. Blokują ruch i robią korki, no ale przecież "ponadto włączyli
    awaryjne, każdy może ominąć"

    EOT



    Maniek4 pisze:


    Masz chyba chlopie deficyt sluchaczy skoro czujesz potrzebe prezentowania
    zaczytanej wiedzy do tego nie na temat na publicznym forum. Ops, grupie. W
    jakim to samochodzie widziales silnik pojemnosci 50ccm?? Pomysl chwile jakim


    Żeby do końca wykazać bezmiar twojej ignorancji:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peel_P50
    http://en.wikipedia.org/wiki/Peel_Trident
    (to już zabytki)

    http://www.automobiles-chatenet.com/fr/bs2.php (ten ma niby silnik
    półlitrowy, ale o mocy przeciętnej dwusuwowej 50-tki; cóż - czterosuw i
    wolnossący diesel)

    http://www.bellier-automobiles.com/old/english/NewFiles/index.htm

    Jest też sporo innych współczesnych mikro-samochodów z silnikami o mocy
    lub pojemności zbliżonej do Aprilli DiTECH i ich niewielka popularność w
    Polsce wynika głównie z różnego rodzaju kompleksów - samochód dla
    większości ludzi musi być duży i szybki, nawet jeśli na co dzień
    wykorzystywanych jest 10% jest ładowności, a "dzięki" korkom średnia
    prędkość nie zmęczyłaby równo jadącego rowerzysty-amatora.



    Jan <apjnUSU@wp.pl napisał(a):

    Witam. Chodzi o automatyczne komunikaty drogowe z radia. W Niemczech działa
    to bardzo fajnie.Wystarczy właczyc jakas stacje , badz CD i po jakims czasie
    gdy nadawany jest z lokalnego nadajnika komunikat o korkach i systuacji na
    drodze radio przelacza sie samo i na głos otzrymujemy  komunikaty radiowe. U
    nas to chyba nie dziala ?  Kiedys RMF nadawało takie komunikaty ale teraz
    nic nie słychac na ich czestotliowsci.
    A moze w moim radiu nie ma tego??


    Chodzi Ci o TMC
    http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel

     czy TA?

    Z reszta, z tego co sie orientuje, to ani jedno ani drugie w PL nie jest
    uzywane. A szkoda.

    topek - jak zawsze pozdrawiajacy




    Jan <apjnUSU@wp.pl napisał(a):

    Witam. Chodzi o automatyczne komunikaty drogowe z radia. W Niemczech
    działa
    to bardzo fajnie.Wystarczy właczyc jakas stacje , badz CD i po jakims
    czasie
    gdy nadawany jest z lokalnego nadajnika komunikat o korkach i systuacji
    na
    drodze radio przelacza sie samo i na głos otzrymujemy  komunikaty
    radiowe. U
    nas to chyba nie dziala ?  Kiedys RMF nadawało takie komunikaty ale teraz
    nic nie słychac na ich czestotliowsci.
    A moze w moim radiu nie ma tego??
    Chodzi Ci o TMC
    http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel


    W Beemce nawigacja jest chyba sprzężona z TMC bo np jak 1 maja w Berlinie
    była demonstracja pod Bramą Brandenburską to navi pokazywało że ta trasa
    jest zablokowana i wyznaczało objazdy. A w Polsce... w Polsce nawet mapy nie
    ma do fabrycznej navi a co dopiero TMC.



    bob napisał(a):


    Witam

        prosze o pomc bo nie daje mi to spokoju. Był kiedys taki serial w TP 2
    wystepował w nim koleś o imieniu Korki. Jaki był tytuł serialu.


    ten chłopak to Di Caprio ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/What%27s_Eating_Gilbert_Grape



    "omerta" napisał:


    gdzie można w wa-wie kupić chełm z korka


    NTG. Ale zobacz na zdjęcie (i koniecznie podpis) tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dach_he%C5%82mowy
    może przejedź się tam i poszukaj?

    JoteR




    On Fri, 17 Oct 2008 03:19:08 -0700 (PDT),  625 wrote:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Downs-Thomson_paradox

    Downs-Thomson paradox, also referred to as the Pigou-Knight-Downs
    paradox, states that the equilibrium speed of car traffic on the road
    network is determined by the average door-to-door speed of equivalent
    journeys by (rail-based or otherwise segregated) public transport.


    W krajach rozwinietych na tyle ze kazdego stac na samochod, ale tez
    maja odpowiednio rozwinieta szybka komunikacje publiczna.

    Jak sie w korku stoi dluzej niz jedzie metrem, ktorego stacje ma sie
    pod domem i praca, to nie ma sie dziwic.

    P.S. do pracy mam 3 km. No ni cholery nie chce sie tramwaj oplacac,
    autem taniej :-)

    J.



    Borys Dabrowski pisze:


    Gdyby faktycznie tak było, samochody hybrydowe zużywałyby więcej paliwa,
    niż tradycyjne spalinowce. Proponuję zapoznać się z tabelką:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car#Energy_efficiency_and_carbo...


    Na trasie zużywają więcej. Są ekonomiczne w mieście, bo silnik spalinowy
    może pracować przy optymalnych obrotach nawet jak samochód utknie w korku.



    marek.dumle napisał:

    > Wracając natomiast do tematu. Z tego co widzę kompromitujesz się
    > dalej. Nie potrafisz swoimi dyrdymałami obalić mojej tezy:

    Tja Wolodia - moje "dyrdymaly" sa oparte przynajmniej na faktach, twoje "tezy"
    tylko na odruchach robaczkowych twojego kaczana.

    > W Niemczech jest mniejszy ruch na drogach pozaautostradowych. Bo
    > wskaźniki, które podajesz rozkładają się na większą długość dróg.

    Bo ruch drogowy to cos na ksztalt... wody, co Wolodia? I rozklada sie wszedzie
    rownomiernie. Dlatego w Niemczech nie ma ani korkow ani nawet utrudnien w ruchu?

    > Cytat z wikipedii: "Dzięki dobrze rozbudowanej sieci autostrad w
    > Niemczech, drogi krajowe nie są zbyt zatłoczone i mogą stanowić
    > alternatywny sposób na podróżowanie po Niemczech."

    No fajnie, widac, ze gosciu ktory to splodzil byl raz.... najwyzej dwa razy w
    Niemczech, pewnie w niedziele.





    Najprosciej rzecz biorac lanser to taki gosc, ktory nawet jak urwie mu jaja, dalej opowiada na prawo i lewo ile razy i z iloma to robil.

    Za Wikipedia: "klaustrofobia - lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami". Korek nie jest zamknietym pomieszczeniem. Pudlo. Lepiej dobieraj argumenty.



    mobile5 napisał:

    > habudzik napisał:
    > > A poza tym ? Coś w temacie masz do dodania czy pasujesz ?
    > Znajdź sobie jakiegoś Syzyfa, on jest od spraw beznadziejnych.

    Film zapodany pokazuje że wjazdowe do LA sa zatłoczone o każdej poże dnia a w
    godzinach szczytu stoisz w korkach bo żadne duże miasto nie poradziło sobie z
    nadmiarem samochodów inaczej niż przez ograniczenie ich ruchu . Po co zabierasz
    głos w temacie który znasz z Wikipedii .
    Znowu coś Ci się głu...cze popierwiastkowało . Od spraw beznadziejnych jest
    Juda . Syzyfa to Ty sobie musisz znaleźć - jego los jest dla takich jak Ty
    dobrą nauczką .



    Znalazlem ciekawe matrialy na temat znikniecia transportu publicznego z USA.

    en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_streetcar_conspiracy
    W skrocie: W USA w latach 20-tych rynek samochodowy sie nasycil. W miasach
    ludzie kozystali z tramwazjo i kolejek, z samochodow zadko, gdyz nie bylo gdzie
    ich parkowac. Firmy motoryzacyjne zalozyly firmy-corki ktore wykopily transport
    szynowy (koleje i tramwaje). M.innymi namawialy banki by nie udzielaly kredytow
    firmom transportu publicznego, itd.

    Nastepnie zniszczono transport szynowy zastepujac go autobusowym. Sad w USA
    uznal Generals Motors za winna strorzenia konspiracji w celu przejecia firm
    transportu publicznego.

    Autobusy i tak staly w korkach (nie mialy wlasnych pasow) wiec ludzie przestali
    z nich kozystac, i dzisiaj firmy samochodowe naleza do najbogatszych na swiecie
    a nasze dzieciaki maja astmy, alergie i raki. Nikt nigdy nie policzyl ile
    kosztuje leczenie ludzi z takich chorob w duzych miastach.

    Nastepny samochod jaki kupe to bedzie samochod wozek lub na LPG.

    A.




    Nastepnie

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl