Użytkownik *wu* w wiadomości o kryptonimie "fkebis$7l@news.onet.pl"
napisał:
Wiadomosc spam "...musi spełnić trzy następujące warunki jednocześnie:
1.. treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
2.. odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie
tej wiadomości,
3.. treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca
wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku
do korzyści odbiorcy." Zrodlo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam
- projekt nie przynosi i nie przyniesie zadnych zyskow - warunek 3-ci
nie jest spelniony;
No fakt. Nie spam. Śmieć.
- ponadto oznaczono "off- topic", kogo nie interesuje niech nie
otwiera;
Znaczy jak napiszę teraz, że "Jusek jes gupi" opatrując to [OT] już będę
cacy? Acha! To już wiem czemu stada łosi zatrzymują swoje fury gdzie
popadnie. Blokują ruch i robią korki, no ale przecież "ponadto włączyli
awaryjne, każdy może ominąć"
EOT
Maniek4 pisze:
Masz chyba chlopie deficyt sluchaczy skoro czujesz potrzebe prezentowania
zaczytanej wiedzy do tego nie na temat na publicznym forum. Ops, grupie. W
jakim to samochodzie widziales silnik pojemnosci 50ccm?? Pomysl chwile jakim
Żeby do końca wykazać bezmiar twojej ignorancji:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peel_P50
http://en.wikipedia.org/wiki/Peel_Trident
(to już zabytki)
http://www.automobiles-chatenet.com/fr/bs2.php (ten ma niby silnik
półlitrowy, ale o mocy przeciętnej dwusuwowej 50-tki; cóż - czterosuw i
wolnossący diesel)
http://www.bellier-automobiles.com/old/english/NewFiles/index.htm
Jest też sporo innych współczesnych mikro-samochodów z silnikami o mocy
lub pojemności zbliżonej do Aprilli DiTECH i ich niewielka popularność w
Polsce wynika głównie z różnego rodzaju kompleksów - samochód dla
większości ludzi musi być duży i szybki, nawet jeśli na co dzień
wykorzystywanych jest 10% jest ładowności, a "dzięki" korkom średnia
prędkość nie zmęczyłaby równo jadącego rowerzysty-amatora.
Jan <apjnUSU@wp.pl napisał(a):
Witam. Chodzi o automatyczne komunikaty drogowe z radia. W Niemczech działa
to bardzo fajnie.Wystarczy właczyc jakas stacje , badz CD i po jakims czasie
gdy nadawany jest z lokalnego nadajnika komunikat o korkach i systuacji na
drodze radio przelacza sie samo i na głos otzrymujemy komunikaty radiowe. U
nas to chyba nie dziala ? Kiedys RMF nadawało takie komunikaty ale teraz
nic nie słychac na ich czestotliowsci.
A moze w moim radiu nie ma tego??
Chodzi Ci o TMC
http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel
czy TA?
Z reszta, z tego co sie orientuje, to ani jedno ani drugie w PL nie jest
uzywane. A szkoda.
topek - jak zawsze pozdrawiajacy
Jan <apjnUSU@wp.pl napisał(a):
Witam. Chodzi o automatyczne komunikaty drogowe z radia. W Niemczech
działa
to bardzo fajnie.Wystarczy właczyc jakas stacje , badz CD i po jakims
czasie
gdy nadawany jest z lokalnego nadajnika komunikat o korkach i systuacji
na
drodze radio przelacza sie samo i na głos otzrymujemy komunikaty
radiowe. U
nas to chyba nie dziala ? Kiedys RMF nadawało takie komunikaty ale teraz
nic nie słychac na ich czestotliowsci.
A moze w moim radiu nie ma tego??
Chodzi Ci o TMC
http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel
W Beemce nawigacja jest chyba sprzężona z TMC bo np jak 1 maja w Berlinie
była demonstracja pod Bramą Brandenburską to navi pokazywało że ta trasa
jest zablokowana i wyznaczało objazdy. A w Polsce... w Polsce nawet mapy nie
ma do fabrycznej navi a co dopiero TMC.
bob napisał(a):
Witam
prosze o pomc bo nie daje mi to spokoju. Był kiedys taki serial w TP 2
wystepował w nim koleś o imieniu Korki. Jaki był tytuł serialu.
ten chłopak to Di Caprio ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/What%27s_Eating_Gilbert_Grape
"omerta" napisał:
gdzie można w wa-wie kupić chełm z korka
NTG. Ale zobacz na zdjęcie (i koniecznie podpis) tutaj
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dach_he%C5%82mowy
może przejedź się tam i poszukaj?
JoteR
On Fri, 17 Oct 2008 03:19:08 -0700 (PDT), 625 wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Downs-Thomson_paradox
Downs-Thomson paradox, also referred to as the Pigou-Knight-Downs
paradox, states that the equilibrium speed of car traffic on the road
network is determined by the average door-to-door speed of equivalent
journeys by (rail-based or otherwise segregated) public transport.
W krajach rozwinietych na tyle ze kazdego stac na samochod, ale tez
maja odpowiednio rozwinieta szybka komunikacje publiczna.
Jak sie w korku stoi dluzej niz jedzie metrem, ktorego stacje ma sie
pod domem i praca, to nie ma sie dziwic.
P.S. do pracy mam 3 km. No ni cholery nie chce sie tramwaj oplacac,
autem taniej :-)
J.
Borys Dabrowski pisze:
Gdyby faktycznie tak było, samochody hybrydowe zużywałyby więcej paliwa,
niż tradycyjne spalinowce. Proponuję zapoznać się z tabelką:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car#Energy_efficiency_and_carbo...
Na trasie zużywają więcej. Są ekonomiczne w mieście, bo silnik spalinowy
może pracować przy optymalnych obrotach nawet jak samochód utknie w korku.
marek.dumle napisał:
> Wracając natomiast do tematu. Z tego co widzę kompromitujesz się
> dalej. Nie potrafisz swoimi dyrdymałami obalić mojej tezy:
Tja Wolodia - moje "dyrdymaly" sa oparte przynajmniej na faktach, twoje "tezy"
tylko na odruchach robaczkowych twojego kaczana.
> W Niemczech jest mniejszy ruch na drogach pozaautostradowych. Bo
> wskaźniki, które podajesz rozkładają się na większą długość dróg.
Bo ruch drogowy to cos na ksztalt... wody, co Wolodia? I rozklada sie wszedzie
rownomiernie. Dlatego w Niemczech nie ma ani korkow ani nawet utrudnien w ruchu?
> Cytat z wikipedii: "Dzięki dobrze rozbudowanej sieci autostrad w
> Niemczech, drogi krajowe nie są zbyt zatłoczone i mogą stanowić
> alternatywny sposób na podróżowanie po Niemczech."
No fajnie, widac, ze gosciu ktory to splodzil byl raz.... najwyzej dwa razy w
Niemczech, pewnie w niedziele.
Najprosciej rzecz biorac lanser to taki gosc, ktory nawet jak urwie mu jaja, dalej opowiada na prawo i lewo ile razy i z iloma to robil.
Za Wikipedia: "klaustrofobia - lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami". Korek nie jest zamknietym pomieszczeniem. Pudlo. Lepiej dobieraj argumenty.
mobile5 napisał:
> habudzik napisał:
> > A poza tym ? Coś w temacie masz do dodania czy pasujesz ?
> Znajdź sobie jakiegoś Syzyfa, on jest od spraw beznadziejnych.
Film zapodany pokazuje że wjazdowe do LA sa zatłoczone o każdej poże dnia a w
godzinach szczytu stoisz w korkach bo żadne duże miasto nie poradziło sobie z
nadmiarem samochodów inaczej niż przez ograniczenie ich ruchu . Po co zabierasz
głos w temacie który znasz z Wikipedii .
Znowu coś Ci się głu...cze popierwiastkowało . Od spraw beznadziejnych jest
Juda . Syzyfa to Ty sobie musisz znaleźć - jego los jest dla takich jak Ty
dobrą nauczką .
Znalazlem ciekawe matrialy na temat znikniecia transportu publicznego z USA.
en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_streetcar_conspiracy
W skrocie: W USA w latach 20-tych rynek samochodowy sie nasycil. W miasach
ludzie kozystali z tramwazjo i kolejek, z samochodow zadko, gdyz nie bylo gdzie
ich parkowac. Firmy motoryzacyjne zalozyly firmy-corki ktore wykopily transport
szynowy (koleje i tramwaje). M.innymi namawialy banki by nie udzielaly kredytow
firmom transportu publicznego, itd.
Nastepnie zniszczono transport szynowy zastepujac go autobusowym. Sad w USA
uznal Generals Motors za winna strorzenia konspiracji w celu przejecia firm
transportu publicznego.
Autobusy i tak staly w korkach (nie mialy wlasnych pasow) wiec ludzie przestali
z nich kozystac, i dzisiaj firmy samochodowe naleza do najbogatszych na swiecie
a nasze dzieciaki maja astmy, alergie i raki. Nikt nigdy nie policzyl ile
kosztuje leczenie ludzi z takich chorob w duzych miastach.
Nastepny samochod jaki kupe to bedzie samochod wozek lub na LPG.
A.
Nastepnie