logo
 Pokrewne renessmeKomputerowy tłumacz angielsko-polskiKolegium języka angielskiego Warszawakomputerowy słownik samochodowy angielskiKorepetycje język angielski NativeKorepetycje z angielskiego Student Ilekorepetycje angielski Kraków wakacjekomputerowy słownik polsko-angielskiKomputerowy lumacz polsko-angielskikomputerowe tłumaczenie języka angielskiegokolędy-cicha noc po angielsku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dudi.pev.pl
  • renessme


    Tłumaczenia Polski - Angielski, Angielski - Polski:
    • życiorys zawodowy (CV), listy motywacyjne, referencje, świadectwa pracy,
    • listy tradycyjne, podania i wnioski, pisma urzędowe, oferty handlowe itp
    • korespondencja indywidualna oraz służbowa, korespondencja oraz reprezentowanie osób cywilnych i firm w Home Office, JobCentre Plus, HMRC, City Council, NHS, w bankach, w sądzie (Magistrates Court, High Court, Appeal Court, House of Lords), w
    • zakładach energetycznych, w zakładach wodociągowych oraz w innych...
    • techniczne, z branży budowlanej,
    • katalogi, reporty, strony internetowe.
    Najszybszy i najłatwiejszy sposób zlecenia: tłumaczenia on-line

    Po akceptacji wyceny w ciągu minuty mogą Państwo zlecić nam tłumaczenie i zapomnieć o problemie. My zaś od razu przystąpimy do pracy. W ustalonym terminie odeślemy Państwu gotowy przetłumaczony dokument. Możemy przesłać tłumaczenie e-mailem, faksem lub pocztą. Wszystko po to, by maksymalnie ułatwić Państwu pracę, byście mogli zająć się innymi ważnymi sprawami, a tłumaczenie zostawić nam.
    Problem z tłumaczeniem?!
    Rozwiązanie tego problemu, to dla nas przyjemność!
    Cennik
    Wystarczy przesłać tekst - błyskawicznie odeślemy wycenę tłumaczenia
    Abyśmy mogli wycenić tłumaczenie prosimy o przesłanie dokumentu i wymagany termin tłumaczenia.
    1 strona tłumaczenia zwykłego lub specjalistycznego to 1600 znaków ze spacjami i wyceniana jest w zależności od języka i wymaganego terminu.

    Każdego klienta oraz każdy tekst traktujemy indywidualnie i dlatego nie podajemy szczegółowych cen na naszej stronie. Stali klienci mogą liczyć na preferencyjne warunki w zakresie ustalanych terminów tłumaczeń oraz rabaty cenowe.
    Zapewniamy:
    -Tanie i rozsądne ceny
    -Profesjonalną obsługe
    Również oferujemy: tłumaczenie i skład tekstu, prowadzenie korespondencji w jęz. angielskim, pomoc w rejestracji firm, kont oraz innych sprawach dot., ubezpieczeń, benefitów itp. Więcej informacji na stronie www.ehelp-consulting.co.uk .-Szybkość i niezawodność

    Little Tennis Street South
    Trent Park Industrial Estate
    NG2 4EU, Nottingham
    gabriela@ehelp-consulting.co.uk
    mob. +44(0)7548619390,

    tel. +44 (0)115 7142625
    Skype: ehelp.consulting



    Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

    Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale IV Postępowań Uchodźczych Departamentu Postępowań Uchodźczych ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

    Wymiar etatu: 1

    * Liczba stanowisk pracy: 1

    Miejsce wykonywania pracy:

    * Warszawa
    ul. Taborowa 33 Warszawa

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    * prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o nadanie statusu uchodźcy;
    * rejestrowanie w Systemie Informatycznym Pobyt wydanych w ww. sprawach postanowień i decyzji;
    * prowadzenie korespondencji z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz uchodźców oraz z organami administracji publicznej w zakresie spraw należących do zadań służbowych.

    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

    n i e z b ę d n e

    * wykształcenie: wyższe magisterskie
    * pozostałe wymagania niezbędne:
    o biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie;
    o umiejętność analitycznego myślenia;
    o umiejętność stylistycznego i syntetycznego redagowania tekstu;
    o dobra organizacja pracy;
    o umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.

    wymagania dodatkowe

    * znajomość języka angielskiego;
    * umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Pobyt;
    * znajomość ogólnej sytuacji społeczno-politycznej na świecie.

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    * życiorys i list motywacyjny
    * oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    * kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    * kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    * oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    * oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

    Inne informacje:

    w ofercie pracy proszę powołać się na numer ogłoszenia; nie przyjmujemy ofert pracy przesłanych pocztą elektroniczną.

    Dokumenty należy składać lub przesyłać do: 2010-07-07

    pod adres:

    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16
    00-564 Warszawa



    Po konsulatcji z administartorem zamieszczam na łamach naszego forum ofertę pracy na stanowisko asystenta/tki ds. administracyjno-finansowych w firmie Grace International Sp. z o.o., zajmującej się importem tkanin a z Azji oraz sprzedażą hurtową.

    Stanowisko dostępne od 01.01.2010 roku.

    Wymagania i charakter zajmowanego stanowiska:
    - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie przynajmniej na poziomie komunikatywnym
    - wystawianie dokumentów sprzedaży
    - sporządzanie raportów sprzedaży, kosztów i zakupu oraz wszelkich innych zleconych przez zarząd
    - korespondencja
    - kontakty z klientami
    - sporządzanie ofert, kosztorysów i kontraktów
    - dbanie o sprawny przepływ informacji między zarządem a pracownikami
    - sprawy kadrowe
    - archiwizacja dokumentów
    - współpraca z biurem rachunkowym
    - nadzór nad płatnościami
    - rezerwacja podróży służbowych (wizy, hotele, bilety lotnicze, taksówki)
    - zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania
    - nadzór nad samochodami
    - nadzór na urządzeniami biurowymi
    - współpraca z biurami consultingowymi w ramach zatrudnienia cudzoziemców
    - opieka nad gośćmi/klientami
    - dbanie o wizerunek biura
    - ponadto wymagamy prawa jazdy kat. B
    - dobrej organizacji czasu pracy, sumienności, odpowiedzialności, miłej aparycji oraz wysokiej kultury osobistej

    Oferujemy:
    - umowę o pracę (szukamy osoby na stałe)
    - pracę w miłej, bezkonfliktowej atmosferze bez tzw. wyścigu szczurów
    - bonusy w zależności od zaangażowania i stażu pracy w naszej firmie

    Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

    Jeśli ktoś z Was poszukuje pracy, bądź Wasi znajomi lub ktoś z rodziny proszę przekażcie im tą informację.

    Życiorys oraz list motywacyjny proszę przesłać na adres: aneta.lewandowska@grace-international.pl

    Uprzejmie proszę o nie zadawanie mi pytań o wysokość zarobków, ponieważ będzie to ustalone indywidualnie z prezesem w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Zarobki będą dopasowane do naszych wymagań i posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
    Od siebie dodam tylko, że pracuję w tej firmie od blisko 7 lat i moje starania i zaangażowanie były i są doceniane.



    Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w Warszawie

    Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: podreferendarz w Biurze Ministra

    Wymiar etatu: 0.5

    * Liczba stanowisk pracy: 1

    Miejsce wykonywania pracy:

    * Warszawa
    Chałubinskiego 8

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    * organizowanie dnia pracy Podsekretarza Stanu,
    * rejestrowanie korespondencji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Ministerstwa
    * przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji do podpisu Podsekretarza Stanu i zwrot tej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,
    * prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem gości,
    * organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych,
    * organizowanie i obsługa spotkań, konferencji i zebrań Podsekretarzowi Stanu,
    * gromadzenie i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami aktów normatywnych i innych dokumentów niezbędnych Podsekretarzowi Stanu.

    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

    n i e z b ę d n e

    * wykształcenie: średnie
    * doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku sekretarskim,
    * pozostałe wymagania niezbędne:
    o znajomość aktów prawnych z zakresu rozwoju regionalnego,
    o znajomość ustawy o Radzie Ministrów oraz regulaminu pracy Rady Ministrów,
    o biegła obsługa biurowych programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
    o znajomość języka angielskiego, poziom B1
    o umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie,
    o umiejętność pracy pod presja czasu,
    o znajomość standardów obsługi klienta,
    o komunikatywność.

    wymagania dodatkowe

    * doświadczenie w pracy w administracji publicznej
    * znajomość zasad obiegu dokumentów,
    * umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
    * skrupulatność i dokładność,
    * dyspozycyjność,
    * umiejętność pracy w stresie.

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    * życiorys i list motywacyjny
    * oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    * kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    * kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    * oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    * oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

    Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu ).
    Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani o jego terminie telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
    Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszeń i zasad naboru do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mrr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 461 34 41.

    Dokumenty należy składać lub przesyłać do: 2010-06-30

    pod adres:

    Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego
    00-926 Warszawa
    skr. poczt. 13
    lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: BM 74

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl