Tłumaczenia Polski - Angielski, Angielski - Polski:
• życiorys zawodowy (CV), listy motywacyjne, referencje, świadectwa pracy,
• listy tradycyjne, podania i wnioski, pisma urzędowe, oferty handlowe itp
• korespondencja indywidualna oraz służbowa, korespondencja oraz reprezentowanie osób cywilnych i firm w Home Office, JobCentre Plus, HMRC, City Council, NHS, w bankach, w sądzie (Magistrates Court, High Court, Appeal Court, House of Lords), w
• zakładach energetycznych, w zakładach wodociągowych oraz w innych...
• techniczne, z branży budowlanej,
• katalogi, reporty, strony internetowe.
Najszybszy i najłatwiejszy sposób zlecenia: tłumaczenia on-line
Po akceptacji wyceny w ciągu minuty mogą Państwo zlecić nam tłumaczenie i zapomnieć o problemie. My zaś od razu przystąpimy do pracy. W ustalonym terminie odeślemy Państwu gotowy przetłumaczony dokument. Możemy przesłać tłumaczenie e-mailem, faksem lub pocztą. Wszystko po to, by maksymalnie ułatwić Państwu pracę, byście mogli zająć się innymi ważnymi sprawami, a tłumaczenie zostawić nam.
Problem z tłumaczeniem?!
Rozwiązanie tego problemu, to dla nas przyjemność!
Cennik
Wystarczy przesłać tekst - błyskawicznie odeślemy wycenę tłumaczenia
Abyśmy mogli wycenić tłumaczenie prosimy o przesłanie dokumentu i wymagany termin tłumaczenia.
1 strona tłumaczenia zwykłego lub specjalistycznego to 1600 znaków ze spacjami i wyceniana jest w zależności od języka i wymaganego terminu.
Każdego klienta oraz każdy tekst traktujemy indywidualnie i dlatego nie podajemy szczegółowych cen na naszej stronie. Stali klienci mogą liczyć na preferencyjne warunki w zakresie ustalanych terminów tłumaczeń oraz rabaty cenowe.
Zapewniamy:
-Tanie i rozsądne ceny
-Profesjonalną obsługe
Również oferujemy: tłumaczenie i skład tekstu, prowadzenie korespondencji w jęz. angielskim, pomoc w rejestracji firm, kont oraz innych sprawach dot., ubezpieczeń, benefitów itp. Więcej informacji na stronie www.ehelp-consulting.co.uk .-Szybkość i niezawodność
Little Tennis Street South
Trent Park Industrial Estate
NG2 4EU, Nottingham
gabriela@ehelp-consulting.co.uk
mob. +44(0)7548619390,
tel. +44 (0)115 7142625
Skype: ehelp.consulting
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale IV Postępowań Uchodźczych Departamentu Postępowań Uchodźczych ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
* Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
* Warszawa
ul. Taborowa 33 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
* prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o nadanie statusu uchodźcy;
* rejestrowanie w Systemie Informatycznym Pobyt wydanych w ww. sprawach postanowień i decyzji;
* prowadzenie korespondencji z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz uchodźców oraz z organami administracji publicznej w zakresie spraw należących do zadań służbowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
* wykształcenie: wyższe magisterskie
* pozostałe wymagania niezbędne:
o biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie;
o umiejętność analitycznego myślenia;
o umiejętność stylistycznego i syntetycznego redagowania tekstu;
o dobra organizacja pracy;
o umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.
wymagania dodatkowe
* znajomość języka angielskiego;
* umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Pobyt;
* znajomość ogólnej sytuacji społeczno-politycznej na świecie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* życiorys i list motywacyjny
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
* kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
* oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
* oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Inne informacje:
w ofercie pracy proszę powołać się na numer ogłoszenia; nie przyjmujemy ofert pracy przesłanych pocztą elektroniczną.
Dokumenty należy składać lub przesyłać do: 2010-07-07
pod adres:
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Kadr i Szkolenia
Urząd do Spraw Cudzoziemców
Koszykowa 16
00-564 Warszawa
Po konsulatcji z administartorem zamieszczam na łamach naszego forum ofertę pracy na stanowisko asystenta/tki ds. administracyjno-finansowych w firmie Grace International Sp. z o.o., zajmującej się importem tkanin a z Azji oraz sprzedażą hurtową.
Stanowisko dostępne od 01.01.2010 roku.
Wymagania i charakter zajmowanego stanowiska:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie przynajmniej na poziomie komunikatywnym
- wystawianie dokumentów sprzedaży
- sporządzanie raportów sprzedaży, kosztów i zakupu oraz wszelkich innych zleconych przez zarząd
- korespondencja
- kontakty z klientami
- sporządzanie ofert, kosztorysów i kontraktów
- dbanie o sprawny przepływ informacji między zarządem a pracownikami
- sprawy kadrowe
- archiwizacja dokumentów
- współpraca z biurem rachunkowym
- nadzór nad płatnościami
- rezerwacja podróży służbowych (wizy, hotele, bilety lotnicze, taksówki)
- zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania
- nadzór nad samochodami
- nadzór na urządzeniami biurowymi
- współpraca z biurami consultingowymi w ramach zatrudnienia cudzoziemców
- opieka nad gośćmi/klientami
- dbanie o wizerunek biura
- ponadto wymagamy prawa jazdy kat. B
- dobrej organizacji czasu pracy, sumienności, odpowiedzialności, miłej aparycji oraz wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- umowę o pracę (szukamy osoby na stałe)
- pracę w miłej, bezkonfliktowej atmosferze bez tzw. wyścigu szczurów
- bonusy w zależności od zaangażowania i stażu pracy w naszej firmie
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Jeśli ktoś z Was poszukuje pracy, bądź Wasi znajomi lub ktoś z rodziny proszę przekażcie im tą informację.
Życiorys oraz list motywacyjny proszę przesłać na adres: aneta.lewandowska@grace-international.pl
Uprzejmie proszę o nie zadawanie mi pytań o wysokość zarobków, ponieważ będzie to ustalone indywidualnie z prezesem w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Zarobki będą dopasowane do naszych wymagań i posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
Od siebie dodam tylko, że pracuję w tej firmie od blisko 7 lat i moje starania i zaangażowanie były i są doceniane.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: podreferendarz w Biurze Ministra
Wymiar etatu: 0.5
* Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
* Warszawa
Chałubinskiego 8
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
* organizowanie dnia pracy Podsekretarza Stanu,
* rejestrowanie korespondencji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Ministerstwa
* przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji do podpisu Podsekretarza Stanu i zwrot tej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,
* prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem gości,
* organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych,
* organizowanie i obsługa spotkań, konferencji i zebrań Podsekretarzowi Stanu,
* gromadzenie i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami aktów normatywnych i innych dokumentów niezbędnych Podsekretarzowi Stanu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
* wykształcenie: średnie
* doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku sekretarskim,
* pozostałe wymagania niezbędne:
o znajomość aktów prawnych z zakresu rozwoju regionalnego,
o znajomość ustawy o Radzie Ministrów oraz regulaminu pracy Rady Ministrów,
o biegła obsługa biurowych programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
o znajomość języka angielskiego, poziom B1
o umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie,
o umiejętność pracy pod presja czasu,
o znajomość standardów obsługi klienta,
o komunikatywność.
wymagania dodatkowe
* doświadczenie w pracy w administracji publicznej
* znajomość zasad obiegu dokumentów,
* umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
* skrupulatność i dokładność,
* dyspozycyjność,
* umiejętność pracy w stresie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* życiorys i list motywacyjny
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
* kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
* oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
* oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu ).
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani o jego terminie telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszeń i zasad naboru do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mrr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 461 34 41.
Dokumenty należy składać lub przesyłać do: 2010-06-30
pod adres:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego
00-926 Warszawa
skr. poczt. 13
lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BM 74