logo
 Pokrewne renessmekostka od modułu komputera Polonez gdzie jestKostka granitowa układanie ile kosztuje m2kostka granitowa wzory układaniakostka Rubika 2x2 kursKostka granitowa i układanie WarszawaKostka radiowa Peugeot 205Kostka granitowa Cena ŁódźKostka Rubika gdzie w Warszawiekostka kamienna Technologia układaniaKostka Rubika instrukcja pdf
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • videojahu.xlx.pl
  • renessme



    - We Wrocławiu jest wiele zabrukowanych torowisk, np. na ul. Grodzkiej i na
    Nowym Świecie, ale nigdzie nie wystąpił taki problem.


    Na Nowym Świecie z tego co pamiętam tez było pozapadane i też było
    naprawiane.


    To raczej wynik niechlujstwa wykonawcy. Na pl. Grunwaldzkim zaprojektowano
    kostkę, bo taki był wymóg konserwatora zabytków.


    Trochę bez sensu, zdecydowanie w dużo bardziej zabytkowym miejscu na ul. Św.
    Jadwigi i Grodzkiej położono (i bardzo dobrze) płyte  węgierską we wzorek
    imitujący kostkę brukową, ładnie-zabytkowo wygląda i nie ma problemów z tym.
    Na pl. Grunwaldzkim ja zabytków nie widze, a tam gdzie nie ma zwrotnic,
    krzyżaków itp też by mogła być.


    PS Podobną sprawę można zauważyć na pl. Powstańców Wlk. przy rozjeździe w
    kierunku Chrobrego/Pl. Staszica 1/7/8/21/132/144


    Mnie wkurza, że na Wielkopolskim chodnik jest strasznie nierówny, idzie sie
    po kamieniach i błocie.



    WIOSNA! Pomalujmy Gorzow resztakami farb z piwn.
    Psy szczekaja (syfiarska ) karawana idzie dalej .
    Kto dominuje w Gorzowie ,czy potomkowie osadników organizujacych władzę w
    miescie czy tez potomkowie tych co dmuchali na zarówke by ja zgasic , a klatka
    schodowa kojarzyła sie z królikami bo w kurnych chatach klatek nie było.
    Przyjedz zobacz jak wygladaja ulice ,przystanki ,tramwaje, autobusy ,
    sprzedawczynie , Rada Miasta , Sejmik Województwa , Powiatu .
    Wszystko to osiedleńcy ze wschodniej Polski tzw . Kargule i Pawlaki. To juz
    trzecie pokolenie rośnie jak syfili tak syfią nadal. Słyszałes o jakiś
    kłótniach miedzy Sierakowem , a Międzychodem (wielkopolska )? Słyszałeś miedzy
    Gorzowem, a Zieloną ( ziemie wyzyskane)?.
    Wszystko jasne ?
    Co do "gnojku" to przewaga była na kresach tu zawsze był bruk ,kostka brukowa,
    asfalt. Tak co , przylgneło wschodnie słownictwo, przylgneło



    Nowa fabryka kostki brukowej Jadar
    FABRYKA
    PL - 62 800 KALISZ
    ul. Wrocławska 190
    tel. 062 / 753 35 55
    fax 062 / 753 35 56
    e-mail: kal@jadar.pl

    Fabryka jest w trakcie budowy. Dzięki tej budowie na terenach wykupionych od
    kaliskiej "Agromy" powstaje jedna z najnowocześniejszych fabryk kostki brukowej
    w Polsce. Na uwagę zasługuje estetyka wykonania budynku produkcyjno - biurowego.
    oraz terenu okalającego fabrykę , łącznie z chodnikami na zewnątrz zakładu.

    Ponadto do momentu rozpoczęcia produkcji na terenach fabryki obecnie
    funkcjonuje Skład Fabryczny Przedsiębiorstwa JADAR w Kaliszu. Jest to najdalej
    na zachód wysunięty punkt sprzedaży należący do Przedsiębiorstwa JADAR. Ułatwi
    to klientom z regionu wielkopolski, zapoznanie się z ofertą Jadaru oraz będzie
    ciekawą alternatywą przy dokonywaniu zakupu.

    www.jadar.pl/nawigator/frameset.html



    kalisz2004 napisał:

    > FABRYKA
    > PL - 62 800 KALISZ
    > ul. Wrocławska 190
    > tel. 062 / 753 35 55
    > fax 062 / 753 35 56
    > e-mail: kal@jadar.pl
    >
    > Fabryka jest w trakcie budowy. Dzięki tej budowie na terenach wykupionych od
    > kaliskiej "Agromy" powstaje jedna z najnowocześniejszych fabryk kostki
    brukowej
    >
    > w Polsce. Na uwagę zasługuje estetyka wykonania budynku produkcyjno -
    biurowego
    > .
    > oraz terenu okalającego fabrykę , łącznie z chodnikami na zewnątrz zakładu.
    >
    > Ponadto do momentu rozpoczęcia produkcji na terenach fabryki obecnie
    > funkcjonuje Skład Fabryczny Przedsiębiorstwa JADAR w Kaliszu. Jest to
    najdalej
    > na zachód wysunięty punkt sprzedaży należący do Przedsiębiorstwa JADAR.
    Ułatwi
    > to klientom z regionu wielkopolski, zapoznanie się z ofertą Jadaru oraz
    będzie
    > ciekawą alternatywą przy dokonywaniu zakupu.
    >
    > www.jadar.pl/nawigator/frameset.html


    Tym razem bardzo poważnie . Jadar już produkuje. Niesamowicie elgancko wygląda
    juz teren fabryki. Jadąc od Ostrowa trudno nie zauważyć. Oby takich inwestycji
    więcej. Zapraszamy inwestorów. Jak ktoś szuka pracy nie tam wstąpi, może sie
    uda.



    kredyt dla nowopowstalege przedsiebiorstwa
    DROGI PANIE DARKU! starm sie o przyznanie srodkow z urzedu pracy na
    rozpoczecie dzialalnosci handlowo-uslugowej( ukladanie kostki brukowej oraz
    jej sprzedaz ,plytek ceramicznych!).chcialabym sie dowiedziec czy sa jakies
    szanse na dodatkowa pozyczke ze srodkow unijnych! jesli tak to gdzie moge
    wystapic z wnioskem o takie dofinansowanie.Pochodze z wielkopolski, z bylego
    wojewodztwa leszcynskiego.dziekuje za odpowiedz.




    Użytkownik <alabas@go2.plnapisał

    | Jeśli chcesz dokładniejszego opisu podaj więcej danych. Postaram się
    | odpowiedzieć wszak jestem drogowcem :)

    Możesz powiedzieć konkretnie ile ziemi należy wybrać pod chodnik, a ile pod
    podjazd przy założeniu grubości kostki 6cm? Jaka powinna być miąższość
    podkładu w obu przypadkach. Czy podkład trzeba mieszać z cementem? Czy
    konieczne jest mechaniczne zagęszczanie podkładu w obu przypadkach? Jaki
    materiał powinien być urzyty na podkład?

    KIBIC


    witam
    więc liczmy :)
    idąc od góry
    kostka 6 cm (lub 8 lub 10)
    podsypka piaskowa (lub cementowoi piaskowa w stosunku 1:4) - od 3 do 4 cm
    (oczywiście tylko pod kostkę brukową betonową wibroprasowaną - pod kamienną od
    5 do 6 )
    pod chodnik warstwa odcinająca ze żwiru(piasku) lub pospółki 10 - 20 cm
    grunt rodzimy
    czyli około 30 cm.
    jeśli chodnik ma być trwały warto sprawdzić jaka jest głębokość przemarzania
    dla danego obszaru i warstwy konstrukcyjne wykonać na głębokośc przynajmniej 2
    cm większą niż głębokość przemarzania. np. dla wielkopolski to około 44 cm
    pod podjazd (zakładam samochody osobowe bo kostka 6 cm)
    kostka
    podsypka
    podbudowa betonowa ( w zależności od powierzchni zdylatowana lub nie )  beton
    Rm=5MPa lub B-7,5 około 10 - 15 cm
    podsypka piaskowa j.w.
    czyli około 40 cm
    na taką głębokość należy wybrać grunt rodzimy, oczywiście można założyć że
    podjazd lub chodnik ma być wyniesiony ponad grunt i wówczas wybieramy mniej
    gruntu. Najlepiej byłoby gdyby grunt rodzimy można było zagęścić łatą
    wibracyjną lub tzw. skoczkiem. Oczywiście trzeba ustawić opornik (obrzeże) żeby
    nam nowa nawierzchnia nie "jeździła". Wykonaną nawierzchnię najlepiej wyrównać
    i zagęścić płytą wibracyjną. I nie zapomnij o zamuleniu spoin pomiędzy
    kostkami !!! piaskiem lub podsypką cementowo piaskową. Najprostszy sposób to
    posypać nawierzchnię i zamiatać i zamiatać i zamiatać .... aż wszystkie
    szczeliny zostaną wypełnione.
    Miąższość gruntu rodzimego - współczynnik zagęszczenia 1,0 podobnie  z warstwą
    odcinającą. Nie jest konieczne mieszanie z cementem można wykonać na piasku
    (ale na podjeździe radził bym jednak z cementem). Zagęszczenie mechaniczne jest
    raczej potrzebne, z tym że nie mówimy o walcu ! wiele firm wynajmuje małe płyty
    wibracyjne i skoczki.
    Pozdrawiam
    Mam nadzieję że pomogłem
    Maciej "ALABASTER"



    http://www.radiomerkury.pl/index.php?art=22301

    dodano: 2007-08-14 20:44
    Trasa na Rataje otwarta

    Wszystko poszło zgodnie z planem - punktualnie o 18.00 w Poznaniu została
    oficjalnie otwarta nowa trasa tramwajowa z Podgórnej do Jana Pawła II -
    czyli trasa na Rataje. Biało-czerwoną wstęgę przeciął prezydent Ryszard
    Grobelny, który poprowadził paradę tramwajów do ul. Kórnickiej powożąc
    zabytkowym tramwajem konnym. Na zdjęciach udokumentowaliśmy pierwszy
    przejazd tramwajów Mostem Rocha.

    Kawałki wstążki powędrowały do szefów ZDM i MPK, trafiły też do rąk
    poznaniaków, którzy tłumnie przyszli na uroczystość. Po poświęceniu
    torowiska i pojazdów, tramwajowa kawalkada przy dźwiękach orkiestry
    przejechała na ul. Podgórną. Tam powitał ją "poznański konduktor" czyli nasz
    redakcyjny kolega Jacek Hałasik.

    Wmurowano okolicznościowe kostki brukowe, była muzyka i tort dla
    poznaniaków. Wieczorem nowowybudowaną trasą kursować będą tramwaje
    turystyczne, od środy regularne kursy rozpoczną 5, 13 i 16.

    Nowa linia tramwajowa oznacza utrudnienia dla kierowców. Tramwaj na całej
    trasie będzie miał priorytet, a zamknięte dla ruchu kołowego zostaną ulice
    Podgórna i Dowbora Muśnickiego - mówi miejski inżynier ruchu Jerzy Nawrocki.
    Jak zapowiada MPK - pierwsze ewentualne korekty w rozkładzie jazdy i liczbie
    linii tramwajowych obsługujących nową trasę nastąpią po około 3 miesiącach
    obserwacji.

    Trasa tramwajowa przez most św. Rocha liczy 1800 metrów, a jej budowa
    kosztowała 150 mln złotych. To pierwsza od momentu oddania Pestki inwestycja
    tramwajowa w stolicy Wielkopolski.

    (+ dużo zdjęć na stronie)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl