Witajcie Mam do Was pytanie jak macie rozwiązaną następującą sytuacje. Kierowca jakiegokolwiek samochodu z Waszej Floty na wypadek stłuczkę - zdarzenie drogowe - Kto w Waszej flocie zajmuje się likwidacja szkody ? Mam na myśli - zgłoszenie szkody, odstawienie samochodu do warsztatu ? Pytam bo ostatnio mój pryncypał stwierdził ze to ja powinienem wszystko zglaszac - jak to jest u Was ? Jeżeli masz 10 - 12 aut we flocie, to możesz w takie rzeczy się bawić, ale czy wyobrażasz sobie zgłaszanie szkód przy ilości 200 samochodów i kiedy jest ok 30 szkód miesięcznie ?!! W całej Polsce ?!! W istocie powinna regulować to Polityka wewnętrzna firmy. Z drugiej strony, to właśnie uczestnik kolizji ma najlepszą wiedzę na temat okoliczności kolizji i to on powinien dokonywać zgłoszenia u ubezpieczyciela. Jeżeli chodzi o dokumenty, jeżeli brakuje czegokolwiek, nie otrzymują samochodu zastępczego lub zwiększam karę z Progr.Antyszkodowego, natomiast ksero prawa jazdy to posiadam w dz. kadr i stamtąd mogę je przesłać do ubezpieczyciela.