logo
 Pokrewne renessmekomfort bus rozklad jazdykomfortowe wagony sypialne nad morzekomfort bus Warszawa Zachodniakomfort bus Dworzec Zachodnikomfortowo Łódź WarszawaKomforti Tabor WielkiKomfortowe domki w górachkomfort i busy do WarszawyKomfortowe wczasy nad morzemkomfort Szczecin tapety
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • braseria.xlx.pl
  • renessme


    Co myslicie o Komfort Busie obsługiwanym przez PKS Bydgoszcz , PKS Płock , PKS Białystok*.

    Tabor : PKS Bydgoszcz : Komfort Bus :

    - Irizar Century
    - Irizar Century Midi
    - Irizar PB
    - Sunsundegui Sideral 2000
    - Volvo 7250
    - Volvo 7450
    - Volvo 9700


    * - kursy Białystok - Szczecin



    Ja sobie codziennie do Torunia jeżdżę więc mam miesięczny na Kom Bus (i tym samym Komfort Bus) Co ciekawe studencki bilet w PKS Płock na trasie Bydgoszcz-Toruń kosztuje 5,80 a w PKS Bydgoszcz 5,90 A godzina przyjazdu autobusu to godzina z rozkładu + 25 do 60 minut (w przypadku Komfortów jadących z Wa-wy):D



    Od najbliższej soboty płocczanie będą mogli dojechać z centrum miasta do Auchan za 1,6 zł. Podczas gdy bilet w czerwoniaku kosztuje 2 zł.

    Dwie nowości przygotował płocki PKS. Od 1 lipca zaczyna kursować autobus do Władysławowa (oczywiście w ramach komunikacji Komfort Bus). Będzie to jeden z najdłuższych kursów w kraju, bo autobus wyrusza aż z Przemyśla i będzie pokonywał 920-kilometrową trasę. Po drodze zabierze pasażerów m.in. z Sandomierza, Kielc, Piotrkowa Trybunalskiego i Łodzi. Z Płocka do Władysławowa (przez Toruń, Bydgoszcz, Gdańsk) wyjedzie o godz. 22.45.

    Dla płocczan będzie więc to kurs nocny, żywo przypominający jadący niegdyś w nocy pociąg z Łodzi do Trójmiasta. We Władysławowie zakończy jazdę po godz. 7 rano. Kurs ten zostaje jednak uruchomiony wyłącznie na lato, połączenie zniknie z rozkładów jazdy z końcem sierpnia.

    - Chcemy sprawdzić tę trasę, zebrać nowe doświadczenia z takiej linii - mówi prezes płockiego PKS Paweł Śliwiński. - Mamy już takie sezonowe, letnie połączenie z Płocka do Mielna przez Koszalin i jesteśmy z niego zadowoleni.

    To niejedyna wakacyjna nowość PKS SA w Płocku. Od soboty rusza linia podmiejska, która może wiele zmienić na lokalnym rynku przewozów. PKS uruchamia połączenie z Gozdowa do Auchan (przez Proboszczewice, Trzepowo, ul. Bielską, al. Jachowicza i Piłsudskiego) nową komunikacją, którą nazwał BUS KOM.

    Na pierwszy rzut oka można mieć wrażenie, że to linia podmiejska skierowana głównie do mieszkańców Gozdowa. Ale do autobusu może wsiąść każdy pasażer, także w centrum Płocka. Nie tylko może wsiąść, ale za przejazd między Podolszycami a centrum zapłaci mniej niż w autobusie Komunikacji Miejskiej. Bo normalny bilet w czerwoniaku kosztuje 2 zł, w BUS KOM-ie tylko 1,6 zł (za jazdę na terenie miasta). Cały kurs z centrum handlowego na Podolszycach do Gozdowa będzie kosztował 4,4 zł. Są też bilety miesięczne i ulgowe, wszystko zgodnie z regulaminem w PKS (uczniowie np. płacą 50 proc.)

    Na razie przygotowane zostały dwa autobusy w nowych specjalnych barwach zabierające po 50 pasażerów. Niewykluczone, że ich wielkość i pojemność będzie się zmieniać w zależności od pory dnia i obciążenia trasy. Pierwszy kurs rozpocznie się o godz. 4.11, ostatni autobus zakończy jazdę o 22.45.

    - Przygotujemy ładne i wygodne pojazdy, mamy nadzieję, że uda nam się przyciągnąć klientów, zadowolić mieszkańców powiatu płockiego i na stałe wpisać w krajobraz miasta - dodaje prezes Śliwiński.

    Nie ukrywa, że myśli o kolejnych, podmiejskich połączeniach, ale ich uruchomienie nastąpi najwcześniej po wakacjach.



    Cześć Mobilki !

    Powitać...
    Na początku chciałem się przywitać! Jestem nowym użytkownikiem forum a to jak widać mój pierwszy post. Jak każdy niedoświadczony mobilkowiec od dłuższego czasu studiuje wiedze jaka zawarliście na forum. Dzięki Wam za to koledzy bo naprawdę sporo można się od Was dowiedzieć. Kaaawał dobrej roboty tu zrobiliście. Żałuje tylko że tak rzadko mogę zaglądać bo czasu mam ostatnio bardzo mało .

    W końcu mogę napisać że od czwartku jestem szczęśliwym posiadaczem zestawu Johny II + Sirio Omega 27 a to wszystko pięknie zestrojone we Fiacie Tipo przez kolegę Artursss z Pruszkowa.

    Pierwsza przygoda...
    Podejrzewam że większość z nas (np. ja) do zakupu radia skłoniło kilka punktów karnych albo bardzo drogich czarno białych zdjęć. Fajnie jest jednak poczytać że CB radio to nie tylko antyradar. Przygody jakie opisujecie są niekiedy bardzo ciekawe. Zresztą i ja przekonałem się ze radio to nie tylko informacja o miśkach. Wracałem z Pruszkowa, było już ciemno. Tu nagle słyszę na radiu "Uwaga mobilki na 434 na środku drogi leży wielka deska". Akurat kiedy do niej dojeżdżałem ktoś na nią najechał i spory jej kawał przeleciał z impetem kilka metrów przed moja maską. Oczywiście wiedząc o tym z wyprzedzeniem jechałem na tyle wolno, że spokojnie udało mi się ominąć przeszkodę. Fajne to było . Chociaż moja żona powiedziała, że jak bym nie jechał po radio to w ogóle na tą deskę bym nie trafił bo by mnie tam nie było. Oprócz tego informacje o korkach, przebiegających sarnach. Duuuużo ciekawych rzeczy wpływających na komfort podróżowania można usłyszeć.

    Moja opinia nt. Artursss Pruszków (sam też szukałem na forum)...
    Jak zauważyliście po radio jechałem prawie 270km do Pruszkowa. Nie oznacza to że w Bydgoszczy nie punktu gdzie można z pewnością dobrze założyć radio. Kolega Artursss w rozmowie telefonicznej wydał mi się jednak najbardziej konkretnym gościem, który wie o czym mówi. Do tego nie wciskał od razu najdroższej anteny i najdroższego radia jakie ma na sprzedaż. Chłopak po prostu chciał złożyć najoptymalniejszy dla mnie zestaw. Tak mi się przynajmniej wydaje a na tej krótkiej drodze to się potwierdziło. Jak będzie dalej czas pokarze. Pomyślałem więc, że koleś w porządku jest i od razu będzie test radia na trasie. Dlaczego więc się nie przejechać. Na miejscu okazało się że to naprawdę sympatyczny chłopak, który nie tylko zakłada radia ale również daje bardzo cenne wskazówki.
    Żeby tego było mało Artur SKUTECZNIE POPRAWIA ASC! Tak więc nie musiałem wysyłać radyjka do Częstochowy. W Bydgoszczy większość sprzedawców nawet nie wiedziała (może nie chciała wiedzieć) o tym problemie. Dzięki Wam koledzy ja sam się o tym dowiedziałem i dzięki Wam zaoszczędziłem sobie problemów i wysyłki radia do serwisu.

    Podsumowując Johny + Sirio Omega 27 na magnesie 12,5cm wydaje się być naprawdę dobrym zestawem. Zmierzony SWR ok. 1.1 a to chyba raczej dobry wynik. Na brak zasięgu w mieście i jakość odbioru nie mogę narzekać (RF Gain do końca w prawo, prawie zawsze ASC). Jakość odsłuchu wg mnie też bdb. Oczywiście to może być subjektywne odczucie.
    Kolega Artursss to naprawdę solidny gość którego z całą pewnością mogę polecić.
    Acha, na ścianie Artura wisi Certyfikat autoryzacji President Polska. Niby mała rzecz ale też troszeczkę wzbudza zaufanie.

    ps. Mijając tablicę "Płock 14" pytałem czy ktoś z Płocka mnie słyszy. Co mnie zdziwiło koledzy się odzywali! Może nie super wyraźnie ale zrozumiale. Powiem szczerze że byłem miło zaskoczony.

    Dla zainteresowanych podaje link do anteny bo radio z pewnością każdy zna
    http://cbradio.abc24.pl/d...9821&pro=238341



    Pozdrawiam koledzy. Do usłyszenia gdzieś na radiu,
    Tipo_Driver




    Polska 1935 – plan rozwoju
    Przedstawia się plan opracowany przez urzędników Ministerstwa Rozwoju Technologicznego na lata 1930-1935. W palnie uwzględniono najważniejsze potrzeby cywilizacyjno-technologiczne Polaków tj. : transport, komunikacja czy przemysł.

    1. Budowa magistrali kolejowej śląsko-galicyjskiej.
    Magistrala połączy: Katowice- Sosnowiec-Dąbrowę Górniczą-Sławków-Olkusz-Kraków-Bochnia-Mościce-Mielec-Tarnobrzeg-Kolbuszowa-Rzeszów-Łańcut-Przemyśl-Mościska-Gródek Jagielloński-Lwów.
    Cel budowy trasy : strategiczne połączenie dwóch ośrodków przemysłowych znajdujących się na południu Rzeczypospolitej. Trasą z Górnego Śląska w kierunku Galicji przewożone były by znacznej mierze: węgiel kamienny, wyroby hutnicze oraz rudy metali ciężkich. Stanowić one będą paliwo oraz surowce pod dalszą produkcję dla fabryk COP. W kierunku Śląska przewożone były by zaś maszyny oraz inne produkty wytworzone w COP, które znacznie zmodernizują oraz przyczynią się do dalszej industrializacji Górnego Śląska. Budowa trasy przyspieszy transport w tym rejonie, zaktywizuje rzesz bezrobotnych a także ożywi tempo rozwoju takich miast, jak: Sławków, Bochnia czy Łańcut.
    Długość trasy: ok. 500km
    Szacowany koszt budowy: 2 500 000 zł

    (Projekt magistrali śląsko-galicyjskiej)

    2. Budowa magistrali kolejowej północ-południe.
    Magistrala połączy: Kraków-Miechów-Jędrzejów-Kielce-Radom-Kozienice-Grójec-Warszawa-Płock-Włocławek-Aleksandrów-Toruń-Bydgoszcz
    Cel budowy trasy: strategiczne połączenie południa Polski ze stolicą, umożliwi transport towarów z Małopolski do Polski centralnej, aż na północ. Połączy dwa główne miasto Polski, usprawni transport towarów spożywczych np. z okolic Grójca w kierunku południa czy północy Polski.
    Długość trasy: ok. 570 km
    Szacowany koszt budowy: 2 850 000 zł

    (Projekt magistrali północ-południe)

    3. Budowa drogi bitej łączącej południe Polski z północą wzdłuż linii rzeki Wisły, tzw. ,,Wisłostrada”
    Droga łączyła by: Katowice-Chrzanów-Kraków-Busko-Sandomierz-Kraśnik-Lublin-Puławy-Garwolin-Mińsk Maz.-Warszawa-Płock-Lipno-Toruń-Chełmno-Grudziądz-Gniew-Tczew-Gdynia.
    Cel budowy trasy: zbudowanie głównej arterii Rzeczypospolitej, co znacznie skróci czas podróży z południa Polski na północ. Będzie stanowić główną alternatywę dla połączeń kolejowych m.in. magistrali węglowej, magistrali północ-południe oraz częściowo dla magistrali śląsko-galicyjskiej.
    Charakterystyka trasy (specjalne): w związku z gigantyczną długością trasy zaplanowane jest budowanie jej z materiałów najłatwiej dostępnych w danym regionie. Na przykład w nitka Katowice – Kraków wyłożona może zostać bazaltami czy andezytami pochodzącymi z okolic Tenczynka. Podobną metodę zastosowano by na całej jej długości, warto jednak podkreślić, że materiały cechować musi odpowiednia jakość oraz odporność. W miejscach gdzie niedostępne były by naturalne złoża tego typu kruszców, pokrycie wykonane mogło by być w sposób tradycyjny tj. z kostki granitowej lub też można by zastosować raczkujące pomysły z zastosowaniem spoiwa betonowego. Tego typu rozwiązanie pozwoliło by w pewnej mierze obniżyć koszty budowy trasy, zakładając koszt budowy 1 km trasy 2 000 złotych, miast 3 000zł przy budowie tradycyjnej
    Długość trasy: ok. 975 km
    Szacowany koszt budowy: 1 950 000 zł (założenie z wykorzystaniem różnych materiałów)
    Szacowany koszt budowy: 2 925 000 zł (przy budowie z wykorzystaniem materiałów tradycyjnych, jednolitych na całej trasie)

    (Projekt Wisłostrady)

    4. Zmiany administracyjne- włączenie w granice województwa śląskiego Zagłębia Dąbrowskiego tj. powiaty-miasta: Sosnowiec, Zawiercie, Olkusz. Zmiany umożliwią zrównoważony rozwój przyszłej aglomeracji śląsko-dąbrowskiej. Specyfika tych rejonów również bardziej pasuje do regionu Śląska, niż Kielecczyzny.

    (Projekt zmian administracyjnych)

    5. Wsparcie Polskiego Radia poprzez dotację finansową do budowy stacji nadawczej.
    Proponowana suma wsparcia: 500 000 zł

    6. Program: ,,Radio w każdym domu” oraz ,,Telefon dla rodziny”

    -,,Radio w każdym domu” objęcie ulgami podatkowymi krajowych producentów odbiorników radiowych, tak aby obniżyć ich rynkową cenę o ok.20%. Dodatkowo przewiduje się również zakup radioodbiorników za sumę 1 500 000 zł przez Ministerstwo Rozwoju Technologicznego i rozdanie ich najuboższym rodzinom.
    -,,Telefon dla rodziny” program przewiduje stworzenie centralnego programu pokrycia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej liniami telefonicznymi oraz objęcie ulgami podatkowymi krajowych producentów aparatów telefonicznych, tak aby obniżyć cenę rynkową o ok.20%
    Celem tych dwóch projektów jest unowocześnienie polskich gospodarstw domowych, przez co wzrośnie komfort życie Polaków. Te projekty będą również stanowiły skok cywilizacyjny .
    Koszty:, jednak zwrócą się one z naddatkiem w ciągu 5 lat.

    7. Kontynuacja rozbudowy COP
    W obecnym stanie należy postawić na zakłady produkcji cywilnej. Wyraźnego zastrzyku mechanizacji potrzebuje nasze rolnictwo. Dlatego też proponuje się aby postawić na rozwój zakładów maszyn rolniczych. Kolejnym krokiem winna być budowa zakładów elektrycznych, które mogły by budować dla społeczeństwa oraz wojska najwyższej klasy urządzenia elektryczne. W dalszym etapie musi nastąpić rozwój budownictwa mieszkaniowego w widłach Wisły i Sanu.
    Koszty: na tym etapie bardzo trudno ocenić koszty, jakie poniesie budżet przy realizacji

    8. Stworzenie Przedsiębiorstwa Narodowych Rezerw Robotniczych, którego celem była by aktywizacja bezrobotnych poprzez ich zatrudnienie przy budowie przedstawionych projektów.


    Zapraszam do dyskusji nad projektem.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl